Το Στέκι των Πληροφορικών

Γενικό Λύκειο => Γενικές εξετάσεις => Γ΄ Λυκείου => Εξετάσεις 2011-2012 => Μήνυμα ξεκίνησε από: Stefevan στις 29 Μάι 2012, 11:22:15 μμ

Τίτλος: εξετάσεις 2012
Αποστολή από: Stefevan στις 29 Μάι 2012, 11:22:15 μμ
Τι λέτε για φέτος? Θα είναι πιο δύσκολα ή πιο εύκολα επειδή η φυσική και τα μαθηματικά ήταν αρκετά δύσκολα...?? και τι πιστεύεται ότι θα παίξει?

 :)
Τίτλος: Απ: εξετάσεις 2012
Αποστολή από: metestaki στις 29 Μάι 2012, 11:52:37 μμ
Ελπίζω να είναι σωστά κατανεμημένη η βαθμολογία...
Αλλά και να υπάρχει δυσκολία, στα πλαίσια του μαθήματος βέβαια, για να ξεχωρίσουν οι μαθητές που προσπάθησαν από πέρσι το καλοκαίρι να μάθουν προγραμματισμό!!!
Ίδωμεν...  :(
Τίτλος: Απ: εξετάσεις 2012
Αποστολή από: twisted στις 30 Μάι 2012, 08:14:50 πμ
Ελπίζω να μην επηρεαστούν οι θεματοδότες από τα άλλα μαθήματα και τα θέματα να είναι αντάξια Πανελλαδικών εξετάσεων για να ξεχωρίσουν πραγματικά αυτοί που πρέπει.
Τίτλος: Απ: εξετάσεις 2012
Αποστολή από: petrosp13 στις 30 Μάι 2012, 10:54:51 πμ
Αν κρίνουμε από τα περσινά και με βάση και τα περσινά παρατράγουδα σε Μαθηματικά και Φυσική, περιμένουμε και πάλι αρκετά βατά θέματα
Η διαφορά είναι ότι φέτος δεν υπάρχει κυβέρνηση να αναλάβει το πολιτικό κόστος, άρα μπορεί να δούμε αρκετά δύσκολα θέματα και στον προγραμματισμό (κυρίως για όσους στοχεύουν σε βαθμολογίες άνω του 80)
Τίτλος: Απ: εξετάσεις 2012
Αποστολή από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 30 Μάι 2012, 10:55:54 πμ
Παράθεση
... τι πιστεύεται...

... και μια και μιλάμε για χρήση της ελληνικής (ΓΛΩΣΣΑΣ) ... πολλές φορές κι εμείς κάνουμε (συντακτικά και λογικά!) λάθη που δεν θα έπρεπε...! Το ότι είμαστε και εκπαιδευτικοί και εδώ μας διαβάζουν και μαθητές θα έπρεπε να μας κάνει πιο προσεκτικούς...
Τίτλος: Απ: εξετάσεις 2012
Αποστολή από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 30 Μάι 2012, 11:12:25 πμ
Κατά τη γνώμη μου οι θεματοδότες πρέπει:
α) Να βάλουν διαβαθμισμένα θέματα ώστε να ξεχωρίζει ο κακός μαθητής από τον μέτριο και ο μέτριος από τον καλό.
β) Να έχουν υπόψη τους και να αποφύγουν τα γκρίζα - αμφισβητούμενα σημεία του μαθήματος.
Τίτλος: Απ: εξετάσεις 2012
Αποστολή από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 30 Μάι 2012, 11:29:22 πμ
Θυμήθηκα ένα σχετικό περσινό μου post ( https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=3857.msg41268#msg41268 ) και αντιγράφω από αυτό:

Όταν κάποιος δέχεται και λαμβάνει την ιδιότητα του θεματοδότη θα πρέπει να είναι σίγουρος ότι θα μπορέσει να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις. Σίγουρα θα πρέπει να έχει μεγάλη εμπειρία στη διδασκαλία του μαθήματος και να παρακολουθεί από κοντά την εξέλιξή του. Αλλιώς, θεωρώ, ότι αυτό θα έδειχνε έλλειψη υπευθυνότητας από την πλευρά του που δεν βοηθά ούτε το μάθημα ούτε τους μαθητές. Ως προς την ενημέρωση για την πορεία του μαθήματος, το Στέκι αποτελεί ό,τι καλύτερο αυτή τη στιγμή. Επιπλέον, υπάρχει η επιστημονική βιβλιογραφία. Στο http://dide.ilei.sch.gr/keplinet/education/articles-alg.php βρίσκονται συγκεντρωμένες σε λίστα μάλλον όλες τις σχετικές εργασίες (έως 2011). Ειδικά ο 1ος σύνδεσμος της λίστας αποτελεί ένα καλό σημείο αναφοράς. Επίσης, έχουμε τις διευκρινιστικές εγκυκλίους του Υπουργείου.
Τίτλος: Απ: εξετάσεις 2012
Αποστολή από: Λάμπρος Μπουκουβάλας στις 30 Μάι 2012, 06:22:36 μμ
Ανεβάζω μια πρόταση επανάληψης, διαμορφωμένη στα παιδιά που έχω στο μυαλό μου.
Τίτλος: Απ: εξετάσεις 2012
Αποστολή από: karaberis στις 31 Μάι 2012, 10:33:01 πμ
Νομίζω οτι τα τρια τελευταία είναι (ενδιαφέροντα μεν) αλλά εκτός ύλης δε...
Τίτλος: Απ: εξετάσεις 2012
Αποστολή από: Λάμπρος Μπουκουβάλας στις 31 Μάι 2012, 02:17:57 μμ
Η σελίδες 199 και 219 του σχολικού βιβλίου (όπου βρίσκονται τα 2 από τα 3) είναι εντός ύλης. Εκεί αναφέρεται η χρήση της δυαδικής αναζήτησης και η επιλογή της μεθόδου ταξινόμησης.
Όσο για τους αλγόριθμους υλοποίησης ουράς-στοίβας, ως αλγόριθμοι δεν αναφέρονται πουθενά στο βιβλίο, αλλά είναι εύκολο να μπουν με κάποια μορφή μονοδιάστατου πίνακα, ως θεωρητική άσκηση. Με αυτό το σκεπτικό, δεν είναι εκτός ύλης.
Τίτλος: Απ: εξετάσεις 2012
Αποστολή από: Stefevan στις 31 Μάι 2012, 07:50:43 μμ
Όντως..... Έχει μπει ερώτηση θεωρίας, να περιγράψετε την υλοποίηση στοίβας με μονοδιάστατο πίνακα! Επαναληπτικές νομίζω
Τίτλος: Απ: εξετάσεις 2012
Αποστολή από: gthal στις 01 Ιούν 2012, 09:51:11 πμ
Καλημέρα, καλό μήνα και καλή επιτυχία στα παιδιά σήμερα !!!
Ανυπομονώ να δω τι τους βάλανε ...   ::)
Τι ώρα δίνονται προς τα έξω, αλήθεια?
(ουφ, με κοψοχόλιασε το στέκι μέχρι πριν λίγο - σήμερα που το χρειαζόμαστε περισσότερο, να είναι πεσμένο!...)
Τίτλος: Απ: εξετάσεις 2012
Αποστολή από: elenitaaaaa στις 01 Ιούν 2012, 09:56:03 πμ
Καλημέρα  :)
 ας ελπισουμε οτι τα θεματα θα ειναι αξιοπρεπη. με κλιμακωση δυσκολιας  , αλλα ενας διαβασμενος να μπορει να τα δουλεψει.... σε κανενα μισαωρο λογικα θα βγουνε τα θεματα. κ εγω περιμενω...
Τίτλος: Απ: εξετάσεις 2012
Αποστολή από: olga_2703 στις 01 Ιούν 2012, 10:25:21 πμ
Στο alfavita.gr έχουν ανακοινώσει τα θέματα
Τίτλος: Απ: εξετάσεις 2012
Αποστολή από: amavidis στις 01 Ιούν 2012, 11:05:00 πμ
Στο alfavita.gr έχουν ανακοινώσει τα θέματα

Ντροπή τους στις 10:24 να ανακοινώνουν θέματα με δυνατή αποχώρηση 10:30! Για τα φράγκα γίνονται όλα!
Τίτλος: Απ: εξετάσεις 2012
Αποστολή από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 01 Ιούν 2012, 11:10:52 πμ
Όπως κάνουμε κάθε χρόνο, ας μην ανακοινώσουμε λύσεις και σχόλια επί των θεμάτων πριν το τέλος της εξέτασης.
Τίτλος: Απ: εξετάσεις 2012
Αποστολή από: dimitra στις 01 Ιούν 2012, 02:45:12 μμ
Δείτε το σχόλιο για την ΑΕΠΠ:

http://www.nooz.gr/greece/panelladikes-apaititika-alla-safi-ta-8emata-ton-eksetaseon (http://www.nooz.gr/greece/panelladikes-apaititika-alla-safi-ta-8emata-ton-eksetaseon)

χμμμμμμ....
Τίτλος: Απ: εξετάσεις 2012
Αποστολή από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 01 Ιούν 2012, 02:48:49 μμ
Δείτε το σχόλιο για την ΑΕΠΠ:

http://www.nooz.gr/greece/panelladikes-apaititika-alla-safi-ta-8emata-ton-eksetaseon (http://www.nooz.gr/greece/panelladikes-apaititika-alla-safi-ta-8emata-ton-eksetaseon)

χμμμμμμ....


Ο Κος Χατζητέτοιος (πολυεπιστήμονας) καλό θα ήταν να ασχολείται με το πεδίο του. Έχουμε και μεις σχόλια να κάνουμε για τη Φυσική αλλά δεν τα κάνουμε...

Τσιωτάκης
Τίτλος: Απ: εξετάσεις 2012
Αποστολή από: dg69 στις 01 Ιούν 2012, 02:55:51 μμ
....
Ο καθηγητής Φυσικής και Χημείας Γιώργος Χατζητέγας είπε ότι, παρά τις δυσκολίες, τα θέματα ήταν καλοδιατυπωμένα και σαφή.

Ο ίδιος εκτιμά ότι οι σημερινές δυσκολίες στα θέματα της χημείας, σε συνδυασμό και με τα προβλήματα που αντιμετώπισαν οι υποψήφιοι στη Φυσική, φαίνεται να οδηγούν σε πτώση των βάσεων ακόμη και στην Ιατρική Αθήνας, λίγων όμως μορίων.

Προβλήματα, όμως, συνάντησαν οι υποψήφιοι της Τεχνολογικής Κατεύθυνσης (Κύκλος Πληροφορικής και Υπηρεσιών) που διαγωνίζονταν στην Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον.

Σύμφωνα με πληροφορίες, πολλές ήταν οι ερωτήσεις των υποψηφίων που ζητούσαν διευκρινίσεις για αρκετά σημεία των θεμάτων, ωστόσο, όπως υποστηρίζουν από το υπουργείο Παιδείας, ανάλογες ερωτήσεις γίνονται κάθε χρόνο για τα θέματα στο συγκεκριμένο μάθημα.

Ο Γ. Χατζητέγας διευκρινίζει ότι το μάθημα αυτό «διδάσκει» βασικές αρχές και θεωρείται από πολλούς αρμόδιους επιστήμονες ξεπερασμένο, με την έννοια ότι η επιστήμη της πληροφορικής έχει πραγματοποιήσει άλματα, σε σχέση με το συγκεκριμένο μάθημα. Άλλωστε και στο παρελθόν, είχαν ακουστεί φωνές στο υπουργείο Παιδείας ή να αλλάξει ή να πάψει η εξέταση σ' αυτό.

.......

Τίτλος: Απ: εξετάσεις 2012
Αποστολή από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 01 Ιούν 2012, 02:56:59 μμ

Ο Κος Χατζητέτοιος (πολυεπιστήμονας) καλό θα ήταν να ασχολείται με το πεδίο του. Έχουμε και μεις σχόλια να κάνουμε για τη Φυσική αλλά δεν τα κάνουμε...

Τσιωτάκης
Τίτλος: Απ: εξετάσεις 2012
Αποστολή από: gedeon στις 01 Ιούν 2012, 03:04:07 μμ
....
Ο καθηγητής Φυσικής και Χημείας Γιώργος Χατζητέγας είπε ότι, παρά τις δυσκολίες, τα θέματα ήταν καλοδιατυπωμένα και σαφή.

Ο ίδιος εκτιμά ότι οι σημερινές δυσκολίες στα θέματα της χημείας, σε συνδυασμό και με τα προβλήματα που αντιμετώπισαν οι υποψήφιοι στη Φυσική, φαίνεται να οδηγούν σε πτώση των βάσεων ακόμη και στην Ιατρική Αθήνας, λίγων όμως μορίων.

Προβλήματα, όμως, συνάντησαν οι υποψήφιοι της Τεχνολογικής Κατεύθυνσης (Κύκλος Πληροφορικής και Υπηρεσιών) που διαγωνίζονταν στην Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον.

Σύμφωνα με πληροφορίες, πολλές ήταν οι ερωτήσεις των υποψηφίων που ζητούσαν διευκρινίσεις για αρκετά σημεία των θεμάτων, ωστόσο, όπως υποστηρίζουν από το υπουργείο Παιδείας, ανάλογες ερωτήσεις γίνονται κάθε χρόνο για τα θέματα στο συγκεκριμένο μάθημα.

Ο Γ. Χατζητέγας διευκρινίζει ότι το μάθημα αυτό «διδάσκει» βασικές αρχές και θεωρείται από πολλούς αρμόδιους επιστήμονες ξεπερασμένο, με την έννοια ότι η επιστήμη της πληροφορικής έχει πραγματοποιήσει άλματα, σε σχέση με το συγκεκριμένο μάθημα. Άλλωστε και στο παρελθόν, είχαν ακουστεί φωνές στο υπουργείο Παιδείας ή να αλλάξει ή να πάψει η εξέταση σ' αυτό.

.......

Επιτέλους, όλα τα δεινά της εκπαίδευσης οφείλονται στο μάθημα του ΑΕΠΠ.  Άμεση κατάργηση και στη θέση του 2 ώρες Χημεία...
Τίτλος: Απ: εξετάσεις 2012
Αποστολή από: Λάμπρος Μπουκουβάλας στις 01 Ιούν 2012, 03:24:31 μμ
Πες τα Παναγιώτη...
Ο κάθε Χατζηστέγας (δεν τον γνωρίζω τον κύριο) να βρει τη στέγη του στις ενόργανες ασκήσεις και να σταματήσουν να μιλούν εξ ονόματός μας...
Τίτλος: Απ: εξετάσεις 2012
Αποστολή από: Stefevan στις 01 Ιούν 2012, 05:15:25 μμ
το πρόλαβα όπως βλέπεις εντάξει   ;)

Ο πολυεπιστήμονας έχει να φάει κράξιμο.... άκου εκεί .. να πει ότι είναι ξεπερασμένο, και τι θέλει να διδάσκεται? H C++ ? Και ποιος είναι αυτός και μπορεί να κρίνει? Ίσα ίσα, αυτό το μάθημα είναι κάτι καινούργιο για κάθε μαθητή... κάποια άλλα μαθήματα είναι ξεπερασμένα και τα τρώνε στη μάπα οι μαθητές από τα πρώτα χρόνια του σχολείου!!!!!!
Τίτλος: Απ: εξετάσεις 2012
Αποστολή από: vtsakan στις 01 Ιούν 2012, 05:32:01 μμ
Ας μας εξηγήσει ο Χατζηφυσικοχημείας την χρησιμότητα της Χημείας στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Είμαι σύμφωνος με την αναθεώρηση της ύλης και την βαθμιαία αύξηση της δυσκολίας τόσο στην ΑΕΠΠ (που κατά την γνώμη μου θα πρέπει να ονομαστεί αλγοριθμική, μιας και το εργαστηριακό μέρος του μαθήματος είναι εκφυλισμένο) όσο και σε άλλα μαθήματα, μεταξύ τους και η Χημεία, η οποία θα πρέπει να είναι το πιο σπάνιο μάθημα στο πρόγραμμα σπουδών των ΑΕΙ και ΤΕΙ.

Καλά αποτελέσματα σε όλους του μαθητές.
Τίτλος: Απ: εξετάσεις 2012
Αποστολή από: Λάμπρος Μπουκουβάλας στις 01 Ιούν 2012, 05:47:43 μμ
είναι γεγονός ότι κάθε μάθημα έχει την αξία του και είναι ιδιαίτερο σε σχέση με τα υπόλοιπα. Έτσι και η αεππ, έτσι και η χημεία.
αυτό είναι το λάθος κάθε επιπόλαιου, που δεν ξέρει τί λέει... ότι δηλαδή δεν σέβεται κανέναν άλλο, παρά μόνο τον εαυτό του (και άν...) και τις υπερσπουδές του και την super επιστήμη του! εδώ τα καλά τα ψώνια...

νομιμοποιούμαι κι εγώ να δηλώσω: ΕΞΩ ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΑΠ' ΤΗ ΧΗΜΕΙΑ.
απαιτώ να υπάρχουν μόνο οξέα και άλατα, οι βάσεις είναι άχρηστες και κάνουν κακό στα μυαλά...  ;D
Τίτλος: Απ: εξετάσεις 2012
Αποστολή από: alpapanto στις 01 Ιούν 2012, 05:52:03 μμ
Καλό κουράγιο στους βαθμολογητές και καλά αποτελέσματα στους μαθητές!
Τίτλος: Απ: εξετάσεις 2012
Αποστολή από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 01 Ιούν 2012, 06:07:26 μμ
Παράθεση
...θεωρείται από πολλούς αρμόδιους επιστήμονες ξεπερασμένο, με την έννοια ότι η επιστήμη της πληροφορικής έχει πραγματοποιήσει άλματα, σε σχέση με το συγκεκριμένο μάθημα...

Ναι! Πλέον οι υπολογιστές λειτουργούν χωρίς λογισμικό!
Τίτλος: Απ: εξετάσεις 2012
Αποστολή από: Stefevan στις 01 Ιούν 2012, 06:12:39 μμ
Ποιος αρμόδιος επιστήμονας? Ας πει ονόματα  :P
Τίτλος: Απ: εξετάσεις 2012
Αποστολή από: ipoulis στις 01 Ιούν 2012, 06:42:28 μμ
"Τέλος, το μάθημα ΑΕΠΠ έδωσε λογικά θέματα ανάλογης δυσκολίας με τα περσινά, ξανάνοιξε όμως την συζήτηση για την αναγκαιότητα του συγκεκριμένου μαθήματος. Τι σας λέω τώρα…!"
Άκουσον άκουσον.
Ακούστε τι είπε ο φυσικοχημικοπληροφορικοφιλολογος.
Έχει άποψη και για τα Λατινικά
http://www.hagitegas.gr/2012/06/%CE%BC%CE%AF%CE%B1-%CE%B5%CE%BA%CF%84%CE%AF%CE%BC%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CF%83%CE%B7%CE%BC%CE%B5%CF%81%CE%B9%CE%BD%CF%8E%CE%BD/

Είναι απλά γελοίος και ημιμαθής.
Μην μυγιαζόμαστε αλλά να γνωρίζουμε ποιοι προσπαθούν να καταργήσουν την Πληροφορική από "ανιδιοτέλεια".
Άλλωστε δεν έχουν περάσει πολλά χρόνια που φυσικο-μαθηματικο-χημεικο-φιλολογο-θεολογο-γυμναστές διορίζονταν
και προηγούνταν από εμάς.
Οι παλιότεροι θα θυμάστε.


Τίτλος: Απ: εξετάσεις 2012
Αποστολή από: Αθανάσιος Πέρδος στις 01 Ιούν 2012, 07:34:57 μμ
Ποιος είναι ο "κύριος" Χατζητέγας;

Ποια χρονιά πήρε το πτυχίο του;
Μήπως έχουν αλλάξει τα πράγματα στη Φυσική και στα Πανεπιστήμια διδάσκονται γλώσσες προγραμματισμού και όχι χημεία. Ας δει λίγο τα προγράμματα σπουδών των τμημάτων Φυσικής των Ελληνικών τουλάχιστον Πανεπιστημίων.

Λίγη αυτοεπιμόρφωση για τον συγκεκριμένο "κύριο" δεν θα έβλαπτε. Η Ημιμάθεια και ο φόβος σε κάτι που αλλάζει και δεν μπορεί να το παρακολουθήσει είναι σίγουρο ότι τον χαρακτηρίζει. Κρίμα για την κοινότητα των Φυσικών στην οποία δυστυχώς ανήκω και εγώ, που υπάρχουν τέτοιες αστήρικες και ξεπερασμένες απόψεις.

Ίσως θα ήταν καλό από την ΠΕΚΑΠ να "συμμαζέψει" τον συγκεκριμένο "κύριο" ο οποίος δεν είναι σίγουρα θεσμικός. 
Τίτλος: Απ: εξετάσεις 2012
Αποστολή από: gugusiss στις 01 Ιούν 2012, 08:45:41 μμ
Μπουχτίσαμε (λεμέ στα μέρη μας)  από τέτοιους γραφικούς τύπους
Τίτλος: Απ: εξετάσεις 2012
Αποστολή από: thana$i$ στις 01 Ιούν 2012, 09:12:12 μμ
O κος Χατζητέγας είναι φροντιστής. Οι γνώμες είναι σαν τις κ@70tR1π1d3$.  'Ολοι έχουμε μία.
Η λέξη "ξεπερασμένο" είναι το λιγότερο ατυχής. Αν δεν κάνω λάθος η σύγχρονη Φυσική έχει "ξεπεράσει" και τον Newton και έχει πραγματοποιήσει άλματα. Να σταματήσουμε λοιπόν να διδάσκουμε στα σχολεία τους "ξεπερασμένους" νόμους του.



Τίτλος: Απ: εξετάσεις 2012
Αποστολή από: Λάμπρος Μπουκουβάλας στις 01 Ιούν 2012, 10:48:26 μμ
Ναι! Πλέον οι υπολογιστές λειτουργούν χωρίς λογισμικό!

Μα ναι, και αντί για ρεύμα χρησιμοποιούν μεθάνιο... χαχαχα
Τίτλος: Απ: εξετάσεις 2012
Αποστολή από: Laertis στις 01 Ιούν 2012, 10:54:26 μμ
Ναι αλλά με ... μεθάνιο, αβγά δεν βάφονται  ;D
Τίτλος: Απ: εξετάσεις 2012
Αποστολή από: alfabit στις 01 Ιούν 2012, 11:39:40 μμ
Φταίμε και εμείς όμως που δεν έχουμε κάνει σαφές ότι αυτό το μάθημα προσφέρει κάτι που ίσως δεν το προσφέρει κανένα άλλου μάθημα.  Βάζει τον μαθητή να σκέφτεται...όχι απλά να αποστηθίζει.

Δεν είναι τυχαίο ότι τα παιδιά αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα στην κατανόηση του μαθήματος. Δεν είναι τυχαίο επίσης ότι τα ποσοστά αποτυχίας κυμαίνονται σταθερά πάνω από 40% ενώ της δύσκολης Χημείας μόλις μια φορά έφτασαν στο 30%. ;D

Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να δείτε ότι τη τελευταία δεκαετία το πιο δύσκολο μάθημα μετά τη μαθηματικά και τη φυσική είναι η Α.Ε.Π.Π.
http://m.alfavita.gr/artro.php?id=61686
Τίτλος: Απ: εξετάσεις 2012
Αποστολή από: tfat στις 02 Ιούν 2012, 12:41:09 πμ
Παρακολουθώ στο alfavita ότι μετά από κάθε μάθημα που εξετάζεται πανελλαδικά ακολουθεί μια ανακοίνωση σχολιασμού των θεμάτων από την αντίστοιχη ένωση εκπαιδευτικών. Για παράδειγμα διάβασα τον σχολιασμό της ένωσης Ελλήνων Χημικών για τα σημερινά θέματα Χημείας, έχει προηγηθεί σχολιασμός από την ένωση Ελλήνων Φυσικών, την μαθηματική εταιρεία κ.ο.κ. Γιατί απουσιάζει ο επίσημος σχολιασμός των θεμάτων που αφορούν την ειδικότητά μας;  Η σιωπή είναι πραγματικά εκωφαντική!!!
Τίτλος: Απ: εξετάσεις 2012
Αποστολή από: tfat στις 02 Ιούν 2012, 12:59:20 πμ
Και μια ορθογραφική διόρθωση. Η σιωπή είναι πραγματικά εκκωφαντική.
Τίτλος: Απ: εξετάσεις 2012
Αποστολή από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 02 Ιούν 2012, 11:34:37 πμ
Η ΠΕΚΑΠ ανακοίνωσε τις λύσεις νομίζω και τις παρουσίασε στην ΕΡΤ μαζί με το σχολιασμό τους:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=NR1S2g5u4zs

http://www.ert.gr/exams/images/stories/themata-lyseis-2012/aepp_c_lyseis_2012.pdf

Τίτλος: Απ: εξετάσεις 2012
Αποστολή από: Λάμπρος Μπουκουβάλας στις 02 Ιούν 2012, 11:41:19 πμ
Η ΠΕΚΑΠ ανακοίνωσε τις λύσεις νομίζω και τις παρουσίασε στην ΕΡΤ μαζί με το σχολιασμό τους:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=NR1S2g5u4zs

http://www.ert.gr/exams/images/stories/themata-lyseis-2012/aepp_c_lyseis_2012.pdf



ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ Η ΠΕΚΑΠ ΝΑ ΜΙΛΑΕΙ ΠΡΙΝ ΜΙΛΗΣΟΥΝ ΟΙ ΧΗΜΙΚΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΠΠ???
Τίτλος: Απ: εξετάσεις 2012
Αποστολή από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 02 Ιούν 2012, 11:42:13 πμ
ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ Η ΠΕΚΑΠ ΝΑ ΜΙΛΑΕΙ ΠΡΙΝ ΜΙΛΗΣΟΥΝ ΟΙ ΧΗΜΙΚΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΠΠ???

Λάμπρο, μια γενική παρατήρηση: δεν είμαι η ΠΕΚΑΠ
Τίτλος: Απ: εξετάσεις 2012
Αποστολή από: Λάμπρος Μπουκουβάλας στις 02 Ιούν 2012, 11:46:57 πμ
Το ξέρω Παναγιώτη, για την ΠΕΚΑΠ το λέω, όχι για σένα.
Τίτλος: Απ: εξετάσεις 2012
Αποστολή από: Σπύρος Δουκάκης στις 02 Ιούν 2012, 12:02:08 μμ
Είδα στο βίντεο... ότι και η λύση του θέματος Γ ξεχνά να ελέγξει το όνομα στο τέλος της Όσο... ως προς το κριτήριο του ποσού...


Η ΠΕΚΑΠ ανακοίνωσε τις λύσεις νομίζω και τις παρουσίασε στην ΕΡΤ μαζί με το σχολιασμό τους:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=NR1S2g5u4zs

http://www.ert.gr/exams/images/stories/themata-lyseis-2012/aepp_c_lyseis_2012.pdf

Μήπως πέρασε ήδη απαρατήρητο με την ενδεικτική λύση της ΚΕΕ;

Εμένα κάτι μου λέει ότι θα περάσει απαρατήρητο  :D

Ενδιαφέρον στο θέμα Γ η συνθήκη διακοπής με 2 ελέγχους που δεν ελέγχονται ταυτόχρονα. Πολλοί θα νομίζουν ότι το έχουν σωστά αλλά θα το έχουν λάθος. Αν πέσεις κάτω από το όριο χρηματοδότησης δεν πρέπει να διαβάσεις όνομα. Νομίζω πως είναι και το μόνο αλγοριθμικά δύσκολο σημείο.
Δεν ξέρω αν θα περάσει απαρατήρητο στη διόρθωση. Θα δούμε...
Τίτλος: Απ: εξετάσεις 2012
Αποστολή από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 02 Ιούν 2012, 12:04:24 μμ
Η ΠΕΚΑΠ ανακοίνωσε τις λύσεις νομίζω και τις παρουσίασε στην ΕΡΤ μαζί με το σχολιασμό τους:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=NR1S2g5u4zs

Υπήρχαν κάποια λάθη του δαίμονα της TV και ένα της Φανής στο: 2:21
Τίτλος: Απ: εξετάσεις 2012
Αποστολή από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 02 Ιούν 2012, 12:21:10 μμ
Είδα στο βίντεο... ότι και η λύση του θέματος Γ ξεχνά να ελέγξει το όνομα στο τέλος της Όσο... ως προς το κριτήριο του ποσού...

Σπύρο, πόσο πιστεύεις ότι πρέπει να κοπεί σε κάποιον μαθητή που δεν έλεγξε για την ανάγνωση νέου ονόματος;
Τίτλος: Απ: εξετάσεις 2012
Αποστολή από: Σπύρος Δουκάκης στις 02 Ιούν 2012, 12:30:03 μμ
Χαριτολογώντας, θα ρώταγα πόσο θα μπορούσαμε να κόψουμε από την ΚΕΕ που δεν συμπεριέλαβε τον έλεγχο στην ενδεικτική λύση που έστειλε...

Όσον αφορά τις μονάδες, η απάντηση έχει περιγραφεί στο https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=2211.0

Σπύρο, πόσο πιστεύεις ότι πρέπει να κοπεί σε κάποιον μαθητή που δεν έλεγξε για την ανάγνωση νέου ονόματος;
Τίτλος: Απ: εξετάσεις 2012
Αποστολή από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 02 Ιούν 2012, 01:04:09 μμ
η ΚΕΕ παίρνει τις μονάδες της στις συζητήσεις εδώ

άρα 2 μονάδες στις 20 πρέπει να κοπούν στους μαθητές που δεν το έκαναν;
Τίτλος: Απ: εξετάσεις 2012
Αποστολή από: gthal στις 02 Ιούν 2012, 01:16:23 μμ
Στους μαθητές μου που δεν το έκαναν, είπα ότι προσωπική μου εκτίμηση είναι πως θα χάσουν το πολύ 1 μονάδα και μάλιστα από κάποιον αυστηρό βαθμολογητή.
Τίτλος: Απ: εξετάσεις 2012
Αποστολή από: evry στις 02 Ιούν 2012, 01:22:14 μμ
Γιώργο δεν πρόκειται να κοπεί τίποτα για κάτι τέτοιο, διότι αν το ζητούσε η ΚΕΕ φαντάζομαι θα το έκανε να φανεί ρητά στην εκφώνηση π.χ. όπως έλεγε ρητά ότι διαβάζει τον προυπολογισμό μόνο αν δεν είναι Τέλος.
Άλλωστε και η λύση της ΚΕΕ δεν το λαμβάνει υποψη που σημαίνει ότι δεν έχουμε κάποιο πάτημα να κόψουμε.
Τώρα επειδή βλέπω ότι κάποιοι το επαναφέρουν , αυτό θα πρέπει να συζητηθεί στην σημερινή ενημέρωση των βαθμολογητών.
Εμείς πάντως θα εισηγηθούμε να μην κοπούν μονάδες για κάτι τέτοιο.

Τίτλος: Απ: εξετάσεις 2012
Αποστολή από: gthal στις 02 Ιούν 2012, 01:29:32 μμ
Κι εγώ δεν θα ήθελα να κοπούν και μάλιστα ίσως αν δεν το συζητάγαμε μάλλον θα περνούσε απαρατήρητο όπως είπες.
Μακάρι να μην κοπούν.
Τίτλος: Απ: εξετάσεις 2012
Αποστολή από: Καρκαμάνης Γεώργιος στις 03 Ιούν 2012, 12:21:48 πμ
Παρακολουθώ στο alfavita ότι μετά από κάθε μάθημα που εξετάζεται πανελλαδικά ακολουθεί μια ανακοίνωση σχολιασμού των θεμάτων από την αντίστοιχη ένωση εκπαιδευτικών. Για παράδειγμα διάβασα τον σχολιασμό της ένωσης Ελλήνων Χημικών για τα σημερινά θέματα Χημείας, έχει προηγηθεί σχολιασμός από την ένωση Ελλήνων Φυσικών, την μαθηματική εταιρεία κ.ο.κ. Γιατί απουσιάζει ο επίσημος σχολιασμός των θεμάτων που αφορούν την ειδικότητά μας;  Η σιωπή είναι πραγματικά εκωφαντική!!!

Ποιά από όλες τις ενώσεις μας, θα κάνει την ανακοίνωση; αναρωτιέμαι!!!!!!!!!!
Τίτλος: Απ: εξετάσεις 2012
Αποστολή από: odysseas στις 03 Ιούν 2012, 10:12:34 πμ
Η συζήτηση για τα φετινά θέματα έχει περιστραφεί κυρίως γύρω από το ζήτημα των ασαφειών στις διατυπώσεις των θεμάτων. Όμως η ταπεινή μου άποψη είναι πως δεν πρόκειται για το σημαντικότερο ζήτημα. Παρά τις κάποιες (σημαντικές) εξαιρέσεις τα τελευταία 2-3 χρόνια, είχαμε για άλλη μια φορά θέματα τυποποιημένα. Μετρητές, αθροίσματα, μεγιστοελάχιστα και οι τυπικές επεξεργασίες στους πίνακες καλύπτουν τις περισσότερες μονάδες των θεμάτων Γ και Δ. Εμένα προσωπικά αυτό δεν μου αρέσει. Για την ακρίβεια, μάλλον με θλίβει και με απογοητεύει. Η φιλοσοφία που διαχρονικά διέπει τα θέματα σκοτώνει την ομορφιά που θα μπορούσε να έχει αυτό το μάθημα.

Υπάρχουν και άλλα (πρακτικά) πράγματα που με προβληματίζουν. Το ερώτημα Α3 μου άρεσε πάρα πολύ. Αλλά ποιό τμήμα της θεωρίας εξετάζει; Δεν θα μπορούσε να είναι κομμάτι του Θέματος Β; Επίσης, που είναι η θεωρία των κεφαλαίων 1, 6 και 10; Ασχέτως αν μας αρέσει ή όχι, τα θέματα δεν οφείλουν να καλύπτουν όλο το εύρος της ύλης;

Προσωπικά τα φετινά θέματα δεν μου άρεσαν καθόλου, όχι λόγω διατυπώσεων, αλλά επειδή αναπαρήγαγαν όλες τις παθογένειες του μαθήματος, μετά από κάποιες χρονιές που είχα αρχίσει να ελπίζω σε κάτι καλύτερο. Είναι πιθανό οτι μετά από τα φιάσκο των προηγούμενων μαθημάτων η επιτροπή δεν ήθελε να ρισκάρει, αλλά για μένα αυτός δεν είναι επαρκής λόγος.
Τίτλος: Απ: εξετάσεις 2012
Αποστολή από: mkokki30 στις 04 Ιούν 2012, 01:54:08 πμ
Συμφωνώ απόλυτα. Η μεγάλη απογοήτευση είναι τα θέματα Α, Β αν εξαιρέσεις το Α3 (β). 56 μονάδες δώρο. Στα θέματα Γ,Δ καμία φαντασία, καμία πρωτοτυπία. Κρίμα για τα παιδιά που κάνουν σοβαρή δουλειά όλο το χρόνο.   
Τίτλος: Απ: εξετάσεις 2012
Αποστολή από: andreas_p στις 04 Ιούν 2012, 08:00:17 πμ
Το μόνο θετικό (;) είναι ο περιορισμένος της στείρας απομνημόνευσης. Αλλά τα Κεφ. 6, 10 δεν τα πετάς έξω !!! Έχει θεωρία , ασκησιακού τύπου. Τα δε θέματα εκτός του Α3, θυμίζουν εποχές 2000 και 2001 !!!

Α
Τίτλος: Απ: εξετάσεις 2012
Αποστολή από: Δημήτρης Γκίνης στις 05 Ιούν 2012, 07:42:52 πμ
Αντιγράφω από τον πρόλογο του βιβλίου μαθητή της ΑΕΠΠ:

"Το μάθημα “Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον” έχει σαν γενικό σκοπό οι μαθητές να αναπτύξουν αναλυτική και συνθετική
σκέψη, να αποκτήσουν ικανότητες μεθοδολογικού χαρακτήρα……"

Μπορεί να μου που κάποιος πως τα φετινά θέματα ελέγχουν το ότι οι μαθητές έχουν αναπτύξει αναλυτική και συνθετική σκέψη ;;;;;;;  :D
Τίτλος: Απ: εξετάσεις 2012
Αποστολή από: gpapargi στις 05 Ιούν 2012, 03:20:21 μμ
Η συζήτηση για τα φετινά θέματα έχει περιστραφεί κυρίως γύρω από το ζήτημα των ασαφειών στις διατυπώσεις των θεμάτων. Όμως η ταπεινή μου άποψη είναι πως δεν πρόκειται για το σημαντικότερο ζήτημα. Παρά τις κάποιες (σημαντικές) εξαιρέσεις τα τελευταία 2-3 χρόνια, είχαμε για άλλη μια φορά θέματα τυποποιημένα. Μετρητές, αθροίσματα, μεγιστοελάχιστα και οι τυπικές επεξεργασίες στους πίνακες καλύπτουν τις περισσότερες μονάδες των θεμάτων Γ και Δ. Εμένα προσωπικά αυτό δεν μου αρέσει. Για την ακρίβεια, μάλλον με θλίβει και με απογοητεύει. Η φιλοσοφία που διαχρονικά διέπει τα θέματα σκοτώνει την ομορφιά που θα μπορούσε να έχει αυτό το μάθημα.

Υπάρχουν και άλλα (πρακτικά) πράγματα που με προβληματίζουν. Το ερώτημα Α3 μου άρεσε πάρα πολύ. Αλλά ποιό τμήμα της θεωρίας εξετάζει; Δεν θα μπορούσε να είναι κομμάτι του Θέματος Β; Επίσης, που είναι η θεωρία των κεφαλαίων 1, 6 και 10; Ασχέτως αν μας αρέσει ή όχι, τα θέματα δεν οφείλουν να καλύπτουν όλο το εύρος της ύλης;

Προσωπικά τα φετινά θέματα δεν μου άρεσαν καθόλου, όχι λόγω διατυπώσεων, αλλά επειδή αναπαρήγαγαν όλες τις παθογένειες του μαθήματος, μετά από κάποιες χρονιές που είχα αρχίσει να ελπίζω σε κάτι καλύτερο. Είναι πιθανό οτι μετά από τα φιάσκο των προηγούμενων μαθημάτων η επιτροπή δεν ήθελε να ρισκάρει, αλλά για μένα αυτός δεν είναι επαρκής λόγος.

Θα ταυτιστώ πλήρως με την άποψη του Οδυσσέα. Μπορεί να ασχολούμαστε όλοι με τις ασάφειες λόγω του ότι δίνουν εξετάσεις οι μαθητές μας, αλλά το πραγματικό πρόβλημα αυτών των εξετάσεων φαίνεται να περνάει απαρατήρητο:
Τα θέματα ήταν εντελώς τυποποιημένα. Μετρητές, αθροιστές, άθροισμα γραμμών και στηλών σε δισδιάστατο και ταξινόμηση. Τίποτε άλλο. Εντελώς κονσερβοποιημένο διαγώνισμα.

Αυτό είναι ότι έχει να δείξει το μάθημα μας; Καμιά άλλη ιδέα δεν είχαν οι θεματοδότες; Τι θα γίνει αν βάζουμε κάθε χρόνο τέτοια εντελώς προβλέψιμα θέματα;

Εκτός βέβαια αν θεωρήσουμε πρωτοτυπία το ότι είχαμε 2 δισδιάστατους πίνακες φέτος αντί για έναν… οπότε να μπούμε στη διαδικασία κάθε χρόνο να αυξάνουμε τους πίνακες που χρησιμοποιούμε και να λέμε ότι έχουμε πρωτότυπα θέματα.

Προσωπικά είμαι διατεθειμένος να συγχωρέσω το ανθρώπινο λάθος σε κάποιο θέμα, αλλά περιμένω από το διαγώνισμα να μου δείχνει ότι  υπάρχει η διάθεση να κάνουμε βήματα προς τα εμπρός όσο αφορά το επίπεδο του μαθήματος. Εγώ φέτος αισθάνομαι ότι γυρίσαμε πίσω.
Τίτλος: Απ: εξετάσεις 2012
Αποστολή από: Stefevan στις 06 Ιούν 2012, 11:32:45 μμ
διάθεση

Εγώ αυτό έλεγα ότι αυτά τα άτομα προφανώς δεν έχουν τη διάθεση και την όρεξη να ασχοληθούν ιδιαίτερα με το διαγώνισμα. Όταν κάτι το κάνεις περισσότερο για το χρήμα σου φεύγει το μεράκι... βέβαια δε νομίζω να ισχύει για όλους. Βλέπω και το διαγώνιμσα του στεκιού και τα συγκρίνω...
Τίτλος: Απ: εξετάσεις 2012
Αποστολή από: evry στις 07 Ιούν 2012, 09:29:33 πμ
Κάποιες γενικές παρατηρήσεις από τα γραπτά μέχρις στιγμής

Γενικά τα παιδιά έχουν πάει καλύτερα από πέρυσι μια και τα θέματα ήταν σε γενικές γραμμές πιο βατά
Στο θέμα Α2 από ότι φαίνεται υπάρχει πρόβλημα με το περιεχόμενο μεταβλητής. Οι περισσότεροι δεν καταλαβαίνουν τι θέλει. Για να είμαι ειλικρινής τώρα που το ξανασκέφτομαι και εγώ, το Αληθής είναι πιο σωστό από το 'Αληθής', διότι το 2ο δεν είναι το περιεχόμενο. (φυσικά δεν έχουμε την απαίτηση να το ξέρουν αυτό τα παιδιά)
Το θέμα Γ είναι που θα κρίνει το άριστα. Όποιος έχει κάνει σωστά το θέμα Γ σχεδόν σίγουρα έχει κάνει και το Δ. Γενικά όσοι έχουν κάνει σωστά το Γ είναι από 90 και πάνω
Φυσικά η βαθμολόγηση του Γ είναι λίγο δύσκολη και θέλει προσοχή και λόγω της εγγενούς δυσκολίας του θέματος αλλά και λόγω της πολύ κακής διατύπωσης. Εκεί οι μαθητές θα δυσκολευτούν πάρα πολύ
Το Δ όμως είναι πραγματικά μετρημένα κουκιά.
Στο Δ3 κάποιοι ψάχνουν για πολλά μέγιστα, με το σκεπτικό ότι στο Δ5 τους λέει "είναι μόνο ένας" ενώ στο Δ3 όχι. Προφανώς και αυτή η λύση είναι σωστή.
Στο Δ5 υπάρχουν λίγες λύσεις με ελάχιστο σε όλο τον πίνακα αλλά είναι από πολύ καλά γραπτά (π.χ. 99, 96) που σημαίνει ότι δεν το έκαναν από τύχη αλλά μάλλον "υποψιάστηκαν" πως λόγω της διαφορετικής βαθμολόγησης, της διευκρίνησης αλλά και επειδή ήταν και τελευταίο ερώτημα δεν μπορεί να ζητάει το ίδιο με το προπροηγούμενο.
(@Δημήτρης Γκίνης: Νομίζω ότι ο παραπάνω συλλογισμός εξετάζει την αναλυτική και συνθετική ικανότητα  :D)

Οι λύσεις αυτές είναι περίπου 5% σε 250 γραπτά από ότι βλέπω ως τώρα αλλά αυτό δεν είναι αντιπροσωπευτικό.

Υπάρχει και λύση στο Δ που δεν χρησιμοποιεί πίνακες για τα αθροίσματα, αλλά τα υπολογίζει όλα on-the-fly.
Χρησιμοποιεί προφανώς τους πίνακες που τους ζητούνται.

Επίσης ένα ερώτημα γιατί χθες στο βαθμολογικό δεν είχα χρόνο να το σκεφτώ
Αν  κάποιος υπολογίσει το ελάχιστο στο τελευταίο ερώτημα χωρίς πίνακα θα πρέπει τη στιγμή που υπολογίζει το άθροισμα στήλης να ελέγχει και για το Min.
Σε αυτή την περίπτωση πως θα αρχικοποίησει το Min έξω από την επανάληψη? Δεν λέω να υπολογίσει το άθροισμα της πρώτης γραμμής.
Το πρόβλημα είναι ότι δεν ξέρεις το άνω όριο των τιμών μέσα στον πίνακα και θέλεις έναν αριθμό που να είναι μεγαλύτερος από το ελάχιστο άθροισμα στήλης.
Μια λύση που σκέφτηκα είναι να βάλεις το άθροισμα όλων των γραμμών που είναι σίγουρα το άνω όριο και το οποίο μπορείς να το υπολογίσεις από προηγούμενο ερώτημα.

Το ερώτημα λοιπόν είναι το εξής: Αν το max που υπολόγισες στο Δ3 το θέσεις αρχικά σαν min είσαι οκ?
Δηλαδή υπάρχει περίπτωση το μέγιστο άθροισμα γραμμής σε έναν πίνακα να είναι μικρότερο από το ελάχιστο άθροισμα στήλης?
Λογικά θέλουμε ή απόδειξη ή αντιπαράδειγμα  ;)

ΥΓ Προφανώς δεν έχει νόημα να πούμε πόσο κόβει ο κάθε ένας για κάθε πιθανό λάθος γιατί δεν είναι δυνατόν να βαθμολογούν όλοι με τον ίδιο ακριβώς τρόπο αλλά και για άλλους λόγους που όλοι καταλαβαίνουμε.
Τίτλος: Απ: εξετάσεις 2012
Αποστολή από: gthal στις 08 Ιούν 2012, 10:41:41 πμ
Αντιπαράδειγμα: (είμαι ξενυχτισμένος, δεν ξέρω αν έχει κολλήσει το μυαλό μου αλλά νομίζω είναι σωστό)
Πίνακας 6 Χ 2  :
10
10
10
01
01
01
μέγιστο άθροισμα γραμμών = 1
ελάχιστο άθροισμα στηλών = 3   ;)

Νομίζω όμως ότι αποδεικνύεται πως σε πίνακα Ν Χ Μ, με Ν<=Μ δεν μπορεί να συμβεί αυτό. Και οι πίνακες του Θέματος Δ είναι τέτοιοι  !      :laugh:
Τίτλος: Απ: εξετάσεις 2012
Αποστολή από: gthal στις 08 Ιούν 2012, 10:52:26 πμ
κι επειδή ίσως το προηγούμενο μοιάζει πολύ ειδική περίπτωση (με τις ισότητες των max και min) ...
11
10
10
01
01
01
μέγιστο άθροισμα γραμμών = 2
ελάχιστο άθροισμα στηλών = 3
Τίτλος: Απ: εξετάσεις 2012
Αποστολή από: gpapargi στις 11 Ιούν 2012, 02:06:20 μμ
Το ερώτημα λοιπόν είναι το εξής: Αν το max που υπολόγισες στο Δ3 το θέσεις αρχικά σαν min είσαι οκ?
Δηλαδή υπάρχει περίπτωση το μέγιστο άθροισμα γραμμής σε έναν πίνακα να είναι μικρότερο από το ελάχιστο άθροισμα στήλης?
Λογικά θέλουμε ή απόδειξη ή αντιπαράδειγμα  ;)

Το σκέφτηκα το θέμα και κατέληξα στο ότι η ανισότητα που ισχύει είναι η εξής:
Μέγιστο_άθροισμα_γραμμών * πλήθος_γραμμών >= ελάχιστο_άθροισμα_στηλών * πλήθος_στηλών

Για να το δείξουμε αυτό ξεκινάμε από τις ανισότητες (μια για κάθε γραμμή):
Υποθέτουμε ότι έχουμε ν γραμμές και μ στήλες

Μέγιστο_άθροισμα_γραμμών >= άθροισμα_γραμμής_1
Μέγιστο_άθροισμα_γραμμών >= άθροισμα_γραμμής_2
.
.
.
Μέγιστο_άθροισμα_γραμμών >= άθροισμα_γραμμής_ν

Προσθέτοντας κατά μέλη έχουμε:
ν * Μέγιστο_άθροισμα_γραμμών >= άθροισμα_γραμμής_1 + άθροισμα_γραμμής_2 +… _άθροισμα_γραμμής_ν 
Αλλά το δεύτερο μέλος είναι το άθροισμα των στοιχείων όλου του πίνακα. Άρα έχω:

ν * Μέγιστο_άθροισμα_γραμμών >= Άθροισμα_στοιχείων_πίνακα  (1)

Δουλεύοντας με ανάλογο τρόπο στις στήλες έχουμε

Ελάχιστο_άθροισμα_στηλών <= άθροισμα_στήλης_1
Ελάχιστο_άθροισμα_στηλών <= άθροισμα_στήλης_2
.
.
.
Ελάχιστο_άθροισμα_στηλών <= άθροισμα_στήλης_μ

μ * Ελάχιστο_άθροισμα_στηλών <= άθροισμα_στήλης_1 + άθροισμα_στήλης_2 + … άθροισμα_στήλης_μ

Το δεύτερο μέλος είναι το άθροισμα των στοιχείων του πίνακα. Άρα έχω
μ * Ελάχιστο_άθροισμα_στηλών <=  Άθροισμα_στοιχείων_πίνακα  (2)

Από τις (1) και (2) έχω:

μ * Ελάχιστο_άθροισμα_στηλών <=  Άθροισμα_στοιχείων_πίνακα  <=  ν * Μέγιστο_άθροισμα_γραμμών. Δηλαδή:

μ * Ελάχιστο_άθροισμα_στηλών <= ν * Μέγιστο_άθροισμα_γραμμών.

Στην ειδική περίπτωση που έχω τετραγωνικό πίνακα δηλαδή ν=μ, αυτά απλοποιούνται οπότε μένει:
Ελάχιστο_άθροισμα_στηλών <= Μέγιστο_άθροισμα_γραμμών
Τίτλος: Απ: εξετάσεις 2012
Αποστολή από: ipoulis στις 12 Ιούν 2012, 12:20:42 πμ
Επίσης ένα ερώτημα γιατί χθες στο βαθμολογικό δεν είχα χρόνο να το σκεφτώ
Αν  κάποιος υπολογίσει το ελάχιστο στο τελευταίο ερώτημα χωρίς πίνακα θα πρέπει τη στιγμή που υπολογίζει το άθροισμα στήλης να ελέγχει και για το Min.
Σε αυτή την περίπτωση πως θα αρχικοποίησει το Min έξω από την επανάληψη? Δεν λέω να υπολογίσει το άθροισμα της πρώτης γραμμής.
Το πρόβλημα είναι ότι δεν ξέρεις το άνω όριο των τιμών μέσα στον πίνακα και θέλεις έναν αριθμό που να είναι μεγαλύτερος από το ελάχιστο άθροισμα στήλης.
Μπορεις στην 1η επανάληψη να αρχικοποιήσεις το ΜΙΝ με το άθροισμα του 1ου μήνα
Κάπως έτσι θα το έκανα αν δεν είχα πίνακες
ΓΙΑ Β ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 12
   Σ<-0
   ΓΙΑ Α ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 10
      ΔΙΑΒΑΣΕ Π
      Σ<-Σ+Π
   Τ_ΕΠ
   ΑΝ Β=1 ΤΟΤΕ
      ΜΙΝ<-Σ
      ΜΗΝΑΣ<-1
   Τ_ΑΝ
   ΑΝ Σ<ΜΙΝ ΤΟΤΕ
      ΜΙΝ<-Σ
      ΜΗΝΑΣ<-Β
   Τ_ΑΝ
Τ_ΕΠ
ΓΡΑΨΕ ΜΗΝΑΣ
Τίτλος: Απ: εξετάσεις 2012
Αποστολή από: evry στις 12 Ιούν 2012, 08:42:11 πμ
ναι οκ, η αναμενόμενη απάντηση είναι αυτή, αλλά δεν νομίζω να το σκεφτούν πολλοί μαθητές.
Το πιθανότερο είναι ότι θα θέσουν μια αρχική τιμή, για αυτό ανέφερα το πρόβλημα
Με όσους συναδέλφους έχω συζητήσει δεν έχουμε δει ακόμα τέτοια λύση. Οι περισσότεροι που το κάνουν χωρίς πίνακες βάζουν μια πολύ μεγάλη τιμή απέξω.

Μπορεις στην 1η επανάληψη να αρχικοποιήσεις το ΜΙΝ με το άθροισμα του 1ου μήνα
Κάπως έτσι θα το έκανα αν δεν είχα πίνακες
ΓΙΑ Β ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 12
   Σ<-0
   ΓΙΑ Α ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 10
      ΔΙΑΒΑΣΕ Π
      Σ<-Σ+Π
   Τ_ΕΠ
   ΑΝ Β=1 ΤΟΤΕ
      ΜΙΝ<-Σ
      ΜΗΝΑΣ<-1
   Τ_ΑΝ
   ΑΝ Σ<ΜΙΝ ΤΟΤΕ
      ΜΙΝ<-Σ
      ΜΗΝΑΣ<-Β
   Τ_ΑΝ
Τ_ΕΠ
ΓΡΑΨΕ ΜΗΝΑΣ
Τίτλος: Απ: εξετάσεις 2012
Αποστολή από: evry στις 12 Ιούν 2012, 08:46:38 πμ
Μια ερώτηση προς βαθμολογητές αλλά και γενικότερα.

Στο θέμα Γ το Γ1 αναφέρεται σε έλεγχο εγκυρότητας.
Ωστόσο αν κάποιος μαθητής αντί για Μέχρις_ότου βάλει μια μεγάλη Αν..Τότε..Αλλιώς μέσα στην οποία βάλει όλη την άσκηση, δηλαδή σε περίπτωση που ο χρήστης δώσει ποσό < 5000000 να τερματίζει ο αλγόριθμος, πόσες από τις 2 μονάδες θα δίνατε σε αυτό;

Να υπενθυμίσω ότι στο βιβλίο δεν αναφέρεται πουθενά ο όρος "έλεγχος εγκυρότητας" ότι γίνεται επαναληπτικά.

ΥΓ. Το αναφέρω γιατί υπήρξαν διαφωνίες για αυτό μεταξύ συναδέλφων
Τίτλος: Απ: εξετάσεις 2012
Αποστολή από: Laertis στις 12 Ιούν 2012, 11:19:11 πμ
1 μονάδα Ευριπίδη  :)
Τίτλος: Απ: εξετάσεις 2012
Αποστολή από: mkokki30 στις 12 Ιούν 2012, 12:54:43 μμ
Καμία! Δεν υπάρχει έλεγχος εγκυρότητας (ή όπως θέλετε πείτε το) χωρίς επανάληψη
Τίτλος: Απ: εξετάσεις 2012
Αποστολή από: ipoulis στις 12 Ιούν 2012, 02:08:48 μμ
Μια ερώτηση προς βαθμολογητές αλλά και γενικότερα.

Στο θέμα Γ το Γ1 αναφέρεται σε έλεγχο εγκυρότητας.
Ωστόσο αν κάποιος μαθητής αντί για Μέχρις_ότου βάλει μια μεγάλη Αν..Τότε..Αλλιώς μέσα στην οποία βάλει όλη την άσκηση, δηλαδή σε περίπτωση που ο χρήστης δώσει ποσό < 5000000 να τερματίζει ο αλγόριθμος, πόσες από τις 2 μονάδες θα δίνατε σε αυτό;

Να υπενθυμίσω ότι στο βιβλίο δεν αναφέρεται πουθενά ο όρος "έλεγχος εγκυρότητας" ότι γίνεται επαναληπτικά.

ΥΓ. Το αναφέρω γιατί υπήρξαν διαφωνίες για αυτό μεταξύ συναδέλφων
Στο 8ο κεφ στη δομή ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ λέει ότι "Χαρακτηριστική περίπτωση όπου προτιμάται η εντολή ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ
είναι στον έλεγχο αποδεκτών τιμών καθώς και στην επιλογή από προκαθορισμένες απαντήσεις ή μενού."
Σελ 176
Άρα η Αν είναι λάθος εντελώς ο έλεγχος εγκυρότητας
Μαλλον κανένα μόριο κατά την άποψή μου
Κάποιος πολύ ελαστικός να δώσει 1 από τα 2??
Δεν είμαι διορθωτής.....

Τίτλος: Απ: εξετάσεις 2012
Αποστολή από: evry στις 12 Ιούν 2012, 03:55:12 μμ
ναι οκ το θυμάμαι το σημείο, εννοούσα ότι δεν γίνεται ιδιαίτερη μνεία στο βιβλίο με κάποιο παράδειγμα.
Επίσης η διατύπωση στο φετινό θέμα Γ δεν είναι αυτή, δηλαδή δεν μιλάει για έλεγχο αποδεκτών τιμών. Θα μου πεις ότι είναι προφανές τι εννοεί, για μας σίγουρα για τους μαθητές δεν ξέρω.

Στο 8ο κεφ στη δομή ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ λέει ότι "Χαρακτηριστική περίπτωση όπου προτιμάται η εντολή ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ
είναι στον έλεγχο αποδεκτών τιμών καθώς και στην επιλογή από προκαθορισμένες απαντήσεις ή μενού."
Σελ 176
Άρα η Αν είναι λάθος εντελώς
Μαλλον κανένα μόριο κατά την άποψή μου
Κάποιος πολύ ελαστικός να δώσει 1 από τα 2??
Δεν είμαι διορθωτής.....

Για αυτό έγινε η συζήτηση, για το αν πρέπει να πάρει ο μαθητής το 1 από τα 2, αφού κάνει κάποιον ελέγχο.
Τίτλος: Απ: εξετάσεις 2012
Αποστολή από: Laertis στις 12 Ιούν 2012, 06:37:01 μμ
Δηλαδή ή κάνει έλεγχο εγκυρότητας με επαναληπτική δομή και παίρνει 2 μονάδες ή σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση παίρνει 0 ; Θεωρήστε με ελαστικό αλλά η προσπάθεια να διαβάσει έστω και με λανθασμένο τρόπο ελέγχου  βαθμολογείται το ίδιο με το να μη διαβάσει και να μην εισάγει καμία τιμή ;
Τίτλος: Απ: εξετάσεις 2012
Αποστολή από: bagelis στις 12 Ιούν 2012, 10:23:58 μμ
είναι βέβαιο ότι θα πάρει το ένα από τα δύο μόρια λόγω του διάβασε που έχει σωστά...

Στο μυαλό μου την κατανομή σε αυτό το ερώτημα την έχω ως εξής:

0.5 το διάβασε
0.5 η σύνταξη της δομής που χρησιμοποιεί
1 η συνθήκη που βάζει

Στην περίπτωση που αναφέρετε τον μαθητή τον υπολογίζω πιο κοντά στο 1 παρά στο μηδέν. Δείτε το και συγκριτικά: κάποιος άλλος πετάει ένα διάβασε και δεν κάνει έλεγχο. Αυτός πόσο παίρνει? Μηδέν? Λίγο δύσκολο.... Άρα ο μαθητής που και διάβασε και προσπάθησε να κάνει έλεγχο πρέπει να πάρει 1 από τις δύο.
Τίτλος: Απ: εξετάσεις 2012
Αποστολή από: evry στις 12 Ιούν 2012, 10:41:26 μμ
Πολύ σωστά Γιώργο και Βαγγέλη
Το πρόβλημα με το μάθημα μας κατά τη γνώμη μου δεν είναι ότι δεν ξέρουμε τι είναι σωστό και τι είναι λάθος. Ξέρουμε πολύ καλά τι παίρνει 0 και τι παίρνει 2, αλλά δυσκολευόμαστε στη μέση. Πότε δίνουμε το 1?
Για αυτό όλες οι αναβαθμολογήσεις υπάρχουν σε μεσαία γραπτά στην περιοχή 50-80.
Δεν είναι εύκολο να διαβαθμίσουμε τη βαθμολογία μας.

Στην συγκεκριμένη περίπτωση προφανώς και η απάντηση με Αν...Τότε δεν είναι σωστή. Δεν μπορεί όμως να πάρει 0 έτσι απλά. Θέλει λίγο ψάξιμο
Τίτλος: Απ: εξετάσεις 2012
Αποστολή από: ipoulis στις 13 Ιούν 2012, 12:10:12 πμ
Ανακαλώ 1 μόριο (από τα 2) θα πάρει το Διάβασε Π.