Το Στέκι των Πληροφορικών

Γενικό Λύκειο => Γ΄ Λυκείου => Μήνυμα ξεκίνησε από: theoni στις 24 Απρ 2017, 12:47:34 ΠΜ

Τίτλος: Ερώτηση για την διαδικασία
Αποστολή από: theoni στις 24 Απρ 2017, 12:47:34 ΠΜ
Καλησπέρα σας μια ερώτηση σχετικά με την υλοποίηση της διαδικασίας μπορούνε να βάλουμε στην λίστα παραμέτρων στο πρόγραμμα σταθερά (στην συνάρτηση γίνεται)π.χ καλεσε διαδ(π,1,ον,τ)
Τίτλος: Απ: Ερώτηση για την διαδικασία
Αποστολή από: bugman στις 24 Απρ 2017, 01:02:18 ΠΜ
Δες εδώ: https://alkisg.mysch.gr/ΓΛΩΣΣΑ/Διαδικασίες/
Τίτλος: Απ: Ερώτηση για την διαδικασία
Αποστολή από: petrosp13 στις 24 Απρ 2017, 04:10:56 ΜΜ
Εφόσον οι διαδικασίες αντιγράφουν τις παραμέτρους πίσω, θα είναι συνετό να λέμε στα παιδιά ότι κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό..
Τίτλος: Απ: Ερώτηση για την διαδικασία
Αποστολή από: Manolis Kosmidis στις 25 Απρ 2017, 08:54:31 ΜΜ
Παράθεση από: petrosp13 στις 24 Απρ 2017, 04:10:56 ΜΜ
Εφόσον οι διαδικασίες αντιγράφουν τις παραμέτρους πίσω, θα είναι συνετό να λέμε στα παιδιά ότι κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό..
Ούτως ή άλλως οι διαδικασίες αντιγράφουν τις παραμέτρους εισόδου σε δικές τους, ίδιου τύπου μεταβλητές είτε το κύριο πρόγραμμα στέλνει σταθερές, είτε μεταβλητές. Οι σταθερές μπορούν να χρησιμοποιούνται
ως είσοδοι.

Άλλο όμως θέμα είναι είναι η hard-coded εισαγωγή τιμής στη διαδικασία του παραδείγματος ' καλεσε διαδ(π,1,ον,τ) ', που γίνεται μάλλον για λόγους έκτακτης ανάγκης ή δοκιμής και άλλο η εισαγωγή μιας δηλωμένης σταθεράς.

Σε μια εκπαιδευτική υλοποίηση, νομίζω ότι ότι δεν ταιριάζει το hard coding, από την άλλη όμως χρειάζεται να υπάρχει η μεγαλύτερη δυνατή ελευθερία κινήσεων.

Τίτλος: Απ: Ερώτηση για την διαδικασία
Αποστολή από: theoni στις 26 Απρ 2017, 09:51:18 ΜΜ
Ενας μαθητης μου κάλεσε διαδικασια στέλνοντας στο υποπρόγραμμα μια σταθερά(πχ διαδ(ον,παικτες,1,τιμ1)πρέπει να του κόψω μονάδες ή οχι???στην συνάρτηση μπορούμε  να χρησιμοποιούμε απροβλημάτιστα σταθερά???
Τίτλος: Απ: Ερώτηση για την διαδικασία
Αποστολή από: evry στις 26 Απρ 2017, 10:30:45 ΜΜ
Τετράδιο μαθητή σελ. 100 έχει κλήση Διαδικασίας με σταθερές τιμές.
Τίτλος: Απ: Ερώτηση για την διαδικασία
Αποστολή από: Laertis στις 27 Απρ 2017, 02:29:53 ΜΜ
Παράθεση από: evry στις 26 Απρ 2017, 10:30:45 ΜΜ
Τετράδιο μαθητή σελ. 100 έχει κλήση Διαδικασίας με σταθερές τιμές.


Μάλιστα, τώρα το τετράδιο μαθητή είναι εντός ύλης δηλαδή, και μας καθοδηγεί σε λύσεις ασκήσεων.
Ευκαιρία να σε τρολάρω κι εγώ Ευριπίδη. :D
Τίτλος: Απ: Ερώτηση για την διαδικασία
Αποστολή από: evry στις 27 Απρ 2017, 02:35:19 ΜΜ
Δεν με τρολάρεις Γιώργο, γιατί η σελίδα 100 στην οποία παραπέμπω είναι εκτός ύλης. :D Αναφέρεται στην αναδρομή που ήταν πάντα εκτός ύλης. Απλά δεν έχεις καταλάβει το σκεπτικό μου. Το τετράδιο μαθητή δεν είναι στην ύλη ως θεωρία.
Τίτλος: Απ: Ερώτηση για την διαδικασία
Αποστολή από: Laertis στις 27 Απρ 2017, 10:30:04 ΜΜ
Ωραία, οπότε από την άσκηση αυτή προκύπτει ότι η λίστα παραμέτρων δέχεται σταθερές, αλλά επειδή αυτό καθορίζει τη θεωρία (λίστα παραμέτρων διαδικασιών), δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί, όχι επειδή είναι στην αναδρομή (σελ. 100) όπως λες, αλλά επειδή είναι θεωρία που αναπτύσσεται στο τετράδιο μαθητή. Έλα όμως που στο βιβλίο αναφέρεται ρητά ότι η λίστα παραμέτρων είναι μια λίστα μεταβλητών.
Οπότε εγώ που θα το πάρω σωστό αν δω σταθερά στη λίστα, είμαι λάθος  >:D