Εδώ μιλάμε για το θέμα Γ
Το Γ4 θα δυσκολέψει όσους δεν έχουν ξαναδεί την τεχνική λύσης.
Τα υπόλοιπα είναι απλά.
Επίσης θα υπάρξουν πολλές λύσεις με
ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠ1, ΕΠ2, ΕΠ3, ΕΠ4, ΕΠ5, ΕΠ6
θα πάρει όλες τις μονάδες πιστεύετε;
Παράθεση από: tsabatman στις 06 Ιουν 2024, 11:27:51 ΠΜΕπίσης θα υπάρξουν πολλές λύσεις με
ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠ1, ΕΠ2, ΕΠ3, ΕΠ4, ΕΠ5, ΕΠ6
Ναι αλλά χωρίς έλεγχο εγκυρότητας...
Κατά τη γνώμη μου, αν ο μέσος όρος υπολογιστεί σωστά, τότε πρέπει να κοπούν μόνο οι μονάδες του ελέγχου εγκυρότητας. Στον προγραμματισμό δεν θα ήταν παράλογο να γίνει με αυτόν τον τρόπο. Αν θέλαμε να τα αναγκάσουμε να χρησιμοποιήσουν εμφωλευμενη ΓΙΑ ας ζητούσαμε να διαβάζει 50 επιδόσεις αντί για 6.
Αν κάποιος μαθητής έβαζε έναν μονοδιάστατο πίνακα ΕΠ[6] για τις επιδόσεις ο οποίος θα άλλαζε κάθε φορά με νέα εξάδα επιδόσεων, θεωρείτε πως θα του κόψουν; Αν υποθέσουμε ότι όλα τα άλλα είναι σωστά εννοείται.
Το έχουν λύσει πάρα πολλοί έτσι
Δεν βλέπω κάτι μεμπτό, εφόσον έχουμε συγκεκριμένο αριθμό στοιχείων
Παράθεση από: johnk στις 06 Ιουν 2024, 02:06:58 ΜΜΑν κάποιος μαθητής έβαζε έναν μονοδιάστατο πίνακα ΕΠ[6] για τις επιδόσεις ο οποίος θα άλλαζε κάθε φορά με νέα εξάδα επιδόσεων, θεωρείτε πως θα του κόψουν; Αν υποθέσουμε ότι όλα τα άλλα είναι σωστά εννοείται.
Όχι βέβαια. Γιατί να του κόψουν;;
Στις λύσεις της ΚΕΕ το ποσοστό που ζητάει το υπολογίζουν ως % ;
Ενδιαφέρουσα ερώτηση.
Όταν δεν ζητάνε επί τοις εκατό ποσοστό, δεν θα έπρεπε να βαθμολογείται αρνητικά η απάντηση με κλάσμα χωρίς *100. Αντιθέτως. Χρειάζεται να αποσυνδέουμε το *100 από το κλάσμα. Όπως αναμένεται να απαντήσεις ότι είσαι 1.80 μέτρα ύψος, και όχι 180 εκατοστά. Μέχρι εκεί είναι η αξία του *100.
Η σύγχυση στα ποσοστά των μαθητών είναι δυσανάλογα μεγάλη.
Η λύση με τον πίνακα 6 θέσεων μπορεί να μην είναι η καλύτερη αλλά δεν είναι λάθος.
Εμένα δύο μαθητές μπερδεύτηκαν και νόμιζαν ότι οι 6 επιδόσεις πρέπει να διαβαστούν με την μία (να δώσει και τις 6 τιμές αθροισμένες ο χρήστης), επειδή στην εκφώνηση έλεγε "να διαβάζει το όνομά του και την επίδοσή του στις 6 ενότητες κάνοντας έλεγχο εγκυρότητας της επίδοσης."
Θα ήταν καλύτερα να λέει "κάθε επίδοσης" ή "των επιδόσεων".
Παράθεση από: johnk στις 06 Ιουν 2024, 02:06:58 ΜΜΑν κάποιος μαθητής έβαζε έναν μονοδιάστατο πίνακα ΕΠ[6] για τις επιδόσεις ο οποίος θα άλλαζε κάθε φορά με νέα εξάδα επιδόσεων, θεωρείτε πως θα του κόψουν; Αν υποθέσουμε ότι όλα τα άλλα είναι σωστά εννοείται.
Πίνακες χρησιμοποιούμε όταν τα δεδομένα πρέπει να διατηρηθούν μέχρι το τέλος της επεξεργασίας.
Εδώ δεν έχουμε τέτοια περίπτωση.
Κανονικά πίνακα θα χρησιμοποιούσαμε αν ζητούσε να ταξινομηθούν οι επιδόσεις.
Βέβαια βαθμολογικά μάλλον θα πάρει όλες τις μονάδες
Παράθεση από: akalest0s στις 06 Ιουν 2024, 03:48:28 ΜΜ...επειδή στην εκφώνηση έλεγε "να διαβάζει το όνομά του και την επίδοσή του στις 6 ενότητες κάνοντας έλεγχο εγκυρότητας της επίδοσης."
Θα ήταν καλύτερα να λέει "κάθε επίδοσης" ή "των επιδόσεων".
Έχει όμως εξηγήσει τι είναι επίδοση στην αρχή. Συντακτικά είναι σωστό.
Για να παρερμηνευτεί πρέπει να υποτεθεί η λέξη άθροισμα ή σύνολο.
Δεν βλέπω γιατί να γίνεται θέμα η χρήση πίνακα.
και fun fact για το ποσοστό: η κατά κυριολεξία επίλυση δεν απαιτεί πολλαπλασιασμό με το 100.
ΠαράθεσηΒέβαια βαθμολογικά μάλλον θα πάρει όλες τις μονάδες
Τι μάλλον βρε. Εδώ κάνουμε σειριακή αναζήτηση με Για και δεν ιδρώνει το αυτί κανενός. Από το πινακάκι 6 θέσεων θα κόψεις; Το μάθημα καλώς ή κακώς (πολύ κακώς κατ' εμέ) δεν έχει απόδοση και πολυπλοκότητα εντός ύλης.
Αντί για αντικειμενοστραβωμάρα, καλό θα ήταν να έχουμε ένα νέο κεφάλαιο με πολυπλοκότητα αλγορίθμων. Τουλάχιστον για όσο το μάθημα βρίσκεται στην υπάρχουσα μορφή του.
ΠαράθεσηΈχει όμως εξηγήσει τι είναι επίδοση στην αρχή. Συντακτικά είναι σωστό.
Συμφωνώ, για αυτό δεν μιλάω για ασάφεια ή πρόβλημα. Απλά θα βοηθούσε περισσότερο να το τονίζει εκεί.
ΣΤΗΝ ΕΚΦΩΝΗΣΗ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΛΕΕΙ ΣΤΟ Γ2:
"ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΔΟΣΗ ΤΟΥ ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ 6 ΕΝΟΤΗΤΕΣ"
ΚΑΙ ΟΧΙ
" ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΔΟΣΗ ΤΟΥ ΣΤΙΣ 6 ΕΝΟΤΗΤΕΣ"
ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΑΝΩΣ 6 ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΟΥΜΕ ΑΛΛΑ:
Μαθήτρια μου Αριστη, μπερδεύτηκε και διάβασε ΜΟΝΟ μια τιμη και έκανε μετα ΜΟ<-ΕΠ/6.
Αναμφίβολα λάθος αλλά αν φορέσουμε και εμείς το άγχος του καλού μαθητή και την θέληση του εκείνη την ωρα να κατανοήσει τη λεπτομέρεια και να μην κάνει λάθος, ειναι μια αβλεψία της εκφώνησης.
Θα ήθελα δε, αν κάποιος διορθώνει, να μου δώσει τη γνωμη του για το πόσες μοναδες χάνει με την παρακάτω λύση. (Εγω λέω γυρω στις 3)
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΘΕΜΑ_3_2024
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΑΚΕΡΑΙΕΣ: ΕΠ, Κ, Κ1, Κ2, Ι
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ: ΜΟ, ΜΑΧ, ΠΟΣ
ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ: ΟΝ, ΟΝΜΑΧ
ΑΡΧΗ
ΜΑΧ <- -1
Κ1 <- 0
Κ2 <- 0
ΔΙΑΒΑΣΕ ΟΝ
ΟΣΟ ΟΝ <> 'ΤΕΛΟΣ' ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠ
ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ ΕΠ >= 0 ΚΑΙ ΕΠ <= 100
ΜΟ <- ΕΠ/6
ΓΡΑΨΕ ΟΝ, ΜΟ
Κ2 <- Κ2 + 1
ΑΝ ΜΟ > 60 ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ 'ΕΠΙΤΥΧΩΝ'
Κ1 <- Κ1 + 1
ΑΛΛΙΩΣ
ΓΡΑΨΕ 'ΑΠΟΤΥΧΩΝ'
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΑΝ ΜΟ > ΜΑΧ ΤΟΤΕ
ΜΑΧ <- ΜΟ
ΟΝΜΑΧ <- ΟΝ
Κ <- 1
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ ΜΟ = ΜΑΧ ΤΟΤΕ
Κ <- Κ + 1
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΔΙΑΒΑΣΕ ΟΝ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΑΝ Κ = 1 ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ ΟΝΜΑΧ
ΑΛΛΙΩΣ
ΓΡΑΨΕ Κ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΠΟΣ <- (Κ1/Κ2)*100
ΓΡΑΨΕ ΠΟΣ
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Φίλε Δημήτρη τι να πω, κρίμα για την κοπέλα...είναι να μην πάει το μυαλό και κολλήσει σε μια λέξη.. εγώ σε όσα διαγωνίσματα γράφω πααααααντα υπάρχει μια λέξη/εκφραση/ πρόταση που την σκέφτεται διαφορετικά κάποιος μαθητής...είναι Καμία φορά και πως το εννοεί κάποιος στην καθημερινή του ζωη
Παράθεση από: akalest0s στις 06 Ιουν 2024, 03:48:28 ΜΜΕνδιαφέρουσα ερώτηση.
Όταν δεν ζητάνε επί τοις εκατό ποσοστό, δεν θα έπρεπε να βαθμολογείται αρνητικά η απάντηση με κλάσμα χωρίς *100. Αντιθέτως. Χρειάζεται να αποσυνδέουμε το *100 από το κλάσμα. Όπως αναμένεται να απαντήσεις ότι είσαι 1.80 μέτρα ύψος, και όχι 180 εκατοστά. Μέχρι εκεί είναι η αξία του *100.
Η σύγχυση στα ποσοστά των μαθητών είναι δυσανάλογα μεγάλη.
Συμφωνώ! Υπάρχει σχετική ανταλλαγή απόψεων και στο γενικό thread...
Όπως το βλέπω εγώ, υπάρχουν διαφόρων ειδών ποσοστά:
Ποσοστό με βάση το 1: πλε/πλ_ολικό
Ποσοστό με βάση το 100 (επί τοις εκατό - %): πλε/πλ_ολικο * 100
Ποσοστό με βάση το 1000 (επί τοις χιλίοις -
‰): πλε/πλ_ολικό * 1000
κλπ
Συνήθως δουλεύουμε με ποσοστά %, αλλά καλό είναι να το ξεκαθαρίζει η διατύπωση του προβλήματος. Στο θέμα Γ δεν αναφέρει τίποτα σχετικό, οπότε, κατά τη γνώμη μου πάντα, πιο σωστή είναι η πρώτη λύση παρά η δεύτερη. Ή τουλάχιστον να θεωρηθούν και οι 2 πρώτες σωστές.
Και οι θεματοδότες γενικά να προσέχουν, όταν ζητάνε ποσοστά, να αναφέρουν ρητά ότι πρόκειται για ποσοστά %.
Παράθεση από: johnk στις 06 Ιουν 2024, 02:06:58 ΜΜ
Αν κάποιος μαθητής έβαζε έναν μονοδιάστατο πίνακα ΕΠ[6] για τις επιδόσεις ο οποίος θα άλλαζε κάθε φορά με νέα εξάδα επιδόσεων, θεωρείτε πως θα του κόψουν; Αν υποθέσουμε ότι όλα τα άλλα είναι σωστά εννοείται.
Κατα τη γνωμη μου κάθόλου.
Ασε που είναι και πιο "προγραμματιστικό". Διοτι σε πραγματικες εφαρμογες, παντα "κραταμε" τα δεδομενα. Άλλο αν εδω για λογους εκπαιδευτικους βρισκουμε τον μεσο ορο στον "αέρα" (on the fly). Πλεον οι περισσοτερες γλώσσες εχουν δυναμ. δομες, π.χ. η Python εχει lists, και ξεμπερδεύεις.
Παράθεση από: ΔΗΜΗΤΡΗΣ Χ στις 06 Ιουν 2024, 04:32:18 ΜΜ
ΣΤΗΝ ΕΚΦΩΝΗΣΗ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΛΕΕΙ ΣΤΟ Γ2:
"ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΔΟΣΗ ΤΟΥ ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ 6 ΕΝΟΤΗΤΕΣ"
ΚΑΙ ΟΧΙ
" ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΔΟΣΗ ΤΟΥ ΣΤΙΣ 6 ΕΝΟΤΗΤΕΣ"
Είπαμε!! Οι θεματοδοτες πρεπει να κανουν επιγόντως σεμιναρια σωστης διατυπωσης της Ελληνικής γλώσσας.
Εδω, θα μου πειτε, εκαναν λαθη οι φιλολογοι στη Γλώσσα, με το "ἁμβλύνεται",
δεν θα κανουν οι Πληροφορικοί;
Παράθεση από: akalest0s στις 06 Ιουν 2024, 04:11:56 ΜΜ
Αντί για αντικειμενοστραβωμάρα, καλό θα ήταν να έχουμε ένα νέο κεφάλαιο με πολυπλοκότητα αλγορίθμων. Τουλάχιστον για όσο το μάθημα βρίσκεται στην υπάρχουσα μορφή του.
You 're to the point! Ενα κεφάλαιο με πολυπλοκότητα αλγορίθμων θα εδινε μαθηματική "βαρύτητα" στο μάθημα. Αυτα με τα "Αντικειμενοστρεφή" ειναι άστοχα θεωρόντας τα μεσα στο γενικότερο πλαισιο του μαθηματος.
Είναι σαν να λες: "Θα ασχοληθούμε πώς μαγειρεύουμε το κρέας", και απλώς τους δείχνεις πώς ειναι τα ζώα. Και μετά τίποτα.....
Μια προσθηκη που θα μπορουσε (κατα τη γνωμη μου ευκολα) να γινει, θα ηταν να βαζαμε records στη ΓΛΩΣΣΑ, σαν την παλιά (καλή) Pascal.
Παράθεση από: Αριστοτέλης Βιτωράτος στις 06 Ιουν 2024, 03:59:38 ΜΜ
Πίνακες χρησιμοποιούμε όταν τα δεδομένα πρέπει να διατηρηθούν μέχρι το τέλος της επεξεργασίας.
Να κανουμε μια μικρή διορθωση: Όταν τα δεδομένα πρέπει να διατηρηθούν μέχρι το τέλος της επεξεργασίας, τοτε χρησιμοποιούμε
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ πίνακες.
Στη ΓΛΩΣΣΑ, οποτεδηποτε εχουμε
γνωστο αριθμό κομβων μια δομης δεδομενων
μπορουμε να χρησιμοποιήσουμε πίνακα. Στις δε συγχρονες γλώσσες, όπως η Python,
χρησιμοπουμε Lists (κατα κορον) και δεν μας νοιάζει και το garbage collection όπως στη C π.χ.
ειναι αποδεκτή η παρακάτω απάντηση για το Γ4??
αν οχι πόσες μονάδες θα κόπουν?
μαχ1<- -1
μαχ2<- -1
πλ<-0
αν ΜΟ >= μαχ1 τοτε
μαχ2<-μαχ1
μαχ1<- ΜΟ
θεση_ον<- ΟΝ !ονομα μαθητη
τελος_αν
αν μαχ2=μαχ1 τοτε
πλ<-πλ+1
αλλιως_αν μαχ2< μαχ1 τοτε
πλ<-0
τελοσ_αν
...
αν πλ=0 τοτε
γραψε θεση_ον
αλλιως
γραψε πλ
τελος_αν
Παράθεση από: skidaddleliberacorpus στις 07 Ιουν 2024, 05:16:33 ΜΜειναι αποδεκτή η παρακάτω απάντηση για το Γ4??
αν οχι πόσες μονάδες θα κόπουν?
μαχ1<- -1
μαχ2<- -1
πλ<-0
αν ΜΟ >= μαχ1 τοτε
μαχ2<-μαχ1
μαχ1<- ΜΟ
θεση_ον<- ΟΝ !ονομα μαθητη
τελος_αν
αν μαχ2=μαχ1 τοτε
πλ<-πλ+1
αλλιως_αν μαχ2< μαχ1 τοτε
πλ<-0
τελοσ_αν
...
αν πλ=0 τοτε
γραψε θεση_ον
αλλιως
γραψε πλ
τελος_αν
Αν δεν κάνω λάθος...
το πλ που υπολογίζεις θα είναι πάντα μικρότερο κατά 1 από αυτό που θα έπρεπε. Δηλαδή αν ο υποψήφιος με το max είναι μοναδικός τότε το πλ βγαίνει 0, αν ισοβαθμούν 2 με το max τότε το πλ βγαίνει 1, κλπ. Αυτό βέβαια επηρεάζει μόνο το σημείο με το "γραψε πλ". Δηλαδή με ένα μπάλωμα του στυλ "γραψε πλ+1" θα δούλευε.
Από την άλλη ο τρόπος λύσης προφανώς δεν είναι ο ενδεδειγμένος και είναι αρκετά δυσνόητος. Και μάλλον είναι από τις περιπτώσεις λύσεων που ο ένας βαθμολογητής μπορεί να έχει μεγάλη απόκλιση από τον άλλο!
Το έτρεξα και γω για διαφορετικά σετ τιμών, δεν βρίσκω λάθος, πέρα από αυτό που αναφέρει ο Νίκος: ή θες reset στο 1, ή μπάλωμα πλ+1.
Αυτό ήταν ένα από τις ωραίες λεπτομέρειες, αν το πλ θέλει στο 0 ή στο 1. Μερικοί μαθητές μου την πάτησαν.
Στο παραπάνω παράδειγμα όντως χάνει 1 στο πλήθος.
Γενικά δεν είναι απαραίτητο.
Στη λύση
ΑΝ ΜΟ > ΜΑΧ ΤΟΤΕ
ΜΑΧ <-- ΜΟ
Πλήθος <-- 0
Τέλος_Αν
ΑΝ ΜΟ = ΜΑΧ ΤΟΤΕ
Πλήθος <-- Πλήθος + 1
Τέλος_Αν
πρέπει να το βάλεις 0.
Η αρχική τιμή δηλ. εξαρτάται αν το πας με πολλαπλή επιλογή ή απλή επιλογή.
ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια, πόσες μονάδες προβλέπεται να κοπούν για αυτό το λάθος?
Πέρα από το πρόβλημα με το πλ δεν λειτουργεί σωστά έτσι όπως είναι πρέπει να αλλάξει θέση το ΑΝ max1=max2 TOTE
Για να είναι σωστό πρέπει να γραφεί ως εξής:
ΜΑΧ1<- -1
ΜΑΧ2<- -1
............
............
ΔΙΑΒΑΣΕ ΟΝΟΜΑ
ΌΣΟ ΟΝΟΜΑ<>'ΤΕΛΟΣ' ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
........................
........................
ΑΝ ΜΟ>=ΜΑΧ1 ΤΟΤΕ
ΜΑΧ2<-ΜΑΧ1
ΜΑΧ1<-ΜΟ
ΟΝ_ΜΑΧ<-ΟΝΟΜΑ
ΑΝ ΜΑΧ2=ΜΑΧ1 ΤΟΤΕ
ΠΛ<-ΠΛ+1
ΑΛΛΙΩΣ
ΠΛ<-1
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΔΙΑΒΑΣΕ ΟΝΟΜΑ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΑΝ ΠΛ=1 ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ ΟΝ_ΜΑΧ
ΑΛΛΙΩΣ
ΓΡΑΨΕ ΠΛ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
Ο υπολογισμός του πλήθους δείχνει ένα τρόπο σκέψης. Με ελεύθερη γλώσσα εκφράζεται"Αν βρήκες το μεγαλύτερο από όλα, το πλήθος είναι 1, αν βρήκες ίσο με το μεγαλύτερο, το πλήθος αυξάνεται κατά 1".
Αυτό εκφράζεται είτε ως:
1η λύση
Πριν το βρόχο:
ΠΛΗΘΟΣ<-0
ΜΑΧ<- -1
Στο βρόχο:
ΑΝ ΜΟ>ΜΑΧ ΤΟΤΕ
ΜΑΧ<-ΜΟ
ΠΛΗΘΟΣ<-1
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ ΜΟ=ΜΑΧ ΤΟΤΕ
ΠΛΗΘΟΣ<-ΠΛΗΘΟΣ+1
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
2η λύση
Πριν το βρόχο:
ΠΛΗΘΟΣ<-0
Στο βρόχο:
ΑΝ ΜΟ>ΜΑΧ ΤΟΤΕ
ΜΑΧ<-ΜΟ
ΠΛΗΘΟΣ<-0
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΑΝ ΜΟ=ΜΑΧ ΤΟΤΕ
ΠΛΗΘΟΣ<-ΠΛΗΘΟΣ+1
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
1. Δεν είναι η μοναδική λύση αυτή
2. Το ΠΛΗΘΟΣ<-0 πριν το βρόχο δεν χρειάζεται.
Παράθεση από: argonauta.rovies στις 08 Ιουν 2024, 10:36:10 ΠΜΠέρα από το πρόβλημα με το πλ δεν λειτουργεί σωστά έτσι όπως είναι πρέπει να αλλάξει θέση το ΑΝ max1=max2 TOTE
Για να είναι σωστό πρέπει να γραφεί ως εξής:
ΜΑΧ1<- -1
ΜΑΧ2<- -1
............
............
ΔΙΑΒΑΣΕ ΟΝΟΜΑ
ΌΣΟ ΟΝΟΜΑ<>'ΤΕΛΟΣ' ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
........................
........................
ΑΝ ΜΟ>=ΜΑΧ1 ΤΟΤΕ
ΜΑΧ2<-ΜΑΧ1
ΜΑΧ1<-ΜΟ
ΟΝ_ΜΑΧ<-ΟΝΟΜΑ
ΑΝ ΜΑΧ2=ΜΑΧ1 ΤΟΤΕ
ΠΛ<-ΠΛ+1
ΑΛΛΙΩΣ
ΠΛ<-1
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΔΙΑΒΑΣΕ ΟΝΟΜΑ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΑΝ ΠΛ=1 ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ ΟΝ_ΜΑΧ
ΑΛΛΙΩΣ
ΓΡΑΨΕ ΠΛ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
Δώσε σετ τιμών με τις οποίες αναδεικνύεται το λάθος στην αρχικά δοσμένη λύση.
(εννοείται ότι η επανάληψη υποθέτουμε είναι στη σωστή θέση, τις ΑΝ εξετάζουμε)
Παράθεση από: skidaddleliberacorpus στις 07 Ιουν 2024, 05:16:33 ΜΜειναι αποδεκτή η παρακάτω απάντηση για το Γ4??
αν οχι πόσες μονάδες θα κόπουν?
μαχ1<- -1
μαχ2<- -1
πλ<-0
αν ΜΟ >= μαχ1 τοτε
μαχ2<-μαχ1
μαχ1<- ΜΟ
θεση_ον<- ΟΝ !ονομα μαθητη
τελος_αν
αν μαχ2=μαχ1 τοτε
πλ<-πλ+1
αλλιως_αν μαχ2< μαχ1 τοτε
πλ<-0
τελοσ_αν
...
αν πλ=0 τοτε
γραψε θεση_ον
αλλιως
γραψε πλ
τελος_αν
Το λάθος φαίνεται στο παρακάτω πίνακα τιμών. Όταν το max2 γίνει ίσο με το max1 και έρχονται τιμές μικρότερες το πλ συνεχώς ανεβαίνει.
π.χ.
ΜΟ | μαχ1 | μαχ2 | πλ | | -1 | -1 | 0 | 15 | 15 | -1 | 0 | 15 | 15 | 15 | 1 | 13 | 15 | 15 | 2 | 12 | 15 | 15 | 3 | 10 | 15 | 15 | 4 | ...... | | | | | | | | | | |
|
Πολύ σωστά, έχεις δίκιο. Δεν μπορεί η 2η ΑΝ να συμβαίνει οποτεδήποτε.
Θα κοπούν κάποιες μονάδες για αυτό.
Συνάδελφοι μαθητής διάβασε με έλεγχο εγκυρότητας μόνο μία βαθμολογία αντί για έξι. Πόσες μονάδες θα χάσει?
Παράθεση από: pvs στις 13 Ιουν 2024, 07:57:21 ΜΜΣυνάδελφοι μαθητής διάβασε με έλεγχο εγκυρότητας μόνο μία βαθμολογία αντί για έξι. Πόσες μονάδες θα χάσει?
Αυτό μάλλον έγινε από αρκετούς!
Σύμφωνα με την διατύπωση της εκφώνησης δεν θα έπρεπε να χάσει μονάδες αν έκανε διαίρεση για τον μέσο όρο με το 600.Αλλα θα πρέπει να μάθουμε αν δόθηκε κάποια οδηγία στους διορθωτές.