Σε κάποια σχολεία της Δευτεροβάθμιας εδώ στην Καρδίτσα έχουν στείλει αυτό το kit της Polytech:
https://polytech.com.gr/educational-laboratories/stem-robotics/r4-robot-set-stem-secondary-education/ (https://polytech.com.gr/educational-laboratories/stem-robotics/r4-robot-set-stem-secondary-education/)
Πλην όμως χωρίς καθόλου λογισμικό. Μας ενδιαφέρει κυρίως το λογισμικό χειρισμού που υποτίθεται το έχει μόνο ο ΕΠΑΦΟΣ.
Απ' τη στιγμή που έχεις το ίδιο το kit, το οποίο παρεμπιπτόντως δεν είναι και πολύ φθηνό (https://shorturl.at/bZlA8), δεν έπρεπε να δίνουν και το λογισμικό;
Το έχει βρει κανείς; Πάντως εγώ δεν μπόρεσα να βρω κάπου να το κατεβάσω.
Ευχαριστώ έτσι κι αλλιώς.
Χμμ. Άκυρο. Μάλλον πρέπει απλά να ακολουθήσουν τις οδηγίες εδώ: https://www.stem-ib-support.gr/files/Efarmogi_Xeirismou_R4.pdf (https://www.stem-ib-support.gr/files/Efarmogi_Xeirismou_R4.pdf)
Έχω φτιάξει και μια εναλλακτική για το R4 μέσω του Mind+
https://ale3andro.gr/blog/2026/02/04/%CF%80%CF%81%CF%8C%CF%83%CE%B8%CE%B5%CF%84%CE%BF-mind-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF-%CE%BA%CE%B9%CF%84-r4/
https://ale3andro.gr/blog/2026/02/06/mind-r4-%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%AD%CF%87%CE%B5%CE%B9%CE%B1/
Ευχαριστούμε πολύ ale3andro (https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?action=profile;u=1683). Έκανες την δουλειά μας ποιο εύκολη...