Το Στέκι των Πληροφορικών

Γενικό Λύκειο => Γ΄ Λυκείου => Μήνυμα ξεκίνησε από: Δημήτρης Χατζόπουλος στις 01 Σεπ 2020, 04:25:09 ΜΜ

Τίτλος: Οδήγίες ύλης 2020-2021
Αποστολή από: Δημήτρης Χατζόπουλος στις 01 Σεπ 2020, 04:25:09 ΜΜ
https://www.esos.gr/arthra/69169/egkyklios-geniki-odigia-gia-ti-didaskalia-ton-mathimaton-poy-tha-exetastoyn-stis

Προφανώς θα πρέπει να το προσέξουμε, ωστε σε πιθανη μειώση της ύλης, να υπάρξει ομοιομορφία.
Φαντάζομαι θα βγουν οδηγίες για τη νέα χρονιά. Δεν εχει πεσει κάτι στην αντίληψή μου παρα μόνο οι περυσινές οδηγίες και βέβαια η φετινή ύλη.
Τίτλος: Απ: Οδήγίες ύλης 2020-2021
Αποστολή από: Laertis στις 01 Σεπ 2020, 05:28:10 ΜΜ
Η ύλη είναι ίδια με πέρυσι οπότε και οι οδηγίες φαντάζομαι θα παραμείνουν ίδιες.
Τίτλος: Απ: Οδήγίες ύλης 2020-2021
Αποστολή από: Δημήτρης Χατζόπουλος στις 01 Σεπ 2020, 05:49:39 ΜΜ
Συμφωνώ Laertis. Ωστόσο για τυπικους λογους πρέπει να βγουν και να τις δούμε. Επίσης, φέτος θα πρέπει να ακολουθηθούν πιο αυστηρα. Εγώ πέρυσι (φροντιστήριο)  πήγα με αλλη σειρά... φέτος όμως θα το κοιταξω περισσότερο. Ειδικά τι είναι στο τέλος... ωστε να το αφήσω για το τέλος. Στα άλλα θα δούμε.
Τίτλος: Απ: Οδήγίες ύλης 2020-2021
Αποστολή από: vasiko στις 01 Οκτ 2020, 07:57:50 ΜΜ
https://www.esos.gr/sites/default/files/articles-legacy/pliroforiki-.pdf (https://www.esos.gr/sites/default/files/articles-legacy/pliroforiki-.pdf)
Τίτλος: Απ: Οδήγίες ύλης 2020-2021
Αποστολή από: gavdouinos στις 03 Οκτ 2020, 01:46:57 ΜΜ
Μας δουλευουν?
Έχουν καμία σχέση αυτοί στο ΙΕΠ με την Πληροφορική?
Ξεκίνησα να οργανώνω την ύλη μου και βρήκα μπροστά μου το φάντασμα της GOTO.
Να μην σχολιάσω και τα υπόλοιπα θεωρητικά φαντάσματα, που ξέθαψαν από πέρυσι.
Τα παιδάκια λυπάμαι, που μετά τον Ιούνιο δεν θα πρέπει να τα θυμούνται όλα αυτά, ούτε στους εφιάλτες τους.
Τίτλος: Απ: Οδήγίες ύλης 2020-2021
Αποστολή από: George Eco στις 04 Οκτ 2020, 12:41:26 ΠΜ
Παράθεση από: gavdouinos στις 03 Οκτ 2020, 01:46:57 ΜΜ
Μας δουλευουν?
Έχουν καμία σχέση αυτοί στο ΙΕΠ με την Πληροφορική?
Ξεκίνησα να οργανώνω την ύλη μου και βρήκα μπροστά μου το φάντασμα της GOTO.
Να μην σχολιάσω και τα υπόλοιπα θεωρητικά φαντάσματα, που ξέθαψαν από πέρυσι.
Τα παιδάκια λυπάμαι, που μετά τον Ιούνιο δεν θα πρέπει να τα θυμούνται όλα αυτά, ούτε στους εφιάλτες τους.
Νομίζω τα είπες όλα, δεν έχω να συμπληρώσω κάτι.
Ωστόσο κάνει διευκρινίσεις για την Α_Τ() και τις τριγωνομετρικές. Καλό.
Κάνει την Επαναλαβε μέχρις_ότου αποδεκτή.

Δίνει ακόμα μια αποδεκτή σύνταξη στην ΕΠΙΛΕΞΕ...

Για το ΑΛΛΙΩΣ που είναι προαιρετικό στην ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ, αλλά δεν αναφέρεται αυτό πουθενά... ουδείς λόγος...
Τίτλος: Απ: Οδήγίες ύλης 2020-2021
Αποστολή από: tall στις 04 Οκτ 2020, 11:28:55 ΠΜ
Αγαπητέ George Eco δεν γίνεται λόγος διότι θεωρείται αυτονόητο.
Από τη στιγμή που υπάρχει στο τετράδιο του μαθητή και έχει δοθεί σαν θέμα πανελληνίων, έχει ξεκαθαριστεί πλήρως.
Επίσης από τη στιγμή που μια τέτοια περίπτωση είναι αποδεκτή και στο αντίστοιχο προγραμματιστικό περιβάλλον, νομίζω ότι οι αμφιβολίες μας ελαχιστοποιούνται
Τίτλος: Απ: Οδήγίες ύλης 2020-2021
Αποστολή από: Καραμαούνας Πολύκαρπος στις 04 Οκτ 2020, 01:14:27 ΜΜ
Οδηγίες διδασκαλίας κατά τ'άλλα...

και το κορυφαίο: η λύση του ΟΥΡΑ- Ε.4. Πρόγραμμα Τράπεζα σελ.22-24. Μία περίπτωση για κάθε ταμείο (1-4)! Που να είχε 10 ταμεία...
Τίτλος: Απ: Οδήγίες ύλης 2020-2021
Αποστολή από: George Eco στις 05 Οκτ 2020, 06:11:50 ΠΜ
Παράθεση από: tall στις 04 Οκτ 2020, 11:28:55 ΠΜ
Αγαπητέ George Eco δεν γίνεται λόγος διότι θεωρείται αυτονόητο.
Από τη στιγμή που υπάρχει στο τετράδιο του μαθητή και έχει δοθεί σαν θέμα πανελληνίων, έχει ξεκαθαριστεί πλήρως.
Επίσης από τη στιγμή που μια τέτοια περίπτωση είναι αποδεκτή και στο αντίστοιχο προγραμματιστικό περιβάλλον, νομίζω ότι οι αμφιβολίες μας ελαχιστοποιούνται
Άντε πάλι. ΔΕΝ έχει δοθεί ως θέμα Πανελληνίων σε ΓΛΩΣΣΑ αυτό. Πότε δώθηκε αυτό ως θέμα Πανελληνίων ΣΕ ΓΛΩΣΣΑ;;; Ποτέ.
Επίσης η ΓΛΩΣΣΑ είναι σχεδιασμένη επί χάρτου. Το τι είναι αποδεκτό σε ένα διερμηνευτή ΔΕΝ έχει να κάνει με το τι είναι αποδεκτό στις Πανελλήνιες. Το τετράδιο του μαθητή είναι εκτός ύλης.
Δεν είναι λοιπόν καθόλου ξεκάθαρο. Το αυτονόητο έχω μάθει πως δεν είναι αυτονόητο, όταν υπάρχουν ρητοί περιορισμοί. Ειδικά στις Πανελλήνιες Εξετάσεις με συγκεκριμένη ύλη.
Κι αφού είναι αυτονόητο, γιατί στην ΕΠΙΛΕΞΕ το αναφέρουν; Δε βγάζει νόημα. Ωστόσο καλά έκαναν να το αναφέρουν, απλά ξέχασαν την ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ.

Τίτλος: Απ: Οδήγίες ύλης 2020-2021
Αποστολή από: petrosp13 στις 05 Οκτ 2020, 10:16:11 ΠΜ
Παράθεση από: George Eco στις 05 Οκτ 2020, 06:11:50 ΠΜ
Το τετράδιο του μαθητή είναι εκτός ύλης.

Αυτό από πού προκύπτει;
Σχεδόν όλες οι ασκήσεις έχουν ζητηθεί σαν θέματα στις πανελλαδικές

Τίτλος: Απ: Οδήγίες ύλης 2020-2021
Αποστολή από: o_Antonis στις 05 Οκτ 2020, 12:11:44 ΜΜ
Σελίδα 21 των οδηγιών:
"η ουρά είναι γεμάτη όταν περιέχει στοιχείο την τελευταία της θέση"

"στο ένα άκρο πραγματοποιείται πάντοτε η εισαγωγή ενός στοιχείου και στο άλλο άκρο η εξαγωγή στοιχείου"

Να μπεί ερώτηση "που είναι το τέλος της ουράς;" να γίνει πανηγύρι.

Τίτλος: Απ: Οδήγίες ύλης 2020-2021
Αποστολή από: George Eco στις 05 Οκτ 2020, 04:07:13 ΜΜ
Παράθεση από: petrosp13 στις 05 Οκτ 2020, 10:16:11 ΠΜ
Αυτό από πού προκύπτει;
Σχεδόν όλες οι ασκήσεις έχουν ζητηθεί σαν θέματα στις πανελλαδικές
Από το ΦΕΚ. Διδακτέα είναι, εξεταστέα όχι. Δεν εμποδίζει κανέναν όμως να βάλει οτιδήποτε από οπουδήποτε ως άσκηση.
Τίτλος: Απ: Οδήγίες ύλης 2020-2021
Αποστολή από: andreas_p στις 08 Οκτ 2020, 11:17:18 ΠΜ
Φέτος , λόγω Covid 19 , να προσέξουμε τη σειρά διδασκαλίας των ενοτήτων.
Γιατί είναι θέμα χρόνου να ζήσουμε την 11η/03/2020 ...
Τίτλος: Απ: Οδήγίες ύλης 2020-2021
Αποστολή από: akalest0s στις 04 Δεκ 2020, 12:58:58 ΜΜ
Παράθεση από: petrosp13 στις 05 Οκτ 2020, 10:16:11 ΠΜ
Αυτό από πού προκύπτει;
Σχεδόν όλες οι ασκήσεις έχουν ζητηθεί σαν θέματα στις πανελλαδικές

Παράθεση από: ApoAntonis στις 05 Οκτ 2020, 12:11:44 ΜΜ
Σελίδα 21 των οδηγιών:
"η ουρά είναι γεμάτη όταν περιέχει στοιχείο την τελευταία της θέση"

"στο ένα άκρο πραγματοποιείται πάντοτε η εισαγωγή ενός στοιχείου και στο άλλο άκρο η εξαγωγή στοιχείου"

Να μπεί ερώτηση "που είναι το τέλος της ουράς;" να γίνει πανηγύρι.

Και να'μαστε πάλι εδώ, στις ίδιες καταστάσεις, στις ίδιες συζητήσεις...
Αρχίζω να μας αγαπάω, τελικά!   ;D
Τίτλος: Απ: Οδήγίες ύλης 2020-2021
Αποστολή από: konnacarmen στις 15 Δεκ 2020, 10:48:43 ΜΜ
καλησπέρα σας. μπορεί να είνα λίγο άσχετο με το θέμα αλλά μπορείτε να μου πείτε μέχρι που έχετε φτάσει στην ύλη της Πληροοφορικής?? Ευχαριστω πολυυυυ
Τίτλος: Απ: Οδήγίες ύλης 2020-2021
Αποστολή από: Δημήτρης Χατζόπουλος στις 15 Δεκ 2020, 11:25:44 ΜΜ
https://www.esos.gr/arthra/70785/panelladikes-egkyklioi-katagrafi-tis-ylis-ton-panelladikos-exetazomenon-mathimaton-gel


άραγε τι εννοούν; ότι θα μείνει όλη η ύλη φέτος... Εγώ προβληματίζομαι.
Τίτλος: Απ: Οδήγίες ύλης 2020-2021
Αποστολή από: methenitis στις 16 Δεκ 2020, 12:50:15 ΜΜ
Παράθεση από: Konstantina Petropoulou στις 15 Δεκ 2020, 10:48:43 ΜΜ
καλησπέρα σας. μπορεί να είνα λίγο άσχετο με το θέμα αλλά μπορείτε να μου πείτε μέχρι που έχετε φτάσει στην ύλη της Πληροοφορικής?? Ευχαριστω πολυυυυ
Εγω εχω φτάσει σειριακή αναζήτηση (ΟΣΟ και ΓΙΑ). Δυσδιάστατους πίνακες ,ασκήσεις ανα γραμμη ανα στήλη.
Θεωρια και το Κεφ 6. Εχω αφήσει το 4 όμως και το διαιρε και βασιλευε.
Θα ήθελα να κάνω και μια εισαγωγή ταξινόμηση μέχρι το νεο έτος.
Θα δείξει όπως με πάνε τα παιδιά...
Τίτλος: Απ: Οδήγίες ύλης 2020-2021
Αποστολή από: petrosp13 στις 16 Δεκ 2020, 01:01:47 ΜΜ
Να δούμε αν και φέτος θα έχουμε την ίδια εξέλιξη με πέρσι, δηλαδή η ύλη σε ΑΟΘ και Μαθηματικά να μειωθεί σχεδόν στο μισό και σε μας να αφαιρεθεί το πιο εύκολο κομμάτι σε δυσκολία και ώρες διδασκαλίας...
Τίτλος: Απ: Οδήγίες ύλης 2020-2021
Αποστολή από: Δημήτρης Χατζόπουλος στις 16 Δεκ 2020, 03:31:23 ΜΜ
Θα ειναι καλό να δοθεί από το υπουργείο, μια πληροφόρηση προς τα που προσανατολίζονται για την ύλη της Γ λυκείου. Εγω στο φροντιστήριο, εχω μαθητες που έχουν ξεκινησει απο περυσι με τους οποίους δεν προβληματίζομαι. Όμως με τα παιδιά που ξεκίνησαν φέτος και που νομίζω σε όλους είναι τα περισσότερα, άραγε θα πρέπει να τρέχουμε (και με τις συνθήκες των μαθημάτων όπως είναι φέτος...) ή υπάρχει προσανατολισμός για κάποια μείωση της ύλης, ωστε να πάμε πιο άνθρώπινα...;
Επίσης και με τα παιδιά που είναι μπροστά, γιατί να διδαχθούν πράγματα που μπορεί να είναι εκτός και να μην εμβαθύνουμε σε αυτά που θα μείνουν; Μπορώ να περιμένω βέβαια για κάποια σημεία (αυτά που βγήκαν και πέρυσι δλδ από το 38 των οδηγιών και μετά...) όπως επίσης αντιλαμβάνομαι ότι είναι σχετικά νωρίς για τελικές ανακοινώσεις. Σίγουρα όμως θα πρέπει να γίνει μια σχετική τοποθέτηση για να έχουμε μια εικόνα, αν και φοβάμαι πως τελικά αυτά θα τα μάθουμε πολύ αργά...
ΥΓ:
Παράθεση από: petrosp13 στις 16 Δεκ 2020, 01:01:47 ΜΜ
Να δούμε αν και φέτος θα έχουμε την ίδια εξέλιξη με πέρσι, δηλαδή η ύλη σε ΑΟΘ και Μαθηματικά να μειωθεί σχεδόν στο μισό και σε μας να αφαιρεθεί το πιο εύκολο κομμάτι σε δυσκολία και ώρες διδασκαλίας...
Σχετικά με αυτό, συμφωνώ Πέτρο, αλλά ακόμα και αυτά αν βγουν, είναι κάπου 3-4 εβδομάδες δουλειά, οι οποίες είναι σημαντικές και για να μην γίνουν τζάμπα κάποια κομμάτια στα παιδιά που προλαβαίνουμε... αλλά και για να μην τρέχουμε τα παιδιά που - σχετικό είναι αυτό βέβαια, δεν προλαβαίνουμε...
Τίτλος: Απ: Οδήγίες ύλης 2020-2021
Αποστολή από: xara_pap στις 16 Δεκ 2020, 07:29:19 ΜΜ
H ύλη που αφαιρεθηκε περσι εμένα περσι που την ειχα κάνει μου ειχε παρει εναμιση μήνα περίπου. Φέτος περιμένω μέχρι Μάρτιο έχω αποφασίσει για να δω τι θα γίνει.
Τίτλος: Απ: Οδήγίες ύλης 2020-2021
Αποστολή από: annastasios στις 31 Δεκ 2020, 03:32:50 ΜΜ
Χρόνια πολλά και καλή χρονιά σε όλους,
Άσκηση Ε4, σελ 33, Βιβλίο2, υλοποίηση τράπεζας μέσω ουράς
Λογικά Λάθη στην λύση του βιβλίου 5, σελ 12, αλλά και στην ενδεικτική λύση των φετινών οδηγιών, ΟΥΡΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΡΑΠΕΖΑ ΣΕΛ 22.

Αν έχει ξανα συζητηθεί το θέμα συγχωρέστε με!

1ο λογικό λάθος. στην γραμμή 34 ΓΡΑΨΕ 'ΝΟΥΜΕΡΟ: ', πελατες[τελος]
θα έπρεπε η εντολή ΓΡΑΨΕ να είναι μέσα στο πολλαπλό ΑΝ στις περιπτώσεις που η ουρά δεν είναι γεμάτη και όχι έξω από το ΑΝ,
επειδή, αν η τράπεζα είναι γεμάτη θα εμφανίσει ΓΡΑΨΕ 'Δεν μπορείτε να εξυπηρετηθείτε' αλλά και το νούμερο 1000, που είναι η θέση του τελευταίου πελάτη που μπήκε στην ουρά και όχι αυτού που επιχείρησε να μπει και δεν τα κατάφερε!

2ο λογικό λάθος. στην εκφώνηση ζητάει "Κατά την είσοδό του, ο κάθε
πελάτης πατάει το πλήκτρο «Π» και εκτυπώνεται ένα χαρτί, στο οποίο αναγράφεται το
νούμερο που έχει στην ουρά από την αρχή της ημέρας"
όταν η ουρά μείνει με έναν πελάτη και φύγει και αυτός, οι δείκτες αρχ, τέλος ξανα αρχικοποιούνται
επομένως ο δείκτης τέλος δεν μας δείχνει τους πελάτες από την αρχή της ημέρας, αλλά από την τελευταία αρχικοποίηση.
Θα έπρεπε να υπάρχει ένας άλλος μετρητής που να αυξάνεται κατα ένα, κάθε φορά που εισάγεται νέος πελάτης γραμμές 27 και 32 του προγράμματος, και να εμφανίζεται αυτός όταν ζητηθεί.

3ο Άσκοπες εντολές ... ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ 1,2,3,4
θα μπορούσε στην γραμμή 57 να γράφει ταμεια[τ] <- ταμεια[τ] + 1 !(εφόσον έχει γίνει έλεγχος εγκυρότητας στο τ)

Οποιεσδήποτε παρατηρήσεις δεκτές, ευχαριστώ!