Γεια στο φόρουμ! Έχω 2 απορίες στη θεωρία.
Η πρώτη έχει να κάνει με αυτούσια πρόταση, σε περίπτωση που μπει ως Σωστό/Λάθος και έχουμε σκεπτόμενους μαθητές και μαθήτριες – όχι παπαγάλους:
Βιβλίο 1, σ. 19: Με την πρόταση «Ο κατακερματισμός ενός προβλήματος σε άλλα απλούστερα είναι μια από τις διαδικασίες που ενεργοποιούν και αμβλύνουν τόσο τη σκέψη, αλλά κυρίως την αναλυτική ικανότητα του ατόμου.» τι κάνουμε; Μήπως οι συγγραφείς εννοούσαν οξύνουν/ενισχύουν;
https://www.greek-language.gr/greekLang/modern_greek/tools/lexica/triantafyllides/search.html?lq=%CE%B1%CE%BC%CE%B2%CE%BB%CF%8D%CE%BD%CF%89 (https://www.greek-language.gr/greekLang/modern_greek/tools/lexica/triantafyllides/search.html?lq=%CE%B1%CE%BC%CE%B2%CE%BB%CF%8D%CE%BD%CF%89)
Η δεύτερη, πάλι με αυτούσια πρόταση του βιβλίου και απορία δική μου:
Βιβλίο 1, σ. 36: «ρόμβος, που δηλώνει μία ερώτηση με δύο ή περισσότερες εξόδους για απάντηση». Τις 2 τις γνωρίζω: ΝΑΙ/ΟΧΙ ή ΙΣΧΥΕΙ/ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ή ΑΛΗΘΕΣ/ΨΕΥΔΕΣ ή κάτι παρόμοιο τελοσπάντων. Ποια θα ήταν μια τρίτη πιθανή απάντηση, σε ερώτηση που μπαίνει σε ρόμβο σε ένα Δ.Ρ.;
Ευχαριστώ πολύ! Καλή δύναμη σε όλες και όλους!
Παράθεση από: dpa στις 14 Αυγ 2025, 12:24:08 ΜΜΗ δεύτερη, πάλι με αυτούσια πρόταση του βιβλίου και απορία δική μου:
Βιβλίο 1, σ. 36: «ρόμβος, που δηλώνει μία ερώτηση με δύο ή περισσότερες εξόδους για απάντηση». Τις 2 τις γνωρίζω: ΝΑΙ/ΟΧΙ ή ΙΣΧΥΕΙ/ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ή ΑΛΗΘΕΣ/ΨΕΥΔΕΣ ή κάτι παρόμοιο τελοσπάντων. Ποια θα ήταν μια τρίτη πιθανή απάντηση, σε ερώτηση που μπαίνει σε ρόμβο σε ένα Δ.Ρ.;
Ευχαριστώ πολύ! Καλή δύναμη σε όλες και όλους!
Λογικά εννοεί το διάγραμμα ροής της Επίλεξε , όπου έχεις πολλές επιλογές/μονοπάτια να ακολουθήσεις. Αυτό όμως δεν είναι στην ύλη, οπότε μην ασχολείσαι.
Επίσης μην ασχολείσαι με φράσεις μέσα στο βιβλίο που μπορεί να πέσουν ΣΛ γιατί δεν θα βγάλεις άκρη.