Το Στέκι των Πληροφορικών

Επαγγελματικό Λύκειο => Γενικά => Μήνυμα ξεκίνησε από: Geo71P στις 23 Σεπ 2013, 10:46:58 ΜΜ

Τίτλος: Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Αποστολή από: Geo71P στις 23 Σεπ 2013, 10:46:58 ΜΜ
Συνάδελφοι για το μάθημα Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών της Α στα ΕΠΑΛ έχει κανείς ιδέα τη πρέπει να διδάξουμε;
Τίτλος: Απ: Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Αποστολή από: odyssevax στις 23 Σεπ 2013, 11:49:09 ΜΜ
Το μάθημα στο ψηφισθέν νομοσχέδιο που κυκλοφόρησε και σε ΦΕΚ, λέγεται Εφαρμογές Πληροφορικής!
Τίτλος: Απ: Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Αποστολή από: Geo71P στις 24 Σεπ 2013, 11:04:09 ΠΜ
Στις οδηγίες για αναθέσεις μαθημάτων όμως το αναφέρει ως Τεχνολογία.... και εκτός από ΠΕ19-20 δεύτερη ανάθεση το έχουν ηλεκτρονικοί...
Τίτλος: Απ: Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Αποστολή από: odyssevax στις 25 Σεπ 2013, 12:54:12 ΠΜ
Ο νόμος υπερισχύει των οδηγιών ανάθεσης! (επίσης, αν δεις διαφέρουν χρονολογικά, το ΦΕΚ του νόμου είναι πιο πρόσφατο. Γιατί πολύ απλά "βιάστηκαν" να στείλουν τις οδηγίες. Γεγονός που αναδεικνύει την προχειρότητα κι ασυνεννοησία τους!)

Keep walking!
Τίτλος: Απ: Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Αποστολή από: gedeon στις 25 Σεπ 2013, 11:06:40 ΜΜ

Φαντάζομαι θα διδάσκονται τα ίδια όπως παλιά. Άλλωστε το ίδιο βιβλίο είναι (το ένδοξο Αυτοματισμός Γραφείου)
Τίτλος: Απ: Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Αποστολή από: odyssevax στις 30 Σεπ 2013, 10:07:10 ΠΜ
Όλα είναι αδιευκρίνιστα!!! Το πιο σοβαρό πρόβλημα που έχει προκύψει είναι το survey που δεν επιτρέπει τη καταχώρηση 2ου στις ώρες. Θα πρέπει να υπάρξει μία στοχευμένη κίνηση αποσαφήνισης του θέματος με άμεση μέριμνα.
Τίτλος: Απ: Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Αποστολή από: amichail στις 30 Σεπ 2013, 04:45:20 ΜΜ
Έχει έρθει διευκρινιστικό ότι ναι το μάθημα λέγεται Εφαρμογές Πληροφορικής και όχι ΤΠΕ (συνημμένο).
Αυτό είναι άλλο ένα επιχείρημα για τον 2ο στο μάθημα.
Στο survey είναι όντως πρόβλημα αλλά πρώτον το έχουν περάσει σαν ΤΠΕ οπότε αναμένεται διόρθωση και δεύτερον υπάρχει ανακοίνωση ότι όλα τα μαθήματα έχουν περαστεί ως θεωρητικά προς το παρόν και μέχρι νεοτέρας (επίσης συνημμένο)
Μετάφραση:
α) το ΥΠΑΙΘ έβγαλε την εγκύκλιο πριν το νόμο και τώρα το μπαλώνει
β) στο survey δεν ξέρουν και αυτοί τι να κάνουν (μέχρι τις 26/9 δεν υπήρχε καν η επιλογή δήλωσης) και αναμένουν οδηγίες, αν υποθέσουμε ότι υπάρχει κάποιος που ξέρει τι γίνεται.

Τώρα που το ξανασκέφτομαι, αφού το μάθημα δεν λέγεται ΤΠΕ δεν ισχύει η Β ανάθεση στους Ηλεκτρονικούς;  ;D
Τίτλος: Απ: Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Αποστολή από: odyssevax στις 30 Σεπ 2013, 06:00:50 ΜΜ
Ο Nikolaos D. Skikos (πρόεδρος της ΠΕΚΑΠ) έγραψε στο fb:

Από την ομάδα υλοποίησης και υποστήριξης της καταγραφής (survey), απάντησαν «Περιμένουμε ακόμα κάποιες διευκρινήσεις από τη Διεύθυνση Σπουδών για το συγκεκριμένο μάθημα». Από το Υπουργείο και το Ι.Ε.Π. αναφέρουν ότι θα υπάρξουν οδηγίες σχετικά με τα μαθήματα της Α τάξης ΕΠΑΛ.

Εγώ λέω:

Στα σχολεία διεξάγονται Σύλλογοι ανάθεσης μαθημάτων κι οι Δντές καταχωρούν στο survey μονούς τους εκπ/κούς και διαμορφώνουν αντίστοιχα εβδομαδιαία ωρολόγια προγράμματα, "δίνοντας" ως πλεονάζουσες τις ώρες στις Δνσεις Δ.Ε. κατόπιν προφορικών οδηγιών-πιέσεων!!! Τα αιρετά μέλη των ΠΥΣΔΕ τί κάνουν;;; Εμείς τί κάνουμε όσο περιμένουμε;;; Οι σχολικοί σύμβουλοι τί κάνουν;;; Η ΠΕΚΑΠ έχει βγάλει ένα ΔΤ, οκ, από 'κει και μετά;;; Προσωπικά θα καταθέσω αίτημα θεραπείας στον Δντή του σχολείου μου. Όσο το αφήνουμε τόσο εγκαθιδρύεται!!! Ούτε ΑΠΣ, ούτε βιβλίο, ούτε οδηγίες διδασκαλίας, ούτε αναθέσεις (γιατί με την κατάργηση της ΥΑ της 23/8/2013 που το όνομα ήταν ακόμα ΤΠΕ και με το ΦΕΚ της 17/9/2013 που το όνομα είναι Εφαρμογές Πληροφορικής, οι αναθέσεις στις αρχές Σεπτέμβρη δεν ισχύουν αφού αναφέρονται σε όνομα μαθήματος ΤΠΕ!!!) Ο Δντής του ΣΕΚ στο οποίο διατίθεμαι μερικώς υπέβαλλε έγγραφο ερώτημα στο Τμήμα Εκπαιδευτικών Θεμάτων της Δνσης για να του απαντηθεί γραπτώς, με στρογγυλή κι υπογραφή από αρμόδιο όργανο!!!
Τίτλος: Απ: Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Αποστολή από: odyssevax στις 01 Οκτ 2013, 03:48:49 ΠΜ
Τοποθέτηση σε Συνεδρίαση Συλλόγου Διδασκόντων ΕΠΑΛ
----------------------------------------------------------------------
Η ανάγνωση των ονομάτων των θεωρητικών μαθημάτων που ανατέθηκαν στους συνάδελφους εκπαιδευτικούς κ.κ. ... αντίστοιχα ήταν ημιτελής! Συγκεκριμένα, δεν αναφέρθηκε το όνομα του μαθήματος "Εφαρμογές Πληροφορικής" των ... τμημάτων της Α' τάξης των ... ομάδων προσανατολισμού που λειτουργούν στο σχολείο. Στο πληροφοριακό σύστημα survey του ΥΠΑΙΘ, που δεν επέχει κανένα νομικό ρόλο πάρα μόνο αποτελεί ένα ηλεκτρονικό εργαλείο διαχείρισης, έχουν καταχωρηθεί οι ώρες διδασκαλίας του συγκεκριμένου μαθήματος ..., με τη δικαιολογία του προσωρινά αναρτημένου μέχρι νεωτέρας ως θεωρητικού, χωρίς να έχει διευκρινιστεί εγγράφως αν χαρακτηρίζεται ως θεωρητικό ή εργαστηριακό, και χωρίς να εγκριθεί από το Σύλλογο Διδασκόντων. Επίσης, έχει καταρτιστεί εβδομαδιαίο ωρολόγιο πρόγραμμα με αυτή την ανάθεση, αγνοώντας το εβδομαδιαίο ωρολόγιο πρόγραμμα του ... ΣΕΚ ..., ο Δντής του οποίου διατύπωσε ερώτημα γραπτής ενημέρωσης στο τμήμα Εκπαιδευτικών Θεμάτων της Δνσης Δ.Ε. ... προκειμένου να λάβει έγγραφη απάντηση που εκκρεμεί, σχετικά με την ισχύ του υπ. αριθμ. 164681/Γ2/18-12-2008 εγγράφου του τμήματος Β' της Δ/νσης Σπουδών του Ενιαίου Διοικητικού Τομέα Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης με θέμα "Απάντηση εγγράφου" προς το Γραφείο Σχολικών Συμβούλων της Δ/νσης Δ.Ε. Β' Αθήνας όπου διευκρινίζεται ότι σύμφωνα με την πράξη 5/11-2-2008 του τμήματος Τ.Ε.Ε. του τότε Παιδαγωγικού Ινστιτούτου το μάθημα με τίτλο "Εφαρμογές Πληροφορικής" της Α' ΕΠΑΛ είναι Εργαστηριακό και διδάσκεται στα Εργαστήρια Πληροφορικής! Τέλος έχουν παρασχεθεί πληροφορίες συμπλήρωσης ωραρίου προς τη Δ/νση Δ.Ε. ..., βασιζόμενες σε αυτά τα δεδομένα, για διάθεση-συμπλήρωση ωραρίου συναδέλφων στην Α/θμια, χωρίς μάλιστα να έχουν ολοκληρωθεί οι αντίστοιχες ενέργειες του ΠΥΣΔΕ σχετικά με την Β/θμια, όπως καταγγέλλει κι η ... ΕΛΜΕ ... σε σημερινό έγγραφό της!

Στο ΦΕΚ 193 τ. Α'/17-9-2013 που αφορά τον νόμο 4186 με τίτλο "Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και λοιπές διατάξεις" κι η ισχύς του οποίου ξεκινά από το τρέχον σχολικό έτος 2013-2014, το μάθημα έχει όνομα "Εφαρμογές Πληροφορικής". Με το συγκεκριμένο ΦΕΚ και σύμφωνα με το υπ. αριθμ. 135725/Γ2/24-09-2013 έγγραφο του τμήματος Β' της Δ/νσης Σπουδών Β/θμιας Εκπ/σης του Ενιαίου Διοικητικού Τομέα Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης δεν ισχύει η με αρ. πρωτ. 116605/Γ2/23-08-2013 ΥΑ (ΦΕΚ 2211 τ. Β') στην οποία το μάθημα αναγραφόταν με όνομα "Τεχνολογίες Πληροφορικής κι Επικοινωνιών", και κατ' επέκταση δεν ισχύει η υπ. αριθμ. 126567/Γ2/10-09-2013 ΥΑ όπου ως όνομα του μαθήματος αναφέρεται πάλι το "Τεχνολογίες Πληροφορικής κι Επικοινωνιών", η οποία μάλιστα δεν έχει δημοσιευτεί ακόμα σε ΦΕΚ για να ενεργοποιηθεί η ισχύς της! Ως εκ τούτου κι οι αναθέσεις του μαθήματος "Εφαρμογές Πληροφορικής" που εξακολουθούν να ισχύουν είναι της κείμενης νομοθεσίας, ελλείψει κιόλας έκδοσης νέου αναλυτικού προγράμματος σπουδών, όπου σύμφωνα με το υπάρχον πρέπει να διεξάγεται στο εργαστήριο!!!

Κατόπιν όλων αυτών θεωρώ ότι:
α) Δεν δύναται να γίνει η ανάθεση των ωρών του μαθήματος "Εφαρμογές Πληροφορικής" από το Σύλλογο Διδασκόντων του ... κι όλες οι κατ' επέκταση ενέργειες (σύνταξη εβδομαδιαίου ωρολογίου προγράμματος, πινάκων για διάθεση-συμπλήρωση ωραρίου στην Β/θμια ή Α/θμια κτλ) που αντιβαίνουν τα παραπάνω, μέχρι να διευκρινιστεί εγγράφως ο χαρακτηρισμός του, μιας κι όταν είναι εργαστηριακό το αναθέτει ο Σύλλογος Διδασκόντων του ... ΣΕΚ ... κι επίσης όταν οι μαθητές του τμήματος ανέρχονται των 13, καθώς δεν ανήκει στον Τομέα Πληροφορικής, διδάσκεται από 2 συναδέλφους, σύμφωνα με την ισχύουσα 13α οδηγία του υπ. αριθμ. 119052/Γ2/17-09-2008 του τμήματος Δ' της Δ/νσης Σπουδών Β/θμιας Εκπ/σης του Ενιαίου Διοικητικού Τομέα Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης.
β) Η καταχώρηση των στοιχείων των ωρών διδασκαλίας των μαθημάτων και των αντίστοιχων διδασκόντων συναδέλφων στο ΠΣ survey δεν θα πρέπει να αποτελεί δέσμευση για το Σύλλογο Διδασκόντων καθώς η ανάθεση των μαθημάτων και των ωρών διδασκαλίας τους δεν εξαρτάται από αυτό!

Για όλους αυτούς τους λόγους δεν συναινώ με την υπογραφή μου στο συγραφέν πρακτικό ως προς τις αναθέσεις των μαθημάτων και δηλώνω ότι σε αντίθετη περίπτωση θιξίματος οποιουδήποτε έννομου συμφέροντός μου επιφυλάσσομαι να καταθέσω αίτημα θεραπείας προς τη Δνση του σχολείου.

Σας ευχαριστώ.
Τίτλος: Απ: Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Αποστολή από: odyssevax στις 01 Οκτ 2013, 03:59:56 ΜΜ
Μετά και τη σημερινή εξέλιξη http://www.minedu.gov.gr/home/dioikitika-eggrafa-main/59-eggrafa-deyterobathmias-ekpaideysis/10186-01-10-13-2013-2014.html και με δεδομένο ότι καταργήθηκε η συνδιδασκαλία στα ΓΕΛ, αφού είναι άλλο πράγμα να χαρακτηριστεί ένα μάθημα ως εργαστηριακό, κι άλλο να γραφεί ότι διδάσκεται στο εργαστήριο, πολύ φοβάμαι και για τα ΕΠΑΛ, αν κι εκεί υπάρχουν κι άλλες θιγόμενες ειδικότητες και το ειδικό καθεστώς των Εργαστηριακών Κέντρων ως όνομα (πρώην ΣΕΚ) πλέον ... Keep walking!
Τίτλος: Απ: Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Αποστολή από: P.Tsiotakis στις 01 Οκτ 2013, 08:11:41 ΜΜ
Μετά από ένα ολόκληρο καλοκαίρι που ο κος Αρβανιτόπουλος και οι σύμβουλοί του τρομοκράτησαν τους εκπαιδευτικούς Πληροφορικής για να πετύχουν τους στόχους τους, έρχονται τώρα να ολοκληρώσουν το σχεδιασμό τους υποβαθμίζοντας δραματικά το επίπεδο διδασκαλίας του μαθήματος στο ΓΕΛ (κατά τη γνώμη μου έρχονται και οι άλλες βαθμίδες).

Τα πράγματα νομίζω πλέον είναι ξεκάθαρα -πέρα από τη γενικότερη αντίδραση: διδασκαλία του γνωστικού μας αντικειμένου -όπως επιβάλλεται άλλωστε- και με τις μετρημένες γνώσεις υπολογιστών που διαθέτουμε, με πιστοποίηση Α' επιπέδου όπως σχεδόν όλοι, ανάληψη εξωδιδακτικών καθηκόντων στο πλαίσιο της ισοκατανομής ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ.


=========
εννοείται ότι ΣΤΟ ΟΡΘΟΝ θα κλείσει το σπάσιμο στο γυμνάσιο και η συνδιδασκαλία στα ΕΠΑΛ
Τίτλος: Απ: Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Αποστολή από: odyssevax στις 02 Οκτ 2013, 02:40:29 ΠΜ
Καθείς εφ' ω ετάχθη!!!
Τίτλος: Απ: Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Αποστολή από: odyssevax στις 02 Οκτ 2013, 03:25:50 ΜΜ
Να 'χαμε και την απάντηση ...

Σήμερα ο Δντής του ΣΕΚ στο οποίο διατίθεμαι μερικώς (και προσωρινά χωρίς απόφαση Δντή Δ.Ε., τη στιγμή που ο Δντής του ΕΠΑΛ που είμαι τοποθετημένος οριστικά αναγνωρίζει την προφορική οδηγία "βασιλείας" του survey στη ρύθμιση θεμάτων όπως αναθέσεις ωρών διδασκαλίας κτλ) μετά από προσωπική του συνάντηση (του κατέθεσε κι έγγραφο ερώτημα) με τον Δντή Σπουδών Δ.Ε. του ΥΠΑΙΘ κο Στυλιανό Μερκούρη πήρε ως προφορική απάντηση (αναμένεται και γραπτώς) ότι το μάθημα "Εφαρμογές Πληροφορικής" της Α' ΕΠΑΛ είναι εργαστηριακό και διδάσκεται στο εργαστήριο Πληροφορικής (έχει διαφορά!!!). Την ίδια προφορική απάντηση του έδωσαν κι από το αντίστοιχο τμήμα Τ.Ε.Ε. του ΙΕΠ. Εκκρεμεί να ξεκαθαρίσει το τοπίο ως προς τις αναθέσεις. Όσον αφορά όμως το survey και το ξεκλείδωμα της δυνατότητας καταχώρησης ωρών και σε 2ο συνάδελφο για το μάθημα, όλοι τον παρέπεμψαν στον ... Αγγ. Λασ.!!!

Keep walking!

http://www.stauroulaxoulidou.gr/eroteseis/eroteseis/poios-einai-aggelos-laskaresdieukrineseis-apo-ton-upourgo-paideias.html
Τίτλος: Απ: Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Αποστολή από: odyssevax στις 03 Οκτ 2013, 01:10:53 ΠΜ
Οι μεν http://www.alfavita.gr/arthron/8-%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%AE%CE%BC%CE%B9%CE%B1-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%AD%CE%B8%CE%B5%CF%83%CE%B1%CE%BD-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83%CF%86%CF%85%CE%B3%CE%AD%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CF%83%CF%84%CE%B5

κι οι δε http://www.alfavita.gr/sites/default/files/attachments/ypourgeio.pdf !!!

http://www.diorismos.gr/Dpages/news/viewnews.php?nid=16698&spec=gov&type=1

Γιε μου, πού πας;;; Μάνα, θα πάω στα καράβια!!! http://www.diorismos.gr/Dpages/news/viewnews.php?nid=16706&spec=job&type=1
Τίτλος: Απ: Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Αποστολή από: odyssevax στις 04 Οκτ 2013, 06:38:05 ΜΜ
Απάντηση από Σχολικό Σύμβουλο, μέλος του ΔΣ της ΠΕΚΑΠ:

Το υπουργείο μετά από πολλές ενοχλήσεις (και δικές μας) έχει αποστείλει ερώτημα προς το ΙΕΠ. Το ΙΕΠ σύμφωνα με πληροφορίες θα απαντήσει ότι είναι εργαστηριακό (όπως είχε απαντήσει και για το αντίστοιχο παλαιότερο μάθημα).

Το μάθημα δεν έχει χαρακτηριστεί ούτε ως θεωρητικό ούτε ως εργαστηριακό. Ορισμένοι Διευθυντές "αξιοποιούν" μια γενικότερη παλιά οδηγία η οποία στα πλαίσια της ισοδυναμίας της Α ΕΠΑΛ με την Α ΓΕΛ όριζε ότι στην Α ΕΠΑΛ δεν υπάρχουν εργαστηριακά μαθήματα.

Δεν προβλέπεται εύκολη λύση αν δεν το ξεκαθαρίσει το Υπουργείο

Η δική μου απάντηση:

α) Όταν βγαίνει ένας νέος νόμος που καταργεί έναν προηγούμενο, παύει να ισχύει η ισοδυναμία Α' ΓΕΛ και Α' ΕΠΑΛ, πόσο μάλλον που τώρα με τις ομάδες προσανατολισμού εμπλέκονται κι οι τομείς από την Α' πλέον, όπως παλιά με τα ΤΕΕ. β) Δεν υπάρχει νέο και παλιό μάθημα από τη στιγμή που παραμένει το ίδιο όνομα. Π.χ. η Φυσική σαν όνομα μαθήματος παραμένει, δεν σημαίνει ότι είναι ένα νέο μάθημα. Αυτό που θα προσδιοριστεί είναι οι οδηγίες διδασκαλίας του, όπως έγινε στα ΓΕΛ (και που κάθε χρόνο στέλνονται στα ΕΠΑΛ). γ) Η όλη εμμονή έγκειται σε προφορικές οδηγίες για χάρη ενός ΠΣ που λέγεται survey και "διαχειριστής" του οποίου είναι ο Άγγελος Λάσκαρης (σε αυτόν παρέπεμψαν τον Δντή του ... ΣΕΚ ... για το ξεκλείδωμα του αντίστοιχου πεδίου καταχώρησης των ωρών), ο οποίος έτσι εφαρμόζει την μνημονιακή πολιτική της κυβέρνησης στο Υπουργείο Παιδείας. δ) Θα πρέπει να υπάρξει μεθοδευμένη παρέμβαση προς όλες τις κατευθύνσεις από ΟΛΜΕ, ΠΕΚΑΠ, Συμβούλους, ώστε να καταστεί σαφές ότι είναι παράνομο (στα ΓΕΛ καταργήθηκε η συνδιδασκαλία εγγράφως, στα ΕΠΑΛ όχι ακόμη)!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ιδού η απάντηση!!!

https://www.dropbox.com/s/dwcz671xw8ni1uv/8199475%20%CE%91%CF%80%CE%AC%CE%BD%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B7.pdf

--------------------------------------

http://survey.sch.gr/

http://www.gdimitrakopoulos.gr/files/egkyklios_31_1.pdf

http://www.gdimitrakopoulos.gr/files/egkyklios_epivevaiwsi_27921_d1_20130228.pdf

http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A0%CF%81%CE%BF%CF%83%CF%89%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%AC_%CE%94%CE%B5%CE%B4%CE%BF%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%B1

Δικαίωμα αντίρρησης
---------------------------
Το υποκείμενο των δεδομένων έχει δικαίωμα να προβάλλει οποτεδήποτε αντιρρήσεις για την επεξεργασία δεδομένων που το αφορούν. Οι αντιρρήσεις απευθύνονται εγγράφως στον υπεύθυνο επεξεργασίας και πρέπει να περιέχουν αίτημα για συγκεκριμένη ενέργεια, όπως διόρθωση, προσωρινή μη χρησιμοποίηση, δέσμευση, μη διαβίβαση ή διαγραφή. Ο υπεύθυνος επεξεργασίας έχει την υποχρέωση να απαντήσει εγγράφως επί των αντιρρήσεων μέσα σε αποκλειστική προθεσμία δεκαπέντε ημερών. Στην απάντησή του οφείλει να ενημερώσει το υποκείμενο για τις ενέργειες στις οποίες προέβη ή, ενδεχομένως, για τους λόγους που δεν ικανοποίησε το αίτημα. Η απάντηση σε περίπτωση απόρριψης των αντιρρήσεων πρέπει να κοινοποιείται και στην Αρχή.

Δικαίωμα προσωρινής δικαστικής προστασίας
---------------------------------------------------------
Καθένας έχει δικαίωμα να ζητήσει από το αρμόδιο κάθε φορά δικαστήριο την άμεση αναστολή ή μη εφαρμογή πράξης ή απόφασης που τον θίγει, την οποία έχει λάβει διοικητική αρχή, νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου ή ιδιωτικού δικαίου ή ένωση προσώπων ή φυσικό πρόσωπο αποκλειστικά με αυτοματοποιημένη επεξεργασία στοιχείων, εφόσον η επεξεργασία αυτή αποβλέπει στην αξιολόγηση της προσωπικότητάς του και ιδίως της αποδοτικότητάς του στην εργασία, της οικονομικής φερεγγυότητάς του, της αξιοπιστίας του και της εν γένει συμπεριφοράς του.

http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%91%CF%81%CF%87%CE%AE_%CE%A0%CF%81%CE%BF%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%AF%CE%B1%CF%82_%CE%94%CE%B5%CE%B4%CE%BF%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CF%89%CE%BD_%CE%A0%CF%81%CE%BF%CF%83%CF%89%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%8D_%CE%A7%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%BA%CF%84%CE%AE%CF%81%CE%B1

http://www.dpa.gr/portal/page?_pageid=33,10980&_dad=portal&_schema=PORTAL

Αυτό που συμβαίνει αυτή τη στιγμή είναι ότι "κυβερνάει" ο Λάσκαρης με το survey για να βγουν τα "κουκιά"! Όμως υπάρχει αναντιστοιχία λειτουργικότητας του ΠΣ σε σχέση με την ισχύουσα νομοθεσία!!! Π.χ. όσον αφορά το μάθημα της Α' ΕΠΑΛ "Εφαρμογές Πληροφορικής". Υπάρχει όμως η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων και το ΣτΕ. Αυτά τα 2 όργανα έχουν αρμοδιότητα να μας προστατέψουν, αρκεί να τους το ζητήσουμε!!!

Keep walking!
Τίτλος: Απ: Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Αποστολή από: P.Tsiotakis στις 04 Οκτ 2013, 09:24:38 ΜΜ
Παράθεση από: thana$i$ στις 04 Οκτ 2013, 12:23:58 ΜΜ
https://www.dropbox.com/s/dwcz671xw8ni1uv/8199475%20%CE%91%CF%80%CE%AC%CE%BD%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B7.pdf

κάποιοι τελικά φοράνε παντελόνια πιο πολλά από μας τους υπόλοιπους

Μπράβο κα Ξουλίδου

μόνο τον τίτλο του διδακτορικού του δε μας έγραψε
Τίτλος: Απ: Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Αποστολή από: odyssevax στις 04 Οκτ 2013, 11:19:47 ΜΜ
Μπορούμε να βρούμε στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ την απόφαση ορισμού του ως επικεφαλής της Ομάδας Εργασίας του Συστήματος Παρακολούθησης του Κυβερνητικού Έργου του ΥΠΑΙΘ;
Τίτλος: Απ: Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Αποστολή από: odyssevax στις 05 Οκτ 2013, 03:45:08 ΠΜ
http://dide.chan.sch.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=4053%3A-a-a-&catid=122%3A2013-01-14-20-46-13&Itemid=179
Τίτλος: Απ: Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Αποστολή από: odyssevax στις 05 Οκτ 2013, 01:56:59 ΜΜ
Ως προς τον Λάσκαρη: Δεν βρήκα πουθενά στη Διαύγεια απόφαση ορισμού του ως επικεφαλής της ομάδας εργασίας του Συστήματος Παρακολούθησης του Κυβερνητικού Έργου του ΥΠΑΙΘ. Υπάρχει σοβαρή περίπτωση να μην υπάρχει τέτοια απόφαση, κι ούτε καν να είναι θεσμοθετημένη μία τέτοια ομάδα εργασίας κι ένα τέτοιο σύστημα στο οργανόγραμμα και στις αρμοδιότητες του Υπουργείου και κατ' επέκτασης στις απορρέουσες ενέργειές του. Εκτός αν θεωρούν το survey ως τέτοιο ΠΣ. Τότε έρχεται σε αντίφαση με την πραγματικότητα (κουμανταδόρος survey o Λάσκαρης, όπως και του συστήματος αιτήσεων μετατάξεων) η απάντηση του Υπουργού για μη ανάμειξη του Λάσκαρη στα τεκταινόμενα. Αυτά που βρήκα για το Σύστημα Παρακολούθησης του Κυβερνητικού Έργου στη Διαύγεια είναι τα εξής: α) http://static.diavgeia.gov.gr/doc/ΒΕΥΣΧ-ΖΦ9 β) http://www.epdm.gr/Uploads/Files/prokirixeis/957-9-4-13SYSTHMA_PARAKOLOYTHISIS_KYB_ERGOY.pdf γ) http://static.diavgeia.gov.gr/doc/ΒΕΖΑΧ-ΙΧΚ Αν αμείβεται λοιπόν ο κος από το ΕΜΠ ας το μάθουμε, κι ας μας πουν ποιο είναι αυτό το ΠΣ τελικά και γιατί επηρεάζει τις αποφάσεις του Υπουργείου! Αν λοιπόν υπάρχουν νομοθετικά κενά, ας επικαλεστούμε επιτέλους την επέμβαση του ΣτΕ, έχουμε ήδη θιχτεί με μετατάξεις κτλ!!!

Ως προς το survey: Είναι ένα ΠΣ. Ο όλος φόβος στους Δντές Δ.Ε. και στους Δντές Σχολικών Μονάδων έγκειται στην επισήμανση περί παράβασης καθήκοντος στο http://www.gdimitrakopoulos.gr/files/egkyklios_31_1.pdf βάσει αστοιχειοθετημένων κι αστήριχτων νομοθετικά (ως προς τη συνάφεια-αντιστοιχία εφαρμογής της ισχύουσας νομοθεσίας που υπερισχύει) εγκυκλίων περί καταχώρησης των δεδομένων. Σε αυτή την περίπτωση υπεισέρχεται η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων. http://www.dpa.gr/portal/page?_pageid=33%2C10980&_dad=portal&_schema=PORTAL Συγκεκριμένα έχουμε το δικαίωμα να επικαλεστούμε τις παρακάτω αντιρρήσεις:
Δικαίωμα αντίρρησης
-------------------------
Το υποκείμενο των δεδομένων έχει δικαίωμα να προβάλλει οποτεδήποτε αντιρρήσεις για την επεξεργασία δεδομένων που το αφορούν. Οι αντιρρήσεις απευθύνονται εγγράφως στον υπεύθυνο επεξεργασίας και πρέπει να περιέχουν αίτημα για συγκεκριμένη ενέργεια, όπως διόρθωση, προσωρινή μη χρησιμοποίηση, δέσμευση, μη διαβίβαση ή διαγραφή. Ο υπεύθυνος επεξεργασίας έχει την υποχρέωση να απαντήσει εγγράφως επί των αντιρρήσεων μέσα σε αποκλειστική προθεσμία δεκαπέντε ημερών. Στην απάντησή του οφείλει να ενημερώσει το υποκείμενο για τις ενέργειες στις οποίες προέβη ή, ενδεχομένως, για τους λόγους που δεν ικανοποίησε το αίτημα. Η απάντηση σε περίπτωση απόρριψης των αντιρρήσεων πρέπει να κοινοποιείται και στην Αρχή.
Δικαίωμα προσωρινής δικαστικής προστασίας
-----------------------------------------------------
Καθένας έχει δικαίωμα να ζητήσει από το αρμόδιο κάθε φορά δικαστήριο την άμεση αναστολή ή μη εφαρμογή πράξης ή απόφασης που τον θίγει, την οποία έχει λάβει διοικητική αρχή, νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου ή ιδιωτικού δικαίου ή ένωση προσώπων ή φυσικό πρόσωπο αποκλειστικά με αυτοματοποιημένη επεξεργασία στοιχείων, εφόσον η επεξεργασία αυτή αποβλέπει στην αξιολόγηση της προσωπικότητάς του και ιδίως της αποδοτικότητάς του στην εργασία, της οικονομικής φερεγγυότητάς του, της αξιοπιστίας του και της εν γένει συμπεριφοράς του.

Τέλος, ως προς τη διοικητική αυθαιρεσία της διοικητικής πυραμίδας από πάνω προς τα κάτω Περιφερειάρχης-Δντής Δ.Ε.-Δντής Σχολικής Μονάδας (άγνοια-παρερμηνεία νόμου θεωρείται ποινικά κολάσιμη), όπως μας εκφοβίζουν με αναφορές σε Επιθεωρητές Δημόσιας Διοίκησης, ας τους την επιστρέψουμε πίσω από κάτω προς τα πάνω να αναλάβουν εγγράφως τις ευθύνες τους με αιτήματα θεραπείας που τους "φωτογραφίζουν" προσωπικά (κι έτσι θα φανερωθεί η ευθυνοφοβία τους) και με δικές μας καταγγελίες στο http://www.gedd.gr/index.php?action=report Οι νόμοι ισχύουν για όλους μας!!!
Τίτλος: Απ: Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Αποστολή από: odyssevax στις 08 Οκτ 2013, 03:24:43 ΠΜ
Ως προς το survey λοιπόν, έχουμε και λέμε: Είναι ένα ΠΣ που τηρεί προσωπικά δεδομένα. Υπεύθυνος επεξεργασίας θεωρείται το Υπουργείο. Ως θιγόμενοι λοιπόν μπορούμε να κάνουμε το εξής: Αν θεωρούμε ότι τα προσωπικά μας δεδομένα που διατηρούνται στο ΠΣ είναι ανακριβή (π.χ. περίπτωση ανάθεσης ωρών μαθήματος "Εφαρμογές Πληροφορικής" Α' ΕΠΑΛ), μπορούμε να προβάλλουμε δικαίωμα αντίρρησης διατυπώνοντας αίτημα διόρθωσής τους! Πώς; Αποστέλλοντας συστημένη επιστολή στον Υπεύθυνο Επεξεργασίας (διατηρώντας αντίγραφο της ή αποδεικτικό αποστολής) εκφράζοντας τις αντιρρήσεις μας, στην οποία υποχρεούται να απαντήσει εντός 15 ημερών. Αν η απάντηση είναι αρνητική ή δεν μας καλύπτει, έχουμε δικαίωμα να προβούμε σε (ηλεκτρονική) αναφορά/καταγγελία στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων η οποία θα κληθεί να επιληφθεί ως προς το να εξάγει πόρισμα κατά πόσο έχει τηρηθεί η ορθή διαδικασία διασφάλισης της εφαρμογής της ισχύουσας νομοθεσίας στη λειτουργία του ΠΣ σχετικά με τα προσωπικά μας δεδομένα, βάσει του οποίου μπορούμε να καταλογίσουμε υπαιτιότητα στους Δντές μας-χειριστές του survey στο σχολείο μας για πρόκληση βλάβης!!!

Keep walking!
Τίτλος: Απ: Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Αποστολή από: odyssevax στις 09 Οκτ 2013, 03:43:45 ΠΜ
http://blogs.sch.gr/webinarspe1920/2013/09/22/webinar2013007/
Τίτλος: Απ: Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Αποστολή από: dklovedoctor στις 09 Οκτ 2013, 11:18:03 ΜΜ
Καλησπέρα.
Όσον αφορά το μάθημα, θα λέγεται "Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών' ή "Εφαρμογές Πληροφορικής";

Το βιβλίο είναι το παρακάτω;
http://www.pi-schools.gr/content/index.php?lesson_id=1&ep=224&c_id=750 (http://www.pi-schools.gr/content/index.php?lesson_id=1&ep=224&c_id=750)
Εάν ναι, αυτό δίνουμε και στα παιδιά; Ή περιμένουμε άλλο βιβλίο; Ή καθόλου βιβλίο;

Τελικά το μάθημα τι ύλη έχει;
Είναι όλο το βιβλίο "Αυτοματισμός Γραφείου";
Έχει άλλη νέα ύλη;
Ισχύει ότι και για το "Εφαρμογές Πληροφορικής"; http://dide.ilei.sch.gr/keplinet/education/info-epal.php#efarmoges_pliroforikis (http://dide.ilei.sch.gr/keplinet/education/info-epal.php#efarmoges_pliroforikis)
Εάν ναι, τότε πώς θα κάνουμε αυτή την ύλη στην τάξη; !!!

Αυτά, ευχαριστώ πάρα πολύ.
Τίτλος: Απ: Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Αποστολή από: odyssevax στις 09 Οκτ 2013, 11:50:22 ΜΜ
Το μάθημα ονομάζεται "Εφαρμογές Πληροφορικής" και διδάσκεται 2 ώρες στην Ομάδα Προσανατολισμού Τεχνολογικών Εφαρμογών και 4 ώρες στην Διοίκησης-Οικονομίας!

Δεν υπάρχουν: Χαρακτηρισμός μαθήματος, ΑΠΣ, βιβλίο, οδηγίες διδασκαλίας, αναθέσεις!!!

Υπάρχει το survey κι ο Λάσκαρης!

Keep walking!
Τίτλος: Απ: Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Αποστολή από: odyssevax στις 10 Οκτ 2013, 05:37:07 ΜΜ
Μίλησα με τον κο Μάραντο, Σύμβουλο Α του τμήματος Β' του Γραφείου Έρευνας και Σχεδιασμού του ΙΕΠ, που υποχρεούνται να γνωμοδοτήσουν για τη φύση του μαθήματος προς το Υπουργείο. Δημιουργήθηκε δεδικασμένο με τη κατάργηση της συνδιδασκαλίας στα ΓΕΛ και πάνε να περάσουν το ίδιο και στο ΕΠΑΛ!!! Survey rules!
Τίτλος: Απ: Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Αποστολή από: odyssevax στις 16 Οκτ 2013, 04:27:38 ΜΜ
Αυτογκόλ!!! (για το βιβλίο του μαθήματος "Εφαρμογές Πληροφορικής" της Α' ΕΠΑΛ, όπως κατάργησαν τη φράση "... είναι εργαστηριακό ..." και διατήρησαν μόνο τη φράση "... διδάσκεται στο εργαστήριο ..." στο ΑΠΣ στις 1/10/2013 για τα ΓΕΛ, έτσι μεθοδεύουν και την κατάργηση της συνδιδασκαλίας στην Α' ΕΠΑΛ. Αφού αυτό το βιβλίο πρότειναν οι Σχολικοί Σύμβουλοι Πληροφορικής, ας βγάλουμε μόνοι μας τα μάτια μας! Βασικές δεξιότητες ΤΠΕ είχε το προηγούμενο βιβλίο-ΑΠΣ, τώρα ....;;;; Όμως σύμφωνα με το Π.Δ. 61 του 2012 "... τα μαθήματα των Τομέων κι Ειδικοτήτων χαρακτηρίζονται ως θεωρητικά, εργαστηριακά, σχεδιαστικά και μικτά." Είμαι πολύ περίεργος να δω πώς θα το περάσουν! Θα το πουν θεωρητικό, οεο;;;)

Παρατήρηση: Ομάδα Προσανατολισμού Τεχνολογικών Εφαρμογών / Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός – Περιβάλλον Εργασίας – Ασφάλεια & Υγιεινή ... Κάποτε (παλιά, την εποχή των δεινοσαύρων, ούτε καν στην Αρχαία Ελλάδα) υπήρχε ένα μάθημα στον ΤΟΜΕΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ - ΔΙΚΤΥΩΝ Η/Υ των T.E.E. που λεγόταν "Εργασιακό Περιβάλλον" (εδώ: http://www.pi-schools.gr/download/lessons/tee/computer/PS/ERG-PERIBALLON.ZIP το πρόγραμμα σπουδών). Όλοι οι τομείς λοιπόν στις ομάδες τους θα λαμβάνουν γνώσεις για αυτό το θέμα, εκτός από τον Τομέα Πληροφορικής (δεν πειράζει αν δεν υπάρχουν και τα αντίστοιχα επαγγελματικά περιγράμματα)!!!

Καλή καρδιά και keep walking!
Τίτλος: Απ: Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Αποστολή από: odyssevax στις 22 Οκτ 2013, 04:35:06 ΜΜ
Το τμήμα Β' του Γραφείου Έρευνας, Σχεδιασμού και Εφαρμογών της Επιστημονικής Υπηρεσίας του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, που ήταν αρμόδιο, γνωμοδότησε να είναι θεωρητικό το μάθημα. 2103312406 (εσωτ. 604) Κος Μάραντος, grafeiob@iep.edu.gr

http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92%CE%95%CE%911%CE%9F%CE%9E%CE%9B%CE%94-204

Αναμένονται διευκρινιστικές οδηγίες από το αρμόδιο τμήμα Β' Προγραμμάτων και Διδακτικών Βιβλίων μαθημάτων ειδικότητας της Δ/νσης Σπουδών Δ.Ε. του Ενιαίου Διοικητικού Τομέα Π. & Δ. Εκπ/σης του ΥΠΑΙΘ.

http://www.minedu.gov.gr/eniaios-dioikitikos-tomeas-protobathmias-kai-deyterobathmias-ekpaideysis/dieythynsi-spoydon-deyterobathmias-ekpaideysis/tmima-b-programmaton-kai-didaktikon-biblion-mathimaton-eidikotitas.html
Τίτλος: Απ: Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Αποστολή από: odyssevax στις 24 Οκτ 2013, 04:02:10 ΜΜ
Πήρε τηλ/νο ο Σεκάρχης μου τον κο Μάραντο και του 'πε ότι εισηγήθηκαν τελικά να 'ναι βασικών δεξιοτήτων όπως το 'χε χαρακτηρίσει ο κος Σταθόπουλος. Δεν στέκει όμως, γιατί σύμφωνα με το Π.Δ. 61 του 2012 τα μαθήματα των τομέων-ειδικοτήτων μόνο θεωρητικά, εργαστηριακά, μικτά και σχεδιαστικά μπορεί να χαρακτηριστούν, και τώρα με το νέο νομοσχέδιο σε όλες τις ομάδες προσανατολισμού εμπλέκονται τομείς και το μάθημα αναγράφεται εκεί (στις ομάδες) στα ωρολόγια προγράμματα, όχι στα γενικής παιδείας π.χ. όπως το project της Α' (εκεί πάτησαν και κατάργησαν τη συνδιδασκαλία του, ενώ στην ΕΘΔ της ειδικότητας στη Β' δεν μπορούν να το κάνουν-και μέχρι πέρσι εκεί πατούσαν και για το μάθημα αφού αναγραφόταν στα κοινά μαθήματα των Κύκλων της Α')! Τις επόμενες μέρες θα βγάλει διευκρίνηση το τμήμα Β' (Μερκούρης) κι εκεί πρέπει να ασκηθούν πιέσεις με αυτό το επιχείρημα, όπως και στο τμήμα Δ' των αναθέσεων γιατί στις 10/9 το μάθημα αναγράφηκε λανθασμένα "Τεχνολογίες Πληροφορίας κι Επικοινωνιών" και δεν έχει υπάρξει ανακοινοποίηση στο ορθό! (Ακόμα και για το βιβλίο αν μπορεί να υπάρξει ανακοινοποίηση στο ορθό με επαναφορά του Αυτοματισμού Γραφείου, όσο δεν έχουν εκδοθεί το ΑΠΣ κι οι οδηγίες διδασκαλίας του "νέου" βιβλίου, ακόμα καλύτερα!)
Τίτλος: Απ: Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Αποστολή από: odyssevax στις 13 Νοε 2013, 12:57:36 ΠΜ
Θα κάνουμε κάτι για το μάθημα, τώρα που έρχεται ο διάδοχος του survey;;; Οέο;;;

http://didefth.gr/docs/a8285_MYSCHOOL.pdf

Παρατηρώ ότι μόνο με τη Δικαιοσύνη ξεσυνερίζονται!!!

http://www.oiele.gr/?p=176

Τίτλος: Απ: Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Αποστολή από: odyssevax στις 13 Νοε 2013, 02:54:13 ΜΜ
Παρατηρώ ότι μόνο οι νομικές διεκδικήσεις αποδίδουν.

Η πρότασή μου λοιπόν είναι η εξής:

Παίρνοντας ως παράδειγμα-αφορμή αντίστοιχο θέμα (βλ. https://docs.google.com/forms/d/1hmY_FF1w_Y-FJjDYSOTWb6jbd_A_m9FdywMHHmcoAc8/viewform#start=invite) η ΠΕΚΑΠ (κι όχι μόνο, ας έλθει σε συνεννόηση και με λοιπούς φορείς) να κινηθεί νομικά για το ξεκαθάρισμα της κατάστασης!

Ουδέν μονιμότερον εκ του προσωρινού. Δεν έχουμε την πολυτέλεια να "χαρίζουμε" ώρες! Επιτέλους, ας αντιδράσουμε. Ευχαριστώ!
Τίτλος: Απ: Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Αποστολή από: odyssevax στις 13 Νοε 2013, 03:19:19 ΜΜ
http://www.esos.gr/article/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/diefkriniseis-xarakthrismo-mathimaton-a-taxis-epal

Δεν το είχα δει, ομολογώ. Ο εμπαιγμός συνεχίζεται: "... επιβεβαιώνεται ο θεωρητικός τους χαρακτήρας ...", βάσει της πράξης 36/2013 του ΙΕΠ (να δούμε αν έχει λάβει υπόψη του το ΠΔ 61 του 2012). Ορίστε λοιπόν το αντικείμενο της νομικής προσβολής. Ας μας κοινοποιήσουν το σκεπτικό της πράξης (ας το ζητήσει η ΠΕΚΑΠ) κι ας αντιτάξουμε τα επιχειρήματά μας! Πώς γίνεται να μην χαρακτηρίζονται εργαστηριακά, αλλά να επιτρέπεται η διεξαγωγή τους στο εργαστήριο από έναν εκπαιδευτικό, και βάσει ποιων αναθέσεων;;; Πώς θα επιτρέψουν τα Ε.Κ. (πρώην ΣΕΚ) να μπαίνει ένας συνάδελφος στο εργαστήριο, με κίνδυνο ατυχήματος π.χ. (γιατί στα ΕΠΑΛ υπάρχουν κι άλλα μαθήματα άλλων ειδικοτήτων με άλλες εργαστηριακές συνθήκες-απαιτήσεις, που μπορεί να συμβεί), για ώρες μάλιστα που δεν θα μπορεί να τις διαχειριστεί ούτε στο ωρολόγιο πρόγραμμά του ούτε στο survey;;; Πώς καταργείται η συνδιδασκαλία απλά με ένα "δύναται", όταν προβλέπεται πάνω από ένα όριο μαθητών, μόνο και μόνο επειδή δεν χαρακτηρίζονται ως εργαστηριακά για να τους βγουν τα κουκιά;;; Πόσοι συνάδελφοι επηρεάζονται πανελλαδικά, και το αφήνουμε να συμβαίνει;;; Η πρότασή μου εξακολουθεί να ισχύει, με θέμα πλέον την αναίρεση αυτής της "διευκρίνισης", γιατί πολύ απλά δεν στέκει!!!
Τίτλος: Απ: Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Αποστολή από: P.Tsiotakis στις 13 Νοε 2013, 05:30:12 ΜΜ
οι ερωτήσεις έρχονται και θα πρέπει να απαντήσουν, όποιος κι αν τις κάνει
Τίτλος: Απ: Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Αποστολή από: odyssevax στις 13 Νοε 2013, 05:58:06 ΜΜ
Και το επίσημο: https://www.dropbox.com/s/9bpx3maslm2x0uj/dieykriniseis_mathimata_A_EPAL-1.pdf

Καλή καρδιά και keep walking!

Υ.Γ. Αφιερωμένο σε όλους μας! http://www.youtube.com/watch?v=HdX_kIWsWJA
Τίτλος: Απ: Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Αποστολή από: odyssevax στις 14 Νοε 2013, 12:15:44 ΠΜ
Ότι θα χρειαζόταν να γράψω paper για τα αυτονόητα δεν το είχα φανταστεί όταν τελείωνα το μεταπτυχιακό μου. Αυτή είναι η δια βίου μάθηση τελικά, γηράσκω αεί διδασκόμενος. Ας μοιραστώ λοιπόν μαζί σας τα επιχειρήματα του τί σημαίνει εργαστηριακό μάθημα σε ΕΠΑΛ με συνδιδασκαλία, με έναν ακόμη χάρτη εννοιών (με αφορμή τις θιγόμενες αντίστοιχες έννοιες από τις λέξεις του εγγράφου https://www.dropbox.com/s/9bpx3maslm2x0uj/dieykriniseis_mathimata_A_EPAL-1.pdf), μπας και βρούμε ποτέ το δίκιο μας σε αυτό το κόσμο και σε αυτή τη ζωή!

Επαγγελματικός: με γνώση του αντικειμένου

(http://el.wiktionary.org/wiki/επαγγελματικός)

Επαγγελματική κατάρτιση

http://europa.eu/legislation_summaries/education_training_youth/vocational_training/index_el.htm

Προτεραιότητες στον τομέα της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης (2011-2020)

http://europa.eu/legislation_summaries/education_training_youth/vocational_training/ef0028_en.htm

"... promoting innovation, creativity and entrepreneurship, and the use of new technologies ..."

μτφ. "... προώθηση της καινοτομίας, της δημιουργικότητας και της επιχειρηματικότητας, και της χρήσης νέων τεχνολογιών ..."

Ευρωπαϊκό πλαίσιο επαγγελματικών προσόντων

http://europa.eu/legislation_summaries/education_training_youth/vocational_training/c11104_el.htm

Δεξιότητες: η ικανότητα εφαρμογής γνώσεων και αξιοποίησης τεχνογνωσίας για την εκπλήρωση εργασιών και την επίλυση προβλημάτων. Στο Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Επαγγελματικών Προσόντων, οι δεξιότητες περιγράφονται ως νοητικές (χρήση λογικής, διαισθητικής και δημιουργικής σκέψης) και πρακτικές (αφορούν τη χειρωνακτική επιδεξιότητα και τη χρήση μεθόδων, υλικών, εργαλείων και οργάνων).

Εκπαίδευση: διαδικασία μετάδοσης γνώσης και εμπειρίας

(http://el.wiktionary.org/wiki/εκπαίδευση)

και

(http://el.wikipedia.org/wiki/Εκπαίδευση)

Εκπαιδεύω: διδάσκω με συστηματικό τρόπο κάποιον με σκοπό αυτός να αποκτήσει γνώσεις και δεξιότητες

(http://el.wiktionary.org/wiki/εκπαιδεύω)

Εκπαιδευτικός: ο εργαζόμενος στην εκπαίδευση

(http://el.wiktionary.org/wiki/εκπαιδευτικός)

Ειδικός (ειδικότητα): που έχει εξειδικευμένες γνώσεις και μεγάλη εμπειρία σε έναν τομέα, που τον κατέχει σε βάθος

(http://el.wiktionary.org/wiki/ειδικός)

Προσανατολισμός: γνώση ή αναγνώριση του τι υπάρχει σε κάθε μία από τις κατευθύνσεις (κυριολεκτικά ή μεταφορικά) που μπορούμε να επιλέξουμε

(http://el.wiktionary.org/wiki/προσανατολισμός)

Διδασκαλία (Στόχος σχολικής διδασκαλίας): απόκτηση δεξιοτήτων

(http://el.wikipedia.org/wiki/Διδασκαλία)

Διδάσκω: μεταδίδω με συστηματικό τρόπο τη γνώση που έχω για ένα αντικείμενο σε κάποιον άλλον

(http://el.wiktionary.org/wiki/διδάσκω)

Συστηματικός: κάτι που γίνεται συχνά, επαναλαμβάνεται

(http://el.wiktionary.org/wiki/συστηματικός)

Δεξιότητα: επίκτητη ικανότητα η οποία αποκτάται με την εξάσκηση σε κάποιον τομέα

(http://el.wiktionary.org/wiki/δεξιότητα)

Δεξιότητα: "... αναπτύσσεται μέσω ... της πρακτικής εξάσκησης ..."

(http://el.wikipedia.org/wiki/Δεξιότητα)

Άσκηση: τυποποιημένη εργασία που αποσκοπεί στην εμπέδωση της διδαγμένης ύλης

(http://el.wiktionary.org/wiki/άσκηση)

Ασκώ: υποβάλλω κάποιον σε συστηματική εργασία για να αναπτύξω τις σωματικές του δυνάμεις ή τις πνευματικές του ικανότητες

(http://el.wiktionary.org/wiki/ασκώ)

Εργασία: γραπτό δοκίμιο ή κατασκευή που πρέπει να συντάξει ή να κατασκευάσει ένας σπουδαστής ή μαθητής με προσωπική έρευνα στο πλαίσιο των μαθημάτων του

(http://el.wiktionary.org/wiki/εργασία)

Εργαστήριο: 1. το μέρος όπου εργάζεται ένας τεχνίτης ή καλλιτέχνης 2. το μέρος που είναι εξοπλισμένο με επιστημονικά όργανα και χρησιμοποιείται από έναν ή περισσότερους επιστήμονες για πειράματα και μετρήσεις

(http://el.wiktionary.org/wiki/εργαστήριο)

Εργαστηριακό μάθημα:

http://paf.dias.ac.cy/main/images/stories/Seminaria/Pliroforiki_Seminario_Sept_2011/1. Pliroforiki os ergastiriako mathima.ppt

Συνδιδασκαλία:

http://teacher-collaboration.uth.gr/doc10.aspx

http://researchstudies2012.wikispaces.com/file/detail/Συνδιδασκαλία-Σταμπολίδης.ppt

http://www.kpe.gr/proceedings/11_Research_Projetcs/105_Bazigou.pdf
Τίτλος: Απ: Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Αποστολή από: odyssevax στις 14 Νοε 2013, 03:16:56 ΜΜ
Υ.Γ. Χάρτη εννοιών

Θεωρία: οι γενικές αρχές μιας επιστήμης ή μαθήματος που διδάσκονται ώστε ο σπουδαστής να μπορεί να επιλύσει αντίστοιχες ασκήσεις ή να είναι έτοιμος για το μάθημα που διδάσκεται στο εργαστήριο

(http://el.wiktionary.org/wiki/%CE%B8%CE%B5%CF%89%CF%81%CE%AF%CE%B1)

Εφαρμογή: 1. η υλοποίηση 2. πρόγραμμα ηλεκτρονικού υπολογιστή για συγκεκριμένη εργασία

(http://el.wiktionary.org/wiki/%CE%B5%CF%86%CE%B1%CF%81%CE%BC%CE%BF%CE%B3%CE%AE)

Εφαρμόζω: υλοποιώ μια θεωρία

(http://el.wiktionary.org/wiki/%CE%B5%CF%86%CE%B1%CF%81%CE%BC%CF%8C%CE%B6%CF%89)

Υλοποίηση: η διαδικασία κατά την οποία ένα σχέδιο ή μια ιδέα μετατρέπεται σε πράξη ή σε υλική πραγματικότητα

(http://el.wiktionary.org/wiki/%CF%85%CE%BB%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%AF%CE%B7%CF%83%CE%B7)

Χρησιμοποιώ: κάνω χρήση ενός αντικειμένου ως μέσο για να πετύχω κάτι

(http://el.wiktionary.org/wiki/%CF%87%CF%81%CE%B7%CF%83%CE%B9%CE%BC%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%B9%CF%8E)

Ηλεκτρονικός υπολογιστής

(http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%97%CE%BB%CE%B5%CE%BA%CF%84%CF%81%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%82_%CF%85%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%AE%CF%82)

Εργαλείο: αντικείμενο ειδικά σχεδιασμένο και κατασκευασμένο ώστε να διευκολύνει την εκτέλεση μιας εργασίας

(http://el.wiktionary.org/wiki/%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%B1%CE%BB%CE%B5%CE%AF%CE%BF)

και

(http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%95%CF%81%CE%B3%CE%B1%CE%BB%CE%B5%CE%AF%CE%BF)

Πληροφορική

(http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A0%CE%BB%CE%B7%CF%81%CE%BF%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B9%CE%BA%CE%AE)

Παιδεία

(http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A0%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CE%AF%CE%B1)
Τίτλος: Απ: Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Αποστολή από: odyssevax στις 18 Νοε 2013, 03:03:58 ΜΜ
Unπαίχτable!!! https://dl.dropboxusercontent.com/u/6770516/7075.pdf
Τίτλος: Απ: Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Αποστολή από: odyssevax στις 27 Νοε 2013, 03:46:38 ΜΜ
Γραπτή απάντηση στο προσωπικό μου γραμματοκιβώτιο! Keep walking!

https://dl.dropboxusercontent.com/u/6770516/Apantisi_YPAITH.jpg