Δημοτικό > Γενικά

Υλικό για την Επιμόρφωση Πληροφορικών που θα Διδάξουν στα 800 Ολοήμερα με ΕΑΕΠ

<< < (2/5) > >>

ed:
Και εγώ έχω τάξεις μέχρι και με 27 παιδιά. Δεν γίνεται απλά...

akpa:
Μου φαινόταν αδιανόητο κάποιος συνάδελφος ΠΕ19-20 να υπέγραφε τέτοιο κείμενο.
Και πραγματικά. Έψαξα πρόχειρα για το "βιογραφικό" των μελών της συγγραφικής ομάδας.
Δεν βρήκα κανένα ΠΕ19-20 μέσα παρά μόνο δασκάλους ΠΕ70.
Κάνω λάθος;

Νίκος Αδαμόπουλος:
Ο Καρτσιώτης Θεόδωρος ήταν Σχολικός Σύμβουλος Πληροφορικής και τώρα Περιφερειακός Διευθυντής ΠΕ και ΔΕ Κεντρικής Μακεδονίας...

akpa:

--- Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 12 Οκτ 2010, 10:57:04 μμ ---Ο Καρτσιώτης Θεόδωρος ήταν Σχολικός Σύμβουλος Πληροφορικής και τώρα Περιφερειακός Διευθυντής ΠΕ και ΔΕ Κεντρικής Μακεδονίας...

--- Τέλος παράθεσης ---

Ναι έχεις δίκιο, λάθος μου, ο κ. Καρτσιώτης δεν είναι ΠΕ70, είναι ΠΕ03 (Μαθηματικός).
Οι υπόλοιποι είναι όμως ΠΕ70, σωστά;

akpa:

--- Παράθεση ---4.4. Από ποιους μπορεί να ζητήσει υποστήριξη ο εκπαιδευτικός Πληροφορικής;

Πολύ σημαντικό ρόλο στην υποστήριξη των εκπαιδευτικών Πληροφορικής μπορεί να παίξει η συνεισφορά των 160 περίπου σε όλη την Ελλάδα
εκπαιδευτικών που έχουν πιστοποιηθεί ως επιμορφωτές Β΄ επιπέδου στο πλαίσιο της Πράξης
«Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στη χρήση και αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην εκπαιδευτική διδακτική διαδικασία» του ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ (Γ’ ΚΠΣ).
--- Τέλος παράθεσης ---

Σημείωση: Η πράξη απευθυνόταν σε ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/ΠΕ70, ΠΕ05/06/07 και ΠΕ19/20.
Όμως, αν δεν κάνω λάθος, για κάποιο περίεργο λόγο και "μέχρι να δημιουργηθούν οι υποδομές" οι κλάδοι
ΠΕ05/06/07 και ΠΕ19/20 αποκλείστηκαν από το δικαίωμα επιμόρφωσης.



--- Παράθεση ---Οι εκπαιδευτικοί αυτοί διαθέτουν σημαντική εμπειρία για το πώς
μπορεί να ενσωματωθούν οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία στο Δημοτικό Σχολείο
(γνωρίζουν κατάλληλα λογισμικά, είναι εξοικειωμένοι με τη συγγραφή εκπαιδευτικών
σεναρίων, διαθέτουν σημαντικό εκπαιδευτικό υλικό). Οι Σχολικοί Σύμβουλοι οφείλουν
να τους καλέσουν από κοινού σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς Πληροφορικής και
γενικά να τους αξιοποιήσουν (ως ειδικούς) προς όφελος της εκπαίδευσης των μαθητών.
Υποστήριξη σε θέματα διδακτικής, οι ειδικότητες που υπηρετούν στο Δημοτικό
Σχολείο, έχουν από τους αντίστοιχους Σχολικούς Συμβούλους της Δευτεροβάθμιας
Εκπαίδευσης. Αυτό ισχύει για τις ειδικότητες των Γυμναστών και των Αγγλικών. Για
τους εκπαιδευτικούς Πληροφορικής αυτό προς το παρόν δεν ισχύει. Σύμφωνα με τον
τρέχοντα Νόμο, οι Σχολικοί Σύμβουλοι Πληροφορικής δεν έχουν αρμοδιότητες στην
Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Παρά ταύτα, οι εκπαιδευτικοί Πληροφορικής καλό είναι να
απευθύνονται στους Σχολικούς Συμβούλους Πληροφορικής της περιοχής τους και να
ζητούν την υποστήριξή τους σε θέματα διδακτικής της Πληροφορικής.
--- Τέλος παράθεσης ---

Εν ολίγης θα δεχόμαστε συμβουλές πληροφορικής από ειδικούς ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/ΠΕ70  :o , ενώ οι δικοί μας σύμβουλοι της δευτεροβάθμιας δεν έχουν αρμοδιότητα !

Φυσικά δεν είναι επίσημο κείμενο - εγκύκλιος, είναι όμως πραγματικά αξιοπερίεργα και αξιοπρόσεκτα αυτά που γράφονται μέσα σε αυτόν το οδηγό, από την συγκεκριμένη συγγραφική ομάδα. Δεδομένου μάλιστα ότι ένα μέλος της συγκεκριμένης ομάδας είναι περιφερειάρχης (αν είναι βέβαια σωστή η πληροφορία του Νίκου), η κατάσταση πρέπει να μας προβληματίσει ακόμα περισσότερο.

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση