Γεια σας!
Ειμαι νεα συναδελφος, κανω ιδιαιτερα, συμβουλευομαι πολλα βοηθηματα συγγραφεων εδω μεσα, αλλα μου εχει τυχει μια ιδιαιτερη περιπτωση και θα ηθελα την πολυτιμη βοηθεια σας και συμβουλη σας. Ενα παιδι το αφησε αυτο το μαθημα γιατι ηθελε να το προσπαθησει μονος του αλλα και λογω οικονομικων λογων με αποτελεσμα να ξεκινησουμε μεσα Φλεβαρη απο ΤΟ ΜΗΔΕΝ! Εχουμε κανει μεχρι στιγμης 10 2ωρα μαθηματα. Επιλογη μου ηταν να κανουμε τις 3 δομες (ακολουθιας, επιλογης και επαναληψης) οσο αναλυτικα μπορουμε, με αρκετες ασκησεις για εξασκηση, οχι απλα να τα πασαλειψουμε. Μεχρι τωρα εχω δειξει και την "Αρχη Επαναληψης...Μεχρις οτου" και μενει η τελευταια και φυσικα οι πινακες!!! Με δεδομενο οτι οικονομικα εχουμε τη δυνατοτητα να κανουμε αλλα 5 2ωρα μαθηματα συν 2 τελευταια ακριβως πριν δωσει (ουσιαστικα επαναληπτικα θα ειναι αυτα), τι μου προτεινετε να δειξω και που να σταθω ετσι ωστε να μπορεσει να σταθει και στο θεμα των πινακων? Το ξερει οτι δεν μπορουμε μεσα σε τοσο λιγο διαστημα να σωσουμε τα ασυμαζευτα, απλα και οι 2 προσπαθουμε να πιασει τη βαση ωστε να μην του πεσει πολυ ο Μ.Ο. Πως μου προτεινετε να κινηθω απο δω και περα? Ευχαριστω ολους που θα μου πουν τη γνωμη τους.
Ασκήσεις με εισαγωγή τιμών σε παράλληλους πίνακες (μονοδιάστατους και δισδιάστατους), αθροίσματα, πλήθη, max, min (συνολικά και κατά γραμμές-στήλες)
Και την αναζήτηση-ταξινόμηση φυσικά
Θα συμφωνήσω με τον προλαλήσαντα συνάδελφο και θα προσέθετα απλά τα βασικά για υποπρογράμματα..πως καλείς διαδικασία και συνάρτηση, παράμετροι, διαφορές ..αυτά σε ένα μάθημα..
Στα υπόλοιπα τις "μεθοδολογίες" σε 1δ,2δ πίνακες. Κατ' εμέ αν έχει καταλάβει καλά τη δομή επανάληψης , τα υπόλοιπα θα του φανούν πιο εύκολα..
Παράθεση από: jennifer στις 29 Απρ 2012, 10:31:04 ΜΜ
Γεια σας!
Ειμαι νεα συναδελφος, κανω ιδιαιτερα, συμβουλευομαι πολλα βοηθηματα συγγραφεων εδω μεσα, αλλα μου εχει τυχει μια ιδιαιτερη περιπτωση και θα ηθελα την πολυτιμη βοηθεια σας και συμβουλη σας. Ενα παιδι το αφησε αυτο το μαθημα γιατι ηθελε να το προσπαθησει μονος του αλλα και λογω οικονομικων λογων με αποτελεσμα να ξεκινησουμε μεσα Φλεβαρη απο ΤΟ ΜΗΔΕΝ! Εχουμε κανει μεχρι στιγμης 10 2ωρα μαθηματα. Επιλογη μου ηταν να κανουμε τις 3 δομες (ακολουθιας, επιλογης και επαναληψης) οσο αναλυτικα μπορουμε, με αρκετες ασκησεις για εξασκηση, οχι απλα να τα πασαλειψουμε. Μεχρι τωρα εχω δειξει και την "Αρχη Επαναληψης...Μεχρις οτου" και μενει η τελευταια και φυσικα οι πινακες!!! Με δεδομενο οτι οικονομικα εχουμε τη δυνατοτητα να κανουμε αλλα 5 2ωρα μαθηματα συν 2 τελευταια ακριβως πριν δωσει (ουσιαστικα επαναληπτικα θα ειναι αυτα), τι μου προτεινετε να δειξω και που να σταθω ετσι ωστε να μπορεσει να σταθει και στο θεμα των πινακων? Το ξερει οτι δεν μπορουμε μεσα σε τοσο λιγο διαστημα να σωσουμε τα ασυμαζευτα, απλα και οι 2 προσπαθουμε να πιασει τη βαση ωστε να μην του πεσει πολυ ο Μ.Ο. Πως μου προτεινετε να κινηθω απο δω και περα? Ευχαριστω ολους που θα μου πουν τη γνωμη τους.
Συναδέλφισσα έχω φτιάξει ένα αρχείο, όχι τίποτα σπουδαίο, το οποίο έχει μέσα τα πιο σημαντικά τμήματα αλγορίθμων για πίνακες.
Είναι περισσότερο για "παπαγάλους" μαθητές. Δεν συμφωνώ βέβαια με αυτήν την μέθοδο αλλά είναι η έσχατη λύση.
Γι αυτο κι εγω επεμεινα να μαθει καλα τις δομες, γιατι ειναι η βαση των πινακων..Ευχαριστω για τη βοηθεια σας, θα τα μελετησω ολα κι ελπιζω να τα καταφερουμε.
Εγώ θα πρότεινα να του δείξεις ΜΟ, μέγιστο-ελάχιστο σε μονοδιάστατο, ΜΟ, μέγιστο-ελάχιστο σε δισδιάστατο ολικά, κατά γραμμή και κατά στήλη και να κάνεις ταξινόμηση-αναζήτηση μόνο αν προλάβεις.
και να μάθει απέξω θεωρία 3-6-9. αυτό είναι θέμα δικό του, καθαρά διάβασμα.
έτσι κι αλλιώς, θα πρέπει να καταλάβει και μόνος του ότι κάποια θέματα είνι καμμένα...
Και μερικά παραδείγματα στον διερμηνευτή για να δει πως τρέχουν οι αλγόριθμοι κ τα προγράμματα αν υπάρχει διαθέσιμος υπολογιστής στο μάθημα:) Για να καταλάβει τι θα πει εισαγωγή δεδομένων, αποτελέσματα, πως εκτελείται μια επανάληψη κλπ