Γεια σας, πολύ ενδιαφέρουσα όλη αυτή η προσπάθεια, ειδικά για εμάς τους νέους.
Μια πρώτη ερώτηση που θα ήθελα να κάνω, είναι σχετικά με τον προγραμματισμό της ύλης.
Ξεκίνησα πρώτη φορά να διδάσκω σε φροντιστήριο αρχές
Αυγούστου και τα βοηθήματα με έχουν μπερδέψει λίγο. Νιώθω ότι είμαι υπερβολικά αναλυτικός με το δεύτερο κεφάλαιο. Πολλοί μου λένε ότι τα ίδια σχεδόν πράγματα αναφέρονται και στο 8ο, επομένως είναι περιττό να παραμείνω τόσο πολυ στο δεύτερο.
Τι θα πρέπει να κάνω?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
Να κάνεις μια φορά την δομή ακολουθίας, μια φορά την δομή επιλογής, μια φορά την δομή επανάληψης, μια φορά τους πίνακες με αναφορά σε αλγορίθμους και προγράμματα
Το να τα κάνεις δύο φορές μοιάζει ανούσιο
Φαντάζομαι, όταν γράφεις δύο φορές εννοείς να μην αφιερώσω 2 μαθήματα για την κάθε δομή. Αυτό έκανα μέχρι τώρα και φαντάζομαι ότι μέχρι μέσα
Σεπτεμβρίου θα έχω τελειώσει με το δεύτερο. Καλα είναι, ε? ;)
όχι εννοεί οτι τα κεφάλαια 2-8 και 3-9 διδάσκονται παράλληλα.
Αν βγάλεις το 2ο κεφάλαιο έχεις τελοιώσει σχεδόν την μισή ύλη( από άποψη ασκήσεων)
Και ένα πολύ βασικό να ξέρεις. Να μην βιαστείς να τελειώσεις την ύλη , για να κάνεις τις επαναλήψεις. Το μάθημα αυτό δεν χρειάζεται ιδιαίτερη επανάληψη στο τέλος, αφού για κάθε κεφάλαιο έμμεσα κάνεις επανάληψη όλων των προηγουμένων. Αυτό το λέω, γιατί από όσο ξέρω πολλά φροντιστήρια πιέζουν η ύλη να έχει τελειώσει αρχές με μέσα Μαρτίου, ώστε να αρχίσουν οι επαναλήψεις. Η απαίτηση αυτή για το μάθημα της Ανάπτυξης κατά τη γνώμη μου, είναι λάθος.
Προετείνω να αφιερώσεις χρόνο στο 2ο κεφάλαιο. Είναι το κεφάλαιο που δυσκολευει τους περισσοτερους μαθητές. Εγώ ξεκινούσα περιπου 20 Αυγουστου και εκανα 2ο μέχρι καιμέσα Δεκεμβρίου. Μετά 3ο και μετά λέω τις διαφορές σε προγράμματα. Συνήθως ασκήσεις σε προγράμματα κάνω πολλές από Φεβρουάριο που αρχίζω 10ο. Δώσε όμως έμφαση στο 2ο!
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΕΡΜΑ ΟΛΟΥΣ, ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΟΛΥΤΙΜΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ;)