Το Στέκι των Πληροφορικών

Γενικό Λύκειο => Γ΄ Λυκείου => Μήνυμα ξεκίνησε από: Vagnes στις 09 Μαΐου 2026, 01:38:24 ΜΜ

Τίτλος: Αναπαράσταση κώδικα σε Δένδρο
Αποστολή από: Vagnes στις 09 Μαΐου 2026, 01:38:24 ΜΜ
Καλησπέρα σας, μπορεί να ζητηθεί να δημιουργήσουν οι μαθητές δένδρο σύνταξης - μεταγλώττισης ενός κώδικα? 
πχ) 
Αν χ >= ψ τότε
    ζ <- χ MOD 5
    Γράψε ζ
Τέλος_αν
Τίτλος: Απ: Αναπαράσταση κώδικα σε Δένδρο
Αποστολή από: pgrontas στις 14 Μαΐου 2026, 07:08:17 ΜΜ
Το θεωρώ πάρα πολύ απίθανο και θα δημιουργήσει πολλές αντιδράσεις.
Τίτλος: Απ: Αναπαράσταση κώδικα σε Δένδρο
Αποστολή από: Vagnes στις 14 Μαΐου 2026, 09:23:54 ΜΜ
Αυτό ακριβώς πιστεύω και γω... Απλά ήθελα να ακούσω γνώμες γιατί το έβαλε μια συνάδελφος στο διαγώνισμα προσομοίωσης και το θεωρεί και πιθανό να πέσει.
Τίτλος: Απ: Αναπαράσταση κώδικα σε Δένδρο
Αποστολή από: vistrian στις 16 Μαΐου 2026, 01:29:08 ΜΜ
Πιστεύω ότι θα ήθελε να δείξει στους μαθητές της κάτι παρόμοιο με αυτό που είναι στο βιβλίο Πληροφορική σελ 60Στιγμιότυπο 2026-05-16, 13.23.48.png
Τίτλος: Απ: Αναπαράσταση κώδικα σε Δένδρο
Αποστολή από: Vagnes στις 16 Μαΐου 2026, 02:12:46 ΜΜ
Συμφωνώ, αλλά άλλο να ζητήσει κάτι τέτοιο κι άλλο να ζητήσει να δημιουργηθεί εξαρχής το δένδρο απο τα παιδιά!! 
Τίτλος: Απ: Αναπαράσταση κώδικα σε Δένδρο
Αποστολή από: taxata στις 18 Μαΐου 2026, 11:02:48 ΠΜ
Μία προσεγγιση για ενα λίγο πιο σύνθετο  ΑΝ_ΤΟΤΕ στο πνεύμα των λυμένων παραδειγμάτων του βιβλίου που στερούνται όμως οδηγιών.
Τίτλος: Απ: Αναπαράσταση κώδικα σε Δένδρο
Αποστολή από: evry στις 18 Μαΐου 2026, 03:31:47 ΜΜ
Μάλιστα , άρα χωρίς να ξέρουν οι μαθητές τι είναι ένα συντακτικό δέντρο, χωρίς να έχουν ιδέα πως λειτουργεί ένας μεταγλωττιστής και χωρίς να έχουν ποτέ ορίσει μια γραμματική καθόμαστε και συζητάμε αν πρέπει να μπει μια τέτοια άσκηση.

Έχουμε σε άσκηση Abstract Syntax Trees χωρίς να τα έχουμε ορίσει καν. Οπότε προσπαθούμε να αντιγράψουμε την άσκηση ή να την αλλάξουμε ώστε να φαίνεται ότι κάναμε κάτι πρωτότυπο, χωρίς να έχει οριστεί πουθενά η αντίστοιχη θεωρία.

Πολύ καλά λοιπόν που δεν είμαστε στη θετική κατεύθυνση.
Τίτλος: Απ: Αναπαράσταση κώδικα σε Δένδρο
Αποστολή από: Vagnes στις 18 Μαΐου 2026, 04:00:25 ΜΜ
Παράθεση από: evry στις 18 Μαΐου 2026, 03:31:47 ΜΜΜάλιστα , άρα χωρίς να ξέρουν οι μαθητές τι είναι ένα συντακτικό δέντρο, χωρίς να έχουν ιδέα πως λειτουργεί ένας μεταγλωττιστής και χωρίς να έχουν ποτέ ορίσει μια γραμματική καθόμαστε και συζητάμε αν πρέπει να μπει μια τέτοια άσκηση.

Έχουμε σε άσκηση Abstract Syntax Trees χωρίς να τα έχουμε ορίσει καν. Οπότε προσπαθούμε να αντιγράψουμε την άσκηση ή να την αλλάξουμε ώστε να φαίνεται ότι κάναμε κάτι πρωτότυπο, χωρίς να έχει οριστεί πουθενά η αντίστοιχη θεωρία.

Πολύ καλά λοιπόν που δεν είμαστε στη θετική κατεύθυνση.
Δεν συζητάμε αν πρέπει να μπεί... προβληματιζόμαστε και απορούμε που κάποιοι συνάδελφοι τη βάλανε σε προσομοίωση στο σχολείο!!
Τίτλος: Απ: Αναπαράσταση κώδικα σε Δένδρο
Αποστολή από: evry στις 18 Μαΐου 2026, 04:09:29 ΜΜ
Για τις προσομοιώσεις τελευταίες ημέρες πριν τις εξετάσεις ας μη μιλήσω καλύτερα.
Άλλη απαράδεκτη αντιπαιδαγωγική πρακτική.
Τίτλος: Απ: Αναπαράσταση κώδικα σε Δένδρο
Αποστολή από: taxata στις 18 Μαΐου 2026, 04:45:56 ΜΜ
Δεν συζητώ εάν πρέπει να μπει μία τετοια άσκηση γι' αυτό και το κομψό σχόλιο Ευριπίδη " .. στερούνται όμως οδηγιών"
Τίτλος: Απ: Αναπαράσταση κώδικα σε Δένδρο
Αποστολή από: akalest0s στις 18 Μαΐου 2026, 10:57:05 ΜΜ
Την λες και οριακά εντός ύλης, οπότε αν και θα υπάρξουν αντιδράσεις, δε νομίζω εν τέλει (βαθμολογικά) να ανοίξει ρουθούνι..
Φυσικά και είναι ΠΟΛΥ χαμηλής πιθανότητας, αφού όπως προ-ειπώθηκε, δεν υπάρχει κάνενα απολύτως πλαίσιο σε αυτές τις ασκήσεις του βιβλίου. Και άλλες είναι ξεκάρφωτες τελείως, εκεί στα δέντρα, αλλά η συγκεκριμένη είναι πολύ ατυχής, γιατί είναι από τις λίγες (ίσως και η μοναδική) που τόσο πολύ "ζητάει" ένα πλαίσιο, να καταλάβεις γιατί κάνεις αυτό ή το άλλο. 

Δεν μπορείς όμως να πεις ότι δεν πέφτει. Εγώ την διδάσκω κανονικότατα και λύνω μερικές ακόμη για εξάσκηση, αλλά δεν δίνω μεγάλη σημασία. Αν δεν δώσεις το σωστό background, δεν γίνεται να εμβαθύνεις. Θα ήθελα πολύ να μην την δω ποτέ πανελλήνιες. Γιατί για να μπει και να είναι safe, θα φτάσει να είναι εντυπωσιακά ρηχή φοβάμαι, σε βαθμό να αναρωτιέσαι τι ακριβώς εξετάσαμε εν τέλει..

υγ.
Quiz. Πόσα λάθη μπορεί να χωρέσουν σε μια άσκηση σχολικού; (version....2.0 παρακαλώ!)
Απάντηση: ΝΑΙ!