Το Στέκι των Πληροφορικών

Γενικό Λύκειο => Γ΄ Λυκείου => Μήνυμα ξεκίνησε από: denia_k στις 20 Ιαν 2013, 04:11:14 μμ

Τίτλος: Συγχώνευση
Αποστολή από: denia_k στις 20 Ιαν 2013, 04:11:14 μμ
Καλησπέρα σε όλους! Το βοηθητικό που έχω με συγγραφείς τους Ντζιο και Κοψίνη, μετά την αναζήτηση και την ταξινόμηση περιγράφει και τον αλγόριθμο της συγχώνευσης πινάκων. Απ'ότι βλέπω όμως η ύλη του κεφαλαίου 3 του σχολικού βιβλίου ολοκληρώνεται με την ταξινόμηση! Επίσης στο κεφάλαιο 9 που είναι και αυτό πίνακες, επίσης δεν τον είδα πουθενά. Τελικά είναι εκτός η συγχώνευση ή όχι;;;Πρέπει να διδαχθεί στους μαθητές;;; Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
Τίτλος: Απ: Συγχώνευση
Αποστολή από: odysseas στις 20 Ιαν 2013, 04:41:39 μμ
Στο τετράδιο μαθητή, στις σελ. 91-92, θα βρεις τον αλγόριθμο συγχώνευσης ταξινομημένων πινάκων. Είναι αναμφισβήτητα εντός ύλης και στο 4ο θέμα των επαναληπτικών του '08 είχε πέσει μια έξυπνα απλουστευμένη παραλλαγή του.
Τίτλος: Απ: Συγχώνευση
Αποστολή από: petrosp13 στις 20 Ιαν 2013, 05:45:42 μμ
Δύσκολος αλγόριθμος για τον μέσο μαθητή....
Τίτλος: Απ: Συγχώνευση
Αποστολή από: vtsakan στις 20 Ιαν 2013, 07:35:28 μμ
Ωστόσο, η "συμβατική" συγχώνευση δεν έχει μεγάλη δυσκολία. Εννοείται πως είναι εντός ύλης.
Τίτλος: Απ: Συγχώνευση
Αποστολή από: petrosp13 στις 20 Ιαν 2013, 08:30:27 μμ
Όταν λες "συμβατική", εννοείς την αντιγραφή 2 πινάκων σε έναν καινούριο;
Τίτλος: Απ: Συγχώνευση
Αποστολή από: janag στις 22 Ιαν 2013, 01:26:53 πμ
Στο τετράδιο μαθητή, στις σελ. 91-92, θα βρεις τον αλγόριθμο συγχώνευσης ταξινομημένων πινάκων. Είναι αναμφισβήτητα εντός ύλης και στο 4ο θέμα των επαναληπτικών του '08 είχε πέσει μια έξυπνα απλουστευμένη παραλλαγή του.

Έχω την εντύπωση , οτι υπάρχει οδηγία για το μάθημα που λέει, πως οτιδήποτε υπάρχει στο τετράδιο μαθήτη που δεν υπάρχει αντίστοιχο στο βιβλίο μαθητή, δεν είναι μέσα στην ύλη...Σας παρακαλώ και οι υπόλοιποι συνάδελφοι αν έχετε άποψη..
Τίτλος: Απ: Συγχώνευση
Αποστολή από: denia_k στις 22 Ιαν 2013, 11:31:02 πμ
Σας ευχαριστώ πολύ όλους σας!
Τίτλος: Απ: Συγχώνευση
Αποστολή από: odysseas στις 22 Ιαν 2013, 12:49:57 μμ
Έχω την εντύπωση , οτι υπάρχει οδηγία για το μάθημα που λέει, πως οτιδήποτε υπάρχει στο τετράδιο μαθήτη που δεν υπάρχει αντίστοιχο στο βιβλίο μαθητή, δεν είναι μέσα στην ύλη...

Η οδηγία (https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=2813.0) ήταν σχετική με τις επιπρόσθετες έννοιες θεωρίας που αναφέρονται στο τετράδιο μαθητή αλλά όχι στο βιβλίο. Ακόμα κι έτσι βέβαια, η συγχώνευση αναφέρεται στο βιβλίο, τόσο στο κεφάλαιο 3, όσο και στο κεφάλαιο 9, ενώ επαναλαμβάνω οτι έχει ζητηθεί και στις πανελλαδικές.
Τίτλος: Απ: Συγχώνευση
Αποστολή από: vtsakan στις 22 Ιαν 2013, 07:50:37 μμ
Όταν λες "συμβατική", εννοείς την αντιγραφή 2 πινάκων σε έναν καινούριο;
Συμβατική εννοώ την αντιγραφή πρώτα του ενός πίνακα ολόκληρου και μετά του επόμενου.
Η συγχώνευση με κανόνα (αντισυμβατική :) ) θα μπορούσε να είναι η τοποθέτηση των στοιχείων εναλλάξ, ή η συγχώνευση 2 ταξινομημένων σε ταξινομημένο χωρίς την χρήση φυσαλίδας.
Αυτά τα θέματα δεν είναι εύκολα να τα σκεφτεί ο μέσος μαθητής, αλλά δεν παύουν να έχουν ενδιαφέρουν. Εγώ στα παιδιά μου τα δίνω λυμένα και τα συζητάμε.
Τίτλος: Απ: Συγχώνευση
Αποστολή από: P.Tsiotakis στις 23 Ιαν 2013, 10:56:52 μμ
εγώ τις ονομάζω απλή και έξυπνη συγχώνευση
Τίτλος: Απ: Συγχώνευση
Αποστολή από: batos στις 28 Φεβ 2013, 11:28:08 μμ
Μάλλον θα έπρεπε να μιλάμε για συνένωση πινάκων, παρά για συγχώνευση, όταν ο ένας αντιγράφεται πίσω από τον άλλο.
Τίτλος: Απ: Συγχώνευση
Αποστολή από: Dinos στις 01 Μαρ 2013, 09:16:20 μμ
Ακριβώς. Σωστός ο προλαλήσας. Κάποια στιγμή πρέπει να ξεκαθαριστεί.
1. Συνένωση είναι η απλοϊκή ένωση 2 ή περισσότερων πινάκων σε έναν (ο ένας πίνακας μετά τον άλλο). Μετά μπορούμε να κάνουμε ταξινόμηση.
2. Συγχώνευση είναι κάτι πιο έξυπνο, το οποίο στηρίζεται σε προαπαιτούμενο. Πρέπει οι 2 ή περισσότεροι αρχικοί πίνακες να είναι ταξινομημένοι (όλοι) είτε κατά αύξουσα είτε κατά φθίνουσα σειρά.
Στο τέλος της συγχώνευσης ο τελικός πίνακας είναι ταξινομημένος
Τίτλος: Απ: Συγχώνευση
Αποστολή από: P.Tsiotakis στις 02 Μαρ 2013, 09:25:25 πμ
άρα συνένωση+ταξινόμηση=συγχώνευση
άρα τελικά πάλι συγχώνευση κάνουμε (με 2 βήματα)