Το Στέκι των Πληροφορικών

Γενικό Λύκειο => Γ΄ Λυκείου => Μήνυμα ξεκίνησε από: epsilonXi στις 12 Απρ 2025, 09:35:55 ΜΜ

Τίτλος: Διαγώνισμα στη νέα ύλη
Αποστολή από: epsilonXi στις 12 Απρ 2025, 09:35:55 ΜΜ
ενα διαγώνισμα στις δυναμικές δομές, εκσφαλμάτωση, αντικειμενοστρέφεια

προστέθηκαν και οι λύσεις
Τίτλος: Απ: Διαγώνισμα στη νέα ύλη
Αποστολή από: Καραμαούνας Πολύκαρπος στις 13 Απρ 2025, 10:02:01 ΠΜ
Ευχαριστούμε για το πρωτότυπο διαγώνισμα.
Μία απορία στο Β4. Αν η συνάρτηση επιστρέψει π.χ. την τιμή 12 πως θα γνωρίζει αυτός που θα την καλέσει αν αυτό αντιστοιχεί στις θέσεις 1 και 2 ή αν αντιστοιχεί στη θέση 12;
Τίτλος: Απ: Διαγώνισμα στη νέα ύλη
Αποστολή από: NIKOS_KALYVAS στις 13 Απρ 2025, 04:03:55 ΜΜ
Ευχαριστούμε πολύ!!
Στο Β4 που αναφέρεται και ο φίλος Πολύκαρπος στο κενό4 θα έχουμε (δική μου εκτίμηση) 100*θ.
Άρα δεν θα επιστρέψει 12 αλλά 102.
Eπισης το 100*θ δουλεύει για πίνακες μέχρι 99 θεσεις
Τίτλος: Απ: Διαγώνισμα στη νέα ύλη
Αποστολή από: epsilonXi στις 13 Απρ 2025, 06:30:25 ΜΜ
ναι, ακριβώς, γι' αυτό έχω βάλει μέγεθος 88
Τίτλος: Απ: Διαγώνισμα στη νέα ύλη
Αποστολή από: Καραμαούνας Πολύκαρπος στις 14 Απρ 2025, 08:05:08 ΠΜ
Κατανοητό.
Επομένως η αποκωδικοποίηση θα ήταν:

Όσο θ <> 0 επανάλαβε
  Γράψε θ mod 100
  θ <-- θ div 100
ΤέλοςΕπανάληψης

Αν και υπάρχει ένα θέμα υπερχείλισης. Αν π.χ. το βρει και στις 10 πρώτες θέσεις, επιστρέφει: 1020304050607080910
Από εκεί και μετά η Γλωσσομάθεια "σκαέι"

Ευχαριστώ.
Τίτλος: Απ: Διαγώνισμα στη νέα ύλη
Αποστολή από: pgrontas στις 09 Μαΐου 2025, 07:00:27 ΜΜ
Μια παρατήρηση για το θέμα Β2
Μπορεί η μέθοδος χρησμός της κλάσης Μαντείο να μας οδηγεί η εκφώνηση να την κάνουμε πολυμορφική, αλλά δεν ξέρουμε αν ο πολυμορφισμός αφορά  τις συγκεκριμένες υποκλάσεις.
Δηλαδή η εκφώνηση δε μας δίνει να καταλάβουμε σίγουρα ότι όντως τα ψυχομαντεία ακολουθούν διαφορετικό τρόπο να δίνουν χρησμους από ότι τα μαντεία. Το ίδιο ισχύει και για τα καφεμαντεία. Κατά συνέπεια δεν πρέπει να γραφτεί και στις συγκεκριμένες υποκλάσεις κατά τη γνώμη μου.
Ευχαριστούμε πάντως για τα θέματα.