Βγαίνουν τα θέματα τελικά όπως τα ζητάει το ΠΔ 46/2006* για την γραπτή εξέταση του μαθήματος; ...
α) δύο (2) θέματα θεωρίας,
β) δύο (2) θέματα ασκήσεων ή προβλημάτων.
Η βαθμολογία προκύπτει κατά 50% από τα θέματα της θεωρίας (2×25%) και κατά 50% από τις ασκήσεις ή τα προβλήματα (2×25%).
Τα 2 θέματα ασκήσεων ή προβλημάτων σαν τι μπορεί να είναι με βάση τη διδασκόμενη ύλη;
*http://pe19.gr/%CE%B1%CE%BE%CE%B9%CE%BF%CE%BB%CF%8C%CE%B3%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CE%BC%CE%B1%CE%B8%CE%B7%CF%84%CF%8E%CE%BD-%CE%B3%CE%B5%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%8D-%CE%BB%CF%85%CE%BA%CE%B5%CE%AF%CE%BF%CF%85/ (http://pe19.gr/%CE%B1%CE%BE%CE%B9%CE%BF%CE%BB%CF%8C%CE%B3%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CE%BC%CE%B1%CE%B8%CE%B7%CF%84%CF%8E%CE%BD-%CE%B3%CE%B5%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%8D-%CE%BB%CF%85%CE%BA%CE%B5%CE%AF%CE%BF%CF%85/)
Κάτι απλό σε HTML και κάτι σε block based οπτικό περιβάλλον προγραμματισμού (πχ AppInventor)
Αν η εξέταση γίνεται σε χαρτί η HTML είναι πιο εύκολη για να βγάλεις θέματα