Γεια σας
Ποια η γνώμη σας για το παράδειγμα με τον αραιό πίνακα στο τετράδιο μαθητή;
Αξίζει να μελετηθεί στην τελική επανάληψη;
Αν δεν κάνω λάθος είναι από τα λίγα θέματα του τετραδίου που δεν έχουν τεθεί αν και μια εκφώνηση για πανελλήνιες θα ήταν λίγο στριφνή.
Ένα θέμα με συμπλήρωση κενών ίσως ;
ειχα χρησιμοποιησει οταν εκανα τη διπλωματικη μου προσωπικα για κωδικοποιησεις και αποκωδικοποιησεις κωδικων.σε επιπεδο λυκειου τωρα δεν νομιζω να θελει κατι σπουδαιο.αρκει να ξερουν οτι ειναι ενας πινακας με παρα πολλα μηδενικα κι οτι ενας τροπος γραφης του ειναι αυτος:
https://aepp.gr/paradigma-5-tetradio-ergtasion-arei-pinakes/
Έχει πέσει αντίστοιχη άσκηση στο θέμα Α το 2013.
http://apps1.minedu.gov.gr/themata/them_plir_kat_c_hmer_no_1305.pdf (http://apps1.minedu.gov.gr/themata/them_plir_kat_c_hmer_no_1305.pdf)
Δεν χρειαζόταν όμως να ξέρεις τι είναι αραιός πίνακας για να το λύσεις. Έδιναν τις απαραίτητες διευκρινήσεις
Σωστά , το παράδειγμα 5 του βιβλίου βέβαια δεν είναι αυτό που μπήκε το 13 , δηλαδή η κατασκευή του μονοδιάστατου αντίστοιχου του αραιού αλλά δοθέντος αυτού, η αναζήτηση στοιχείου βάσει γραμμής και στήλης . Και τα δύο βασίζονται στους αραιούς αλλά δε νομίζω οτι είναι τόσο όμοια ώστε να θεωρούμε το παράδειγμα "αντι-SOS" διότι έχει μπει πρόσφατα.
Συγνώμη για τον όρο αντι-SOS , εννοώ προφανώς αυτά που δεν προτιμάς για τις τελευταίες επαναλήψεις
Ορισμένοι μαθηματικοί ορισμοί και λειτουργίες πχ αραιοί πίνακες, παραγοντικό κλπ, δεν είναι υποχρεωμένοι οι μαθητές να τα γνωρίζουν.
Σε ασκήσεις συνηθίζεται να περιγράφεται η χρήση και η λειτουργία τους για να μπορέσει ο μαθητές να τα κατανοήσει για να υλοποιήσει το κατάλληλο πρόγραμμα που θα τα διαχειρίζεται.