Πώς έχετε 'χειριστεί' το θέμα της αξιολόγησης (διαγωνισμάτων) τώρα με την ΕξΑΕ ;;
Παρ. 1 του αρθ.103, ν.4610/2019) και επιπλέον προβλέπεται η
δυνατότητα να μην κατατεθεί βαθμολογία με αιτιολογημένη σημείωση του/της
διδάσκοντα/ουσας (παρ.4 και 7 του αρθ. 103, ν.4610/2019).
Δηλαδή ΔΕΝ βάζετε διαγωνίσματα στην ΕξΑΕ??
Έβαλα διαγώνισμα στο eclass:
Έφτιαξα ΒΔ με 50+ ερωτήσεις κλειστού τύπου (ΣΛ, συμπλήρωσης κενού, επιλογής σωστού κτλ), 10+ θέματα μετατροπής δομών επανάληψης, 5 θέματα του τύπου να γίνει πρόγραμμα που ....
Έφτιαξα το διαγώνισμα ζητώντας 12 τυχαίες ερωτήσεις κλειστού τύπου (διάφορων κατηγοριών), 1 μετατροπής, 1 πρόγραμμα.
Σχεδόν όλα τα θέματα ήταν παρμένα από πανελλαδικές εξετάσεις.
Πήγε σχετικά καλά.
Στην Γ Λυκείου, έκανα κανονικό διαγώνισμα, όπου οι μαθητές έγραφαν τη λύση στο χαρτί και μου την έστειλαν σκαναρισμενη μέσω η-τάξης ή e-mail σε πραγματικό χρόνο (βοήθησε φυσικά ότι έχω συνεχόμενο τρίωρο).
Στην Α και Β Λυκείου έκανα ακριβώς αυτό που έκανε και ο συνάδελφος ssimaiof (τυχαίο υποσύνολο από ερωτήσεις από ΒΔ)
Μπορεί να χρησιμοποιηθεί η eclass του ΠΣΔ με τον παραπανω τρόπο καθώς και google forms. Το αποτέλεσμα θα είναι ικανοποιητικό