Δημοτικό > Γενικά

Ημερίδα: «H πληροφορική στο Δημοτικό σχολείο. Προκλήσεις και Προοπτικές»

<< < (2/21) > >>

P.Tsiotakis:
ο τίτλος δεν περιορίζει τη συζήτηση, εκτός αυτού φαντάζομαι  θα υπάρξει η δυνατότητα προσδιορισμού και μιας συνισταμένης για την ίδια την ΠΕΚΑΠ (σε συζήτηση με τα μέλη της, εμάς) και το πως θα προωθήσει προς τα πάνω τις απόψεις μας ως εκπαιδευτικών πληροφορικής.

Πάντως καλού κακού, πρέπει να μάθουμε "πρώτες βοήθειες" Κώστα   : ))))
Όσον αφορά στο δημοτικό, είναι πραγματικότητα, όχι ευχή ή κατάρα

Εναλλακτικά, μπορούμε να συζητήσουμε και για το θέμα Γ

tom:

--- Παράθεση από: ntzios kostas στις 08 Οκτ 2010, 10:26:17 μμ ---Ντροπή ρε παιδιά δεν πρέπει να ασχολούμαστε με το δημοτικό. Ας το κάνουν οι δάσκαλοι το μάθημα. Προσωπικά το θεωρώ αδιανόητο αυτές τις μέρες να μιλάμε για δημοτικό. Βρήκε η ΠΕΚΑΠ την ώρα να κάνει ημερίδα για το δημοτικό. Ημερίδα για την επιστήμη της πληροφορικής πρέπει να κάνει και για την βελτίωση των μαθημάτων μας στο Λύκειο, ώστε να ακουγόμαστε ως νικητές, όχι σαν ηττημένοι. Έτσι φαίνεται ότι έχουμε κατεβάσει τα όπλα και πάμε για "νοσοκόμες".

--- Τέλος παράθεσης ---
Γιατί τι έχουν οι νοσοκόμες; Το κοινωνικό τους έργο είναι αδιαμφισβήτητο. Ειδικά στον πόλεμο, στρατιώτη, είναι διπλά απαραίτητες!   

Φαντάσου όλοι αυτοί οι συνάδελφοι σου,  που έχουν ως αποκλειστικό αντικείμενο την πληροφορική στο Δημοτικό να έλεγαν: "Ποιος τους $%#)(@! αυτούς στο Λύκειο. Εμείς καλά έχουμε εξασφαλισμένο το αντικείμενό μας και τη δουλειά μας." Κατά τη γνώμη μου πρέπει να υπάρχει ενότητα καί όχι τέτοιες κόντρες.

Όπως υπάρχει αναγκη για αγώνα για το μέλλον της πληροφορικής στη δευτεροβάθμια, υπάρχει ανάγκη για καθοδήγηση, σε αυτούς που νοιώθουν χαμένοι και παραπεταμένοι στο Δημοτικό. Αυτή είναι η γνώμη μου.

Το ότι πρέπει να γίνει ημερίδα και για τις εξελίξεις, είναι αυτονόητο. Οι άλλοι κλάδοι που θίγονται, νομίζω ήδη έκαναν.

ntzios kostas:
Δεν έχω κάτι ούτε με τις νοσοκομές ούτε με τις καθαρίστριες ούτε με κανέναν. Απλά πρέπει κάθε ένας να ασχολείται με την ειδικότητά του. Αυτό που διδάσκεται στο δημοτικό και κυρίως στις πρώτες τάξεις δεν έχει να κάνει με την ειδικότητά μας. Πρέπει να το καταλάβουμε και να το κάνουμε να το καταλάβουν και οι άλλοι. Άλλο πληροφορική και άλλο χρήση Η/Υ. Το τελευταίο το κάνει και η δασκάλα του πιτσιρικά και ίσως και καλύτερα από έναν της Πληροφορικής.  Και αν υποστηρίξει κάποιος ότι με αυτό θα δοθεί δουλεία σε πολλούς της ειδικότητάς μας, όπως φαίνεται κάνει λάθος. Θα μας πάρουν από το λύκειο και θα μας πάνε εκεί.

skoud:
Την ημερίδα την είχαμε αποφασίσει πριν τις εξελίξεις για το Λύκειο, απλώς περιμέναμε να μας δοθεί η αίθουσα για να την ανακοινώσουμε. Αιτία για την ημερίδα ήταν τα δεκάδες e-mails που πήραμε και παίρνουμε, για προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι συνάδελφοι που πήγαν φέτος στο δημοτικό, αλλά και η επίδραση, οι προοπτικές και οι φόβοι που διατυπώθηκαν στο ΔΣ και απο σχολικούς Συμβούλους, (επαναλαμβάνω πριν τη διαρροή για το Λύκειο...) για το τι θα συμβεί στην δευτεροβάθμια. Μάλιστα ο πρώτος τίτλος που είχαμε σκεφτεί ήταν: "Πληροφορική στο Δημοτικό και επιπτώσεις στην Δ.Ε" αλλά τον κάναμε πιο ποιητικό! Προφανώς στην ημερίδα θα συζητηθούν και οι εξελίξεις στο Λύκειο, έως τότε θα έχουμε και την τελική πρόταση του Υπουργείου.

Παρεπιπτόντως, σαν ΠΕΚΑΠ δεν είχαμε ζητήσει να μπει η Πληροφορική στο Δημοτικό, αν και το είχαμε συζητήσει, γιατί υπήρχαν ενδοιασμοί ή/και αντιρρήσεις για αυτό στο ΔΣ. Από τη στιγμή όμως που αυτό έγινε, καλώς ή κακώς όπως είπε ένας συνάδελφος, είμαστε υποχρεωμένοι να την υπερασπιστούμε όπως και τους συναδέλφους που πήγαν ή θα πάνε εκεί. Γιαυτό και καπάκι με την ημερίδα θα κάνουμε και καταστατική συνέλευση ώστε να μπορούν να γίνονται μέλη της ΠΕΚΑΠ και όσοι συνάδελφοι εργάζονται στην ΠΕ

skoud:
Επίσης: συμφωνώ απόλυτα ότι " Άλλο πληροφορική και άλλο χρήση Η/Υ". Μαλλιάζει η γλώσσα μου να το μάθω αυτό πρώτα από όλλα στα παιδιά του Γυμνασίου που κάνω μάθημα και τσακώνομαι με τις μαμάδες που μου λένε "μα το παιδί μου τα ξέρει, πάει κομπιουτερ!" ή "πήρε το ECDL". Όμως δεν συμφωνώ με την άποψη που λέει ότι αφού είναι χρήση ας το αφήσουμε να το κάνουν οι άλλοι. Τότε και στην Α' και Β' Γυμνασίου ποιός θα το διδάσκει;
Ως ΠΕΚΑΠ επίσης έχουμε κάνει σαφή αυτό το διαχωρισμό. Δείτε π.χ. στη θέση μας για το "Κρατικό Πιστοποιητικό Χρήσης Υπολογιστών": (http://www.pekap.gr/Article.php?CatId=1&ArticleId=152) πως τα διαχωρίζουμε.

Άλλο είναι βέβαια αν είμαστε παιδαγωγικά επαρκείς για το Δημοτικό, αν πρέπει στη Α' και Β' δημοτικού να μπαίνουν 3-4 καθηγητές και δάσκαλοι κλπ. Αλλά αυτά θα τα συζητήσουμε στην ημερίδα...

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση