Υποβάλλω στο φόρουμ ένα τεστ που έκανα στις δομές επανάληψης , μετά από την διδασκαλία του παραγοντικού με την κλασική Για, όπως υποδεικνύεται στο βιβλίο καθηγητή. Θα χαρώ να ακούσω σχόλια και προβλέψεις και θα επανέλθω με τα αποτελέσματα της τάξης μου.
Άλκη βγάζει για αποθήκευση το αρχείο "index"
Εμένα μου κατέβασε κανονικά το pdf.
Καλησπέρα!
Πολύ καλές οι ασκήσεις γιατί τα παιδιά νομίζω ότι μπερδεύονται όταν έχουν να συμπληρώσουν τα κενά σε μια άσκηση. Αρκεί βέβαια, να μην έχουν διδαχθεί παρόμοια άσκηση... Γιατί έχω συναντήσει πολλούς μαθητές που προσπαθούν να "θυμούνται" κι όχι να "σκέφτονται".
Καλή Επιτυχία
Μου αρέσει το σκεπτικό του υποερωτήματος 1a γιατί σχεδόν ποτέ δεν έχω δει μαθητή να εξετάζει την ορθότητα του αλγορίθμου του εκτελώντας τον με συγκεκριμένες τιμές.
χμμ... θα αρχίσω να βάζω κι εγώ τέτοιες "απαιτησούλες" :)
Ευχαριστώ για τα σχόλια. Το τεστ εξέταζε σε μια άσκηση και τις 3 δομές επανάληψης και τα αποτελέσματα μου έδειξαν:
1. σχεδόν όλοι μπερδεύτηκαν στην μέχρις_ότου και έβαλαν την αντίθετη συνθήκη
1α. Όσοι το έκαναν αυτό "έτρεξαν" κανονικά τον αλγόριθμό τους για ν=3, ενώ έπρεπε να ξαναζητάει θετικό σύμφωνα με την δική τους λύση. Σκοπός του υποερωτήματος είναι οι ίδιοι να βρουν το λάθος στον αλγόριθμό τους.
2. Αρκετοί έγραψαν το παραγοντικό με τον συνηθισμένο τρόπο από 1 μέχρι Ν και όχι με την φθίνουσα πορεία που τους υποδείκνυε η 'Οσο. (είχαν μάθει το παραγοντικό απ' έξω;) Την επόμενη φορά θα βάλω και ένα εμφάνισε (κι ας μην κολλάει αλγοριθμικά)!!!
Φυσικά υπήρχαν αντιρρήσεις του στυλ " Γιατί δεν μας βάλατε να αναπτύξουμε εμείς αλγόριθμο;"