Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον - κεφ.6

This crossword was created by Καραμαούνας Πολύκαρπος with EclipseCrossword - www.eclipsecrossword.com

1
 
2                           
                             
3  45 
         
         
         
6                  7      8     
                                   
        910     
                 
11      12           
                     
            13  14               
                                 
                     
                     
                     
                     
    15                       
                             
                 
                 
16                               
                                 
        17          18     
                           
               
               
  19         
             
20           
             
           
           
           
           
21                                 
                                   
         
         
  22                   
                       
     
     

Οριζόντια

  1. Δέχεται στην είσοδο ένα πρόγραμμα γραμμένο σε μία γλώσσα υψηλού επιπέδου και παράγει ένα ισοδύναμο πρόγραμμα σε γλώσσα μηχανής
  2. Σύνολο των εντολών που πρέπει να δοθούν στον υπολογιστή, ώστε να υλοποιηθεί ο αλγόριθμος για την επίλυση του προβλήματος
  3. Είδος προγραμματισμού που χρησιμοποιεί τη δομή της ακολουθίας, τη δομή της επιλογής και τη δομή της επανάληψης μόνες και σε συνδυασμό τους
  4. Συλλογή έτοιμων υποπρογραμμάτων που συνδέεται με το τελικό πρόγραμμα
  5. Το πρόγραμμα που είναι έτοιμο προς εκτέλεση
  6. Σε συτόν γράφεται ο κώδικας του αρχικού προγράμματος
  7. Τεχνικές που χρησιμοποιούνται από την ιεραρχική σχεδίαση
  8. Είδος προγραμματισμού με βάση τον οποίο υπάρχουν υπολογιστές που διαθέτουν περισσότερους από έναν επεξεργαστές που μοιράζονται την ίδια μνήμη και λειτουργούν παράλληλα

Κάθετα

  1. Πλεονέκτημα των γλωσσών υψηλού επιπέδου με το οποίο διαθέτουν ανεξαρτησία από τον τύπο του ΗΥ
  2. Γλώσσα ισοδύναμη με μία ακολουθία δυαδικών ψηφίων, που αποτελούν εντολές προς τον επεξεργαστή για στοιχειώδεις λειτουργίες
  3. Το σύνολο των κανόνων που καθορίζει το νόημα των λέξεων, των εκφράσεων και των προτάσεων
  4. Το σύνολο των στοιχείων που χρησιμοποιεί μία γλώσσα (γράμματα πεζά και κεφαλαία, ψηφία, σημεία στίξης)
  5. Είδος προγραμματισμού που εκλαμβάνει ως πρωτεύοντα δομικά στοιχεία ενός προγράμματος τα δεδομένα, από τα οποία δημιουργούνται με κατάλληλη μορφοποίηση τα αντικείμενα (objects) που εμπεριέχουν και τις εφαρμόσιμες επάνω στα δεδομένα ενέργειες
  6. Η διαδικασία σχεδίασης “από επάνω προς τα κάτω” ή (top-down program design)
  7. Ειδικό πρόγραμμα που αναλαμβάνει τη μετάφραση της συμβολικής γλώσσας σε γλώσσα μηχανής
  8. Διαβάζει μία προς μία τις εντολές του αρχικού προγράμματος και για κάθε μία εκτελεί αμέσως μία ισοδύναμη ακολουθία εντολών μηχανής
  9. Περιβάλλον που παρέχει με ενιαίο τρόπο: έναν συντάκτη, έναν μεταγλωττιστή και έναν συνδέτη
  10. Αποτελείται από το τυπικό και το συντακτικό
  11. Οι λέξεις που είναι δεκτές από μία γλώσσα
  12. Εντοπίζονται από τον μεταγλωττιστή
  13. Προγραμματισμός με τον οποίο μετά την ανάλυση του προβλήματος σε υποπροβλήματα, κάθε υποπρόβλημα αποτελεί ανεξάρτητη ενότητα (module), που γράφεται ξεχωριστά
  14. Συνδέει το τελικό πρόγραμμα με τις βιβλιοθήκες
  15. Είδος προγραμματισμού με τη δυνατότητα γραφικής δημιουργίας ολόκληρου του περιβάλλοντος της εφαρμογής


This crossword puzzle was created by Καραμαούνας Πολύκαρπος with EclipseCrossword.