Το Στέκι των Πληροφορικών

Επαγγελματικό Λύκειο => Γενικά => Μήνυμα ξεκίνησε από: Γιάννης Σ. στις 05 Απρ 2016, 03:22:27 πμ

Τίτλος: Τρόπος Εξέτασης Εισαγωγή στις Αρχές... Γ΄ τάξη
Αποστολή από: Γιάννης Σ. στις 05 Απρ 2016, 03:22:27 πμ
Καλησπέρα.
Είμαι κανινούργιος σε ΕΠΑΛ, μπορεί κάποιος να μου πει εάν το συγκεκριμένο μάθημα εξετάζεται στο εργαστήριο ή θεωρητικά στην τάξη; Το αντίστοιχο της Β στο ΓΕΛ εξετάζεται θεωρητικά. ;)
Τίτλος: Απ: Τρόπος Εξέτασης Εισαγωγή στις Αρχές... Γ΄ τάξη
Αποστολή από: happiness στις 13 Απρ 2016, 10:47:12 πμ
Και γω θα ήθελα να μάθω, κατ αρχάς εάν εξετάζεται γενικώς και δευτερευόντως εάν μπορεί να εξεταστεί στο εργαστήριο, καθώς δεν είναι εργαστηριακό μάθημα. Προσπάθησα να καταλάβω τι γίνεται από τα ΦΕΚ για την αξιολόγηση , αλλά δυστυχώς μπερδεύτηκα.
Τίτλος: Απ: Τρόπος Εξέτασης Εισαγωγή στις Αρχές... Γ΄ τάξη
Αποστολή από: Γιάννης Σ. στις 14 Απρ 2016, 04:59:22 μμ
Ούτε εγώ μπόρεσα να βγάλω άκρη... Αλλά εγώ στο εργαστήριο το κάνω, δεν είναι εργαστηριακό;
Τίτλος: Απ: Τρόπος Εξέτασης Εισαγωγή στις Αρχές... Γ΄ τάξη
Αποστολή από: happiness στις 15 Απρ 2016, 10:09:26 πμ
Μωρέ και γω στο εργαστήριο το κάνω, αλλά απ'όσο ξέρω δεν είναι εργαστηριακό. Μάθημα θεωρίας είναι. Δεν ξέρω μήπως κάνω λάθος.
Τίτλος: Απ: Τρόπος Εξέτασης Εισαγωγή στις Αρχές... Γ΄ τάξη
Αποστολή από: amichail στις 20 Απρ 2016, 01:46:04 πμ
Εγκύκλιος ΥΠΕΘ
Μαρούσι, 08-04-2016
Αριθ. Πρωτ. Φ4/59791/Δ4
ΘΕΜΑ: Οδηγίες για τον τρόπο αξιολόγησης των μαθημάτων όλων των τάξεων Ημερησίων και Εσπερινών
Επαγγελματικών Λυκείων για το σχολικό έτος 2015-2016

Β. ΓΡΑΠΤΕΣ ΠΡΟΑΓΩΓΙΚΕΣ/ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΕΣ/ΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ
Η. ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΩΝ Η/Υ
Η γραπτή εξέταση περιλαμβάνει δύο (2) θέματα θεωρίας και δύο (2) θέματα με ασκήσεις ή προβλήματα
σχετικά με το περιεχόμενο του μαθήματος και τις εφαρμογές του, με τη βαθμολογία να κατανέμεται
ισότιμα στα τέσσερα θέματα. Ειδικότερα, η βαθμολογία κάθε θέματος μπορεί να κατανέμεται διαφορετικά
στα επιμέρους ερωτήματα που το αποτελούν, κατανομή που πρέπει να αναφέρεται στην εκφώνηση των
θεμάτων.
Στα θέματα της θεωρίας δίνονται ερωτήσεις διαφόρων τύπων με τις οποίες ελέγχονται η γνώση και η
κατανόηση της θεωρίας, η κριτική ικανότητα των μαθητών, η ικανότητα αξιοποίησης θεωρητικών γνώσεων
για την αξιολόγηση δεδομένων και εξαγωγή ή παραγωγή συμπερασμάτων. Τα θέματα ασκήσεων ή
προβλημάτων στοχεύουν στον έλεγχο της ικανότητας του μαθητή να χρησιμοποιεί, σε συνδυασμό, γνώσεις
ή δεξιότητες που απέκτησε για την επίλυσή τους.
Τα θέματα πρέπει να είναι κλιμακούμενου βαθμού δυσκολίας, να περιλαμβάνονται στην εξεταστέα ύλη,
να ανταποκρίνονται στις δυνατότητες των μαθητών και να μπορούν να απαντηθούν στο χρόνο που οι
τελευταίοι έχουν στη διάθεσή τους

Και που να δείτε τι λέει για τα ειδικότητας...
Τίτλος: Απ: Τρόπος Εξέτασης Εισαγωγή στις Αρχές... Γ΄ τάξη
Αποστολή από: Γιάννης Σ. στις 20 Απρ 2016, 04:55:04 μμ
Εγκύκλιος ΥΠΕΘ
Μαρούσι, 08-04-2016
Αριθ. Πρωτ. Φ4/59791/Δ4
ΘΕΜΑ: Οδηγίες για τον τρόπο αξιολόγησης των μαθημάτων όλων των τάξεων Ημερησίων και Εσπερινών
Επαγγελματικών Λυκείων για το σχολικό έτος 2015-2016

Β. ΓΡΑΠΤΕΣ ΠΡΟΑΓΩΓΙΚΕΣ/ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΕΣ/ΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ
Η. ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΩΝ Η/Υ
Η γραπτή εξέταση περιλαμβάνει δύο (2) θέματα θεωρίας και δύο (2) θέματα με ασκήσεις ή προβλήματα
σχετικά με το περιεχόμενο του μαθήματος και τις εφαρμογές του, με τη βαθμολογία να κατανέμεται
ισότιμα στα τέσσερα θέματα. Ειδικότερα, η βαθμολογία κάθε θέματος μπορεί να κατανέμεται διαφορετικά
στα επιμέρους ερωτήματα που το αποτελούν, κατανομή που πρέπει να αναφέρεται στην εκφώνηση των
θεμάτων.
Στα θέματα της θεωρίας δίνονται ερωτήσεις διαφόρων τύπων με τις οποίες ελέγχονται η γνώση και η
κατανόηση της θεωρίας, η κριτική ικανότητα των μαθητών, η ικανότητα αξιοποίησης θεωρητικών γνώσεων
για την αξιολόγηση δεδομένων και εξαγωγή ή παραγωγή συμπερασμάτων. Τα θέματα ασκήσεων ή
προβλημάτων στοχεύουν στον έλεγχο της ικανότητας του μαθητή να χρησιμοποιεί, σε συνδυασμό, γνώσεις
ή δεξιότητες που απέκτησε για την επίλυσή τους.
Τα θέματα πρέπει να είναι κλιμακούμενου βαθμού δυσκολίας, να περιλαμβάνονται στην εξεταστέα ύλη,
να ανταποκρίνονται στις δυνατότητες των μαθητών και να μπορούν να απαντηθούν στο χρόνο που οι
τελευταίοι έχουν στη διάθεσή τους

Και που να δείτε τι λέει για τα ειδικότητας...

Ωραίος ;)