!Πρόγραμμα που κατατάσσει
!αριθμούς σύμφωνα με την τιμή τους
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ καταταξη
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ: α,β,γ, μεγιστος, δευτερος, τριτος
ΑΡΧΗ
ΔΙΑΒΑΣΕ α,β,γ
ΑΝ α>=β ΚΑΙ α>=γ ΤΟΤΕ
μεγιστος <-- α
!Πρωτη Περιπτωση
ΑΝ β>γ ΤΟΤΕ
δευτερος <-- β
τριτος <-- γ
ΑΛΛΙΩΣ
δευτερος <-- γ
τριτος <-- β
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΑΛΛΙΩΣ
ΑΝ β>=α ΚΑΙ β>=γ ΤΟΤΕ
μεγιστος <-- β
!Δευτερη Περίπτωση
ΑΝ α>γ ΤΟΤΕ
δευτερος <-- α
τριτος <-- γ
ΑΛΛΙΩΣ
δευτερος <-- γ
τριτος <-- α
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΑΛΛΙΩΣ
ΑΝ γ>=α ΚΑΙ γ>=β ΤΟΤΕ
μεγιστος <-- γ
!Τρίτη Περίπτωση
ΑΝ α>β ΤΟΤΕ
δευτερος <-- α
τριτος <-- β
ΑΛΛΙΩΣ
δευτερος <-- β
τριτος <-- α
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΓΡΑΨΕ μεγιστος, δευτερος,τριτος
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Αλγόριθμος κατάταξη
Διάβασε α, β, γ
πρώτος ← α
Αν β >= πρώτος τότε
πρώτος ← β
δεύτερος ← α
αλλιώς
δεύτερος ← β
Τέλος_αν
Αν γ >= πρώτος τότε
τρίτος ← δεύτερος
δεύτερος ← πρώτος
πρώτος ← γ
αλλιώς_αν γ >= δεύτερος τότε
τρίτος ← δεύτερος
δεύτερος ← γ
αλλιώς
τρίτος ← γ
Τέλος_αν
Εμφάνισε πρώτος, δεύτερος, τρίτος
Τέλος κατάταξη
3. Στην πολλαπλή δομή επιλογής ΑΝ... .....ΤΟΤΕ
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ.....ΤΟΤΕ
ΑΛΛΙΩΣ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
εχω δει ασκήσεις που δεν υπάρχει το ΑΛΛΙΩΣ. Αυτό θεωρείται σωστό; Αν το χρησιμοποιήσουν οι μαθητές για υλοποίηση αλγόριθμου ή προγραμματος βαθμολογούνται αρνητικά άραγε;
Ευχαριστώ προκαταβολικά
Ολγα
Αλγόριθμος Τελικός_Βαθμός
Διάβασε ΠΒ, ΓΒ
Αν ΠΒ - ΓΒ > 3 τότε
ΠΒ <- ΓΒ + 3
αλλιώς_αν ΓΒ - ΠΒ > 3 τότε
ΠΒ <- ΓΒ - 3
Τέλος_αν
ΤΒ <- (ΓΒ * 0,7 + ΠΒ * 0,3) / 10
Εκτύπωσε ΤΒ
Τέλος Τελικός_Βαθμός
Αλγόριθμος Τελικός_Βαθμός
Διάβασε ΠΒ, ΓΒ
Αν ΠΒ - ΓΒ > 3 τότε
ΠΒ <- ΓΒ + 3
αλλιώς_αν ΓΒ - ΠΒ > 3 τότε
ΠΒ <- ΓΒ - 3
Τέλος_αν
ΤΒ <- (ΓΒ * 0,7 + ΠΒ * 0,3) / 10
Εκτύπωσε ΤΒ
Τέλος Τελικός_Βαθμός
Στον παραπάνω αλγόριθμο δεν θα έπρεπε να είναι
ΤΒ <- (ΓΒ * 0,7 + ΠΒ * 0,3)
ή
ΤΒ <- (ΓΒ * 7 + ΠΒ * 3) / 10 ;
Πάντως το παραπάνω μπορεί να γίνει και με απόλυτη τιμή για να αποφύγεις το αλλιώς_αν.
Δες την επόμενη εκφώνηση
Ο τελικός βαθμός σε ένα μάθημα είναι το άθροισμα του 70% της γραπτής βαθμολογίας και του 30% της προφορικής, αφού προηγούμενα η προφορική βαθμολογία προσαρμοστεί έτσι ώστε, να μην έχει διαφορά μεγαλύτερη από τρεις μονάδες από τη γραπτή βαθμολογία. Να γραφεί ο αλγόριθμος υπολογισμού της τελικής βαθμολογίας.
Αλγόριθμος Τελικός_Βαθμός
Διάβασε ΠΒ, ΓΒ
Αν ΠΒ - ΓΒ > 3 τότε
ΠΒ <- ΓΒ + 3
αλλιώς_αν ΓΒ - ΠΒ > 3 τότε
ΠΒ <- ΓΒ - 3
Τέλος_αν
ΤΒ <- ΓΒ * 0,7 + ΠΒ * 0,3
Εκτύπωσε ΤΒ
Τέλος Τελικός_Βαθμός
ΣΔ
ΥΓ: Αυτή την άσκηση την έχω στο βοήθημά μου, αλλά επειδή κάποιοι καλοθελητές την έχουν αντιγράψει... στους δικτυακούς τόπους τους... την κάνω άσκηση ανοιχτής εκφώνησης και ανοιχτής υλοποίησης... :D :angel:
Μ'αυτά και μ'αυτά ξέχασα αυτό με την απόλυτη τιμή που σου είπα. Είναι μια λύση που έχω
δει από αρκετούς μαθητές
Αλγόριθμος Τελικός_Βαθμός
Διάβασε ΠΒ, ΓΒ
Αν Α_Τ(ΠΒ - ΓΒ) > 3 τότε
Αν ΠΒ > ΓΒ τότε
ΠΒ <- ΓΒ + 3
αλλιώς
ΠΒ <- ΓΒ - 3
Τέλος_αν
ΤΒ <- ΓΒ * 0,7 + ΠΒ * 0,3
Εκτύπωσε ΤΒ
Τέλος Τελικός_Βαθμός
Αν έχουμε λάθος στη σύνταξη γιατί όχι; Μεταγλωττιστές τώρα είμαστε εμείς! ;)
Πάντως σοβαρά τώρα, πιστεύω ότι στην ψευδογλώσσα υπάρχει μια ανεκτικότητα σε συντακτικά λάθη σε σχέση με το πρόγραμμα.
Αλγόριθμος ΕναΔυοΤρια
Διάβασε α, β, γ
πρώτος ← α
Αν β > πρώτος τότε
πρώτος ← β
Τέλος_αν
Αν γ > πρώτος τότε
πρώτος ← γ
Τέλος_αν
τρίτος ← α
Αν β < τρίτος τότε
τρίτος ← β
Τέλος_αν
Αν γ < τρίτος τότε
τρίτος ← γ
Τέλος_αν
δεύτερος ← α + β + γ – πρώτος – τρίτος
Εμφάνισε πρώτος, δεύτερος, τρίτος
Τέλος ΕναΔυοΤρια
Λύνεται και χωρίς καθόλου εντολή επιλογής. Τη λύνω έτσι στους δυνατούς μαθητές μου. Δε γράφω τη λύση μήπως θέλει κάποιος να τη δοκιμάσειΠάντως Γιώργο, αν θες, σε μια - δυο μέρες ανέβασε την λύση αυτή.
Ο προφορικός βαθμός 0.00 προσαρμόζεται σε 10.00
Ο προφορικός βαθμός 1.00 προσαρμόζεται σε 10.00
Ο προφορικός βαθμός 2.00 προσαρμόζεται σε 10.00
Ο προφορικός βαθμός 3.00 προσαρμόζεται σε 10.00
Ο προφορικός βαθμός 4.00 προσαρμόζεται σε 10.00
Ο προφορικός βαθμός 5.00 προσαρμόζεται σε 10.00
Ο προφορικός βαθμός 6.00 προσαρμόζεται σε 10.00
Ο προφορικός βαθμός 7.00 προσαρμόζεται σε 10.00
Ο προφορικός βαθμός 8.00 προσαρμόζεται σε 10.00
Ο προφορικός βαθμός 9.00 προσαρμόζεται σε 10.00
Ο προφορικός βαθμός 10.00 προσαρμόζεται σε 10.00
Ο προφορικός βαθμός 11.00 προσαρμόζεται σε 11.00
Ο προφορικός βαθμός 12.00 προσαρμόζεται σε 12.00
Ο προφορικός βαθμός 13.00 προσαρμόζεται σε 13.00
Ο προφορικός βαθμός 14.00 προσαρμόζεται σε 14.00
Ο προφορικός βαθμός 15.00 προσαρμόζεται σε 15.00
Ο προφορικός βαθμός 16.00 προσαρμόζεται σε 16.00
Ο προφορικός βαθμός 17.00 προσαρμόζεται σε 16.00
Ο προφορικός βαθμός 18.00 προσαρμόζεται σε 16.00
Ο προφορικός βαθμός 19.00 προσαρμόζεται σε 16.00
Ο προφορικός βαθμός 20.00 προσαρμόζεται σε 16.00
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ φγ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ: ΠΒ, ΓΒ, ατ, κ
ΑΚΕΡΑΙΕΣ: όρος
ΑΡΧΗ
ΔΙΑΒΑΣΕ ΓΒ, ΠΒ
ατ <- Α_Τ(ΠΒ - ΓΒ)
όρος <- Α_Μ(1 - Α_Μ(ατ/3)/20)
κ <- Α_Μ((ΠΒ - ΓΒ)/20 + 1)*2 - 1
ΠΒ <- ΠΒ*όρος + (1 - όρος)*κ*3 + ΓΒ*(1 - όρος)
ΓΡΑΨΕ ΠΒ
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Βαθμολόγηση
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ: ΠΒ, ΓΒ, ΠΒΔ
ΑΚΕΡΑΙΕΣ: δ1, δ2, μείωση, αύξηση, ίδιο
ΑΡΧΗ
ΓΙΑ ΠΒ ΑΠΟ 15 ΜΕΧΡΙ 15 ΜΕ_ΒΗΜΑ 0.1
ΓΙΑ ΓΒ ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 20 ΜΕ_ΒΗΜΑ 0.1
δ1 <- Α_Μ((ΠΒ - ΓΒ)/3)
δ2 <- Α_Μ((ΓΒ - ΠΒ)/3)
μείωση <- Α_Μ(ΗΜ(δ1) + 0.99) ! 0: όχι, 1: ναι
αύξηση <- Α_Μ(ΗΜ(δ2) + 0.99) ! 0: όχι, 1: ναι
ίδιο <- (μείωση - 1)*(αύξηση - 1) ! 0: όχι, 1: ναι
ΠΒΔ <- ΠΒ*ίδιο + (ΓΒ + 3)*μείωση + (ΓΒ - 3)*αύξηση
ΓΡΑΨΕ 'Γρ: ', ΓΒ, ' - Πρ: ', ΠΒ, ' - Δ.Πρ: ', ΠΒΔ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Γρ: 10.00 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 13.00
Γρ: 10.10 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 13.10
Γρ: 10.20 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 13.20
Γρ: 10.30 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 13.30
Γρ: 10.40 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 13.40
Γρ: 10.50 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 13.50
Γρ: 10.60 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 13.60
Γρ: 10.70 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 13.70
Γρ: 10.80 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 13.80
Γρ: 10.90 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 13.90
Γρ: 11.00 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 14.00
Γρ: 11.10 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 14.10
Γρ: 11.20 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 14.20
Γρ: 11.30 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 14.30
Γρ: 11.40 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 14.40
Γρ: 11.50 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 14.50
Γρ: 11.60 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 14.60
Γρ: 11.70 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 14.70
Γρ: 11.80 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 14.80
Γρ: 11.90 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 14.90
Γρ: 12.00 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 15.00
Γρ: 12.10 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 15.00
Γρ: 12.20 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 15.00
Γρ: 12.30 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 15.00
Γρ: 12.40 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 15.00
Γρ: 12.50 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 15.00
Γρ: 12.60 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 15.00
Γρ: 12.70 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 15.00
Γρ: 12.80 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 15.00
Γρ: 12.90 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 15.00
Γρ: 13.00 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 15.00
Γρ: 13.10 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 15.00
Γρ: 13.20 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 15.00
Γρ: 13.30 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 15.00
Γρ: 13.40 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 15.00
Γρ: 13.50 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 15.00
Γρ: 13.60 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 15.00
Γρ: 13.70 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 15.00
Γρ: 13.80 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 15.00
Γρ: 13.90 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 15.00
Γρ: 14.00 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 15.00
Γρ: 14.10 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 15.00
Γρ: 14.20 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 15.00
Γρ: 14.30 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 15.00
Γρ: 14.40 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 15.00
Γρ: 14.50 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 15.00
Γρ: 14.60 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 15.00
Γρ: 14.70 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 15.00
Γρ: 14.80 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 15.00
Γρ: 14.90 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 15.00
Γρ: 15.00 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 15.00
Γρ: 15.10 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 15.00
Γρ: 15.20 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 15.00
Γρ: 15.30 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 15.00
Γρ: 15.40 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 15.00
Γρ: 15.50 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 15.00
Γρ: 15.60 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 15.00
Γρ: 15.70 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 15.00
Γρ: 15.80 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 15.00
Γρ: 15.90 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 15.00
Γρ: 16.00 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 15.00
Γρ: 16.10 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 15.00
Γρ: 16.20 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 15.00
Γρ: 16.30 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 15.00
Γρ: 16.40 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 15.00
Γρ: 16.50 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 15.00
Γρ: 16.60 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 15.00
Γρ: 16.70 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 15.00
Γρ: 16.80 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 15.00
Γρ: 16.90 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 15.00
Γρ: 17.00 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 15.00
Γρ: 17.10 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 15.00
Γρ: 17.20 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 15.00
Γρ: 17.30 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 15.00
Γρ: 17.40 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 15.00
Γρ: 17.50 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 15.00
Γρ: 17.60 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 15.00
Γρ: 17.70 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 15.00
Γρ: 17.80 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 15.00
Γρ: 17.90 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 15.00
Γρ: 18.00 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 15.00
Γρ: 18.10 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 15.10
Γρ: 18.20 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 15.20
Γρ: 18.30 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 15.30
Γρ: 18.40 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 15.40
Γρ: 18.50 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 15.50
Γρ: 18.60 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 15.60
Γρ: 18.70 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 15.70
Γρ: 18.80 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 15.80
Γρ: 18.90 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 15.90
Γρ: 19.00 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 16.00
Γρ: 19.10 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 16.10
Γρ: 19.20 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 16.20
Γρ: 19.30 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 16.30
Γρ: 19.40 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 16.40
Γρ: 19.50 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 16.50
Γρ: 19.60 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 16.60
Γρ: 19.70 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 16.70
Γρ: 19.80 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 16.80
Γρ: 19.90 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 16.90
Γρ: 20.00 - Πρ: 15.00 - Δ.Πρ: 17.00
Χαίρεται
Με αφετηρία την (περίπλοκη βέβαια) υλοποιίηση της εύρεσης μεγίστου/ελαχίστου με εμφωλευμένες και πολλαπλές επιλογές σκέφτηκα την συνημμένη υλοποίηση για την κατάταξη τριών αριθμών α,β,γ.Κώδικας: [Επιλογή]!Πρόγραμμα που κατατάσσει
!αριθμούς σύμφωνα με την τιμή τους
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ καταταξη
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ: α,β,γ, μεγιστος, δευτερος, τριτος
ΑΡΧΗ
ΔΙΑΒΑΣΕ α,β,γ
ΑΝ α>=β ΚΑΙ α>=γ ΤΟΤΕ
μεγιστος <-- α
!Πρωτη Περιπτωση
ΑΝ β>γ ΤΟΤΕ
δευτερος <-- β
τριτος <-- γ
ΑΛΛΙΩΣ
δευτερος <-- γ
τριτος <-- β
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΑΛΛΙΩΣ
ΑΝ β>=α ΚΑΙ β>=γ ΤΟΤΕ
μεγιστος <-- β
!Δευτερη Περίπτωση
ΑΝ α>γ ΤΟΤΕ
δευτερος <-- α
τριτος <-- γ
ΑΛΛΙΩΣ
δευτερος <-- γ
τριτος <-- α
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΑΛΛΙΩΣ
ΑΝ γ>=α ΚΑΙ γ>=β ΤΟΤΕ
μεγιστος <-- γ
!Τρίτη Περίπτωση
ΑΝ α>β ΤΟΤΕ
δευτερος <-- α
τριτος <-- β
ΑΛΛΙΩΣ
δευτερος <-- β
τριτος <-- α
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΓΡΑΨΕ μεγιστος, δευτερος,τριτος
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
1. Υπάρχει κάποια πιο απλή υλοποίηση που δεν έχω υπόψιν μου για την κατάταξη 3 αριθμών με δεδομένη την ύλη μέχρι και την δομή επιλογής.
2. Υπάρχει κάποια λύση που μπορεί να γενικευτεί και για περισσότερες από 3 μεταβλητές;
3. Στην πολλαπλή δομή επιλογής ΑΝ... .....ΤΟΤΕ
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ.....ΤΟΤΕ
ΑΛΛΙΩΣ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
εχω δει ασκήσεις που δεν υπάρχει το ΑΛΛΙΩΣ. Αυτό θεωρείται σωστό; Αν το χρησιμοποιήσουν οι μαθητές για υλοποίηση αλγόριθμου ή προγραμματος βαθμολογούνται αρνητικά άραγε;
Ευχαριστώ προκαταβολικά
Ολγα
Ο προφορικός βαθμός αν αλλάξει θα αλλάξει είτε κατά 3 είτε κατά -3. Άρα αν γίνει η αλλαγή θα γίνει κατά την ποσότητα 3* (πρ-γρ)/Α_Τ(πρ-γρ). Παρατηρείστε ότι η ποσότητα (πρ-γρ)/Α_Τ(πρ-γρ) είναι 1 ή -1Αυτό πήγα να το χρησιμοποιήσω και εγώ στον αλγόριθμο που έδωσα, άλλα δεν δουλεύει αν πρ=γρ. Βέβαια εσύ το έχεις μέσα σε δομή επιλογής, οπότε δεν υπάρχει προβλημα. Για την αντικατάσταση αυτού του όρου έβαλα τον όρο κ = Α_Μ((Γρ-ΠΡ)/20+1)*2-1.
Για να βρούμε την απόλυτη τιμή ενός αριθμού Α μπορούμε να κάνουμε αυτό?
Α_Τ(Α) <- Α_Μ( Τ_Ρ( Α*Α ) )
2.8 Απαντήσεις δραστηριοτήτων τετραδίου μαθητή
T ← 2 * 3.14 * Ρίζα(L/g)
Μπορούμε επίσης να δεχθούμε και τις συνήθεις μαθηματικές τυπογραφικές
συμβάσεις για την αποτύπωση τύπων. Για παράδειγμα είναι αποδεκτό να γραφεί
είτε a^2 είτε a2, όπως επίσης a(i,j) ή a[i,j] ή aij καθώς και το σύμβολο της τετραγω-
νικής ρίζας.
Στάθη έχεις δίκιο, λογικά κάτι τέτοιο εννοούσες όπως το παρακάτω έτσι?
http://graphics.stanford.edu/~seander/bithacks.html#IntegerAbs (http://graphics.stanford.edu/~seander/bithacks.html#IntegerAbs)
Αυτά τα έχουμε επισημάνει από το 2002, όταν φτιάχθηκε το forum στο sch.gr, για όποιον θυμάται.
Για παράδειγμα, για την τετραγωνική ρίζα:Παράθεση από: Βιβλίο καθηγητή, σελίδα 532.8 Απαντήσεις δραστηριοτήτων τετραδίου μαθητή
T ← 2 * 3.14 * Ρίζα(L/g)Παράθεση από: Βιβλίο καθηγητή, σελίδα 63Μπορούμε επίσης να δεχθούμε και τις συνήθεις μαθηματικές τυπογραφικές
συμβάσεις για την αποτύπωση τύπων. Για παράδειγμα είναι αποδεκτό να γραφεί
είτε a^2 είτε a2, όπως επίσης a(i,j) ή a[i,j] ή aij καθώς και το σύμβολο της τετραγω-
νικής ρίζας.
Υπάρχει βέβαια κι ένα ζήτημα για το ποια πράγματα μπορούμε να θεωρήσουμε γνωστά ανάλογα με τον αλγόριθμο που εξετάζουμε. Προφανώς, όταν εξετάζουμε τον αλγόριθμο πολλαπλασιασμού αλλά ρωσικά δεν θα επιτρέψουμε την πράξη *, θα θεωρήσουμε όμως γνωστό τον αλγόριθμο της πρόσθεσης και την πράξη +.
Όταν όμως έχουμε προχωρήσει στο επόμενο βήμα και ζητάμε ασκήσεις με τύπους, ε, προφανώς θα πρέπει θεωρήσουμε όλες τις συναρτήσεις γνωστές... στην αντίθετη περίπτωση θα πρέπει να καθορίσουμε στην εκφώνηση τι θεωρούμε γνωστό και τι όχι, π.χ. ότι θεωρούμε γνωστό τον αλγόριθμο της πρόσθεσης αλλά όχι της αφαίρεσης και επομένως πρέπει να τον υλοποιήσουν. ::)
Για να βρούμε την απόλυτη τιμή ενός αριθμού Α μπορούμε να κάνουμε αυτό?
Α_Τ(Α) <- Α_Μ( Τ_Ρ( Α*Α ) )
http://www.gidforums.com/t-17138.html
ΣΔ
Με αφορμή αυτό που ανέφερε ο Άλκης πάνω στους τελεστές και τις συναρτήσεις θέλω να πω ότι όλα αυτά που συζητάμε εδώ, τα οποία είναι άκρως ενδιαφέροντα και πολύ χρήσιμα για όλους, πρέπει κάποια στιγμή να φτάσουν και να φτάνουν στα αφτιά όλων των συναδέλφων που πιστεύουν ότι διδάσκουν το μάθημα. Από τις απορίες διάφορων συναδέλφων καταλαβαίνω ότι δεν φτάνουν όλα σε αυτούς ή γιατί δεν μπαίνουν συχνά - καθόλου στο στέκι ή γιατί μπαίνουν αλλά δεν ξέρουν που να βρουν τις απαντήσεις όλων αυτών των ερωτήσεων. Μήπως θα έπρεπε να φτιάξουμε και να αναρτήσουμε όχι μόνο στο στέκι αλλά και σε όλες τις ιστοσελίδες μας, ένα αρχείο που να απαντά σε κάποιες από αυτές τις απορίες που έχουν κατά καιρούς διατυπωθεί στο Στέκι και να είναι άμεσα προσβάσιμο από όλους που ενδιαφέρονται; Γιατί πραγματικά δεν κουράζομαι να απαντάω αυτόν που ρωτάει, αλλά με φοβίζει αυτός που ζει στον κόσμο του και ενεργεί αυτοβούλως.