Το Στέκι των Πληροφορικών

Γενικό Λύκειο => Γ΄ Λυκείου => Τμηματικός προγραμματισμός => Μήνυμα ξεκίνησε από: tkon στις 06 Μάι 2008, 01:16:02 μμ

Τίτλος: ΤΜΗΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
Αποστολή από: tkon στις 06 Μάι 2008, 01:16:02 μμ
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ- ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ:

1) ΠΟΙΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΕΣ ΚΑΙ ΠΟΙΕΣ ΛΑΘΟΣ:

ΜΙΑ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΛΕΣΕΙ ΜΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
ΜΙΑ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΛΕΣΕΙ ΑΛΛΗ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ
ΜΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΛΕΣΕΙ ΜΙΑ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ
ΜΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΛΕΣΕΙ ΑΛΛΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ


2)
Ο ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΤΗΣ ΣΕΙΡΙΑΚΗΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟΣ;

ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΤΩΝ Ν ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΚΑΙ ΨΑΧΝΩ ΤΟΝ Χ
ΔΙΑΒΑΣΕ Χ
ΒΡΕΘΗΚΕ <-- Ψ
ΘΕΣΗ<--0
Ι<--1
ΟΣΟ (ΒΡΕΘΗΚΕ=Ψ ΚΑΙ Ι<=Ν)ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
ΑΝ (Α[Ι]=Χ) ΤΟΤΕ
ΒΡΕΘΗΚΕ<--Α
ΘΕΣΗ<--Ι
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ (Η ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΟΥ ΑΦΟΡΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ, ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΑΛΛΙΩΣ)
Ι<--Ι+1
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ


ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Τίτλος: Απ: ΤΜΗΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
Αποστολή από: kkkerm στις 06 Μάι 2008, 01:36:01 μμ
Στο πρώτο ερώτημά σου εγώ απαντώ (Σ) για όλες τις προτάσεις.

Ο αλγόριθμος της σειριακής αναζήτησης δεν είναι σωστός ...

ΒΡΕΘΗΚΕ <-- Ψ ! ως έχει είναι λανθασμένη
-------------------------
Θα πρέπει να γραφεί:
--------------------------
 ΒΡΕΘΗΚΕ <-- Ψευδής ! ή
 ΒΡΕΘΗΚΕ <-- “Ψ”

ακολουθούν βέβαια και άλλες αλλαγές ...
!-----------------------------------------------
ΟΣΟ (ΒΡΕΘΗΚΕ="Ψ "  ....

ή

ΟΣΟ (ΒΡΕΘΗΚΕ=Ψευδής
....
!------------------------------------------------
ΒΡΕΘΗΚΕ<--"Α"

ή

ΒΡΕΘΗΚΕ<--Αληθής
!------------------------------------------------
Τίτλος: Απ: ΤΜΗΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
Αποστολή από: Lev στις 06 Μάι 2008, 02:48:41 μμ
νομίζω οτι τα Ψ,Α θέλουν εισαγωγικά δηλ. "Ψ","Α", εκτός αν εννοείς αληθής,ψευδής,αλλιώς η βρέθηκε είναι μεταβλητή χαρακτήρα άρα.. " "
Τίτλος: Απ: ΤΜΗΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
Αποστολή από: Vangelis στις 06 Μάι 2008, 05:35:30 μμ
Συναδελφε tkon
επι πραγματικών συνθηκών (πανελαδικές) τα δύο πρώτα ερωτήματα αποκλείονται να τεθούν και δεν νομίζω ότι έχει νόημα να επιμένουμε σε προγραμματιστικές λεπτομέρειες. Αναφέρομαι σε λεπτομέρειες γιατί εφόσον οι ερωτήσεις δεν καλύπτονται απο την θεωρία του μαθήματος θα πρέπει να απαντήσουμε με βάση τη χρήση τους σε εφαρμογές.  Οι εφαρμογές όμως αυτές ξεφεύγουν απο τα όρια του βιβλίου και απο το σκοπό του μαθήματος.  Κατα συνέπεια δεν έχει νόημα (για μένα) η συζήτησή τους.

Για το δεύτερο ερώτημα συμφωνώ με τον συνάδελφο Lev.  Αλλά για να επεκτείνω λίγο το θέμα ερωτώ με την σειρά μου ... Αν ο μαθητής δεν βάλει στο Α και Ψ εισαγωγικά θα πρέπει να κοπούν κάποιες μονάδες ή θα το θεωρήσουμε σωστό;.

Φυσικά έχω προσωπική θέση αλλά θα την διατυπώσω στο τέλος. 
Τίτλος: Απ: ΤΜΗΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
Αποστολή από: EleniK στις 09 Μάι 2008, 11:15:36 μμ
Συνάδελφε νομίζω ότι πρέπει να κοπούν μονάδες για το Α και Ψ. Έτσι όπως είναι αποτελούν μεταβλητές χωρίς να έχουν προσδιοριστεί οι τιμές τους.