Στο βιβλίο μαθητή την αναφέρει ως μαύρο πρόβατο και λέει ότι δεν είναι καλό να την χρησιμοποιούμε. Άρα πρακτικά γίνεται αλλά δεν προτείνεται ; (Μιλάω πάντα για την γλώσσα που διδασκόμαστε στην Γ' λυκείου, όχι για τις υπόλοιπες γλώσσες)
Σύμφωνα με το βιβλίο μαθητή γίνεται (π.χ. σελ 118), και υπάρχει και η αλγοριθμική προσέγγιση Πήγαινε στο Τετράδιο μαθητή (σελ. 56-57) αλλά όπως επισήμανες ήδη, στο βιβλίο αναφέρεται ότι η εντολή GOTO δεν θα μας απασχολήσει και καλό είναι να μη χρησιμοποιείται στην ανάπτυξη προγραμμάτων.
Μπορεί να ζητηθεί φέτος άσκηση μετατροπής από αδόμητο σε δομημένο προγραμματισμό;
Σας ευχαριστώ
Παράθεση από: turn_on στις 12 Νοε 2025, 06:24:12 ΜΜΜπορεί να ζητηθεί φέτος άσκηση μετατροπής από αδόμητο σε δομημένο προγραμματισμό;
Σας ευχαριστώ
Ναι και φέτος και κάθε χρόνο μπορεί να ζητηθεί εφ'όσον είναι εντός ύλης.
Το αν πρέπει είναι άλλο θέμα.
Παράθεση από: turn_on στις 12 Νοε 2025, 06:24:12 ΜΜΜπορεί να ζητηθεί φέτος άσκηση μετατροπής από αδόμητο σε δομημένο προγραμματισμό;
Σας ευχαριστώ
Βεβαίως. Συνήθως δίνεται ένας αλγόριθμος σε φυσική γλώσσα σε βήματα, τύπου:
ΒΗΜΑ 1: Κάνε το ένα
ΒΗΜΑ 2: Κάνε το άλλο
....
ΒΗΜΑ κ: Κάνε το παράλλο
....
ΒΗΜΑ λ: Πήγαινε στο ΒΗΜΑ κ
...
ΒΗΜΑ ν: ΤΕΛΟΣ
κι έτσι παρουσιάζεται η λογική GOTO.
Ζητείται συνήθως να υλοποιηθεί αλγόριθμος με δομημένο προγραμματισμό που να κάνει το ίδιο.
Ο Χριστός και η Παναγία και όλοι οι άγιοι μαζί...
Μακριά
Για να δοθεί τέτοια άσκηση, θα αφαιρεθεί κάποια άσκηση αντικειμενοστρέφειας ή δομών δεδομένων και είναι έγκλημα
Ευχαριστώ πολύ!
Έχει ζητηθεί 2 φορές... Και τις 2 ήταν παραδείγματα του βιβλίου: Αυτό που υπάρχει στο κεφ. 6 στην αναφορά για το μαύρο πρόβατο, και ο αλγόριθμος του πολλαπλασιασμού αλά ρωσικά.
Παράθεση από: petrosp13 στις 13 Νοε 2025, 10:29:09 ΠΜΟ Χριστός και η Παναγία και όλοι οι άγιοι μαζί...
Μακριά
Για να δοθεί τέτοια άσκηση, θα αφαιρεθεί κάποια άσκηση αντικειμενοστρέφειας ή δομών δεδομένων και είναι έγκλημα
Πέτρο δίκιο έχεις, αλλά τι λέμε τώρα; Μπορούν να βάλουν τα πάντα. Ακόμα και πράγματα που δε μπορούν, βλέπε αδόμητα διαγράμματα ροής ξέρω 'γω.
Αλλά το σημαντικό είναι το εξής εδώ: ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΞΕΤΑΖΕΙΣ με ΤΕΤΟΙΟ θέμα και πόσες μονάδες θα πιάσει στις 100;
Νομίζω ο πιο αποτρεπτικός παράγοντας είναι αυτός.
Αλλά αυτό δε σημαίνει πως δε μπορεί να πέσει. Μια χαρά μπορεί. Αλλά μαζί σου με την αντίδρασή σου. Κι εμάνα δε μου αρέσει.
Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 13 Νοε 2025, 09:44:21 ΜΜΈχει ζητηθεί 2 φορές... Και τις 2 ήταν παραδείγματα του βιβλίου: Αυτό που υπάρχει στο κεφ. 6 στην αναφορά για το μαύρο πρόβατο, και ο αλγόριθμος του πολλαπλασιασμού αλά ρωσικά.
έχει και δυο ασκήσεις στο Τετράδιο Μαθητή που δεν έχουν πέσει ποτέ και δεν τις λες και εύκολες :D :D :D
Παράθεση από: evry στις 14 Νοε 2025, 03:45:29 ΜΜέχει και δυο ασκήσεις στο Τετράδιο Μαθητή που δεν έχουν πέσει ποτέ και δεν τις λες και εύκολες :D :D :D
Η μια από τις δυο περιπτώσεις είναι αυτή;
Και γιατί οι συγγραφείς δεν έβαλαν καμιά εντολή εισόδου στην αρχή; Μήπως για αυτό;
:P :P :P
Δεν νομιζω.
Μάλλον δεν τους ενδιέφερε. Ήθελαν να απομονώσουν ένα κομμάτι κώδικα συντακτικά χωρίς να βγάζει νόημα κατ'ανάγκη.