Το Στέκι των Πληροφορικών

Γενικό Λύκειο => Γ΄ Λυκείου => Μήνυμα ξεκίνησε από: theoni στις 05 Φεβ 2018, 12:42:52 μμ

Τίτλος: ΔΥΑΔΙΚΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Αποστολή από: theoni στις 05 Φεβ 2018, 12:42:52 μμ
Γειά σας δυο ερωτήσεις θα ήθελα να κάνω πάνω στην δυαδική αναζήτηση. Πρώτον διδάσκετε την δυαδική αναζήτηση σε δισδιάστατους πίνακες (κατά γραμμές ή κατά στήλες) ; και δεύτερον  στο παράτημα ο αλγόριθμος τησ δυαδικής αναζήτησης  εφαρμόζεται στην ουσια για μοναδικα στοιχεία αφου μόλις βρεθεί το στοιχέιο η αναζήτηση τερματίζει στην περίπτωση όπου το στοιχείο βρίσκεται παραπάνω απο μια φορές στον πίνακα τι κάνουμε ;
Τίτλος: Απ: ΔΥΑΔΙΚΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Αποστολή από: eris_st στις 05 Φεβ 2018, 01:35:01 μμ
καλησπέρα. η δυαδική αναζήτηση διδάσκεται μόνο σε μονοδιάστατους πίνακες.
Αν το προς αναζήτηση στοιχείο υπάρχει πάνω από μια φορά μέσα στον πίνακα τότε ελέγχεις τα προηγούμενα και τα επόμενα στοιχεία από το μέσο που βρήκες για να δεις ποια ικανοποιούν τη συνθήκη.
Τίτλος: Απ: ΔΥΑΔΙΚΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Αποστολή από: bugman στις 05 Φεβ 2018, 04:34:34 μμ
Δυαδική αναζήτηση με όμοια "κλειδιά" δεν έτυχε να δω ακόμα! Ποιο κριτήριο θα μας σταματήσει στο σωστό όμοιο κλειδί; Και γιατί αυτό να μην είναι μέρος του κλειδιού;

Τίτλος: Απ: ΔΥΑΔΙΚΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Αποστολή από: gpapargi στις 06 Φεβ 2018, 11:11:42 πμ
Γειά σας δυο ερωτήσεις θα ήθελα να κάνω πάνω στην δυαδική αναζήτηση. Πρώτον διδάσκετε την δυαδική αναζήτηση σε δισδιάστατους πίνακες (κατά γραμμές ή κατά στήλες) ; και δεύτερον  στο παράτημα ο αλγόριθμος τησ δυαδικής αναζήτησης  εφαρμόζεται στην ουσια για μοναδικα στοιχεία αφου μόλις βρεθεί το στοιχέιο η αναζήτηση τερματίζει στην περίπτωση όπου το στοιχείο βρίσκεται παραπάνω απο μια φορές στον πίνακα τι κάνουμε ;

Στο δισδιάστατο δεν είναι ορισμένη η διάταξη των κελιών, οπότε θα πρέπει κάπως να οριστεί. Από κει και πέρα γίνεται αλλά μπλέκεις με την αριθμητική των δεικτών. Μια απλή προσέγγιση είναι να τα πετάξεις σε μονοδιάστατο και να κάνεις εκεί την αναζήτηση. Έτσι κι αλλιώς η ταξινόμηση είναι μονοδιάστατη διαδικασία υπό την έννοια ότι τα κελιά πρέπει να μπουν σε μια σειρά, δηλαδή να οριστεί η διάταξη σε αυτά.
Τίτλος: Απ: ΔΥΑΔΙΚΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Αποστολή από: epsilonXi στις 26 Μάρ 2018, 04:13:46 μμ
σε ένα διαγώνισμα προ καιρού, έχοντας δεδομένο τον αλγόριθμο της δυαδικής, ζήτησα να προσθέσουν εντολές ώστε να τσεκάρουν αν η αναζητούμενη τιμή υπάρχει δύο φορές αντί για μία...

οι περισσότεροι δεν απάντησαν καν...

ένα άτομο σκέφτηκε μετά την αναζήτηση, στην περίπτωση που υπήρξε επιτυχής, να βάλει ένα μετρητή να σκανάρει τον πίνακα εκ νέου για να μετρήσει...

αυτό που σκεφτόμουν εγώ, δυστυχώς δεν το σκέφτηκε κανείς:
...
ΑΝ table[mid] = key ΤΟΤΕ
   ΑΝ mid = 1 ΚΑΙ table[2] = key TOTE
      found <-- ΑΛΗΘΗΣ
   ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ mid = Ν ΚΑΙ table[Ν-1] = key TOTE
      found <-- ΑΛΗΘΗΣ
   ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ table[mid-1] = X Ή table[μιδ+1] = key TOTE
      found <-- ΑΛΗΘΗΣ
   ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
...
Τίτλος: Απ: ΔΥΑΔΙΚΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Αποστολή από: pvs στις 29 Μάρ 2018, 02:13:18 μμ
Γειά σας δυο ερωτήσεις θα ήθελα να κάνω πάνω στην δυαδική αναζήτηση. Πρώτον διδάσκετε την δυαδική αναζήτηση σε δισδιάστατους πίνακες (κατά γραμμές ή κατά στήλες) ; και δεύτερον  στο παράτημα ο αλγόριθμος τησ δυαδικής αναζήτησης  εφαρμόζεται στην ουσια για μοναδικα στοιχεία αφου μόλις βρεθεί το στοιχέιο η αναζήτηση τερματίζει στην περίπτωση όπου το στοιχείο βρίσκεται παραπάνω απο μια φορές στον πίνακα τι κάνουμε ;
Κατά την άποψη μου μπορεί να ζητηθεί δυαδική σε συγκεκριμένη γραμμή ή στήλη.
Τίτλος: Απ: ΔΥΑΔΙΚΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Αποστολή από: gthal στις 30 Μάρ 2018, 10:52:09 πμ
Κατά τη γνώμη μου, ΔΕ μπορεί να ζητηθεί δυαδική αναζήτηση, παραμόνο σε συμπλήρωση κενών και τέτοια πράγματα.
Και φυσικά αφού πρώτα τους δοθεί η περιγραφή του αλγορίθμου.
Βάσει των "μπαλωμάτων" που τελευταία έχει στείλει το Υπουργείο, αν θυμάμαι και έχω καταλάβει καλά, λέει ότι οι μαθητές πρέπει να έχουν δει τον αλγόριθμο αυτό μέσω μιας άσκησης.
Αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει να τον ξέρουν απ' έξω ως θεωρία τους, όπως πχ συμβαίνει με τη σειριακή και τη φυσαλίδα που τους δίνονται ως θεωρία στο βιβλίο.
Τίτλος: Απ: ΔΥΑΔΙΚΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Αποστολή από: Κωστας τζιαννης στις 24 Μάι 2018, 10:25:50 μμ
κατα τη γνωμη μου η δυαδικη αναζητηση ειναι ευκολο να γινει κατανοητη αν την παρουσιασεις στα παιδια σαν ενα ειδους παιχνιδι.οσοι θελετε να τη διδαξετε καντε το εξης.πειτε στους μαθητες  σας: θα σκεφτω εναν αριθμο απο το 1 μεχρι 1000  και ο αριθμος αυτος θα ειναι ακεραιος.εσεις μπορειτε να μου λετε εναν αριθμο και γω θα σας απανταω αν ειναι μεγαλυτερος  απο αυτον  που σκεφτηκα,αν ειναι  μικροτερος η αν τον βρηκατε.αν τον βρειτε με τις λιγοτερες προσπαθειες κερδιζετε