Το Στέκι των Πληροφορικών

Γενικό Λύκειο => Γ΄ Λυκείου => Θεωρία => Μήνυμα ξεκίνησε από: gsoumaxer στις 15 Ιουν 2010, 04:01:03 ΜΜ

Τίτλος: Επίσημες διεκρινήσεις ΑΕΠΠ
Αποστολή από: gsoumaxer στις 15 Ιουν 2010, 04:01:03 ΜΜ
Χαίρετε

Κατά καιρούς έρχονται στα σχολεία διάφορες διευκρινήσεις σχετικά με την ύλη της ΑΕΠΠ . Πχ φέτος  ήρθαν διευκρίνησεις  σχετικά με  τη θεωρία  του τετραδίου μαθητή , λίγο παλιότερα για τους τελεστές DIV και MOD κλπ . Που μπορώ να βρώ συγκεντρωμένες όλες αυτές τις διευκρινηστικές εγκυκλίους που έχουν βγεί κατά καιρούς , από τότε που άρχισε να διδάσκεται το μάθημα ;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Τίτλος: Απ: Επίσημες διεκρινήσεις ΑΕΠΠ
Αποστολή από: Laertis στις 15 Ιουν 2010, 04:55:57 ΜΜ
Δε θέλω να σε απογοητεύσω αλλά αυτές οι δύο είναι και οι μοναδικές που έστειλε το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο για το μάθημα της ΑΕΠΠ, μετά απο πολλά ερωτήματα και διευκρινίσεις που ζητήθηκαν απο πολλούς συναδέλφους αλλά και απο το Στέκι. Πολλά απο αυτά παραμένουν αδιευκρίνιστα/αναπάντητα ακόμη ...
Τίτλος: Απ: Επίσημες διεκρινήσεις ΑΕΠΠ
Αποστολή από: Γιάννης Αναγνωστάκης στις 15 Ιουν 2010, 08:08:03 ΜΜ
Σχετικά με αυτά ήθελα να επιβεβαιώσω τα εξής

1) Για την συνάρτηση A_M(x) καταλήξαμε ότι λειτουργεί όπως τα μαθηματικά, δλδ επιστρέφει τον μεγαλύτερο ακέραιο ο οποίος να είναι μικρότερος του x

δλδ Α_Μ(5.2)=5
      Α_Μ(5.8)=5
       Α_Μ(-3.4)=-4 (γιατί -3>-4)

Σωστά ?

2) Επίσης όσον αφορά το div/mod, αν θυμάμαι καλά, διευκρινήστηκε πως δεν πρόκειται να τεθεί άσκηση με αρνητικούς τελεσταίους, λόγω των διαφορετικών υλοποιήσεων που ακολουθούν οι γλώσσες προγραμματισμού. Σωστά??
Τίτλος: Απ: Επίσημες διεκρινήσεις ΑΕΠΠ
Αποστολή από: Σπύρος Δουκάκης στις 15 Ιουν 2010, 08:23:44 ΜΜ
Η πρόταση που έχει γίνει στην ημερίδα της ΕΠΥ από τους συναδέλφους Τσιωτάκη, Στέργου, Αδαμόπουλο, Ψαλτίδου και δημοσιεύται στο βιβλίο Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον, Παρελθόν, Παρόν, Μέλλον (http://www.epy.gr/aepp/aepp.php), είναι η ακόλουθη:

"Το διδακτικό πακέτο παρέχει ένα σύνολο συναρτήσεων στη ΓΛΩΣΣΑ [Βακάλη κ.α. (2009), σ. 153] που μπορούν να χρησιμοποιηθούν κατά τη συγγραφή προγραμμάτων. Ωστόσο ανακύπτουν μια σειρά από ερωτήματα σχετικά με αυτές, όπως: Η συνάρτηση Α_Μ συμπεριφέρεται όπως στα Μαθηματικά ή όπως στις γλώσσες προγραμματισμού;...
Πρόταση
...Η συνάρτηση Α_Μ επιστρέφει το ακέραιο τμήμα ενός πραγματικού αριθμού, για παράδειγμα Α_Μ(6.98) = 6, ενώ Α_Μ(-9.77) = -9
".

Όλα τελικά είναι θέμα διδακτικού συμβολαίου.
Τίτλος: Απ: Επίσημες διεκρινήσεις ΑΕΠΠ
Αποστολή από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 15 Ιουν 2010, 10:14:01 ΜΜ
Παράθεση από: janag79 στις 15 Ιουν 2010, 08:08:03 ΜΜ
2) Επίσης όσον αφορά το div/mod, αν θυμάμαι καλά, διευκρινήστηκε πως δεν πρόκειται να τεθεί άσκηση με αρνητικούς τελεσταίους, λόγω των διαφορετικών υλοποιήσεων που ακολουθούν οι γλώσσες προγραμματισμού. Σωστά??
Σωστά για το mod! Δες όμως (για το θέμα Εσπερινού 2010):

Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 22 Μαΐου 2010, 10:09:25 ΜΜ
Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 22 Μαΐου 2010, 09:36:48 ΜΜ
Στο Α3-4, για να γραφεί λογική έκφραση για το: "Ο ακέραιος χ είναι θετικός αριθμός πολλαπλάσιο του 3", με προβληματίζει το πώς στην ίδια έκφραση θα υπάρχει το ενδεχόμενο αρνητικού αριθμού ο οποίος θα εμπλέκεται και με το MOD.
... εννοώ το εξής:

Υποθέτω ότι η ζητούμενη έκφραση είναι η:  x>0 KAI x MOD 3=0 ...

Αν το x είναι αρνητικός τι γίνεται; Θυμίζω το: http://dide.ilei.sch.gr/keplinet/education/docs/aepp_div_mod.pdf όπου αναφέρει: "Επομένως, ασκήσεις ή προβλήματα που δίνονται στους μαθητές για επεξεργασία και απαιτείται η χρήση της MOD πρέπει πάντοτε να αναφέρονται σε θετικούς ακέραιους αριθμούς."
Τίτλος: Απ: Επίσημες διεκρινήσεις ΑΕΠΠ
Αποστολή από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 15 Ιουν 2010, 10:24:48 ΜΜ
Παράθεση από: janag79 στις 15 Ιουν 2010, 08:08:03 ΜΜ
1) Για την συνάρτηση A_M(x) καταλήξαμε ότι λειτουργεί όπως τα μαθηματικά, δλδ επιστρέφει τον μεγαλύτερο ακέραιο ο οποίος να είναι μικρότερος του x
...
Σωστά ?

Σε αυτό δεν νομίζω ότι καταλήξαμε επίσημα...
Τίτλος: Ερωτηση
Αποστολή από: landreou στις 01 Απρ 2013, 10:09:49 ΠΜ
Τί αποτέλεσμα δίνει η A_M(0.75) ;
Τι αποτέλεσμα δίνει η 4 mod 5 ;

Για τον υπολογισμό των ψηφίων του ακεραίου και του δεκαδικύ μέρους πραγματικού αριθμού
δίνει τον επόμενο τμήμα

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΨΗΦΙΑ(Χ,Πλ_ΑΚ,Πλ_ΔΕΚ)
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ : Χ ,δεκ
ΑΚΕΡΑΙΕΣ : ακ,Πλ_ΑΚ,Πλ_ΔΕΚ

ΑΡΧΗ
ακ <- Α_Μ(Χ)
δεκ <- Χ - ακ

Πλ_ΑΚ <- 0
ΟΣΟ ακ <> 0 ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ

ακ <- ακ div 10
Πλ_ΑΚ <- Πλ_ΑΚ + 1

ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

Πλ_ΔΕΚ <- 0

ΟΣΟ δεκ <> Α_Μ(δεκ) ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ  ! ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΕΔΩ ;

δεκ <- δεκ * 10

Πλ_ΔΕΚ <- Πλ_ΔΕΚ + 1

ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

ΤΕΛΟΣ_ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ