Τρίτο και φαρμακερό..
Καλημέρα :),
νομίζω πως το Β2 θα έπρεπε να είχες δώσει το μέγεθος του πίνακα (πιθανώς τη μεγαλύτερη τιμή του n) για το τμήμα δηλώσεων της συνάρτησης.
Παράθεση από: Ρήγος Γιώργος στις 07 Μαΐου 2018, 08:33:20 ΠΜ
Καλημέρα :),
νομίζω πως το Β2 θα έπρεπε να είχες δώσει το μέγεθος του πίνακα (πιθανώς τη μεγαλύτερη τιμή του n) για το τμήμα δηλώσεων της συνάρτησης.
εχεις απολυτο δικιο, συναδελφε.
Ευφάνταστο, πρωτότυπο με διαβάθμιση.
Ό,τι πρέπει για τη νέα εποχή.
Ευχαριστούμε...
Ωραίο διαγώνισμα. Ευχαριστούμε.
Συγχαρητήρια για το διαγώνισμα. Μία ερώτηση, στο Γ θέμα οι βαθμοί θεωρούμε ότι ειναι ακέραιοι ή μπορεί να είναι και πραγματικοί;
Χαίρετε, στο Α1.4 το ΟΧΙ είναι γραμμένο με ελληνικούς ή λατινικούς χαρακτήρες; Μήπως θα' ταν καλύτερα να γραφεί "όχι", αν και από αισθητικής άποψης προτιμώ τα κεφαλαία...
Καλή συνέχεια, ευχαριστούμε για το διαγώνισμα...
για το Δ4
1) gata gata gata
2) gata gata aaaa
3) agat agat agat
υποθέτω ότι εσύ ζητάς το προφανές (πόσα Α είναι ίδια με τα αντίστοιχα Β), αλλά θα προτιμούσα να το έλεγες ρητά, γιατί υπάρχει και κόσμος που κάνει τα εύκολα-δύσκολα, και στην ερώτηση ποιά ακολουθία έχει μεγαλύτερο ποσοστό ομοιότητας με την 1), θα απαντούσε την 3) και όχι τη 2)
για το Δ5
θέλεις στο νέο πίνακα οι τιμές να ξεκινάνε στη θέση 1, τη θ1, ή δε σε νοιάζει;
ωραιότατο διαγώνισμα, θα το διακινήσω σήμερα
Παράθεση από: epsilonXi στις 11 Μαΐου 2018, 04:06:49 ΜΜ
για το Δ4
1) gata gata gata
2) gata gata aaaa
3) agat agat agat
υποθέτω ότι εσύ ζητάς το προφανές (πόσα Α είναι ίδια με τα αντίστοιχα Β), αλλά θα προτιμούσα να το έλεγες ρητά, γιατί υπάρχει και κόσμος που κάνει τα εύκολα-δύσκολα, και στην ερώτηση ποιά ακολουθία έχει μεγαλύτερο ποσοστό ομοιότητας με την 1), θα απαντούσε την 3) και όχι τη 2)
για το Δ5
θέλεις στο νέο πίνακα οι τιμές να ξεκινάνε στη θέση 1, τη θ1, ή δε σε νοιάζει;
ωραιότατο διαγώνισμα, θα το διακινήσω σήμερα
Ένα γενικό σχόλιο: Το διαγώνισμα είναι τροφή για σκέψη και ο καθένας/καθεμία δύναται να το προσαρμόσει στα δικά του/της δεδομένα. Εν προκειμένω στο μυαλό μου ήθελα
1. Στο Δ4 απλά πόσα είναι όμοια στις ίδιες θέσεις, το ποσοστό τους.
2. Στο Δ5 προσωπικά θα ήθελα οι τιμές να ξεκινάνε στην 1η θέση ώστε οι μαθητές μου να παίξουν με τους δείκτες.
Παράθεση από: pvs στις 10 Μαΐου 2018, 10:59:47 ΜΜ
Συγχαρητήρια για το διαγώνισμα. Μία ερώτηση, στο Γ θέμα οι βαθμοί θεωρούμε ότι ειναι ακέραιοι ή μπορεί να είναι και πραγματικοί;
Πραγματικοί ώστε να μην πάνε στην εύκολη λύση με τα 3-4 Αν στην αναπροσαρμογή.
Συντροφικά,
Θ.
Παράθεση από: morfeus στις 13 Μαΐου 2018, 02:33:06 ΜΜ
Ένα γενικό σχόλιο: Το διαγώνισμα είναι τροφή για σκέψη και ο καθένας/καθεμία δύναται να το προσαρμόσει στα δικά του/της δεδομένα. Εν προκειμένω στο μυαλό μου ήθελα
1. Στο Δ4 απλά πόσα είναι όμοια στις ίδιες θέσεις, το ποσοστό τους.
2. Στο Δ5 προσωπικά θα ήθελα οι τιμές να ξεκινάνε στην 1η θέση ώστε οι μαθητές μου να παίξουν με τους δείκτες.
Πραγματικοί ώστε να μην πάνε στην εύκολη λύση με τα 3-4 Αν στην αναπροσαρμογή.
Συντροφικά,
Θ.
Ευχαριστώ για τη διευκρίνηση. Απλά σε ρώτησα γιατί είχα σκεφθεί ότι αν οι βαθμοί είναι ακέραιοι θα έφτιαχνα ένα πίνακα συχνοτήτων και στο τέλος θα μετρούσα τα κελιά που δεν είναι 0.
Καλησπέρα σε όλους
Συνάδελφε συγχαρητήρια και από εμένα, πολύ καλή δουλειά.
Να ρωτήσω, μήπως μπορείς να ανεβάσεις κάποιες ενδεικτικές λύσεις να δω περίπου τον τρόπο σκέψης σου ;;; να πω την αλήθεια δεν καταλαβαίνω ακριβώς πως εννοείς την αναπροσαρμογή, έτσι που το σκέφτομαι βγάίνει σχετικά εύκολα...στο δικό μου μυαλό χρειάζεται ένα κλικ παραπάνω στο τι ζητάς..αν έχεις χρόνο απάντησε μου
Και πάλι εξαιρετική δουλειά, ευχαριστώ
παει κανας χρονος απο τοτε που μπηκα εδω βλεπω η καλη δουλεια συνεχιζεται.εδω ειναι η λυση του δ θεματος και του γ οπως τα καταλαβα τουλαχιστον.ωραια θεματα παρεμπιπτοντως