Καλημέρα, μήπως έχει κάποιος τα θέματα ΟΕΦΕ;
Μου τα έχουν δώσει. Να ρωτήσω, μπορεί κάποιος να μου πει πως συμπληρώνουμε τα κενά στο Β2, γιατί έχω καεί μ' αυτό.
EDIT: Το τροποποίησα για να μη φαίνεται το φροντιστήριο, δεν ξέρω αν υπάρχει πρόβλημα με αυτό, η εκφώνηση είναι αυτή πάντως:Β2.png
Το κοιτάω και το ξανακοιτάω και νιώθω ή ότι είναι λάθος η εκφώνηση ή κάτι προφανές μου διαφεύγει για κάποιο λόγο.
Το πρώτο δεν μπορεί να μην είναι λάθος
Προφανώς σημαδεύει το Α[6], αλλά δεν υπάρχει πράξη ανάμεσα στο 11 και το 2 που να βγάζει αποτέλεσμα 6
Εκτός αν μιλάμε για άλλο στοιχείο που θα αντικατασταθεί μετά, αλλά αυτό θα είναι εξωγήινο
Κλασικό απαράδεκτο θέμα
Κενά που μόνο ο θεματοδότης έχει κάτι κατά νου και έχουμε μπει όλοι στο τριπάκι να βάζουμε τέτοια θέματα εδώ και χρόνια
Και κλασικό θέμα ΟΕΦΕ με λαθάκια...
ΥΓ. Στην εκφώνηση γράφει "πίνακα πίνακα Α". Δεν τα διαβάζουν ούτε 2η φορά;
Μάλλον θέλανε 11 div 2 αλλά τους ξέφυγε ότι κάνει 5 :D :D :D
Πέρα απ' το 1 που είναι εξοφθαλμο λάθος, έχω την αίσθηση ότι και τα 2-3 είναι λάθος. Μόνο το 4 βλέπω να έχει ξεκάθαρη σωστή απάντηση.
Είναι εύκολο να το τσεκαρετε κι εσείς και να το επιβεβαιώσετε;
Με όλο το θάρρος, γιατί ασχολείσαι;
Λύσεις δεν έστειλαν;
Παράθεση από: petrosp13 στις 12 Ιαν 2025, 08:40:53 ΜΜΜε όλο το θάρρος, γιατί ασχολείσαι;
Λύσεις δεν έστειλαν;
Δεν είμαι στον ΟΕΦΕ, απλά επειδή είμαι του χώρου της πληροφορικής μου ζήτησαν κάποιες γειτόνισσες βοήθεια γιατί ζορίστηκαν στα θέματα του διαγωνίσματος στο φροντιστήριο τους. Δεν έχω τα θέματα ή τις λύσεις, τα είχαν φωτογραφία και μου τα έδειξαν. Τελικά σπατάλησα άπειρα ώρα να τα κοιτάω σαν χαζός και τους είπα στο (1) έπρεπε να βάλουν DIV αλλά με την υποσημείωση ότι κάνει 5 αντί για 6, εκτός κι αν μου ξεφεύγει κάτι που δεν μπορώ να δω.
Επίσης στο (4) αφού έχουμε Α[6+i] ασχολούμαστε με τις θέσεις 7-11 άρα έπρεπε να βάλουν i (που παίρνει τιμές 1-5).
Στα (2-3) όμως, αν δούμε το (3) το μόνο που στέκει είναι το -. Άρα θα εκχωρηθούν κατά σειρά τα 5,4,3,2,1. Άρα στο (2) θα έπρεπε να βγαίνει συνολικά Α[ι], αλλά για να γίνει αυτό πρέπει να βάλουμε 2*i στο κενό. Ζητάει όμως αριθμητικά σταθερά, προφανώς το 6 αλλά είναι λάθος το Α[6-i] <- 6-i εκτός κι αν κάτι δεν βλέπω καλά.
Εκνευρίστηκα γιατί πήγα να βοηθήσω και χάλασα όλο το πρωινό της Κυριακής μου διαβάζοντας παράλογα θέματα και δεν πρόλαβα καν να τους εξηγήσω τα Γ και Δ. Κρίμα για τα παιδιά που προετοιμάστηκαν και έχασαν το χρόνο τους.
Όσον αφορά τις λύσεις όμως, τις έχει κάποιος; Υπάρχει όντως κάτι που βλέπω λάθος;
Αλγόριθμος Β2
Α[12 div 2] ← 0
Για ι από 1 μέχρι 5
Α[(-1)*(-ι)] ← 6 - ι
Α[6 + ι] ← ι
Τέλος_επανάληψης
Για ι από 1 μέχρι 11
Εμφάνισε Α[ι], ' '
Τέλος_επανάληψης
Τέλος Β2
5 4 3 2 1 0 1 2 3 4 5
Παράθεση από: andreas_p στις 12 Ιαν 2025, 09:23:42 ΜΜΑλγόριθμος Β2
Α[12 div 2] ← 0
Για ι από 1 μέχρι 5
Α[(-1)*(-ι)] ← 6 - ι
Α[6 + ι] ← ι
Τέλος_επανάληψης
Για ι από 1 μέχρι 11
Εμφάνισε Α[ι], ' '
Τέλος_επανάληψης
Τέλος Β2
5 4 3 2 1 0 1 2 3 4 5
Άρα η εκφώνηση για το (1) και το (2) είναι λάθος. Στο 1 προφανώς, στο 2 γιατί ζητάει να βάλεις αριθμητική σταθερά, κρατώντας σαν μοναδικό τελεστή το -
το Άγιο Πνεύμα δεν έδωσε φώτιση..
Παράθεση από: epsilonXi στις 13 Ιαν 2025, 11:19:27 ΠΜτο Άγιο Πνεύμα δεν έδωσε φώτιση..
Ότι να ναι. Τσάμπα χάσαμε το χρόνο μας, προχωράμε :P
(1) - 9 +
παραβλέποντας το: "κενό 1: αριθμητικό τελεστή"
Αν επιτρέπεται :police: , ας τα ανέβασει κάποιος ολοκληρωμενα έτσι από περιέργεια για να τα δούμε.. Αν κ των τελευταίων ετών δε έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα..
Συνάδελφοι καλημερα. Έστειλαν διορθωση στο θεμα αυτό και αντι για 11 εβαλαν 13. Iσως καποια φροντιστηρια δεν τα εδωσαν στα παιδια... :D :D :D
Παράθεση από: Eri στις 14 Ιαν 2025, 12:16:18 ΠΜΑν κ των τελευταίων ετών δε έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα..
Πάντα έτσι ήταν
Πιο απαιτητικά κι από επαναληπτικών Πανελλαδικών
Καλησπερα
Μπορει καποιος να ανεβασει τα θεματα παρακαλω , ωστε να τα εχουμε ολοι...
Παράθεση από: Αποστολάτος Άκης στις 14 Ιαν 2025, 08:50:24 ΠΜΣυνάδελφοι καλημερα. Έστειλαν διορθωση στο θεμα αυτό και αντι για 11 εβαλαν 13. Iσως καποια φροντιστηρια δεν τα εδωσαν στα παιδια... :D :D :D
Ασφαλώς και το έδωσαν στα παιδιά, το θέμα είναι πόσοι το έδωσαν...???!!!
Μπορείτε να στείλετε όλα τα θέματα;
Καλησπέρα συνάδελφοι, για τα θέματα στάλθηκε δίορθωση στις 10.00 το πρωί του Σαββάτου και ανέβηκε. Μάλλον δεν την είδαν κάποιοι συνάδελφοι και έδωσαν την παλιά έκδοση στα παιδιά. Απλά όταν κάτι δεν φαίνεται σωστό πρέπει να κοιτάμε στο site για τυχόν διορθώσεις.
Καλησπέρα συνάδελφοι. Όποιος έχει την καλοσύνη και τον χρόνο ας κάνει μια προώθηση Α και Β φάση.
Εχεμύθεια πάνω από όλα!
Καλημέρα συνάδελφοι. Όποιος έχει την καλοσύνη και τον χρόνο ας κάνει μια προώθηση των θεμάτων.
χάλια το 3ο θέμα
too much!
επιφυλάσσομαι για αργότερα
τα θεματα της β φασης ειδα οτι ανεβηκαν στο ewall.
Τον Απρίλιο του 2008 σαν νέος καθηγητής έβαλα ΟΕΦΕ στα κοπέλια... Μια μαθήτρια έγραψε 6 και έκλαιγε όλο τον Απρίλιο και όλο το Μάιο... Έκανα αμάν να την συνεφέρω... Έγραψε 17... Ποτέ ξανά ΟΕΦΕ από τότε... Το μόνο καλό με τον ΟΕΦΕ είναι ότι καίει θέματα θεωρίας τίποτα άλλο...
Χρόνια πολλά σε όλους, πράγματι βρίσκονται στο e-wall.
Κάνετε μια επίσκεψη ή μια αναζήτηση.
σε αυτή την ερώτηση η σωστή απάντηση είναι Κυβισμός και Μήκος ή πρέπει να συμπεριληφθούν και οι ιδιότητες της υπερκλάσης (Όχημα)?
Εικόνα1.png
Θα πρέπει να συμπεριληφθούν και οι άλλες, αλλά νομίζω ότι μια τέτοια ερώτηση πρέπει να αποφευχθεί στις πανελλήνιες
Να ρωτήσουν κάτι διαφορετικό για να εξεταστεί αν ο μαθητής έχει κατανοήσει την έννοια της κληρονομικότητας
Επίσης αν κάποιος έχει τα θέματα τα θέλω και εγώ. ευχαριστώ
Μου στελνετε λιγο κι εμενα καποιος τα θεματα?
Καλημέρα!
Παράθεση από: petrosp13 στις 04 Μαΐου 2025, 08:55:12 ΜΜΘα πρέπει να συμπεριληφθούν και οι άλλες, αλλά νομίζω ότι μια τέτοια ερώτηση πρέπει να αποφευχθεί στις πανελλήνιες
Να ρωτήσουν κάτι διαφορετικό για να εξεταστεί αν ο μαθητής έχει κατανοήσει την έννοια της κληρονομικότητας
Νομίζω είναι αρκετά σαφές από την θεωρία του μαθήματος ότι και τα άλλα 4 είναι ιδιότητες του Αυτοκινήτου. Αν αυτό πρέπει να αποφευχθεί, τι δεν πρέπει να αποφευχθεί; Ή αλλιώς, πως να ρωτήσουν για να εξεταστεί ο μαθητής στην κληρονομικότητα;
Να δημιουργήσει υπερκλάση από κοινές ιδιότητες κλάσεων
Να ερωτηθεί για ιδιότητες που έχουν μόνο κάποιες υποκλάσεις
Είναι επικίνδυνη για μένα η ερώτηση "Ποιες ιδιότητες έχει η τάδε κλάση;" στην οποία πρέπει να συμπεριλάβεις και της υπερκλάσης
Θα προτιμούσα "Ποιες ιδιότητες κληρονομεί"
Δεν εμβαθύνουμε πολύ στον αντικειμενοστραφή
Μια απορία μήπως και κάτι μου διαφεύγει:
Στο Β1 με την διπλά συνδεδεμένη λίστα, πώς γίνεται οι δείκτες να δείχνουν το μεσαίο στοιχείο του εκάστοτε κόμβου (εκεί που είναι τα δεδομένα) και όχι στην αρχή του κόμβου;
Παράθεση από: akalest0s στις 14 Μαΐου 2025, 05:57:29 ΜΜΝομίζω είναι αρκετά σαφές από την θεωρία του μαθήματος ότι και τα άλλα 4 είναι ιδιότητες του Αυτοκινήτου. Αν αυτό πρέπει να αποφευχθεί, τι δεν πρέπει να αποφευχθεί; Ή αλλιώς, πως να ρωτήσουν για να εξεταστεί ο μαθητής στην κληρονομικότητα;
Η ερώτηση νομίζω δεν είναι σωστά διατυπωμένη. Η κλάση Αυτοκίνητο έχει 3 μεθόδους, 2 ιδιότητες και σχέση κληρονομικότητας με την κλάση Οχημα.
Εάν ρωτούσε όμως ένα αντικείμενο της κλάσης Αυτοκίνητο πόσες ιδιότητες έχει εκεί τα πράγματα είναι ξεκάθαρα γιατί θα πρέπει να πεις 6.
Με το να ρωτάς πόσες ιδιότητες έχει η κλάση Αυτοκίνητο το κάνεις λίγο ύπουλο γιατί αν δεν την βάλω την κλάση Αυτοκινητο στην ιεραρχία δεν έσβησα κάποια από τις ιδιότητες της οπότε πως λες ότι είναι 6, άρα μάλλον είναι ιδιοτητες κάποιας άλλης κλάσης οι επιπλέον 4.
Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 15 Μαΐου 2025, 09:18:55 ΠΜΜια απορία μήπως και κάτι μου διαφεύγει:
Στο Β1 με την διπλά συνδεδεμένη λίστα, πώς γίνεται οι δείκτες να δείχνουν το μεσαίο στοιχείο του εκάστοτε κόμβου (εκεί που είναι τα δεδομένα) και όχι στην αρχή του κόμβου;
Δεν υπάρχει κάποιο σημείο στο βιβλίο για να βασίσεις αυτό που λες. Οπότε, η κάθε άσκηση λειτουργεί αυθαίρετα. Με τον δείκτη της κεφαλής και της ουράς, βλέπεις πως το χειρίζεται η άσκηση και λειτουργείς ανάλογα.
Η "εμβάθυνση" στο συγκεκριμένο σημείο περιορίζεται στο
ΠαράθεσηΚάθε κόμβος περιέχει εκτός από τα δεδομένα του και έναν δείκτη που δείχνει προς τον επόμενο κόμβο.
Ποια θέση μνήμης λογίζεται ως "θέση κόμβου", δεν λέγεται πουθενά στο διδακτικό πακέτο.
Είναι σημαντικό να έχουν υπόψιν τους οι θεματοδότες τις υπερ-απλουστεύσεις και τις γκρίζες περιοχές που μοιραία προκύπτουν, στο μάθημα.
Παράθεση από: akalest0s στις 21 Μαΐου 2025, 08:14:40 ΜΜΔεν υπάρχει κάποιο σημείο στο βιβλίο για να βασίσεις αυτό που λες. Οπότε, η κάθε άσκηση λειτουργεί αυθαίρετα. Με τον δείκτη της κεφαλής και της ουράς, βλέπεις πως το χειρίζεται η άσκηση και λειτουργείς ανάλογα.
Σύμφωνοι, αλλά από τη στιγμή που ευτυχώς το βιβλίο σε αυτό το σημείο δεν σε αναγκάζει να υιοθετείς και πράγματα που δεν ισχύουν στην πραγματικότητα, τότε γιατί να κάνουμε κάτι τέτοιο από μόνοι μας. Λογικά ο κόμβος είναι μια ενιαία οντότητα στη RAM, επομένως ο κάθε δείκτης θα έπρεπε να "δείχνει" στην αρχή του κόμβου και η συγκεκριμένη άσκηση θα μπορούσε να ακολουθεί αυτή τη λογική.
Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 22 Μαΐου 2025, 09:27:54 ΠΜαπό τη στιγμή που ευτυχώς το βιβλίο σε αυτό το σημείο δεν σε αναγκάζει να υιοθετείς και πράγματα που δεν ισχύουν στην πραγματικότητα, τότε γιατί να κάνουμε κάτι τέτοιο από μόνοι μας
ίσως και εμείς κάποιες φορές δεν έχουμε βαθύτερη κατάρτιση.