Το Στέκι των Πληροφορικών

Γενικό Λύκειο => Γ΄ Λυκείου => Τμηματικός προγραμματισμός => Μήνυμα ξεκίνησε από: pav_rod στις 16 Απρ 2007, 01:37:03 ΠΜ

Τίτλος: Σειρά γραφής υποπρογραμμάτων
Αποστολή από: pav_rod στις 16 Απρ 2007, 01:37:03 ΠΜ
Γεια χαρά.
Όταν σε ένα θέμα τα πρώτα ερωτήματα περιλαμβάνουν τη συγγραφή κάποιων υποπρογραμμάτων και το τελευτάιο τη συγγραφή του κυρίως
προγράμματος (που θα καλεί τα υποπρογράμματα) μπορεί ο μαθητής (στο επίσημο γραπτό) να τα έχει με αυτή τη σειρά δηλαδή να έχει γραμμένα πρώτα τα υποπρογράμματα και μετά το κυρίως πρόγραμμα; Ρωτάω διότι σύμφωνα με το διδακτικό πακέτο τα υποπρογράμματα γράφονται μετά το κύριο πρόγραμμα.
Τίτλος: Απ: Σειρά γραφής υποπρογραμμάτων
Αποστολή από: andreas_p στις 16 Απρ 2007, 12:59:02 ΜΜ
Πρώτα το Κύριο  και μετά τα Υποπρογράμματα.
Τίτλος: Απ: Σειρά γραφής υποπρογραμμάτων
Αποστολή από: Wizard στις 16 Απρ 2007, 01:08:51 ΜΜ
Μα αν τα ζητάει με διαφορετικό ερώτημα, γιατί να μην τα γράψει όπως αναφέρει ο pav_rod; Π.χ. μπορεί στο α) να πρέπει να γράψει μια συνάρτηση και στο β) ένα πρόγραμμα που να κάνει χρήση της συνάρτησης.
Τίτλος: Απ: Σειρά γραφής υποπρογραμμάτων
Αποστολή από: EleniK στις 17 Απρ 2007, 12:35:18 ΠΜ
Παρόλο που πρώτα γράφουμε τα υποπρογράμματα, στο διδακτικό πακέτο θέλει πρώτα να γράφεται το κύριο πρόγραμμα και μετά τα υποπρογράμματα.
Τίτλος: Απ: Σειρά γραφής υποπρογραμμάτων
Αποστολή από: petrosp13 στις 17 Απρ 2007, 01:46:39 ΠΜ
Ο μαθητής πρέπει να αναπτύξει την ικανότητα να δημιουργεί μια ολοκληρωμένη εφαρμογή με ένα κύριο πρόγραμμα που να καλεί κάποια υποπρογράμματα
Συνεπώς, η σειρά γραφής είναι στο χέρι του μαθητή, αλλά η χωροταξική θέση τους είναι δεδομένη: Τα υποπρογράμματα μετά το τέλος του κυρίου προγράμματος
Τίτλος: Απ: Σειρά γραφής υποπρογραμμάτων
Αποστολή από: Wizard στις 17 Απρ 2007, 09:04:34 ΠΜ
Δε διαφωνώ με τη σωστή σειρά, αλλά στο παράδειγμα που ανέφερα, μιλάω για ξεχωριστά ερωτήματα.
Π.χ.

Θέμα 3

Ι. Να γράψετε συνάρτηση που...

ΙΙ. Να γράψετε κύριο πρόγραμμα που... χρησιμοποιώντας τη συνάρτηση του ερωτήματος Α

Νομίζω ότι αυτό ρωτάει ο pav_rod. Σε αυτή την περίπτωση, πώς θα τα γράψεις όλα μαζί;

Πρέπει να πεις:

Θέμα 3

Ι. ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ....

ΙΙ. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ...

Τίτλος: Απ: Σειρά γραφής υποπρογραμμάτων
Αποστολή από: petrosp13 στις 17 Απρ 2007, 11:42:41 ΠΜ
Η σειρά που αναφέρεται στην εκφώνηση είναι για να βοηθήσει τον μαθητή να δομήσει την σκέψη του
Η σειρά γραφής όμως παραμένει η ίδια
Δεν θα έχει πρόβλημα κανένας εξεταστής αν δει την συνάρτηση κάτω από το πρόγραμμα, όπου και είναι η ορισμένη θέση της
Τίτλος: Απ: Σειρά γραφής υποπρογραμμάτων
Αποστολή από: lsourtzo στις 17 Απρ 2007, 12:46:06 ΜΜ
Παράθεση από: petrosp_13 στις 17 Απρ 2007, 11:42:41 ΠΜ
Η σειρά που αναφέρεται στην εκφώνηση είναι για να βοηθήσει τον μαθητή να δομήσει την σκέψη του
Η σειρά γραφής όμως παραμένει η ίδια
Δεν θα έχει πρόβλημα κανένας εξεταστής αν δει την συνάρτηση κάτω από το πρόγραμμα, όπου και είναι η ορισμένη θέση της
παρόλα αυτά ... θα ήταν ατυχής εκφώνηση να τα ζητάει με ανάποδη σειρά ....
δηλαδή άμα στο πρώτο ερώτημα θέλει να υπολογίζουμε έναν μέγιστο ...
και στο 3 ερώτημα να εμφανίζουμε έναν ΜΟ ... ... δεν θα ήταν λάθος να τα γράψουν ανάποδα ... αλλά θα προκαλούσαν σύγχυση .... και μπορεί και προβληματική διόρθωση. 
Τίτλος: Απ: Σειρά γραφής υποπρογραμμάτων
Αποστολή από: petrosp13 στις 17 Απρ 2007, 12:53:34 ΜΜ
Ίσα ίσα, εγώ θεωρώ ότι η εκφώνηση πρέπει να αναφέρει πρώτα την δημιουργία των υποπρογραμμάτων για να μπει σε μια σειρά η σκέψη των μαθητών και στο τέλος να αναφέρεται ο τρόπος που αυτά θα συνδεθούν στο κυρίως πρόγραμμα
Θεωρώ ατυχή την περσινή εκφώνηση του 3ου θέματος, όπου αναφερόταν η δημιουργία του υποπρογράμματος μέσα στην εκφώνηση για το πρόγραμμα. Πολλά παιδιά στράφηκαν σε λάθος δρόμους
Τίτλος: Απ: Σειρά γραφής υποπρογραμμάτων
Αποστολή από: lsourtzo στις 17 Απρ 2007, 01:11:43 ΜΜ
Παράθεση από: petrosp_13 στις 17 Απρ 2007, 12:53:34 ΜΜ
Ίσα ίσα, εγώ θεωρώ ότι η εκφώνηση πρέπει να αναφέρει πρώτα την δημιουργία των υποπρογραμμάτων για να μπει σε μια σειρά η σκέψη των μαθητών και στο τέλος να αναφέρεται ο τρόπος που αυτά θα συνδεθούν στο κυρίως πρόγραμμα
Θεωρώ ατυχή την περσινή εκφώνηση του 3ου θέματος, όπου αναφερόταν η δημιουργία του υποπρογράμματος μέσα στην εκφώνηση για το πρόγραμμα. Πολλά παιδιά στράφηκαν σε λάθος δρόμους
Δεν διόρθωσα γραπτά πέρσι θέματα … και δεν μπορώ να σου πω αν τους δυσκόλεψε το θέμα τρία προς την κατεύθυνση που αναφέρεις …
Πάω πάσο άμα ξέρεις κάτι πάνω σε αυτό …
Και πάλι όμως .. καλό θα ήταν .. αν γίνει έτσι .. να μην ληφθούν λάθος απαντήσεις που θα έχον πρώτα τα υποπρογράμματα και μετά το κυρίως πρόγραμμα.

Συμφωνώ παντός μαζί σου .. ότι αν ήταν στο πρώτο ερώτημα το υποπρόγραμμα θα μπορούσε να τους κατευθύνει λίγο καλύτερα ..