Το Στέκι των Πληροφορικών

Γενικό Λύκειο => Γ΄ Λυκείου => Μήνυμα ξεκίνησε από: Kost_kp στις 06 Μαΐου 2026, 02:42:12 ΠΜ

Τίτλος: Άλλες ταξινομήσεις
Αποστολή από: Kost_kp στις 06 Μαΐου 2026, 02:42:12 ΠΜ
Καλησπέρα, θα ήθελα να ρωτήσω, κατά τη γνώμη σας αρκεί να ξέρουμε την ταξινόμηση της φυσαλίδας και της επιλογής; Ή πρέπει να ξέρουμε και την ταξινόμηση ευθείας εισαγωγής ή παρεμβολής;
Τίτλος: Απ: Άλλες ταξινομήσεις
Αποστολή από: pgrontas στις 06 Μαΐου 2026, 07:08:57 ΠΜ
Εγώ την κάνω μια φορά στα παιδιά ως άσκηση.
Δεν μπορεί να ζητηθεί με το όνομα της αλλά θα μπορούσε να περιγραφεί ο αλγόριθμος της με φυσική γλώσσα και να ζητηθεί κωδικοποίηση.
Τίτλος: Απ: Άλλες ταξινομήσεις
Αποστολή από: Kost_kp στις 06 Μαΐου 2026, 02:42:28 ΜΜ
Σε φυσική γλώσσα κατά βήματα; Ή επίσης και σαν συμπλήρωση κενών;
Τίτλος: Απ: Άλλες ταξινομήσεις
Αποστολή από: Λαμπράκης Μανώλης στις 06 Μαΐου 2026, 02:55:32 ΜΜ
Καλησπέρα σε όλους 

Εγώ νομίζω ""απ έξω"" που λέμε μόνο την ταξινόμηση ευθείας ανταλλαγής ( την φυσαλίδα που λέμε ), η ταξινόμηση "" με επιλογή "" σαν παράδειγμα την έχει όχι σαν "" θεωρία να την ξέρουν ""...όπως και πολλαπλασιαμό αλά ρώσικα  , δυαδική αναζήτηση...χεχεχε...τα έχουμε συζητήσει ξανά, υπάρχει ένα γκρίζο σημείο εδώ ίσως 
Τίτλος: Απ: Άλλες ταξινομήσεις
Αποστολή από: akalest0s στις 02 Ιουν 2026, 09:53:12 ΜΜ
Πέρα από "ελαφρά" θεωρία (Σ-Λ κλπ), μπορεί να ζητηθούν ως Β θέμα, τόσο ο επιλογής όσο ο παρεμβολής. Οπότε τουλάχιστον την λογική τους πρέπει να την ξέρεις, δηλαδή πως δουλεύουν στην πράξη. Το να έχεις δει τον κώδικά τους, ακόμη και αν δεν τον ξέρεις «απ' έξω και ανακατωτά» όπως του μπουμπλεσόρτη, είναι πολύ βοηθητικό για συμπλήρωση κενών σε κώδικα. Έχει ήδη πέσει έτσι. 

Λογικά ο Μανώλης αναφέρεται σε αυτή εδώ την παλιότερη κουβέντα:
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=9124.0
Τίτλος: Απ: Άλλες ταξινομήσεις
Αποστολή από: Δημήτρης Χατζόπουλος στις 03 Ιουν 2026, 06:24:18 ΜΜ
Παράθεση από: Λαμπράκης Μανώλης στις 06 Μαΐου 2026, 02:55:32 ΜΜΚαλησπέρα σε όλους

Εγώ νομίζω ""απ έξω"" που λέμε μόνο την ταξινόμηση ευθείας ανταλλαγής ( την φυσαλίδα που λέμε ), η ταξινόμηση "" με επιλογή "" σαν παράδειγμα την έχει όχι σαν "" θεωρία να την ξέρουν ""...όπως και πολλαπλασιαμό αλά ρώσικα  , δυαδική αναζήτηση...χεχεχε...τα έχουμε συζητήσει ξανά, υπάρχει ένα γκρίζο σημείο εδώ ίσως
Συμφωνώ απολύτως με τον Μανώλη.
Ειδικά για την ταξινόμηση με εισαγωγή, νομίζω οτι η λύση με τις μεταφορές των τιμών και όχι με αντιμεταθέσεις, ειναι αρκετά γκρίζο σημείο. Προσωπικά νομίζω ότι κάτι τέτοιο αν ζητηθεί θα πρέπει με πολύ καλή εξήγηση και αποσαφήνιση για το πως γίνεται (πράγμα όχι και το καλύτερο, καθως αυτή η εισαγωγή θέλει αρκετή εξηγηση...) και  μονο σαν συμπληρωση κενου, διαφορετικά ξεφευγουμε από το τι τελικά θα πρέπει να διδάξουμε και τι οχι...