Έχουμε το παρακάτω απλό κομμάτι προγράμματος:
ΓΡΑΜΜΗ 1) ι <- 1
ΓΡΑΜΜΗ 2) ι <- 2
Απορία: όταν φτιάχνετε τον πίνακα τιμών, στη γραμμή 2 το ι πόσο το βάζετε; 1 ή 2;
Η βηματική εκτέλεση στις γλώσσες προγραμματισμού (και στο Διερμηνευτή) δείχνει τις τιμές των μεταβλητών πριν εκτελεστούν οι εντολές, δηλαδή 1.
Από τη διδασκαλία βλέπω ότι στους μαθητές είναι πιο κατανοητό αν στον πίνακα τιμών βάζουμε τις τιμές αφού εκτελεστεί η εντολή, δηλαδή 2...
Εγώ χρησιμοποιώ το δεύτερο τρόπο Άλκη (ι=2), γιατί όπως σωστά αναφέρεις είναι πιο κατανοητό στους μαθητές.
Δε νομίζω ότι χρειάζεται και ότι υπάρχει λόγος να λειτουργούν όπως οι Διερμηνευτές ... ;)
Το 2ο τρόπο.
Ανδρέας
φιλοι συναδελφοι συγνωμη για την εξαφανιση,αλλα λογοι σημαντικοι με οδηγησαν σε αποχη απο την παρεα[μαζι με μια ολικη καταρευση του yahoo mail μου].εγω να σας πω την αληθεια λεω στα παιδια να φτιαχνουν δυο πινακες.εναν οπως συνηθιζεται και εναν πληρη με ολες τις εντολες, με πληρη προσμοιωση διερμηνευτη.
Ευχαριστώ συνάδελφοι.
Να ρωτήσω και κάτι ακόμα; Νομίζετε ότι θα είναι καλύτερα αν αλλάξω το Διερμηνευτή ώστε να δείχνει κι αυτός τις τιμές μετά την εκτέλεση της τρέχουσας εντολής κατά τη βήμα-προς-βήμα εκτέλεση;
Θα ταιριάζει καλύτερα με τον πίνακα τιμών που κάνουμε στο χαρτί, αλλά θα φαίνεται λίγο περίεργο σε όσους έχουν κάνει tracing σε άλλες γλώσσες (δηλαδή κυρίως στους καθηγητές)...
Π.χ. η εντολή "βήμα με υπέρβαση υποπρογραμμάτων" (= step over) θα ισχύει για την επόμενη εντολή, όχι για την τρέχουσα (τη χρωματισμένη) που θα έχει ήδη εκτελεστεί...
άλκη γεια χαρά
νομίζω ότι δεν είναι απαραίτητο. εγω που το χρησιμοποιώ το προγραμμα δεν μου δημιουργει κανενα ζήτημα
Ευχαριστώ Νεκτάριε. Αν όλα πάνε καλά, η επόμενη έκδοση θα υποστηρίζει και δημιουργία πίνακα τιμών.
Καλώς μας ξανά 'ρθες! :)