Το Στέκι των Πληροφορικών

Γενικά => Τεχνική υποστήριξη => Μήνυμα ξεκίνησε από: Yannis Siahos στις 28 Απρ 2012, 11:27:17 ΠΜ

Τίτλος: Η γνώμη σας για το helpdesk.sch.gr
Αποστολή από: Yannis Siahos στις 28 Απρ 2012, 11:27:17 ΠΜ
Λίγο ως πολύ όσοι είστε εκπαιδευτικοί σε σχολεία θα έχετε χρησιμοποιήσει την υπηρεσία του helpdesk.sch.gr.
Θα μπορούσατε να καταγράψετε κάποια θέματα που πιστεύετε ότι πρέπει να βελτιωθούν (εκτός του layout της 1ης σελίδας).

Πχ ποιες λειτουργικότητες πρέπει να προστεθούν ή να τροποποιηθούν και ποια χαρακτηριστικά πρέπει να καταργηθούν, τι δεν σας αρέσει κλπ.

Ευχαριστώ,

Γιάννης Σιάχος
Τίτλος: Απ: Η γνώμη σας για το helpdesk.sch.gr
Αποστολή από: Λάμπρος Μπουκουβάλας στις 28 Απρ 2012, 03:44:36 ΜΜ
Γιάννη,
έχω χρησιμοποιήσει πολλές δεκάδες φορές το helpdesk.sch.gr, τόσο ως εκπαιδευτικός όσο και από τη θέση του υπ. κεπληνέτ Φωκίδας. Δε νομίζω πως υπάρχει κάτι που πρέπει να αλλάξει, το θεωρώ ήδη πολύ καλό.

Προσωπικά, εκείνο που πιστεύω πως πρέπει να αλλάξει, είναι ο τρόπος με τον οποίο προτείνονται/διαφημίζονται (ή πως πρέπει να χρησιμοποιούνται ως μονόδρομος) τέτοιες υπηρεσίες του ΠΣΔ. Κάτι μου λέει ότι ακόμη δεν τις γνωρίζουν πολλοί εκπαιδευτικοί.

Εκεί που μπλέκονταν πολλοί συνάδελφοι, ήταν στην κατηγοριοποίηση (μάλλον ήθελαν κάτι πιο γρήγορο, λιγότερες επιλογές ίσως - εδώ πρέπει να λάβουμε υπόψη πως υπάρχουν συνάδελφοι ελάχιστα σχετικοί με την πληροφορική) και στην ανάθεση (ρωτούσαν "τί είναι αυτό").
Τίτλος: Απ: Η γνώμη σας για το helpdesk.sch.gr
Αποστολή από: fof στις 28 Απρ 2012, 10:53:53 ΜΜ
Πραγματικά το helpdesk κάνει άψογη δουλειά! Σας Ευχαριστούμε! Για μένα δεν χρειάζεται να γίνει καμιά αλλαγή.


Φωτεινή
Τίτλος: Απ: Η γνώμη σας για το helpdesk.sch.gr
Αποστολή από: aspd στις 29 Απρ 2012, 11:22:56 ΠΜ
Η βοήθεια που μου έχει προσφέρει το helpdesk στο στήσιμο των εργαστηρίων Ubuntu/ltsp ήταν πάρα πολύ μεγάλη και άμεση. Χωρίς αυτούς δεν υπήρχε περίπτωση να τα καταφέρω. Επίσης με τηλεφωνική επικοινωνία λύνονται τα προβλήματα γρήγορα και άμεσα.

Το πρόβλημα μου είναι σχετικά με τα κανάλια επικοινωνίας ανάμεσα στο helpdesk και τους ΠΛΗΝΕΤ. Ποιος κάνει τι και πότε το κάνει.
Έχω 10 αιτήματα που φαίνονται ότι δεν έχουν διεκπεραιωθεί (δεν ισχύουν πια όλα). Το παλιότερο είναι 24/11/2010. Ξέρω ότι το αίτημα πάει στους ΠΛΗΝΕΤ και αν δε λυθεί απευθύνονται στην τεχνική στήριξη. Δεν έχω καταλάβει όμως ακριβώς ποιος ασχολείται με τι και γιατί αυτά τα αιτήματα μένουν ανοιχτά (κάποια μάλιστα έχουν διεκπεραιωθεί, αλλά φαίνονται σε εκκρεμότητα. Για κάποια δεν είχα καμία απάντηση).

Τον ιστότοπο τον έχω χρησιμοποιήσει πάρα πολλές φορές και έχω βρει αυτά που χρειάζομαι. Επίσης τον συστήνω σε συναδέλφους για διάφορα θέματα.
Ευχαριστώ άλλη μία φορά για τη βοήθεια που μας προσφέρετε.