Καλημέρα σε όλους, μήπως υπάρχει κάποιος συνάδελφος που να έχει τα θέματα του Είμαστε Μέσα αυτού του Σαββάτου;
Ευχαριστώ
αν μπορείτε στείλτε μου και εμένα
Ευχαριστώ
Καλημέρα σε όλους
Δεν ξέρω μήπως μας διαβάζει και κάποιος συνάδελφος που βγάζει τα θέματα του Είμαστε Μέσα, θα ήθελα να επισημάνω με όλο τον σεβασμό και την συναδελφικότητα προς εκείνους, υπερβολική η δυσκολία των θεμάτων, μη διαχειρίσιμα ειδικά το Γ και το Δ, που είχαν και τα δύο εμφωλευμένες επαναλήψεις, εύρεση 3 max, διαδοχικό πλήθος, εύρεση πλήθους min, διπλές συνθήκες στην εμψωλευμενη επανάληψη, " βρες το πρώτο γεγονός που συμβαίνει κάτι "... και στο Β διάγραμμα με κολπάκι, μετατροπή με κολπάκι, ξανά σε εμφωλευμενα...επίσης "" γραψε τον αλά ρώσικα "", εγώ ακόμη δεν έχω καταλάβει, πρέπει ή δεν πρέπει " να το ξέρουν απ εξω" ( όχι θα έλεγα εγω)
Συγνώμη για το spoile εφόσον δεν έχουμε όλοι τα θέματα , αλλά μια ματιά που τα έριξα από συνάδελφο, ήταν μη διαχειρισιμα, ειδικά στο σημείο που βρισκόμαστε το πρώτο πέρασμα της ύλης δηλαδή ... και εγω έχω ανεβάσει άπειρα δύσκολα με τον φιλο Νίκο ας πούμε, αλλα για την επανάληψη, που έχει βγει η ύλη και έχεις κάνει και 2 πιο συνθέτες ασκήσεις, και σε επεξεργάσιμη μορφή για να προσθαφαιρεσει ο καθένας ο,τι θέλει
Με όλη την καλή διάθεση αλλά αν μας διαβαζειβκαποιος συνάδελφος από το Είμαστε Μέσα, ίσως χρειάζεται μια αναθεώρηση της δυσκολίας, γιατί η ψυχολογία των μαθητών πέφτει ατα Τάρταρα και αντε να εξηγείς πως δεν πολυέχει νόημα να αναλύσουμε σε αυτό το χρονικό διάστημα θέματα τέτοιας δυσκολίας
Καλή εβδομάδα σε όλους
Καλημέρα Μανώλη, καλή βδομάδα. ΟΕΦΕ κι Είμαστε Μέσα γενικά εδώ και χρόνια δε θεωρώ πως βγάζουν ποιοτικά θέματα. Βγάζουν διαφορετικά κι υπερφορτωμένα για τρίωρο θέματα. Δεν τα έχω, οπότε βάσει των όσων λες θα απαντήσω:
1] 3 max και πάνω βγαίνει με ταξινόμηση πίνακα. ΜΟΝΟ. Αν απαιτείται σε τύπου Γ με δομή επανάληψης είναι απαράδεκτο θέμα, παίρνει ΠΑΡΑ πολλή ώρα. Όποτε το ζήτησαν Πανελλήνιες ήταν σε θέμα πίνακα.
2] Τον α λα ρωσικά δεν απαιτείται να τον ξέρουν απ' έξω, σωστά μιλάς. Τι ακριβώς εξετάζεις δηλαδή εκεί και τι χρησιμότητα έχει;
Σε αντιπαράθεση με αυτό, παραθέτω χρήσιμους αλγορίθμους που πρέπει να ξέρουν για καλό και για κακό τα παιδιά (χρήσιμοι, απλοί μικροί):
Ταξινόμηση Φυσαλίδας
Δυαδική αναζήτηση
Είσαγωγή
Εξαγωγή
Ώθηση
Απώθηση