ΓΕΛ: Back to the Future

Ξεκίνησε από odysseas, 27 Νοε 2014, 06:19:11 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

gkipos

Την χώρισαν γιατί βρήκαν το πάτημα. Με 30 - 40 σχολές πληροφορικής ΑΕΙ - ΤΕΙ (αλήθεια πόσες είναι), κάποιοι βρήκαν την ευκαιρία και δημιούργησαν το ξεχωριστό πεδίο. Ενώ άμα υπήρχαν 15 δυνατά ΑΕΙ - ΤΕΙ δε θα τολμούσε κανείς να το κάνει αυτό.

Diotima

Μπορεί το ότι υπάρχουν πολλά τμήματα Πληροφορικής να τους βοήθησε πρακτικά στο διαχωρισμό, αλλά αυτό δε δικαιολογεί σε καμία περίπτωση το να μη μπορεί ο μαθητής που εξετάστηκε στο σχετικό αντικείμενο να δηλώσει όλα τα τμήματα του αντίστοιχου αντικειμένου. Και οι δικαιολογίες που γράφουν περί μη διαχωρισμού σχολών είναι για τα μικρά παιδιά και για να πείσουν τους όχι και τόσο σχετικούς, για να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα.
Αυτό δεν έχει ξαναγίνει σε κανένα εξεταστικό σύστημα και δεν έχει καμία βάση.
Ο μαθητής δε δηλώνει ολόκληρες σχολές (π.χ. σχολή Θετικών Επιστημών) αλλά δηλώνει τμήματα των σχολών ή των Πανεπιστημίων ή των Πολυτεχνείων. Το μαθητή τον ενδιαφέρει το αντικείμενο των τμημάτων που δηλώνει και πρέπει να έχει για την Πληροφορική όλες τις επιλογές τμημάτων που έχει η επιστήμη αυτή, είτε είναι λίγα είτε πολλά. Αφού εξετάστηκε στο αντικείμενο της πρέπει να μπορεί να τα δηλώσει όλα, γιατί να περιορίζεται άδικα; Γιατί να μη μπορεί από την 3η ομάδα προσανατολισμού να διεκδικήσει μια θέση Πληροφορικής στο ΕΚΠΑ και να περνάει αυτός που εξετάστηκε στη Χημεία;
Για να μη σπάσουν τη σχολή Θετικών Επιστημών του ΕΚΠΑ; Είναι εξωφρενικά παράλογο!
Τα ΤΕΙ Πληροφορικής τα έβαλαν στη Θετική για να τραβήξουν περισσότερους μαθητές, όχι τους άριστους, αυτούς θα τους έχουν, αλλά για να διώξουν την πιθανή ανασφάλεια ενός μέτριου μαθητή ότι αν έχει αποτυχία και δεν περάσει σε ΑΕΙ, τουλάχιστον θα μπορεί να περάσει σε κάποιο από τα ΤΕΙ Πληροφορικής, που είναι αρκετά διάσημα στις προτιμήσεις των μαθητών.

Νομίζω ότι το καλύτερο που μπορεί να γίνει αυτήν τη στιγμή είναι μια "συμμαχία" των ενώσεων των Πληροφορικών με την Ε.Ε.Φ. ώστε να μπει η Φυσική ως επιλεγόμενο στην 3η Κατεύθυνση, ώστε με Μαθηματικά-ΑΕΠΠ-Φυσική να ανοίξουν οι Θετικές-Τεχνολογικές σχολές του 2ου πεδίου. Πρέπει να γίνει μια κινητοποίηση και να κατεβάσουν κοινή πρόταση. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν όλες οι προτάσεις που έγιναν από το καλοκαίρι του 2013, όπως οι υπογραφές των 18 προέδρων των τμημάτων Πληροφορικής, οι επιλογές των σχολών μέσω ΑΔΙΠ που απαιτούν εξέταση στην Πληροφορική και ότι άλλο υλικό υπάρχει για να πολεμηθεί ο απόλυτος παραλογισμός που ζούμε.
Ξέρω ότι πολύ δύσκολα θα το δεχτούν διότι αυτόν ακριβώς το συνδυασμό μαθημάτων θέλησαν να αποφύγουν για να ευνοήσουν μία και μόνο συντεχνία.
Όμως είναι περισσότερες οι πιθανότητες επιτυχίας όταν δεν είσαι μόνος σου και έχεις και άλλους συμμάχους που θίγονται κι αυτοί και διαφωνούν με τον παραλογισμό.

makisele

Παράθεση από: Diotima στις 10 Απρ 2015, 08:04:24 ΜΜ
Νομίζω ότι το καλύτερο που μπορεί να γίνει αυτήν τη στιγμή είναι μια "συμμαχία" των ενώσεων των Πληροφορικών με την Ε.Ε.Φ. ώστε να μπει η Φυσική ως επιλεγόμενο στην 3η Κατεύθυνση, ώστε με Μαθηματικά-ΑΕΠΠ-Φυσική να ανοίξουν οι Θετικές-Τεχνολογικές σχολές του 2ου πεδίου. Πρέπει να γίνει μια κινητοποίηση και να κατεβάσουν κοινή πρόταση. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν όλες οι προτάσεις που έγιναν από το καλοκαίρι του 2013, όπως οι υπογραφές των 18 προέδρων των τμημάτων Πληροφορικής, οι επιλογές των σχολών μέσω ΑΔΙΠ που απαιτούν εξέταση στην Πληροφορική και ότι άλλο υλικό υπάρχει για να πολεμηθεί ο απόλυτος παραλογισμός που ζούμε.
Ξέρω ότι πολύ δύσκολα θα το δεχτούν διότι αυτόν ακριβώς το συνδυασμό μαθημάτων θέλησαν να αποφύγουν για να ευνοήσουν μία και μόνο συντεχνία.
Όμως είναι περισσότερες οι πιθανότητες επιτυχίας όταν δεν είσαι μόνος σου και έχεις και άλλους συμμάχους που θίγονται κι αυτοί και διαφωνούν με τον παραλογισμό.
+1
το εχω προτεινει απο την πρωτη στιγμη που ανακοινωθηκε το εξεταστικο.

pvs

Παράθεση από: Diotima στις 10 Απρ 2015, 08:04:24 ΜΜ
Τα ΤΕΙ Πληροφορικής τα έβαλαν στη Θετική για να τραβήξουν περισσότερους μαθητές, όχι τους άριστους, αυτούς θα τους έχουν, αλλά για να διώξουν την πιθανή ανασφάλεια ενός μέτριου μαθητή ότι αν έχει αποτυχία και δεν περάσει σε ΑΕΙ, τουλάχιστον θα μπορεί να περάσει σε κάποιο από τα ΤΕΙ Πληροφορικής, που είναι αρκετά διάσημα στις προτιμήσεις των μαθητών.
Νομίζω ότι το καλύτερο που μπορεί να γίνει αυτήν τη στιγμή είναι μια "συμμαχία" των ενώσεων των Πληροφορικών με την Ε.Ε.Φ. ώστε να μπει η Φυσική ως επιλεγόμενο στην 3η Κατεύθυνση, ώστε με Μαθηματικά-ΑΕΠΠ-Φυσική να ανοίξουν οι Θετικές-Τεχνολογικές σχολές του 2ου πεδίου.
Ήταν όλα προμελετημένα, έφτιαξαν ένα σύστημα στα μέτρα που ήθελε η συντεχνία. Την πρόταση για τη Φυσική δεν πρόκειται να τη δεχτούν γιατί πολύ απλά ξέρουν ότι θα χάσουν πολλά παιδιά από τη Θετική. Από τη Δευτέρα έχουν βγει τα κομπιουτεράκια, 12 χρόνια ήταν πολλά μακριά από την πίτα όπως λένε.

petrosp13

Δεν θα μου φανεί καθόλου απίθανο να έχουν μελετήσει τα στατιστικά των τελευταίων ετών για τις επιλογές των υποψηφίων Πληροφορικής και να χώρισαν τις σχολές με βάση αυτά
Το αδιανόητο είναι ότι διαμαρτύρονται οι Φυσικοί, οι Οικονομολόγοι, οι Πληροφορικοί και μάλλον και οι Μαθηματικοί
Τόσες ισχυρές ενώσεις και αλωνίζει μόνο μια;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Diotima

Ξέχασες και τους Κοινωνιολόγους. Οι Φυσικοί διαμαρτύρονται γιατί χάνουν πολλές ώρες, όλα τα παιδιά της δικής μας ομάδας. Θεωρούν τους εαυτούς τους περισσότερο θιγμένους κι από τους Πληροφορικούς. Οι Κοινωνιολόγοι εξαφανίστηκαν.
Τα στατιστικά των Πανελλαδικών τα έχουν σίγουρα μελετήσει άλλοι γι αυτούς. Οι φίλοι τους Χημικοί που είναι κοντά τους και τους επηρεάζουν υπέρ τους.

Diotima

#591
Πιστεύω ότι ακόμα και ότι έβγαλαν στη φόρα το νέο εξεταστικό τη Μεγάλη Εβδομάδα μεθόδευση είναι και αυτό. Τώρα που ο κόσμος ασχολείται λιγότερο με τα κοινά γιατί πάει να κάνει Πάσχα. Πάντα όταν περιμένουν αντιδράσεις έτσι γίνεται.
Νομίζω ότι μπορούμε να συμμαχήσουμε με Φυσικούς και Κοινωνιολόγους και να κατεβεί κοινή πρόταση. Να φύγει η άσχετη Βιολογία και στη θέση της να μπει η Φυσική. Και αντί για Ιστορία να μπουν τα Στοιχεία Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών.
Έτσι θα έχουμε:
Μαθηματικά - ΑΕΠΠ υποχρεωτικά και:
1) ΑΟΘ για Οικονομικές σχολές
2) Φυσική για Θετικές και Τεχνολογικές σχολές (εκτός τις συναφείς με Χημεία εκτός αν οι ίδιες το επιλέξουν)
3) Στοιχεία Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών για Κοινωνικές Επιστήμες και Παιδαγωγικές Επιστήμες και Αστυνομίες ή Στρατιωτικές.
Έβγαλα την Ιστορία γιατί νομίζω ότι ένα μάθημα Κοινωνιολογίας είναι καλύτερο για τα Παιδαγωγικά αλλά και γιατί στην ομάδα μας θα μπουν και οι αστυνομικές σχολές που γι αυτές κατά τη γνώμη μου είναι σχετικότερο ένα τέτοιο μάθημα. Η Κοινωνιολογία είναι συμπαθητικό μάθημα για πολλά παιδιά και μεγαλώνει και η ομάδα των παιδαγωγικών.
Εξ' άλλου και οι ίδιοι περίμεναν να είναι στην ομάδα των Οικονομικών Επιστημών.
Έτσι συμμαχούμε με Φυσικούς και Κοινωνιολόγους και κατεβάζουμε κοινή πρόταση.

xristos_ts

Ο άνθρωπος που τάχθηκε κατά του ελιτισμού και της αριστείας των πρότυπων σχολείων, δεν έχει κανένα πρόβλημα να διαχωρίσει τους υποψήφιους των πανελλαδικών εξετάσεων σε "άριστους" και "πλέμπα".
Όσο οι ενώσεις μας δεν συνεργάζονται και δε διεκδικούν πιο αποφασιστικά το αυτονόητο, είναι σίγουρο ότι θα αλωνίζει η ΕΕΧ-15000.

Καλό Πάσχα συνάδελφοι.

ΠΛΑΤΑΝ

Παράθεση από: Diotima στις 11 Απρ 2015, 01:35:08 ΠΜ
Πιστεύω ότι ακόμα και ότι έβγαλαν στη φόρα το νέο εξεταστικό τη Μεγάλη Εβδομάδα μεθόδευση είναι και αυτό. Τώρα που ο κόσμος ασχολείται λιγότερο με τα κοινά γιατί πάει να κάνει Πάσχα. Πάντα όταν περιμένουν αντιδράσεις έτσι γίνεται.
Νομίζω ότι μπορούμε να συμμαχήσουμε με Φυσικούς και Κοινωνιολόγους και να κατεβεί κοινή πρόταση. Να φύγει η άσχετη Βιολογία και στη θέση της να μπει η Φυσική. Και αντί για Ιστορία να μπουν τα Στοιχεία Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών.
Έτσι θα έχουμε:
Μαθηματικά - ΑΕΠΠ υποχρεωτικά και:
1) ΑΟΘ για Οικονομικές σχολές
2) Φυσική για Θετικές και Τεχνολογικές σχολές (εκτός τις συναφείς με Χημεία εκτός αν οι ίδιες το επιλέξουν)
3) Στοιχεία Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών για Κοινωνικές Επιστήμες και Παιδαγωγικές Επιστήμες και Αστυνομίες ή Στρατιωτικές.
Έβγαλα την Ιστορία γιατί νομίζω ότι ένα μάθημα Κοινωνιολογίας είναι καλύτερο για τα Παιδαγωγικά αλλά και γιατί στην ομάδα μας θα μπουν και οι αστυνομικές σχολές που γι αυτές κατά τη γνώμη μου είναι σχετικότερο ένα τέτοιο μάθημα. Η Κοινωνιολογία είναι συμπαθητικό μάθημα για πολλά παιδιά και μεγαλώνει και η ομάδα των παιδαγωγικών.
Εξ' άλλου και οι ίδιοι περίμεναν να είναι στην ομάδα των Οικονομικών Επιστημών.
Έτσι συμμαχούμε με Φυσικούς και Κοινωνιολόγους και κατεβάζουμε κοινή πρόταση.


Συμφωνώ απόλυτα με το μέλος Diotima. Η πρόταση αυτή είναι ό,τι καλύτερο έχω ακούσει αυτές τις μέρες. Να γίνει άμεση επαφή και των τριών κλάδων: πληροφορικών, φυσικών και κοινωνιολόγων, και να γίνει από κοινού συνάντηση με το υπουργείο. Μια κοινή πρόταση και των τριών κλάδων δε μπορεί να μην τη λάβουν υπόψη τους. Άλλωστε κυκλοφορεί ευρέως αυτές τις μέρες, από υποτίθεται έγκυρες πηγές, ότι το υπουργείο έχει σκοπό να κάνει μια-δυο μικροαλλαγές στο ανακοινωθέν σύστημα. Οπότε μια κοινή πρόταση τριών ενώσεων, πιστεύω ότι είναι προς τη σωστή κατεύθυνση. Από την πλευρά μου θα μεταφέρω τώρα αυτή την πρόταση στο σύλλογο κοινωνιολόγων. Δε νομίζω να υπάρχει λόγος αντίρρησης από εκεί.

pgrontas

Παράθεση από: xristos_ts στις 11 Απρ 2015, 09:13:18 ΠΜ
Ο άνθρωπος που τάχθηκε κατά του ελιτισμού και της αριστείας των πρότυπων σχολείων, δεν έχει κανένα πρόβλημα να διαχωρίσει τους υποψήφιους των πανελλαδικών εξετάσεων σε "άριστους" και "πλέμπα".

Αυτό ήθελα να το γράψω εδώ και μέρες αλλά δίσταζα.
Μέγιστο αριθμό επιλογών για τους υποψήφιους της ιατρικής, οι άλλοι βολευτείτε με ό,τι περισσέψει.
+1
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

gkipos

Παράθεση από: xristos_ts στις 11 Απρ 2015, 09:13:18 ΠΜ
Ο άνθρωπος που τάχθηκε κατά του ελιτισμού και της αριστείας των πρότυπων σχολείων, δεν έχει κανένα πρόβλημα να διαχωρίσει τους υποψήφιους των πανελλαδικών εξετάσεων σε "άριστους" και "πλέμπα".
Όσο οι ενώσεις μας δεν συνεργάζονται και δε διεκδικούν πιο αποφασιστικά το αυτονόητο, είναι σίγουρο ότι θα αλωνίζει η ΕΕΧ-15000.

Καλό Πάσχα συνάδελφοι.


Απ΄τη στιγμή που θα υπήρχε  Γ Κατεύθυνση ανεξαρτήτως μαθημάτων, θα ίσχυε αυτός ο διαχωρισμός!

vistrian

http://xenesglosses.eu/wp-content/uploads/2015/04/90711776.jpeg

Οι καθηγητές Πληροφορικής αναβαθμίζονται... :P

Με το νέο σύστημα οι μηχανολόγοι μηχανικοί ηλεκτρικών υπολογιστών ... :D
VR in Computing

papaluk


tasospap

Η ΑΕΠΠ θα διδάσκεται ταυτόχρονα σε μαθητές του Β' και του Γ' τομέα σπουδών; Θα δημιουργείται ένα τμήμα δηλαδή;

petrosp13

Λογικά στην Γ κατεύθυνση θα έχει παραπάνω ώρες, οπότε όχι
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής