ΑΠΟ ΟΣΑ ΕΧΩ ΔΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΨΕΥΔΟΓΛΩΣΣΑ ΩΣ ΥΠΟΔΙΑΣΤΟΛΗ ΣΤΙΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΕΛΕΙΑ ΑΝ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΣΕΛ. 46 ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΤΟ ΚΟΜΜΑ.
ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ ΤΕΛΙΚΑ?
(ΑΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΗΝ ΤΕΛΕΙΑ.)
Θεωρητικά, ο αλγόριθμος είναι "free" και δεν διέπεται από τέτοια τυπικά "κολλήματα"
Για να μην χρειάζεσαι να τους λες όμως διαφορετικά πράγματα, καλό είναι να τους λες ό,τι ισχύει αυστηρά και στα προγράμματα, για να μην χρειάζεται να θυμούνται αν πρέπει ή δεν πρέπει
Εγώ αυτό κάνω τουλάχιστον
Παράθεση από: e-pao στις 25 Οκτ 2008, 07:02:43 ΜΜ
ΑΠΟ ΟΣΑ ΕΧΩ ΔΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΨΕΥΔΟΓΛΩΣΣΑ ΩΣ ΥΠΟΔΙΑΣΤΟΛΗ ΣΤΙΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΕΛΕΙΑ ΑΝ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΣΕΛ. 46 ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΤΟ ΚΟΜΜΑ.
ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ ΤΕΛΙΚΑ?
(ΑΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΗΝ ΤΕΛΕΙΑ.)
ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΟ "ΕΠΙΛΕΞΕ" ΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΔΥΟ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ (πχ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ 6,7) ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΝΝΟΟΥΣΑΜΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ 6 Η 7; Η ΘΑ ΕΝΝΟΟΥΣΑΜΕ ΤΟΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ 6,7;
ΓΝΩΜΗ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΕΛΕΙΑ ΩΣ ΔΕΚΑΔΙΚΟ ΣΗΜΕΙΟ.
Θα συμφωνήσω με τον Πέτρο. Και εγώ τους λέω ότι ισχύει και στα προγράμματα, δλδ να χρησιμοποιούν τελεία, έτσι ώστε να συνηθιζουν σιγά σιγά το αυστηρό ύφος του προγράμματος αλλά και να μην χρειάζεται να θυμούνται διπλά πράγματα. Οπότε έτσι δεν υπάρχει και το θέμα με την Επίλεξε που αναφέρεις.
Και ένα λόγος που δεν πρέπει να χρησιμοποιείται το κόμμα για τα δεκαδικά ψηφία είναι ότι το κόμμα έχει συγκεκριμένη σημασία στον αλγόριθμο και στο πρόγραμμα: να διαχωρίζει ορισμένα πράγματα μεταξύ τους πχ τις μεταβλητές στην εντολή ΔΙΑΒΑΣΕ,ΕΜΦΑΝΙΣΕ, ΕΚΤΥΠΩΣΕ, τις διακριτές τιμές στην ΕΠΙΛΕΞΕ
Εγώ τους λέω υποδιαστολή όπως στο κομπιουτεράκι του κινητού τους (δηλαδή με τελεία)
Εγώ θα προτιμήσω το κόμμα μιας και υπάρχουν οι αναφορές στα πλαίσια των σελίδων 31 και 46.