H ΒΑΣΙΚΗ ΙΔΕΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΑΠΟ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ
ΔΙΟΙΚΟΥΣΑΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΟΣ ΠΕΚΑΠ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ
ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΟΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ
ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΠΟ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΥΚΛΑΔΩΝ ΚΑΙ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ
(ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΙΔΙΑ Μ'ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΥΝΑΠΤΩ (ΜΑΛΛΟΝ ΕΥΚΟΛΟΤΕΡΑ))
ΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑ ΕΠΙΣΥΝΑΠΤΕΤΑΙ ΣΕ ΑΡΧΕΙΟ PDF
ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΣΥΝΤΟΜΑ ΟΙ ΛΥΣΕΙΣ
1-5-2013
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ-ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
ΕΠΙΣΥΝΑΠΤΩ ΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑ ΔΙΟΡΘΩΜΕΝΟ
2-5-2013
ΝΟΜΙΖΩ ΕΙΝΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟ ΝΑ ΕΠΙΣΥΝΑΨΩ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
Φοβερό διαγώνισμα. Ευχαριστούμε πολύ. Πω πω τι γίνεται φέτος. :D
p.s. Για την ιστορία, στο θέμα Α3 στη δεύτερη στήλη, στη γ επιλογή νομίζω οτι λείπει ενα ΔΙΑΒΑΣΕ Α.
Στο ΘΕΜΑ Β και συγκεκριμένα στο Β1 στη συμπλήρωση κενών μάλλον είναι
Ρ <- Β .... Α
ωραιο διαγώνισμα παιδιά. Συγχαρητήρια στους δημιουργούς! :)
Πολύ καλό διαγώνισμα παιδιά. Συγχαρητήρια. Θα το λύσω και θα σας πω εντυπώσεις.
ωραίο είναι, ειδικά το τέταρτο και το δεύτερο θέμα ξεχωρίζω
άμα το είχα δει έγκαιρα, μπορεί σήμερα στα Χανιά να τα ψέλνανε στη Νάξο ;)
για το Δ2 ερώτημα θέλω να προτείνω μια συντομότερη λύση,
κυρίως επειδή δεν πολυσυμπαθώ τις λογικές μεταβλητές
! Δ2
λογια <-- 'ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΠΟΤΕ ΟΛΑ ΜΟΝΑ Ή ΖΥΓΑ'ψευδής
Για ι από 1 μέχρι 2300
ΜΖ <-- 0
Για κ από 1 μέχρι 6
ΜΖ <-- ΜΖ + Λ[ι,κ] mod 2
Τέλος_επανάληψης
Αν ΜΖ = 0 ή ΜΖ = 6 τότε
Για κ από 1 μέχρι 6
Εμφάνισε Λ[ι,κ]
Τέλος_επανάληψης
λογια <-- ''αληθής
Τέλος_αν
Τέλος_επανάληψης
Εμφάνισε λόγια