Δημοτικό > Γενικά

Υλικό για την Επιμόρφωση Πληροφορικών που θα Διδάξουν στα 800 Ολοήμερα με ΕΑΕΠ

(1/5) > >>

tom:
 Παρακάτω υπάρχει χρήσιμο υλικό για τους καθηγητές πληροφορικής που θα παρακολουθήσουν την επιμόρφωση για το Δημοτικό.

http://www.oepek.org/site/files/final_pdf/tpe_eaep_800sch.pdf

akpa:

--- Παράθεση από: tom στις 12 Οκτ 2010, 05:17:08 μμ --- Παρακάτω υπάρχει χρήσιμο υλικό για τους καθηγητές πληροφορικής που θα παρακολουθήσουν την επιμόρφωση για το Δημοτικό.

http://www.oepek.org/site/files/final_pdf/tpe_eaep_800sch.pdf

--- Τέλος παράθεσης ---


--- Παράθεση ---"4.2. Πού θα γίνεται η διδασκαλία του μαθήματος και ποια θα είναι
η φύση της;
Η διδασκαλία μπορεί να γίνεται στο Εργαστήριο Πληροφορικής (εάν αυτό υπάρχει –
στο Δημοτικό Σχολείο το Εργαστήριο Πληροφορικής δεν είναι θεσμοθετημένο όπως
στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση ως Σχολικό Εργαστήριο Πληροφορικής & Εφαρμογών
Η/Υ - Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ.), σε κάθε τάξη με τη χρήση και αξιοποίηση του κινητού εργαστηρίου
(δράση του ΥΠΔΒΜΘ που τρέχει αυτήν τη σχολική χρονιά 2010-11) ή στην έσχατη
περίπτωση με την αξιοποίηση ενός Η/Υ και προβολέα. Η τελευταία είναι μια λύση
ανάγκης και δεν θα πρέπει να επιλέγεται όταν στο σχολείο υπάρχει οργανωμένο
εργαστήριο ή/και κινητό εργαστήριο (παρά μόνο σε ειδικές περιπτώσεις, για παράδειγμα,
στο ξεκίνημα της σχολικής χρονιάς 2010-11 κάποια σχολεία, που δεν έχουν εργαστήρια,
μάλλον δεν θα έχουν προμηθευτεί ακόμη το κινητό εργαστήριο).
2 Σε κάθε περίπτωση, είτε του εργαστηρίου είτε του κινητού εργαστηρίου, ο εκπαιδευτικός είναι
καλό να χρησιμοποιεί/αξιοποιεί (λελογισμένα) Η/Υ και προβολέα για να καθοδηγεί τις εργασίες
των μαθητών του.

Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι, είτε ο εκπαιδευτικός εργάζεται στο εργαστήριο είτε
στο κινητό εργαστήριο (όταν αυτά πλέον υπάρχουν) όπως και σε οποιαδήποτε άλλη
περίσταση, καλό είναι να χρησιμοποιεί/αξιοποιεί (λελογισμένα) Η/Υ και προβολέα για να
καθοδηγεί τις εργασίες των μαθητών του. Επίσης, πολύ σημαντικό είναι ο εκπαιδευτικός
να έχει σχεδιάσει τη σειρά των δραστηριοτήτων που θα κάνει ανά διδακτική ώρα (να έχει
δηλαδή διαμορφώσει ένα συγκεκριμένο φύλλο εργασίας).
Οι μαθητές μιας τάξης ενός Δημοτικού Σχολείου μπορεί να είναι έως και 25. Το μάθημα
των ΤΠΕ θα γίνεται με όλους τους μαθητές. Οπότε, ένας χωρισμός σε ομάδες των 2-3
ατόμων που εργάζονται μπροστά στους προσωπικούς υπολογιστές, είναι μια επιθυμητή
εκδοχή κοινωνικής οργάνωσης της τάξης στο μάθημα των ΤΠΕ. Φυσικά μπορούν να
υπάρχουν τροποποιήσεις στον αριθμό των μελών των ομάδων ανάλογα με τη φύση
των δραστηριοτήτων όπου εμπλέκονται οι μαθητές κάθε φορά."
--- Τέλος παράθεσης ---

Νομίζω πρέπει να αντιδράσουμε άμεσα στην καταπάτηση του κεκτημένου εργασιακού μας δικαιώματος
1) να έχουμε εργαστήρια και να μην είμαστε  "περιφερόμενοι ιουδαίοι"
και
2) να έχουμε εργαστήρια μέχρι 22 άτομα. (10 υποστηρίζει η ολμε, πως από τα 10 φτάσαμε στα 25 συνάδελφοι?)

Απορώ γιατί καμιά ένωση μέχρι τώρα δεν έχει αντιδράσει σε κάτι τέτοιο, όπως και απορώ με την παραπάνω συγγραφική ομάδα που αντί να προστατέψει τα εργασιακά μας δικαιώματα (και τα δικαιώματα των παιδιών για πραγματική ουσιαστική μάθηση) ρίχνει "λάδι στην φωτιά".

black_21:
Μάλιστα... αφού το ενσωματώσαμε, ως γραπτή οδηγία, στο επιμορφωτικό υλικό θεωρούμε ότι "καθαρίσαμε". Απ' ότι καταλάβατε μιλάμε για διδασκαλία "κόλαση" με 25 και βάλε παιδιά σε ένα εργαστήριο δέκα υπολογιστών. Εγώ που έχω τάξεις με 28 παιδιά (πάνω από 25) σε ποιόν πρέπει να απευθυνθώ; :)

evakarali2000:
είναι τρελλοί αυτοί στο υπουργείο;;;; νομίζω ότι μιλάμε με βαση τις υπάρχουσες συνθήκες για ταινία επιστημονικής φαντασίας και όχι για διδακτικό πρόγραμμα που μπορεί κάποτε κ να παίξει :

orchid:
Έχω τμήματα από 14 ως 25. Με τα 25 έχουμε μπει μόνο μια φορά στο εργαστήριο γιατί απλά ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ! 25 παιδάκια δευτέρας δημοτικού ΔΕΝ κάθονται Παναγίτσες μπροστά σε έναν υπολογιστή περιμένοντας να ακούσουν τον καθηγητή.

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση