Το Στέκι των Πληροφορικών

Γενικό Λύκειο => Γενικές εξετάσεις => Γ΄ Λυκείου => Εξετάσεις 2008-2009 => Μήνυμα ξεκίνησε από: xpanta στις 20 Μάρ 2009, 05:56:02 μμ

Τίτλος: Προβληματισμοί νέου σχετικά με τις εξετάσεις 2009
Αποστολή από: xpanta στις 20 Μάρ 2009, 05:56:02 μμ
Καλησπέρα.

Θα ήθελα να ρωτήσω κάποια πράγματα σχετικά με τις εξετάσεις 2009 που έρχονται.

1. Η μόνη ταξινόμηση είναι η φυσαλλίδα; Ή τα παιδιά πρέπει να ξέρουν και κάποιο άλλο είδος;

2. Υπάρχει περίπτωση να ζητήσουν ταξινόμηση φυσαλλίδας σε 2διάστατο πίνακα;

3. Πόσο πιθανό είναι να πέσει διάγραμμα ροής;

4. Πόσο πιθανό (επίσης) είναι να πέσει binary search?

5. Η βαθμολογία των προγραμμάτων πως γίνεται; Δηλαδή ο βαθμολογήτης είναι "compiler" ή επιτρέπει κάποια συντακτικά μικρο-λάθη (π.χ. αντί για <-- να γράψει ο μαθητής =) όταν το νόημα παραμένει;

Ευχαριστώ για το χρόνο σας,
Χρίστος
Τίτλος: Απ: Προβληματισμοί νέου σχετικά με τις εξετάσεις 2009
Αποστολή από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 20 Μάρ 2009, 06:17:10 μμ
Προσωπικές απόψεις μόνο:

1. Η μόνη ταξινόμηση είναι η φυσαλλίδα; Ή τα παιδιά πρέπει να ξέρουν και κάποιο άλλο είδος;
2. Υπάρχει περίπτωση να ζητήσουν ταξινόμηση φυσαλλίδας σε 2διάστατο πίνακα;
3. Πόσο πιθανό είναι να πέσει διάγραμμα ροής;
4. Πόσο πιθανό (επίσης) είναι να πέσει binary search?
5. Η βαθμολογία των προγραμμάτων πως γίνεται; Δηλαδή ο βαθμολογήτης είναι "compiler" ή επιτρέπει κάποια συντακτικά μικρο-λάθη (π.χ. αντί για <-- να γράψει ο μαθητής =) όταν το νόημα παραμένει;

1. Να ξέρουν ονομαστικά ότι υπάρχουν κι άλλες, π.χ. η quicksort που είναι και πιο αποδοτική...
2. Όχι
3. 90%
4. 0% για άσκηση
5. Δεν είναι "compiler" αλλά γιατί να βάλουν = αντί για <-- ;
Τίτλος: Απ: Προβληματισμοί νέου σχετικά με τις εξετάσεις 2009
Αποστολή από: evry στις 20 Μάρ 2009, 06:53:10 μμ

   Απλά να σημειώσω ότι υπάρχουν δύο είδη βαθμολογητών
      1) compilers
      2) interpeters
οι διαφορές τους φαντάζομαι είναι σε όλους γνωστές

  και το = αντί για το <-- δεν είναι καθόλου μικρο-λάθος. Σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να είναι αρκετά σοβαρό λάθος που δηλώνει παρανόηση του μαθητή για την εντολή εκχώρησης. Αυτό όμως φαίνεται από τη συνολική εικόνα του γραπτού και από τα συμφραζόμενα.
Τίτλος: Απ: Προβληματισμοί νέου σχετικά με τις εξετάσεις 2009
Αποστολή από: Καρκαμάνης Γεώργιος στις 21 Μάρ 2009, 12:24:30 πμ
Να λάβεις υπόψη και το εξής:
Η μόνη μέθοδος ταξινόμησης για τις ανάγκες του μαθήματος είναι η φυσαλίδα η οποία αναφέρεται μόνο σε μονοδιάστατο πίνακα και όχι για ταξινόμηση ολόκληρου το δισδιάστατου. Εν τούτοις μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να ταξινομηθεί μια γραμμή ή μια στήλη ή κάθε γραμμή ή κάθε στήλη ενός δισδιάστατου πινάκα.
Τίτλος: Απ: Προβληματισμοί νέου σχετικά με τις εξετάσεις 2009
Αποστολή από: xpanta στις 23 Μάρ 2009, 07:32:42 μμ
Ευχαριστώ και πάλι.

Επειδή έχω μπερδευτεί λιγάκι. Η δυαδική αναζήτηση είναι μέσα στην ύλη; Γιατί μου φαίνεται πως η 4.3 εως 4.5 παράγραφοι είναι εκτός ύλης... ή κάνω λάθος;
Τίτλος: Απ: Προβληματισμοί νέου σχετικά με τις εξετάσεις 2009
Αποστολή από: evry στις 23 Μάρ 2009, 07:43:42 μμ

  Είναι αλλά μόνο ονομαστικά !!!! όπως είναι και οι τεχνικές σχεδίασης αλγορίθμων και όπως είναι όλο το κεφάλαιο 6  :( , παπαγαλία δηλαδή τα μαθαίνουν τα παιδιά χωρίς να ξέρουν τι είναι
  Αυτό θα πει αναλυτική και συνθετική σκέψη όπως στο λέει και στο ΑΠΣ.
Τίτλος: Απ: Προβληματισμοί νέου σχετικά με τις εξετάσεις 2009
Αποστολή από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 24 Μάρ 2009, 10:29:27 πμ
Επειδή έχω μπερδευτεί λιγάκι. Η δυαδική αναζήτηση είναι μέσα στην ύλη; Γιατί μου φαίνεται πως η 4.3 εως 4.5 παράγραφοι είναι εκτός ύλης... ή κάνω λάθος;

Αναφέρεται όμως στο 3ο κεφ. σελ 66 στο πάνω μέρος...
... και ακόμα καλύτερα στο 9ο κεφ. σελ 199 στο κάτω μέρος.

Άρα αυτά είναι μέσα στην ύλη ως θεωρία.