Σε έναν διαγωνισμο πρόσληψης οι υποψηφιοι διαγωνιζονται σε δυο διαφορετικα μαθηματα και το κάθε μαθημα βαθμολογειται από 0 μεχρι 100. Ο διαγωνιζομενος θα περασει τις εξετασεις και θα προσληφθει εάν και στα δυο μαθηματα η βαθμολογια του είναι από 50 μεχρι 100.Να γινει αλγοριθμος που να ζητα χωριστα τις βαθμολογιες των 2 μαθηματων. Καθε φορα που δινεται μια βαθμολογια ο αλγοριθμος να ελεγχει ότι δωσαμε έναν βαθμο από 0 μεχρι και 100.Σε περιπτωση που δινουμε έναν μη εγκυρο αριθμο να ξαναζητα συνεχως βαθμο μεχρι να του δωσουμε εγκυρο..Μετα να αποφασιζει εάν περασε ο υποψηφιος η όχι τις εξετασεις και να εμφανιζει το ανάλογο μηνυμα.
Ωραία!
:o
να γραφει αλγοριθμος που να βρισκει και να εμφανιζει ποσο θα γραψεις αν συνεχισεις να λες σε αλλους να σου λυνουν τις ασκησεις και... αν εμφανισει πανω απο 50....χαιρετισματα!!! >:( >:(
Αγαπητέ kostasoxikaitosokala:
Στο ίδιο πνεύμα με τους προλαλήσαντες, παραθέτω το παρακάτω πρόβλημα-άσκηση:
Να γραφτεί αλγόριθμος ο οποίος δέχεται ως είσοδο την εκφώνηση οποιασδήποτε άσκησης στο μάθημα της Ανάπτυξης και δίνει ως έξοδο την λύση......
Η λύση σε αυτό θα σε οδηγήσει και στη λύση του προβλήματος που παραθέτεις...
ΥΓ: Πέρα από την πλάκα και χωρίς καμιά διάθεση ειρωνίας, έχω διαπιστώσει ότι όσοι συχνάζουν - γράφουν εδώ έχουν ένα περίεργο χούι (συνήθεια): θέτουν ερωτήσεις, ασκήσεις και γενικώς υλικό για σκέψη και προβληματισμό και όχι τις απαντήσεις - λύσεις.
kostaskala, μεταφέρω σχεδόν τα ίδια που έγραψα και στο άλλο ερώτημά σου για το πώς λύνεται μια άσκηση με πίνακες:
1) αν είσαι εκπαιδευτικός, που τώρα ασχολείται με το μάθημα αυτό, προτείνω να χρησιμοποιήσεις κάποιο βοήθημα,
2) αν είσαι μαθητής, τότε συμβουλεψου τις οδηγίες του καθηγητή σου περί της λύσης τέτοιων ασκήσεων.
Θεωρώ ότι το στέκι δεν πρέπει να παρέχει υπηρεσίες λυσσαριού, εκτός αν πρόκειται για κάποιες ασκήσεις που χρειάζονται ειδική συζήτηση και αντιμετώπιση (τις οποίες αφού συζητήσουμε, καταλήγουμε σε κάποια αποδεκτή λύση).
Παιδιά, αν κάποιος μαθητής έχει απορίες σε μεμονωμένες ασκήσεις, μπορούμε να του χαράσσουμε μια στρατηγική λύσης, δεν είναι τόσο κακό
Παναγιώτη έχεις δίκιο (ίσως παραήμαστε αυστηροί κάποιες φορές, τουλάχιστον εγώ).
Από την άλλη όμως το topic έχει μόνο μια "ξερή" εκφώνηση.
Αν ο kostaskala έχει κάποια απορία ή τέλος πάντων μπορεί να μας προσδιορίσει τι τον δυσκολεύει, ευχαρίστως...
Και η δική μου άποψη αυτή είναι. Ας μας πει ο μαθητής τι τον δυσκολεύει και ευχαρίστως να βοηθήσουμε...
Ζητώ συγνώμη, μάλλον δεν έκανα καλή εκτίμηση. Βεβαίως να βοηθήσουμε όσο και όπως μπορούμε οποιονδήποτε.
.
Παράθεση από: kostaskala στις 07 Δεκ 2009, 12:24:32 ΜΜ
Σε έναν διαγωνισμο πρόσληψης οι υποψηφιοι διαγωνιζονται σε δυο διαφορετικα μαθηματα και το κάθε μαθημα βαθμολογειται από 0 μεχρι 100. Ο διαγωνιζομενος θα περασει τις εξετασεις και θα προσληφθει εάν και στα δυο μαθηματα η βαθμολογια του είναι από 50 μεχρι 100.Να γινει αλγοριθμος που να ζητα χωριστα τις βαθμολογιες των 2 μαθηματων. Καθε φορα που δινεται μια βαθμολογια ο αλγοριθμος να ελεγχει ότι δωσαμε έναν βαθμο από 0 μεχρι και 100.Σε περιπτωση που δινουμε έναν μη εγκυρο αριθμο να ξαναζητα συνεχως βαθμο μεχρι να του δωσουμε εγκυρο..Μετα να αποφασιζει εάν περασε ο υποψηφιος η όχι τις εξετασεις και να εμφανιζει το ανάλογο μηνυμα.
Βασικά, δεν βλέπω να ζητάει κάποιος βοήθεια σε κάτι ώστε να το βοηθήσουμε.
Βλέπω μια "ξερή" εκφώνηση...........