Το Στέκι των Πληροφορικών

Γενικό Λύκειο => Γενικά => Μήνυμα ξεκίνησε από: markip στις 28 Αύγ 2008, 02:41:06 μμ

Τίτλος: ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΛΥΚΕΙΟΥ
Αποστολή από: markip στις 28 Αύγ 2008, 02:41:06 μμ
Ειναι γνωστο οτι ναι μεν μπαινει βαθμολογια στους μαθητες αλλα η βαθμολογια δεν συμπεριλαμβανεται στον μεσο ορο. Σαν μια μαθητρια που μου αρεσει η πληροφορικη και ειμαι αρκετα εως και πολυ καλη στο συγκεκριμενο μαθημα, οφειλω να πω οτι ειναι αδικο να μην συμπεριλαμβανεται ο βαθμος στο μεσο ορο. Εσεις τι πιστευετε, πρεπει ή οχι να συμπεριλαμβανεται ο βαθμος στον γενικο μεσο ορο? Και στην τελική, με ποια λογικη μετρανε τα υπολοιπα μαθηματα, και οχι η πληροφορικη? Γιατι και εμεις σαν μαθητες γραφουμε διαγωνισματα και εξεταζομαστε κανονικα στο μαθημα, και εσεις σαν καθηγητες προσπαθητε να μας μαθετε τουλαχιστον τα βασικα. Πειτε μου σας παρακαλω τη γνωμη σας...
Τίτλος: Απ: ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΛΥΚΕΙΟΥ
Αποστολή από: pgrontas στις 28 Αύγ 2008, 04:05:34 μμ
Έχεις απόλυτο δίκιο σε αυτά που λες από την πλευρά σου ως μαθήτρια και χαίρομαι που το βλέπεις έτσι.

Εμείς οι καθηγητές να δεις πόσο θα θέλαμε να μέτραγε ο βαθμός των Εφαρμογών στον μέσο όρο!
Όχι μόνο της πληροφορικής αλλά όλων των δυνατών επιλογών.
Δυστυχώς όμως κάποιοι πιο "φωτισμένοι" αποφάσισαν διαφορετικά.
Τίτλος: Απ: ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΛΥΚΕΙΟΥ
Αποστολή από: markip στις 30 Αύγ 2008, 04:38:09 μμ
σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια!!! να ρωτησω, το μονο μαθημα για το οποιο μετραει α βαθμος στο μεσο ορο ειναι η αναπτυξη εφαρμογων σε προγραμματιστικο περιβαλλον ή κανω λαθος? Σ'ολα τα αλλα μαθήματα(επιλεγομενα) που σχετιζονται με την πληροφορικη δεν μετραει ο βαθμος, σωστα?
Τίτλος: Απ: ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΛΥΚΕΙΟΥ
Αποστολή από: Laertis στις 30 Αύγ 2008, 10:05:31 μμ
Σωστά, όλα τα άλλα μαθήματα Πληροφορικής είναι μαθήματα επιλογής και κανένα δεν υπολογίζεται στο γενικό βαθμό.
Τίτλος: Απ: ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΛΥΚΕΙΟΥ
Αποστολή από: sarakiniotis στις 14 Σεπ 2008, 09:12:36 μμ
Σ'ολα τα αλλα μαθήματα(επιλεγομενα) που σχετιζονται με την πληροφορικη δεν μετραει ο βαθμος, σωστα?

Τεχνολογία Υπολογιστικών Συστημάτων & Λειτουργικά Συστήματα ( Γ Λυκείου - Επιλογής)
μετράει στον Μέσο όρο
Τίτλος: Απ: ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΛΥΚΕΙΟΥ
Αποστολή από: markip στις 16 Σεπ 2008, 02:02:08 μμ
Τεχνολογία Υπολογιστικών Συστημάτων & Λειτουργικά Συστήματα ( Γ Λυκείου - Επιλογής)
μετράει στον Μέσο όρο

αληθεια? παλι καλα που μου το ειπες!!! το γραφουμε και εξετασεις?
Τίτλος: Απ: ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΛΥΚΕΙΟΥ
Αποστολή από: Laertis στις 16 Σεπ 2008, 08:28:25 μμ
Λάθος δικό μου,

το μάθημα Τεχνολογία Υπολογιστικών Συστημάτων & Λειτουργικά Συστήματα ( Γ Λυκείου - Επιλογής) δεν είναι εργαστηριακό, διδάσκεται θεωρητικά, είναι το μοναδικό γραπτώς εξεταζόμενο απο τα μαθήματα επιλογής στο Λύκειο και μετράει στο μέσο όρο.
Τίτλος: Απ: ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΛΥΚΕΙΟΥ
Αποστολή από: panagiotis στις 18 Σεπ 2008, 03:41:57 μμ
Υπάρχει κάποια εγκύκλιος που λέει ότι το μαθημα Τεχνολογία Υπολογιστικών Συστημάτων και Λειτουργικά Συστήματα δεν είναι εργαστηριακό;

Το ρωτάω αυτό γιατί στο πρόγραμμα σπουδών του μαθήματος αναφέρει στους ειδικούς σκοπούς του μαθήματος «Οι μαθητές πρέπει να μπορούν να χρησιμοποιούν με ευχέρεια το λειτουργικό σύστημα του σχολικού εργαστηρίου.»
Τίτλος: Απ: ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΛΥΚΕΙΟΥ
Αποστολή από: Laertis στις 18 Σεπ 2008, 04:53:31 μμ
Το μάθημα αυτό και το πρόγραμμα σπουδών του, αναφέρονται στην εποχή που ακόμα ήταν μάθημα κατεύθυνσης (το οποίο έτυχε και δίδαξα το 1999-200) μαζί με την ΑΕΠΠ που τότε ήταν 3ωρο μάθημα -δες το πρόγραμμα σπουδών της ΑΕΠΠ που λέει ότι είναι 3ωρο και παραμένει ακόμη το ίδιο Π.Σ.- στην Τεχνολογική Κατεύθυνση. Την αμέσως επόμενη χρονιά έγινε μάθημα επιλογής αλλά διατηρήθηκε το ίδιο πρόγραμμα σπουδών. Αυτά για την ιστορία ...

Πουθενά το πρόγραμμα σπουδών δε λέει ότι είναι εργαστηριακό μάθημα. Αντιθέτως το βιβλίο καθηγητή μιλά για διδασκαλία και τεχνικές μέσα στην τάξη, γραπτά διαγωνίσματακ.α. Όντως ένας απο τους 3 ειδικούς σκοπούς του μαθήματος είναι αυτό που λες, αλλά για δες και τα υπόλοιπα ... Αντιγράφω απο το πρόγραμμα σπουδών και το βιβλίο καθηγητή ...

Πρόγραμμα σπουδών

Ο Γενικός σκοπός της ενότητας αυτής είναι, να γνωρίσουν οι μαθητές τις βασικές  αρχιτεκτονικές και τις τεχνολογίες των κυριοτέρων μονάδων των υπολογιστικών συστημάτων.

Ο Γενικός σκοπός της ενότητας αυτής είναι, να γνωρίσουν οι μαθητές τους διάφορους τύπους περιφερειακών μονάδων, τα χαρακτηριστικά τους και  τον τρόπο λειτουργίας τους
.

Ο Γενικός σκοπός της ενότητας αυτής είναι, να κατανοήσουν οι μαθητές τη σημασία και το ρόλο του λογισμικού συστήματος και να μάθουν  να το χρησιμοποιούν  με ευχέρεια.

Βιβλίο καθηγητή

....Στη συνέχεια δίνουμε τρεις προτάσεις που μπορείτε να ακολουθήσετε ανάλογα με τις διαθέσιμες ώρες διδασκαλίας που θα έχετε κατά τη διάρκεια της χρονιάς, αλλά και ανάλογα με το επίπεδο των μαθητών σας. Τα δύο εργαστηριακά μαθήματα (7.3 – εργαστήριο και 10.1 – εργαστήριο) που αφορούν σε μέροςτων Λειτουργικών Συστημάτων πρέπει να γίνουν παράλληλα με τα αντίστοιχα θεωρητικά μαθήματα.

Προφανώς το μάθημα δεν είναι αμιγώς εργαστηριακό. Είναι περισσότερο θεωρητικό με κάποιες (αρκετά λίγες) εργαστηριακές ενότητες.
Γι'αυτό το λόγο εξετάζεται γραπτώς
Τίτλος: Απ: ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΛΥΚΕΙΟΥ
Αποστολή από: panagiotis στις 18 Σεπ 2008, 10:43:18 μμ
Συμφωνώ με αυτά που γράφεις ότι τα πρώτα κεφάλαια είναι θεωρητικά σύμφωνα όμως με αυτά που μου λες και το μάθημα πολυμέσα – δίκτυα είναι μικτό αλλά και τα μαθήματα εφαρμογές πληροφορικής και υπολογιστών είναι μικτά.

Σε ποιο από τα Π.Σ. αναφέρεται ότι το μάθημα δεν είναι εργαστηριακό;
Και αν το μάθημα έχει εργαστηριακό μέρος τότε γιατί δεν γίνεται διάκριση σε ώρες θεωρίας και ώρες εργαστηρίου (1Θ+1Ε π.χ.)
Τίτλος: Απ: ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΛΥΚΕΙΟΥ
Αποστολή από: Laertis στις 18 Σεπ 2008, 11:16:55 μμ
Δεν είναι τα πρώτα κεφάλαια θεωρητικά είναι το 80% σχεδόν ίσως και παραπάνω ...

Φυσικά, όλα τα μαθήματα έχουν θεωρία και πράξη. Αν αντιστρέψω την υπόθεσή σου τότε και η φυσική- βιολογία-χημεία θα πρέπει να θεωρείται εργαστηριακό μάθημα αφού κάνουν αρκετά πειραματάκια στο εργαστήριο φυσικής.

Και αν το μάθημα έχει εργαστηριακό μέρος τότε γιατί δεν γίνεται διάκριση σε ώρες θεωρίας και ώρες εργαστηρίου (1Θ+1Ε π.χ.)

Μα στο συγκεκριμένο (Τεχνολογία Η/Υ και Λ.Σ.) γίνεται διάκριση απο τους ίδιους τους συγγραφείς. Στο βιβλίο καθηγητή λένε ξεκάθαρα ότι μόνο οι ενότητες 7.3 και 10.1 είναι εργαστηριακές

Σε ποιο από τα Π.Σ. αναφέρεται ότι το μάθημα δεν είναι εργαστηριακό;

Σε κανένα Π.Σ. δεν αναφέρεται αν είναι ή δεν είναι εργαστηριακό κάποιο μάθημα.
Το μόνο έγγραφο (διευκρίνιση του Υπουργείου κι όχι Π.Σ.) που γνωρίζω και το οποίο αναφέρει ότι όλα τα μαθήματα Πληροφορικής στο Λύκειο είναι εργαστηριακά είναι απο το 1999.
http://www.epyna.gr/show/g2_4243.doc

Δε ξέρω αν υπάρχει κάποιο νέο έγγραφο που να το αναιρεί ...

Καλύτερα απευθύνσου σε κανένα σύμβουλο γιατί έχω μπλεχτεί με την ΑΕΠΠ και την Τεχνολογία και Λ.Σ. Άλλοι λένε ότι είναι εργαστηριακά άλλοι ότι δεν είναι ... :D
Τίτλος: Απ: ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΛΥΚΕΙΟΥ
Αποστολή από: alkisg στις 18 Σεπ 2008, 11:47:17 μμ
Για την ΑΕΠΠ: https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=636.msg10559#msg10559