Το Στέκι των Πληροφορικών

Γενικό Λύκειο => Γ΄ Λυκείου => Πολυδιάστατοι πίνακες => Μήνυμα ξεκίνησε από: vkol32 στις 12 Ιαν 2011, 10:16:48 μμ

Τίτλος: ΤΑΞΙΝΌΜΗΣΗ
Αποστολή από: vkol32 στις 12 Ιαν 2011, 10:16:48 μμ
Καλησπέρα σε όλους :)

Θα ήθελα να μου παραθέσετε όποιος/α  έχει την διάθεση ένα πάράδειγμα από τα εξής θέματα:
1) Ταξινόμηση δισδιάστατου πίνακα ανά γραμμή
2)Ταξινόμηση δισδιάστατου πίνακα ανά στήλη
3)-//-    -//-      -//-            -//- διαγωνίως
4)πλήρης ταξινόμηση σε όλο τον δισδιάστατο πίνακα (είτε αύξουσα είτε φθίνουσα).

Αν είναι εύκολο θα προτιμούσα να μου παραθέσετε και ανάλογο τμήμα αλγορίθμου


ευχαριστώ πολύ

Υ.Γ. Μπορείτε να μου τα στείλετε και στο e-mail : kol@hol.gr
Τίτλος: Απ: ΤΑΞΙΝΌΜΗΣΗ
Αποστολή από: sstergou στις 12 Ιαν 2011, 10:23:43 μμ
Δεν ξέρω αν θα καλυφθείς πλήρως αλλά ρίξε μια ματιά σε αυτά τα θέματα (αν δεν τα έχεις δει ήδη):

https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=310.0

https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=1237.0

Σε αυτό το μήνυμα είχα επισυνάψει και ένα πρόγραμμα σε ΓΛΩΣΣΑ.
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=1237.msg8389#msg8389
Τίτλος: Απ: ΤΑΞΙΝΌΜΗΣΗ
Αποστολή από: vkol32 στις 13 Ιαν 2011, 01:16:30 πμ
Θα προτιμουσα κάποιες πιο απλές διευκρινήσεις και ένα παράδειγμα για κάθε περίπτωση μαζί με κάποιο αντίστοιχο τμήμα αλγορίθμου.
Τίτλος: Απ: ΤΑΞΙΝΌΜΗΣΗ
Αποστολή από: evry στις 13 Ιαν 2011, 10:28:43 πμ
Για ποιον λόγο πρέπει να κάνεις στους μαθητές την ταξινόμηση πίνακα 2 διαστάσεων?
τι νόημα έχει?
Τίτλος: Απ: ΤΑΞΙΝΌΜΗΣΗ
Αποστολή από: petrosp13 στις 13 Ιαν 2011, 01:28:48 μμ
Ειδικά η ταξινόμηση διαγωνίων!
Τίτλος: Απ: ΤΑΞΙΝΌΜΗΣΗ
Αποστολή από: kadafi στις 13 Ιαν 2011, 07:52:12 μμ
Πέρση είχα κάνει μια ερώτηση στον σύμβουλο πληροφορικής αν θα μπορούσε να μπει στις Πανελλαδικές άσκηση

1. σχετική με τον πολλαπλασιασμό αλά ρωσικά ή
2. σχετική με ταξινόμηση σε πίνακα 2 διαστάσεων.

Η απάντηση ήταν ότι είναι απίθανο (δεν μπορούσε ο άνθρωπος να μου απαντήσει τελείως αρνητικά και το βρίσκω λογικό) και ότι το 2ο δεν χρειάζεται να το γνωρίζουν ενώ το 1ο να το γνωρίζουν μόνο θεωρητικά.
Τίτλος: Απ: ΤΑΞΙΝΌΜΗΣΗ
Αποστολή από: olga_ath στις 13 Ιαν 2011, 09:11:29 μμ
Γιατι να μην είναι ο πολλαπλασιασμός αλλά ρωσικά ένα πιθανό θέμα;

Μπορεί κάλλιστα κατά την αποψη μου να παρουσιαστεί σαν μια ωραιότατη εφαρμογή της δομής επανάληψης όσο όπου μπορεί να γίνει πίνακας τιμών να μετατραπεί από ΟΣΟ σε ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ.

Οσο για το θέμα με την ταξινόμηση διαγωνιώς ομολογώ ότι ειναι λιγάκι τραβηγμένο....
Τίτλος: Απ: ΤΑΞΙΝΌΜΗΣΗ
Αποστολή από: kadafi στις 13 Ιαν 2011, 09:45:53 μμ
Κάτι τέτοιο Όλγα θα μπορούσε να ήταν 1ο, 2ο θέμα (θεωρία δηλαδη)
και όχι 3ο-4ο που είναι συνύθως μεγαλύτερες ασκήσεις
(για τον πολλαπλασιαμό αλα ρωσικά αναφέρομαι)
Τίτλος: Απ: ΤΑΞΙΝΌΜΗΣΗ
Αποστολή από: evry στις 13 Ιαν 2011, 10:04:13 μμ
Δείτε το θέμα 2 στις Επαναληπτικές Εξετάσεις των Εσπερινών του 2004
Τίτλος: Απ: ΤΑΞΙΝΌΜΗΣΗ
Αποστολή από: olga_ath στις 14 Ιαν 2011, 12:37:19 μμ
Κάτι τέτοιο Όλγα θα μπορούσε να ήταν 1ο, 2ο θέμα (θεωρία δηλαδη)
και όχι 3ο-4ο που είναι συνύθως μεγαλύτερες ασκήσεις
(για τον πολλαπλασιαμό αλα ρωσικά αναφέρομαι)

Οκ τότε λέμε το ίδιο πράγμα με άλλα λόγια :-) Ναι σε πρώτο ή δευτερο θέμα εννούσα και εγώ αλλά όχι με την μορφή ερώτησης "γράψτε τον αλγόριθμο" αλλά να εξετάζει την κατανόηση της λειτουργίας. Γενικώς θεωρώ πολύ σημαντικό εκτός από το ναμπορεί να γράφει ένας μαθητης γραμμές ψευδοκώδικα να μπορεί επίσης να κατανοεί την λειτουργία και να διορθώνει λάθη στον κώδικα. Γιαυτό το λόγο νομίζω πως οι ασκήσεις τύπου "Βρείτε το λάθος" η "Διορθώστε τον παρακάτω κώδικα ώστε.." μπορούν να ξεχωρίσουν όσουν κατανοούν από τους υπόλοιπους που μαθαίνουν αλγορίθμους απέξω.
Τίτλος: Απ: ΤΑΞΙΝΌΜΗΣΗ
Αποστολή από: evry στις 15 Ιαν 2011, 11:54:02 πμ
Τα μηνύματα μεταφέρθηκαν σε ένα νέο θέμα με τίτλο
Αξιολόγηση με Ερωτήσεις Κλειστού Τύπου (https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=3573.msg36315#msg36315)
επειδή είχαμε ξεκινήσει συζήτηση που δεν είχε άμεση σχέση με το αρχικό θέμα (βασικά εγώ φταίω για αυτό :-[)