Το Στέκι των Πληροφορικών

Γενικό Λύκειο => Γ΄ Λυκείου => Μήνυμα ξεκίνησε από: BRU στις 11 Ιαν 2025, 10:31:58 ΠΜ

Τίτλος: ΟΕΦΕ 2025
Αποστολή από: BRU στις 11 Ιαν 2025, 10:31:58 ΠΜ
Καλημέρα, μήπως έχει κάποιος τα θέματα ΟΕΦΕ;
Τίτλος: Απ: ΟΕΦΕ 2025
Αποστολή από: bg21 στις 12 Ιαν 2025, 03:13:15 ΜΜ
Μου τα έχουν δώσει. Να ρωτήσω, μπορεί κάποιος να μου πει πως συμπληρώνουμε τα κενά στο Β2, γιατί έχω καεί μ' αυτό.
EDIT: Το τροποποίησα για να μη φαίνεται το φροντιστήριο, δεν ξέρω αν υπάρχει πρόβλημα με αυτό, η εκφώνηση είναι αυτή πάντως:Β2.png
Τίτλος: Απ: ΟΕΦΕ 2025
Αποστολή από: bg21 στις 12 Ιαν 2025, 05:40:24 ΜΜ
Το κοιτάω και το ξανακοιτάω και νιώθω ή ότι είναι λάθος η εκφώνηση ή κάτι προφανές μου διαφεύγει για κάποιο λόγο.
Τίτλος: Απ: ΟΕΦΕ 2025
Αποστολή από: petrosp13 στις 12 Ιαν 2025, 07:37:13 ΜΜ
Το πρώτο δεν μπορεί να μην είναι λάθος
Προφανώς σημαδεύει το Α[6], αλλά δεν υπάρχει πράξη ανάμεσα στο 11 και το 2 που να βγάζει αποτέλεσμα 6
Εκτός αν μιλάμε για άλλο στοιχείο που θα αντικατασταθεί μετά, αλλά αυτό θα είναι εξωγήινο

Κλασικό απαράδεκτο θέμα
Κενά που μόνο ο θεματοδότης έχει κάτι κατά νου και έχουμε μπει όλοι στο τριπάκι να βάζουμε τέτοια θέματα εδώ και χρόνια

Και κλασικό θέμα ΟΕΦΕ με λαθάκια...

ΥΓ. Στην εκφώνηση γράφει "πίνακα πίνακα Α". Δεν τα διαβάζουν ούτε 2η φορά;
Τίτλος: Απ: ΟΕΦΕ 2025
Αποστολή από: pgrontas στις 12 Ιαν 2025, 07:48:57 ΜΜ
Μάλλον θέλανε 11 div 2 αλλά τους ξέφυγε ότι κάνει 5  :D :D :D
Τίτλος: Απ: ΟΕΦΕ 2025
Αποστολή από: bg21 στις 12 Ιαν 2025, 08:01:06 ΜΜ
Πέρα απ' το 1 που είναι εξοφθαλμο λάθος, έχω την αίσθηση ότι και τα 2-3 είναι λάθος. Μόνο το 4 βλέπω να έχει ξεκάθαρη σωστή απάντηση.
Είναι εύκολο να το τσεκαρετε κι εσείς και να το επιβεβαιώσετε;
Τίτλος: Απ: ΟΕΦΕ 2025
Αποστολή από: petrosp13 στις 12 Ιαν 2025, 08:40:53 ΜΜ
Με όλο το θάρρος, γιατί ασχολείσαι;
Λύσεις δεν έστειλαν;
Τίτλος: Απ: ΟΕΦΕ 2025
Αποστολή από: bg21 στις 12 Ιαν 2025, 08:49:25 ΜΜ
Παράθεση από: petrosp13 στις 12 Ιαν 2025, 08:40:53 ΜΜΜε όλο το θάρρος, γιατί ασχολείσαι;
Λύσεις δεν έστειλαν;
Δεν είμαι στον ΟΕΦΕ, απλά επειδή είμαι του χώρου της πληροφορικής μου ζήτησαν κάποιες γειτόνισσες βοήθεια γιατί ζορίστηκαν στα θέματα του διαγωνίσματος στο φροντιστήριο τους. Δεν έχω τα θέματα ή τις λύσεις, τα είχαν φωτογραφία και μου τα έδειξαν. Τελικά σπατάλησα άπειρα ώρα να τα κοιτάω σαν χαζός και τους είπα στο (1) έπρεπε να βάλουν DIV αλλά με την υποσημείωση ότι κάνει 5 αντί για 6, εκτός κι αν μου ξεφεύγει κάτι που δεν μπορώ να δω.
Επίσης στο (4) αφού έχουμε Α[6+i] ασχολούμαστε με τις θέσεις 7-11 άρα έπρεπε να βάλουν i (που παίρνει τιμές 1-5).
Στα (2-3) όμως, αν δούμε το (3) το μόνο που στέκει είναι το -. Άρα θα εκχωρηθούν κατά σειρά τα 5,4,3,2,1. Άρα στο (2) θα έπρεπε να βγαίνει συνολικά Α[ι], αλλά για να γίνει αυτό πρέπει να βάλουμε 2*i στο κενό. Ζητάει όμως αριθμητικά σταθερά, προφανώς το 6 αλλά είναι λάθος το Α[6-i] <- 6-i εκτός κι αν κάτι δεν βλέπω καλά.
Εκνευρίστηκα γιατί πήγα να βοηθήσω και χάλασα όλο το πρωινό της Κυριακής μου διαβάζοντας παράλογα θέματα και δεν πρόλαβα καν να τους εξηγήσω τα Γ και Δ. Κρίμα για τα παιδιά που προετοιμάστηκαν και έχασαν το χρόνο τους.

Όσον αφορά τις λύσεις όμως, τις έχει κάποιος; Υπάρχει όντως κάτι που βλέπω λάθος;
Τίτλος: Απ: ΟΕΦΕ 2025
Αποστολή από: andreas_p στις 12 Ιαν 2025, 09:23:42 ΜΜ

Κώδικας [Επιλογή]
Αλγόριθμος Β2
Α[12 div 2] ← 0
Για ι από 1 μέχρι 5
  Α[(-1)*(-ι)] ← 6 - ι
  Α[6 + ι] ← ι
Τέλος_επανάληψης
Για ι από 1 μέχρι 11
  Εμφάνισε Α[ι], '   '
Τέλος_επανάληψης
Τέλος Β2


5  4  3  2  1  0  1  2  3  4  5 


Τίτλος: Απ: ΟΕΦΕ 2025
Αποστολή από: bg21 στις 12 Ιαν 2025, 09:27:41 ΜΜ
Παράθεση από: andreas_p στις 12 Ιαν 2025, 09:23:42 ΜΜ
Κώδικας [Επιλογή]
Αλγόριθμος Β2
Α[12 div 2] ← 0
Για ι από 1 μέχρι 5
  Α[(-1)*(-ι)] ← 6 - ι
  Α[6 + ι] ← ι
Τέλος_επανάληψης
Για ι από 1 μέχρι 11
  Εμφάνισε Α[ι], '   '
Τέλος_επανάληψης
Τέλος Β2


5  4  3  2  1  0  1  2  3  4  5 



Άρα η εκφώνηση για το (1) και το (2) είναι λάθος. Στο 1 προφανώς, στο 2 γιατί ζητάει να βάλεις αριθμητική σταθερά, κρατώντας σαν μοναδικό τελεστή το -
Τίτλος: Απ: ΟΕΦΕ 2025
Αποστολή από: epsilonXi στις 13 Ιαν 2025, 11:19:27 ΠΜ
το Άγιο Πνεύμα δεν έδωσε φώτιση..
Τίτλος: Απ: ΟΕΦΕ 2025
Αποστολή από: bg21 στις 13 Ιαν 2025, 11:28:36 ΠΜ
Παράθεση από: epsilonXi στις 13 Ιαν 2025, 11:19:27 ΠΜτο Άγιο Πνεύμα δεν έδωσε φώτιση..
Ότι να ναι. Τσάμπα χάσαμε το χρόνο μας, προχωράμε :P
Τίτλος: Απ: ΟΕΦΕ 2025
Αποστολή από: Καραμαούνας Πολύκαρπος στις 13 Ιαν 2025, 03:19:26 ΜΜ
(1) - 9 +
παραβλέποντας το: "κενό 1: αριθμητικό τελεστή"
Τίτλος: Απ: ΟΕΦΕ 2025
Αποστολή από: Eri στις 14 Ιαν 2025, 12:16:18 ΠΜ
Αν επιτρέπεται :police: , ας τα ανέβασει κάποιος ολοκληρωμενα έτσι από περιέργεια για να τα δούμε.. Αν κ των τελευταίων ετών δε έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα.. 
Τίτλος: Απ: ΟΕΦΕ 2025
Αποστολή από: Αποστολάτος Άκης στις 14 Ιαν 2025, 08:50:24 ΠΜ
Συνάδελφοι καλημερα. Έστειλαν διορθωση στο θεμα αυτό και αντι για 11 εβαλαν 13. Iσως καποια φροντιστηρια δεν τα εδωσαν στα παιδια...  :D :D :D
Τίτλος: Απ: ΟΕΦΕ 2025
Αποστολή από: petrosp13 στις 14 Ιαν 2025, 09:37:30 ΠΜ
Παράθεση από: Eri στις 14 Ιαν 2025, 12:16:18 ΠΜΑν κ των τελευταίων ετών δε έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα..

Πάντα έτσι ήταν
Πιο απαιτητικά κι από επαναληπτικών Πανελλαδικών
Τίτλος: Απ: ΟΕΦΕ 2025
Αποστολή από: metalvein στις 15 Ιαν 2025, 02:39:24 ΜΜ
Καλησπερα

Μπορει καποιος να ανεβασει τα θεματα παρακαλω , ωστε να τα εχουμε ολοι...
Τίτλος: Απ: ΟΕΦΕ 2025
Αποστολή από: dpa2006 στις 16 Ιαν 2025, 10:34:31 ΠΜ
Παράθεση από: Αποστολάτος Άκης στις 14 Ιαν 2025, 08:50:24 ΠΜΣυνάδελφοι καλημερα. Έστειλαν διορθωση στο θεμα αυτό και αντι για 11 εβαλαν 13. Iσως καποια φροντιστηρια δεν τα εδωσαν στα παιδια...  :D :D :D

Ασφαλώς και το έδωσαν στα παιδιά, το θέμα είναι πόσοι το έδωσαν...???!!!
Τίτλος: Απ: ΟΕΦΕ 2025
Αποστολή από: BRU στις 17 Ιαν 2025, 11:36:12 ΠΜ
Μπορείτε να στείλετε όλα τα θέματα;
Τίτλος: Απ: ΟΕΦΕ 2025
Αποστολή από: Απόστολος Γιαννούλης στις 17 Ιαν 2025, 02:05:07 ΜΜ
Καλησπέρα συνάδελφοι, για τα θέματα στάλθηκε δίορθωση στις 10.00 το πρωί του Σαββάτου και ανέβηκε. Μάλλον δεν την είδαν κάποιοι συνάδελφοι και έδωσαν την παλιά έκδοση στα παιδιά. Απλά όταν κάτι δεν φαίνεται σωστό πρέπει να κοιτάμε στο site για τυχόν διορθώσεις.
Τίτλος: Απ: ΟΕΦΕ 2025
Αποστολή από: telits στις 29 Απρ 2025, 07:00:17 ΜΜ
Καλησπέρα συνάδελφοι. Όποιος έχει την καλοσύνη και τον χρόνο ας κάνει μια προώθηση Α και Β φάση.
Εχεμύθεια πάνω από όλα!
Τίτλος: Απ: ΟΕΦΕ 2025
Αποστολή από: argonauta.rovies στις 30 Απρ 2025, 04:55:23 ΠΜ
Καλημέρα συνάδελφοι. Όποιος έχει την καλοσύνη και τον χρόνο ας κάνει μια προώθηση των θεμάτων.
Τίτλος: Απ: ΟΕΦΕ 2025
Αποστολή από: epsilonXi στις 30 Απρ 2025, 09:33:42 ΠΜ
χάλια το 3ο θέμα
too much!

επιφυλάσσομαι για αργότερα
Τίτλος: Απ: ΟΕΦΕ 2025
Αποστολή από: Eri στις 30 Απρ 2025, 06:28:12 ΜΜ
τα θεματα της β φασης ειδα οτι ανεβηκαν στο ewall.
Τίτλος: Απ: ΟΕΦΕ 2025
Αποστολή από: meteo_xampos στις 04 Μαΐου 2025, 01:16:39 ΜΜ
Τον Απρίλιο του 2008 σαν νέος καθηγητής έβαλα ΟΕΦΕ στα κοπέλια... Μια μαθήτρια έγραψε 6 και έκλαιγε όλο τον Απρίλιο και όλο το Μάιο... Έκανα αμάν να την συνεφέρω... Έγραψε 17... Ποτέ ξανά ΟΕΦΕ από τότε... Το μόνο καλό με τον ΟΕΦΕ είναι ότι καίει θέματα θεωρίας τίποτα άλλο... 
Τίτλος: Απ: ΟΕΦΕ 2025
Αποστολή από: dpa2006 στις 04 Μαΐου 2025, 07:14:50 ΜΜ
Χρόνια πολλά σε όλους, πράγματι βρίσκονται στο e-wall.
Κάνετε μια επίσκεψη ή μια αναζήτηση.
Τίτλος: Απ: ΟΕΦΕ 2025
Αποστολή από: pvs στις 04 Μαΐου 2025, 07:48:17 ΜΜ

σε αυτή την ερώτηση η σωστή απάντηση είναι Κυβισμός και Μήκος ή πρέπει να συμπεριληφθούν και οι ιδιότητες της υπερκλάσης (Όχημα)?
Εικόνα1.png
Τίτλος: Απ: ΟΕΦΕ 2025
Αποστολή από: petrosp13 στις 04 Μαΐου 2025, 08:55:12 ΜΜ
Θα πρέπει να συμπεριληφθούν και οι άλλες, αλλά νομίζω ότι μια τέτοια ερώτηση πρέπει να αποφευχθεί στις πανελλήνιες
Να ρωτήσουν κάτι διαφορετικό για να εξεταστεί αν ο μαθητής έχει κατανοήσει την έννοια της κληρονομικότητας
Τίτλος: Απ: ΟΕΦΕ 2025
Αποστολή από: pstasinos στις 07 Μαΐου 2025, 02:33:35 ΜΜ
Επίσης αν κάποιος έχει τα θέματα τα θέλω και εγώ. ευχαριστώ
Τίτλος: Απ: ΟΕΦΕ 2025
Αποστολή από: xara_pap στις 07 Μαΐου 2025, 05:17:38 ΜΜ
Μου στελνετε λιγο κι εμενα καποιος τα θεματα?
Τίτλος: Απ: ΟΕΦΕ 2025
Αποστολή από: Chaido στις 08 Μαΐου 2025, 11:50:46 ΠΜ
Καλημέρα!
Τίτλος: Απ: ΟΕΦΕ 2025
Αποστολή από: akalest0s στις 14 Μαΐου 2025, 05:57:29 ΜΜ
Παράθεση από: petrosp13 στις 04 Μαΐου 2025, 08:55:12 ΜΜΘα πρέπει να συμπεριληφθούν και οι άλλες, αλλά νομίζω ότι μια τέτοια ερώτηση πρέπει να αποφευχθεί στις πανελλήνιες
Να ρωτήσουν κάτι διαφορετικό για να εξεταστεί αν ο μαθητής έχει κατανοήσει την έννοια της κληρονομικότητας
Νομίζω είναι αρκετά σαφές από την θεωρία του μαθήματος ότι και τα άλλα 4 είναι ιδιότητες του Αυτοκινήτου. Αν αυτό πρέπει να αποφευχθεί, τι δεν πρέπει να αποφευχθεί; Ή αλλιώς, πως να ρωτήσουν για να εξεταστεί ο μαθητής στην κληρονομικότητα;
Τίτλος: Απ: ΟΕΦΕ 2025
Αποστολή από: petrosp13 στις 14 Μαΐου 2025, 11:02:21 ΜΜ
Να δημιουργήσει υπερκλάση από κοινές ιδιότητες κλάσεων
Να ερωτηθεί για ιδιότητες που έχουν μόνο κάποιες υποκλάσεις

Είναι επικίνδυνη για μένα η ερώτηση "Ποιες ιδιότητες έχει η τάδε κλάση;" στην οποία πρέπει να συμπεριλάβεις και της υπερκλάσης
Θα προτιμούσα "Ποιες ιδιότητες κληρονομεί"

Δεν εμβαθύνουμε πολύ στον αντικειμενοστραφή 
Τίτλος: Απ: ΟΕΦΕ 2025
Αποστολή από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 15 Μαΐου 2025, 09:18:55 ΠΜ
Μια απορία μήπως και κάτι μου διαφεύγει:

Στο Β1 με την διπλά συνδεδεμένη λίστα, πώς γίνεται οι δείκτες να δείχνουν το μεσαίο στοιχείο του εκάστοτε κόμβου (εκεί που είναι τα δεδομένα) και όχι στην αρχή του κόμβου;
Τίτλος: Απ: ΟΕΦΕ 2025
Αποστολή από: Γιαννούλης Γιώργος στις 21 Μαΐου 2025, 11:40:45 ΠΜ
Παράθεση από: akalest0s στις 14 Μαΐου 2025, 05:57:29 ΜΜΝομίζω είναι αρκετά σαφές από την θεωρία του μαθήματος ότι και τα άλλα 4 είναι ιδιότητες του Αυτοκινήτου. Αν αυτό πρέπει να αποφευχθεί, τι δεν πρέπει να αποφευχθεί; Ή αλλιώς, πως να ρωτήσουν για να εξεταστεί ο μαθητής στην κληρονομικότητα;
Η ερώτηση νομίζω δεν είναι σωστά διατυπωμένη. Η κλάση Αυτοκίνητο έχει 3 μεθόδους, 2 ιδιότητες και σχέση κληρονομικότητας με την κλάση Οχημα.
Εάν ρωτούσε όμως ένα αντικείμενο της κλάσης Αυτοκίνητο πόσες ιδιότητες έχει εκεί τα πράγματα είναι ξεκάθαρα γιατί θα πρέπει να πεις 6.
Με το να ρωτάς πόσες ιδιότητες έχει η κλάση Αυτοκίνητο το κάνεις λίγο ύπουλο γιατί αν δεν την βάλω την κλάση Αυτοκινητο στην ιεραρχία δεν έσβησα κάποια από τις ιδιότητες της οπότε πως λες ότι είναι 6, άρα μάλλον είναι ιδιοτητες κάποιας άλλης κλάσης οι επιπλέον 4.
Τίτλος: Απ: ΟΕΦΕ 2025
Αποστολή από: akalest0s στις 21 Μαΐου 2025, 08:14:40 ΜΜ
Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 15 Μαΐου 2025, 09:18:55 ΠΜΜια απορία μήπως και κάτι μου διαφεύγει:

Στο Β1 με την διπλά συνδεδεμένη λίστα, πώς γίνεται οι δείκτες να δείχνουν το μεσαίο στοιχείο του εκάστοτε κόμβου (εκεί που είναι τα δεδομένα) και όχι στην αρχή του κόμβου;
Δεν υπάρχει κάποιο σημείο στο βιβλίο για να βασίσεις αυτό που λες. Οπότε, η κάθε άσκηση λειτουργεί αυθαίρετα. Με τον δείκτη της κεφαλής και της ουράς, βλέπεις πως το χειρίζεται η άσκηση και λειτουργείς ανάλογα.

Η "εμβάθυνση" στο συγκεκριμένο σημείο περιορίζεται στο
ΠαράθεσηΚάθε κόμβος περιέχει εκτός από τα δεδομένα του και έναν δείκτη που δείχνει προς τον επόμενο κόμβο.

Ποια θέση μνήμης λογίζεται ως "θέση κόμβου", δεν λέγεται πουθενά στο διδακτικό πακέτο.

Είναι σημαντικό να έχουν υπόψιν τους οι θεματοδότες τις υπερ-απλουστεύσεις και τις γκρίζες περιοχές που μοιραία προκύπτουν, στο μάθημα.
Τίτλος: Απ: ΟΕΦΕ 2025
Αποστολή από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 22 Μαΐου 2025, 09:27:54 ΠΜ
Παράθεση από: akalest0s στις 21 Μαΐου 2025, 08:14:40 ΜΜΔεν υπάρχει κάποιο σημείο στο βιβλίο για να βασίσεις αυτό που λες. Οπότε, η κάθε άσκηση λειτουργεί αυθαίρετα. Με τον δείκτη της κεφαλής και της ουράς, βλέπεις πως το χειρίζεται η άσκηση και λειτουργείς ανάλογα.

Σύμφωνοι, αλλά από τη στιγμή που ευτυχώς το βιβλίο σε αυτό το σημείο δεν σε αναγκάζει να υιοθετείς και πράγματα που δεν ισχύουν στην πραγματικότητα, τότε γιατί να κάνουμε κάτι τέτοιο από μόνοι μας. Λογικά ο κόμβος είναι μια ενιαία οντότητα στη RAM, επομένως ο κάθε δείκτης θα έπρεπε να "δείχνει" στην αρχή του κόμβου και η συγκεκριμένη άσκηση θα μπορούσε να ακολουθεί αυτή τη λογική.
Τίτλος: Απ: ΟΕΦΕ 2025
Αποστολή από: akalest0s στις 22 Μαΐου 2025, 01:41:54 ΜΜ
Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 22 Μαΐου 2025, 09:27:54 ΠΜαπό τη στιγμή που ευτυχώς το βιβλίο σε αυτό το σημείο δεν σε αναγκάζει να υιοθετείς και πράγματα που δεν ισχύουν στην πραγματικότητα, τότε γιατί να κάνουμε κάτι τέτοιο από μόνοι μας
ίσως και εμείς κάποιες φορές δεν έχουμε βαθύτερη κατάρτιση.