Καλησπέρα μια ερώτηση απο ταξινομήσεις τα παιδιά πρέπει να γνωρίζουν την ταξινόμηση ευθείας ανταλλαγής και την ταξινόμηση με επιλογή???
Και την ταξινόμηση με εισαγωγή. Σύνολο 3 αλγορίθμους, με ότι παραλλαγή κουβαλάει ο καθένας τους...
Από πού προκύπτει ότι η ταξινόμηση με εισαγωγή πρέπει να διδαχτεί;
Αυτο λεω και εγω απο που προκύπτει αφου στις οδήγιες δεν το αναφέρει καπου ?????
Παράθεση από: vtsakan στις 25 Απρ 2016, 10:17:29 ΜΜ
Και την ταξινόμηση με εισαγωγή. Σύνολο 3 αλγορίθμους, με ότι παραλλαγή κουβαλάει ο καθένας τους...
Ούτε καν....
Παράθεση από: theoni στις 24 Απρ 2016, 05:09:06 ΜΜ
Καλησπέρα μια ερώτηση απο ταξινομήσεις τα παιδιά πρέπει να γνωρίζουν την ταξινόμηση ευθείας ανταλλαγής και την ταξινόμηση με επιλογή???
Όταν πρωτοδιάβασα τις %&@*#& φετινες Οδηγίες, έτσι το αντιλήφθηκα κι εγώ, γιατί :
1) Στην παράγραφο 19 των οδηγιών λέει "Να γίνει η επισήμανση ότι υπάρχουν διαφορετικοί αλγόριθμοι ταξινόμησης, .... Να δοθούν, ως παραδείγματα,
κάποιοι από αυτούς (ταξινόμηση με επιλογή) με μορφή ασκήσεων, όπου περιγράφεται ο αλγόριθμος και ζητείται η υλοποίηση του σε πρόγραμμα " - τονίζω το κάποιοι από αυτούς, αν και βέβαια αμέσως μετά, στην παρένθεση, είναι σαν να διευκρινίζει: "ο εξής ένας - ταξινόμηση με επιλογή"
2) Παρόλα αυτά η ταξινόμηση με εισαγωγή παρουσιάζεται στο βιβλίο του καθηγητή, και αφορά την άσκηση ΔΣ3 στο αντίστοιχο κεφάλαιο, οπότε δεν ξέρω, έχει τεθεί εκτός ύλης από κάποια άλλη οδηγία ?
Ναι αλλά στις οδήγιες μας δίνει μονο τον αλγόριθμο της ταξινόμησης με επιλογη!