Καλησπέρα κι από εμένα. Στην σελίδα 46 του βιβλίου αναφέρει τα στοιχεία της ψευδογλώσσας. Στους τελεστές έχει το διάφορο, το μικρότερο ίσο και το μεγαλύτερο ίσο όπως ακριβώς απεικονίζονται οι τελεστές αυτοί και στα μαθηματικά. Στην ΓΛΩΣΣΑ τους τελεστές αυτούς τους έχει σαν <>, <= και >=. Αυτό δεν είναι μπέρδεμα για ένα μαθητή; Δηλαδή πρέπει αυτός να σκέφτεται κάθε φορά ανάλογα με το ποια μορφή χρησιμοποιεί να χρησιμοποιήσει τον αντίστοιχο τελεστή; Εγώ τους το έχω διδάξει και στις 2 περιπτώσεις με τα <>, >=, <=. Πιστεύετε ότι θα πιαστεί λάθος στις εξετάσεις αν τους χρησιμοποιήσουν έτσι σε μορφή αλγορίθμοε ή όχι; Όσοι από σας υπήρξατε διορθωτές ποια είναι η γνώμη σας; Έχουν δοθεί οδηγίες για το θέμα αυτό;
Προφανώς ότι ισχύει σε Γλώσσα ισχύει και σε ψευδογλώσσα αφού πρόκειται για μια πιο αυστηρή εκδοχή της, άρα καλύτερα να τους λες κατευθείαν <= >= κλπ. Αυτό είναι σίγουρα σωστό και στην ψευδογλώσσα.
όπως πολύ σωστά είπε ο ervy ότι ισχύσει στην Γλώσσα μπορεί να χρησιμοποιηθεί και στην ψεδογλώσσα
Για την βαθμολόγηση που ρωτάς gspy , δεν υπάρχει καμία επίπτωση στον βαθμό ενός μαθητή εάν αυτός χρησιμοποιήσει τους τελεστές της Γλώσσας στην ψευδογλώσσα ή και το αντίθετο
Δεν είναι μπέρδεμα. Δε λαμβάνεται ως λάθος.
Ποτέ δεν λάβαμε υπόψη μας το συγκεκριμένο. Ακόμα και στο πρόγραμμα να δώσουν τους τελεστές του αλγόριθμου δεν λαμβάνονται λάθος. Προσωπικά τους διδάσκω μόνο τους τελεστές του προγράμματος και δεν αναφέρω καθόλου τους τελεστές που λέει το βιβλίο στους αλγόριθμους, για να μην υπάρχει αυτό το πιθανό μπέρδεμα που αναφέρεις.
Ναι, κι εγώ μόνο τους τελεστές της ΓΛΩΣΣΑΣ τους κάνω για να μην τους μπερδεύω. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Πολύ καλό το φόρουμ. Τώρα που το βρήκα θα τα λέμε συχνά.
Πάντα στην διάθεση σου