Το Στέκι των Πληροφορικών

Γενικό Λύκειο => Γ΄ Λυκείου => Μήνυμα ξεκίνησε από: Sergio στις 13 Μαρ 2007, 01:12:21 ΜΜ

Τίτλος: Κόρινθος 2005 - Στρογγυλό τραπέζι ΑΕΠΠ
Αποστολή από: Sergio στις 13 Μαρ 2007, 01:12:21 ΜΜ
Σκοπός της συζήτησης είναι να εστιάσει στη συνολική εξέταση των παραμέτρων εκείνων που καθορίζουν τη θέση του μαθήματος στο πρόγραμμα σπουδών του Ενιαίου Λυκείου, με απώτερο στόχο την κριτική προσέγγιση και τυχόν επανεξέταση των συνιστωσών του, στο πλαίσιο μιας ολοκληρωμένης και ρεαλιστικής θεώρησής του, μέσα από το διττό του χαρακτήρα, ως μάθημα διδασκαλίας της αλγοριθμικής σκέψης, αλλά και ως γνωστικό αντικείμενο εξέτασης και αξιολόγησης για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Οι παράμετροι που χρήζουν εξέτασης αφορούν στη διαδικασία της προετοιμασίας των μαθητών αλλά και στη διαδικασία αξιολόγησης των επιδόσεών τους όπως αυτές προσδιορίζονται σε σχέση με το σκοπό και τους επιμέρους διδακτικούς στόχους του μαθήματος
Σχετικά με την προετοιμασία των μαθητών οι παράμετροι που εξετάζονται αφορούν:
- στη διδασκαλία του μαθήματος σε σχέση με τη διδακτική προσέγγιση που ακολουθείται αλλά και το διδακτικό πακέτο που χρησιμοποιείται
- στην εργαστηριακή υποστήριξη του μαθήματος, όπως υλοποιείται στην πράξη και
- στην εφαρμογή του θεσμού της Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης
Σε σχέση με την εξεταστική διαδικασία οι παράμετροι που εξετάζονται αφορούν:
- τη θεματολογία των εξετάσεων όπως φαίνεται ότι διαμορφώνεται από χρόνο σε χρόνο και
- τη διαδικασία αξιολόγησης των επιδόσεων των μαθητών όπως αυτές καταγράφονται και ερμηνεύονται