Γειας σας συνάδελφοι,
εις αναμονή όλοι για τα αυριανά θέματα;;;;
Καλησπέρα...
με μεγάλη αγωνία ... να δούμε πως θα τα πάνε οι μαθητές...
Ας τους φωτίσει ο θεός να βάλουν θέματα δικαια και γι'αυτουςς που μόχθησαν κι ας μην έχουν ταλέντο στην αλγοριθμική σκέψη.Να μη δουμε παλι το 5 τοις 100 απο 18 και πανω
Θα είμαστε όλοι εδώ να τα συζητάμε αύριο;
εννοείται....πάντα χρειάζεται μία δεύτερη γνώμη στις λύσεις....
Κανονικά θα έπρεπε, κατά την άποψη μου, να βάλουν τα ευκολότερα θέματα της πενταετίας.....
Γνώμη μου είναι ότι επειδή έβαλαν σχετικά δύσκολα στη Βιολογία Κατεύθυνσης στην Θετική, θα προσπαθήσουν να το ισοσταθμίσουν αύριο για την Τεχνολογική.
Τώρα παίζει και να βάλουν εύκολα λόγω του ότι είναι τα τελευταία...
Θα διαφωνήσω με όλους - σχεδόν- τους προλαλήσαντες...
Αν και θέλω πάρα πολύ να γράψουν καλά οι μαθητές μου, τα θέματα σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να είναι εύκολα. Τα θέματα πρέπει να είναι κλιμακούμενης δυσκολίας με κάποιο μέρος τους να είναι δύσκολο. Έγραψε κάποιος πρίν ότι δεν πρέπει να δούμε 5% από 18 έως 20. Ασφαλώς και το ποσοστό αυτό είναι εξωπραγματικό και το σωστό και πραγματικό είναι να ήταν ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ το ποσοστό. Μην ξεχνάμε ότι το πλήθος των επιτυχόντων παραμένει σταθερό ανεξάρτητα δυσκολίας των θεμάτων. Αντίστοιχα όσο δύσκολο πρέπει να είναι να είναι κανείς άριστος, εξίσου πολύ εύκολο θα πρέπει να είναι να πάρει το 25 από τα 100.
Η γνώμη μου είναι ότι το μάθημά της ΑΕΠΠ ξεχωρίζει ποιοτικά από την πλειοψηφία των μαθημάτων ακριβώς επειδή ΔΕΝ έχει πολλές απαντήσεις του τύπου σελίδα ΧΧ του βιβλίου από το σημείο ... έως το σημείο ... Μακάρι να ΜΗΝ υπήρχε ούτε ένα θέμα αποστήθισης ή αναπαραγωγής τμήματος από το βιβλίο (με bullets ή χωρίς). Μακάρι να δίναν εξετάσεις με ΑΝΟΙΚΤΑ ΒΙΒΛΙΑ και σηεμιώσεις σε όλα τα μαθήματα. Τότε πραγματικά θα ξεχώριζε ή ήρα από το στάρι. Δεν αναφέρομαι σε μαθητές κυρίως, αλλά σε μαθήματα, καθηγητές και τρόπους διδασκαλίας. Σκεφτείτε τι λόγο ύπαρξης θα είχαν μαθήματα τα οποία διδάσκονται 100% αντιεπιστημιονικά όπως το ΑΟΔΔΕ , η Ιστορία και η πλειοψηφία των φιλολογικών. Όλα αυτά θα αναγκαζόταν να ασχοληθούν με την ουσία και όχι με την παπαγαλία. Σκεφτείτε το πώς θα άλλαζε η ποιότητα και η φιλοσοφία λειτουργίας ακόμα και της παραπαιδείας... Άλλωστε για να γυρίσω στο ζήτημα των θεμάτων της ΑΕΠΠ όσοι έχουμε δουλέψει στο παρελθόν έως προγραμματιστές γνωρίζουμε ότι σε καμία περίπτωση δεν μας απαογόρευσε κανείς να ανατρέξουμε σε βιβλία, σημειώσεις ή διαδίκτυο...
Αρα αυτό το οποίο ζητάω κυρίως από όσους παράξουν σήμερα τα θέματα είναι να ΜΗΝ είναι ΑΣΑΦΗ, να ΜΗΝ έχουν ΛΑΘΗ... και να είναι κυριολεκτικά ΚΛΙΜΑΚΟΥΜΕΝΗΣ δυσκολίας...
...
ΔΚ :-)
Καλημέρα λοιπόν!!
Θα συμφωνήσω...
Το πιο σημαντικό από όλα είναι να είναι ΣΑΦΗ !!!
Σε μαθητές που έχουν 7 μαθήματα και 2 ώρες αεππ η εμβάθυνση που αναφέρετε αποτελεί όνειρο θερινής νυκτός. Το 18 θα πρέπει να είναι βαθμός εφικτός για μαθητή που δούλεψε.
Παράθεση από: dkonetas στις 27 Μαΐου 2015, 05:38:01 ΠΜ
Θα διαφωνήσω με όλους - σχεδόν- τους προλαλήσαντες...
Αν και θέλω πάρα πολύ να γράψουν καλά οι μαθητές μου, τα θέματα σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να είναι εύκολα. Τα θέματα πρέπει να είναι κλιμακούμενης δυσκολίας με κάποιο μέρος τους να είναι δύσκολο. Έγραψε κάποιος πρίν ότι δεν πρέπει να δούμε 5% από 18 έως 20. Ασφαλώς και το ποσοστό αυτό είναι εξωπραγματικό και το σωστό και πραγματικό είναι να ήταν ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ το ποσοστό. Μην ξεχνάμε ότι το πλήθος των επιτυχόντων παραμένει σταθερό ανεξάρτητα δυσκολίας των θεμάτων. Αντίστοιχα όσο δύσκολο πρέπει να είναι να είναι κανείς άριστος, εξίσου πολύ εύκολο θα πρέπει να είναι να πάρει το 25 από τα 100.
Η γνώμη μου είναι ότι το μάθημά της ΑΕΠΠ ξεχωρίζει ποιοτικά από την πλειοψηφία των μαθημάτων ακριβώς επειδή ΔΕΝ έχει πολλές απαντήσεις του τύπου σελίδα ΧΧ του βιβλίου από το σημείο ... έως το σημείο ... Μακάρι να ΜΗΝ υπήρχε ούτε ένα θέμα αποστήθισης ή αναπαραγωγής τμήματος από το βιβλίο (με bullets ή χωρίς). Μακάρι να δίναν εξετάσεις με ΑΝΟΙΚΤΑ ΒΙΒΛΙΑ και σηεμιώσεις σε όλα τα μαθήματα. Τότε πραγματικά θα ξεχώριζε ή ήρα από το στάρι. Δεν αναφέρομαι σε μαθητές κυρίως, αλλά σε μαθήματα, καθηγητές και τρόπους διδασκαλίας. Σκεφτείτε τι λόγο ύπαρξης θα είχαν μαθήματα τα οποία διδάσκονται 100% αντιεπιστημιονικά όπως το ΑΟΔΔΕ , η Ιστορία και η πλειοψηφία των φιλολογικών. Όλα αυτά θα αναγκαζόταν να ασχοληθούν με την ουσία και όχι με την παπαγαλία. Σκεφτείτε το πώς θα άλλαζε η ποιότητα και η φιλοσοφία λειτουργίας ακόμα και της παραπαιδείας... Άλλωστε για να γυρίσω στο ζήτημα των θεμάτων της ΑΕΠΠ όσοι έχουμε δουλέψει στο παρελθόν έως προγραμματιστές γνωρίζουμε ότι σε καμία περίπτωση δεν μας απαογόρευσε κανείς να ανατρέξουμε σε βιβλία, σημειώσεις ή διαδίκτυο...
Αρα αυτό το οποίο ζητάω κυρίως από όσους παράξουν σήμερα τα θέματα είναι να ΜΗΝ είναι ΑΣΑΦΗ, να ΜΗΝ έχουν ΛΑΘΗ... και να είναι κυριολεκτικά ΚΛΙΜΑΚΟΥΜΕΝΗΣ δυσκολίας...
...
ΔΚ :-)
+1000
Οι Πανελλήνιες είναι δυστυχώς ανταγωνιστικές. Αν για να μπουν σε κάποιο τμήμα απαιτούνταν μια Α γνώση σε διάφορα αντικείμενα και στη συνέχεια περνούσαν όλοι αυτοί που έγραψαν από ένα βαθμό και πάνω, τότε θα είχαμε άλλη κουβέντα. Τώρα θέλουμε όλοι να γράψουμε 18+ σε κάθε μάθημα. Πως θα ξεχωρίσουν οι μαθητές; Με τα ζάρια που παίζουν στη διόρθωση της έκθεσης;
Για μένα οι εξετάσεις με τον χαρακτήρα που έχουν, πρέπει να ξεχωρίζουν όσο το δυνατό περισσότερο τους μαθητές. Ιδανικά θα έπρεπε να είχαμε ομοιόμορφη κατανομή σε όλες τις βαθμολογίες από 0 έως 20 ή έστω κανονική κατανομή με μέση τιμή κάτω του 15 και μεγάλη διακύμανση.
Θα συμφωνήσω με τον dkonetas, οι εξετάσεις αυτές προετοιμάζουν τους μελλοντικούς επιστήμονες, ερευνητές, εργαζόμενους. Όλοι αυτοί έχουν πρόσβαση σε τυπολόγια, συναρτήσεις, ρεπερτόρια εντολών, περιοδικό πίνακα :D. Ανοιχτά βιβλία λοιπόν και στείρα παπαγαλία τέλος. Για να γίνει αυτό όμως, πρέπει να αλλάξουν τόσα πολλά που το βλέπω σχεδόν αδύνατο.
Τι ώρα περίπου θα αναρτηθούν τα θέματα στο διαδίκτυο;
Καλημέρα σε όλους και καλή επιτυχία και από εμένα ... εγώ πιστεύω ότι στη συζήτηση που γίνεται για το επίπεδο του μαθήματος, η αλήθεια ίσως κρύβεται κάπου στη μέση....το μάθημα - έτσι όπως το βλέπω εγώ τουλάχιστον - έχει πάψει να είναι "εύκολο" που ήταν μπορεί να ήταν παλία (όντως ήταν μέχρι πχ το 2009, τα θέματα ήταν σχετικά εύκολα) και έχει αρχίσει να ανεβαίνει αρκετά το επίπεδό του....όπως θα έπρεπε...όμως θα συμφωνήσω πως το μάθημα χρειάζεται παραπάνω ώρες για να γίνει όντως ανταγωνιστηκό... εγώ πχ σε φροντιστήριο, με 4-5 μαθητές, πάλι δεν προλαβαίνω να πω όλα αυτά που θα ήθελα με 2 ώρες την εβδομάδα.... οπότε το επίπεδο ίσως να μπορεί να φτάσει μέχρι ένα σημείο με τις ώρες που έχουμε
και πάλι καλή επιτυχία
Παράθεση από: sakisnemkav στις 27 Μαΐου 2015, 08:51:21 ΠΜ
Τι ώρα περίπου θα αναρτηθούν τα θέματα στο διαδίκτυο;
Μετά τις 10
Να υποθέσω μπορούμε να τσεκάρουμε τις λύσεις εδώ πέρα έτσι ??
Κάθε χρόνο φτιάχνουν έναν "φάκελο" με την χρονιά και τα συζητάμε εκεί, αλλά δεν βλέπω κάτι σχετικό φέτος
Παράθεση από: mkouv στις 27 Μαΐου 2015, 09:43:30 ΠΜ
Να υποθέσω μπορούμε να τσεκάρουμε τις λύσεις εδώ πέρα έτσι ??
Ναι, αλλά θα πρέπει να περιμένουμε την λήξη της εξέτασης για να γράψουμε λύσεις.
Παράθεση από: merlin στις 27 Μαΐου 2015, 09:55:42 ΠΜ
Ναι, αλλά θα πρέπει να περιμένουμε την λήξη της εξέτασης για να γράψουμε λύσεις.
Αν δεν κάνω λάθος κάθε χρόνο βγάζουμε λύσεις με το που πάρουμε τα θέματα...υπάρχει κάποιος περιορισμός φέτος?
Έτσι είναι , κάθε χρόνο δίνουμε λύσεις με το που πάρουμε τα θέματα, όχι μετά το τέλος της εξέτασης.
ακομα τιποτα :/
για να δούμε....υπομονή λίγο ακόμη...
Άνοιξαν φάκελο Εξετάσεις 2014-2015
οργανωμένη ομάδα!!! Τα θέματα που είναι όμως χαχαχαχαχαχ
http://www.minedu.gov.gr/publications/docs2015/EXETASEIS-2015/them_plir_kat_c_hmer_no_150527.pdf
σας το ανοιγει;
οχι
Δεν ξέρω αν κάποιος διαχειριστής πρόλαβε να το κατεβάσει. Αν ναι μπορεί να το ανεβάσει εδώ ως συνημμένο;
Παράθεση από: merlin στις 27 Μαΐου 2015, 10:35:20 ΠΜ
Δεν ξέρω αν κάποιος διαχειριστής πρόλαβε να το κατεβάσει. Αν ναι μπορεί να το ανεβάσει εδώ ως συνημμένο;
Είναι απαράδεκτοι..Κάθε χρονιά, την δική μας μέρα καθυστερούν...άιντε @#$!
Αλλάξαν και την ώρα δημοσίευσης...10.50 λέει τώρα!
στα Μαθηματικά Κατεύθυνσης είχαν βγει από τις 10:10 , έλεος κάθε χρονιά
Τα θέματα θα αναρτηθούν στις 10:50
Γιατί;;;; άργησαν να τα δώσουν στα παιδια ;
Απο ότι άκουσα δεν ήταν πολύ δύσκολα...
Για τη συνέχεια στο: https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=6249