Νομίζω αποτελεί παράδοση να συζητάμε τι θα κάνουμε στο τελευταίο δίωρο..
Κάποιο επαναληπτικό φυλλάδιο σκέφτομαι να μοιράσω γιατί το βιβλίο δεν ενδύκνειται για τελική επανάληψη (με θεωρία και ασκήσεις λυμένες ενδεικτικές).
Έμφαση στους τρόπους αντιμετώπισης κάθε θέματος και διαχείριση χρόνου.
Ίσως είναι το μόνο μάθημα που δεν υπάρχουν sos και καλύτερα κιόλας.
Πολλές μικρές θεωρητικές ασκήσεις (να πειράζεις π.χ. τον κλασσικό αλγόριθμο φυσαλίδας, ασκήσεις με δημιουργία πινάκων π.χ. μαγικό τετράγωνο, συντακτικά/λογικά λάθη, μετατροπή συνάρτησης σε διαδικασία κτλ.).
Προσωπικά, τους κάνω και έναν μόνο αλγόριθμο με 2Δ πίνακες (για φέτος διάλεξα μία με τετραγωνικούς πίνακες που δεν παίζει ρόλο η κύρια διαγώνιος και που χρησιμοποιεί την συμμετρία των στοιχείων πάνω και κάτω από αυτή)..
εξαιρετική ιδέα με τον τετραγωνικό και τη διαχείριση του πάνω ή κάτω από την κύρια διαγώνιο!Με αποστάσεις πόλεων είχε σχέση ο αλγόριθμός σου?
είτε με αποστάσεις πόλεων είτε με εισαγωγές εξαγωγές προϊόντων!!