Το Στέκι των Πληροφορικών

Γενικό Λύκειο => Γ΄ Λυκείου => Δομή επανάληψης => Μήνυμα ξεκίνησε από: kostaskala στις 07 Δεκ 2009, 12:24:32 ΜΜ

Τίτλος: Αλγοριθμος
Αποστολή από: kostaskala στις 07 Δεκ 2009, 12:24:32 ΜΜ
Σε έναν διαγωνισμο πρόσληψης οι υποψηφιοι διαγωνιζονται σε δυο διαφορετικα μαθηματα και το κάθε μαθημα βαθμολογειται από 0 μεχρι 100. Ο διαγωνιζομενος θα περασει τις εξετασεις και θα προσληφθει  εάν και στα δυο μαθηματα η βαθμολογια του είναι από 50 μεχρι 100.Να γινει αλγοριθμος που να ζητα χωριστα τις βαθμολογιες των 2 μαθηματων. Καθε φορα που δινεται μια βαθμολογια ο αλγοριθμος να ελεγχει ότι δωσαμε έναν βαθμο από 0 μεχρι και 100.Σε περιπτωση που δινουμε  έναν μη εγκυρο αριθμο να ξαναζητα συνεχως βαθμο μεχρι να του δωσουμε εγκυρο..Μετα να αποφασιζει εάν περασε ο υποψηφιος η όχι τις εξετασεις και να εμφανιζει το ανάλογο μηνυμα.
Τίτλος: Απ: Αλγοριθμος
Αποστολή από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 07 Δεκ 2009, 04:31:23 ΜΜ
Ωραία!
Τίτλος: Απ: Αλγοριθμος
Αποστολή από: Καρκαμάνης Γεώργιος στις 10 Δεκ 2009, 12:08:44 ΠΜ
 :o
Τίτλος: Απ: Αλγοριθμος
Αποστολή από: zwoula στις 14 Δεκ 2009, 04:49:14 ΜΜ
να γραφει αλγοριθμος που να βρισκει και να εμφανιζει ποσο θα γραψεις αν συνεχισεις να λες σε αλλους να σου λυνουν τις ασκησεις και... αν εμφανισει πανω απο 50....χαιρετισματα!!! >:( >:(
Τίτλος: Απ: Αλγοριθμος
Αποστολή από: Δημήτρης Γκίνης στις 14 Δεκ 2009, 07:53:50 ΜΜ
Αγαπητέ kostasoxikaitosokala:
Στο ίδιο πνεύμα με τους προλαλήσαντες, παραθέτω το παρακάτω πρόβλημα-άσκηση:
Να γραφτεί αλγόριθμος ο οποίος δέχεται ως είσοδο την εκφώνηση οποιασδήποτε άσκησης στο μάθημα της Ανάπτυξης και δίνει ως έξοδο την λύση......

Η λύση σε αυτό θα σε οδηγήσει και στη λύση του προβλήματος που παραθέτεις...

ΥΓ: Πέρα από την πλάκα και χωρίς καμιά διάθεση ειρωνίας, έχω διαπιστώσει ότι όσοι συχνάζουν - γράφουν εδώ έχουν ένα περίεργο χούι (συνήθεια): θέτουν ερωτήσεις, ασκήσεις  και γενικώς υλικό για σκέψη και προβληματισμό και όχι τις απαντήσεις - λύσεις.
Τίτλος: Απ: Αλγοριθμος
Αποστολή από: Λάμπρος Μπουκουβάλας στις 14 Δεκ 2009, 10:18:24 ΜΜ
kostaskala, μεταφέρω σχεδόν τα ίδια που έγραψα και στο άλλο ερώτημά σου για το πώς λύνεται μια άσκηση με πίνακες:

1) αν είσαι εκπαιδευτικός, που τώρα ασχολείται με το μάθημα αυτό, προτείνω να χρησιμοποιήσεις κάποιο βοήθημα,
2) αν είσαι μαθητής, τότε συμβουλεψου τις οδηγίες του καθηγητή σου περί της λύσης τέτοιων ασκήσεων.

Θεωρώ ότι το στέκι δεν πρέπει να παρέχει υπηρεσίες λυσσαριού, εκτός αν πρόκειται για κάποιες ασκήσεις που χρειάζονται ειδική συζήτηση και αντιμετώπιση (τις οποίες αφού συζητήσουμε, καταλήγουμε σε κάποια αποδεκτή λύση).
Τίτλος: Απ: Αλγοριθμος
Αποστολή από: P.Tsiotakis στις 14 Δεκ 2009, 10:27:41 ΜΜ
Παιδιά, αν κάποιος μαθητής έχει απορίες σε μεμονωμένες ασκήσεις, μπορούμε να του χαράσσουμε μια στρατηγική λύσης, δεν είναι τόσο κακό
Τίτλος: Απ: Αλγοριθμος
Αποστολή από: Δημήτρης Γκίνης στις 14 Δεκ 2009, 11:22:53 ΜΜ
Παναγιώτη έχεις δίκιο (ίσως παραήμαστε αυστηροί κάποιες φορές, τουλάχιστον εγώ).
Από την άλλη όμως το topic έχει μόνο μια "ξερή" εκφώνηση.
Αν ο kostaskala έχει κάποια απορία ή τέλος πάντων μπορεί να μας προσδιορίσει τι τον δυσκολεύει, ευχαρίστως...
Τίτλος: Απ: Αλγοριθμος
Αποστολή από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 14 Δεκ 2009, 11:50:14 ΜΜ
Και η δική μου άποψη αυτή είναι. Ας μας πει ο μαθητής τι τον δυσκολεύει και ευχαρίστως να βοηθήσουμε...
Τίτλος: Απ: Αλγοριθμος
Αποστολή από: Λάμπρος Μπουκουβάλας στις 15 Δεκ 2009, 01:36:09 ΜΜ
Ζητώ συγνώμη, μάλλον δεν έκανα καλή εκτίμηση. Βεβαίως να βοηθήσουμε όσο και όπως μπορούμε οποιονδήποτε.
Τίτλος: Απ: Αλγοριθμος
Αποστολή από: Καρκαμάνης Γεώργιος στις 16 Δεκ 2009, 08:48:17 ΠΜ
.
Παράθεση από: kostaskala στις 07 Δεκ 2009, 12:24:32 ΜΜ
Σε έναν διαγωνισμο πρόσληψης οι υποψηφιοι διαγωνιζονται σε δυο διαφορετικα μαθηματα και το κάθε μαθημα βαθμολογειται από 0 μεχρι 100. Ο διαγωνιζομενος θα περασει τις εξετασεις και θα προσληφθει  εάν και στα δυο μαθηματα η βαθμολογια του είναι από 50 μεχρι 100.Να γινει αλγοριθμος που να ζητα χωριστα τις βαθμολογιες των 2 μαθηματων. Καθε φορα που δινεται μια βαθμολογια ο αλγοριθμος να ελεγχει ότι δωσαμε έναν βαθμο από 0 μεχρι και 100.Σε περιπτωση που δινουμε  έναν μη εγκυρο αριθμο να ξαναζητα συνεχως βαθμο μεχρι να του δωσουμε εγκυρο..Μετα να αποφασιζει εάν περασε ο υποψηφιος η όχι τις εξετασεις και να εμφανιζει το ανάλογο μηνυμα.

Βασικά, δεν βλέπω να ζητάει κάποιος βοήθεια σε κάτι ώστε να το βοηθήσουμε.
Βλέπω μια "ξερή" εκφώνηση...........