Δημοτικό > Γενικά

Ημερίδα: «H πληροφορική στο Δημοτικό σχολείο. Προκλήσεις και Προοπτικές»

<< < (21/21)

Vangelis:
Βεβαια ας τρέχουν οι άλλοι η κριτική πάντα είναι πιο εύκολη.
Αλήθεια ποιός δεν σας άφησε?  συγκεριμμένα.  Εσύ τι έκανες γι'αυτό?

skoud:
Συνάδελφε erlin,

Με ελληνικά που έμαθα πριν πολλά-πολλά χρόνια στο σχολείο το «δεν συμφωνώ» σημαίνει «διαφωνώ» Αν έχει αλλάξει αυτό, μου το λες για να μην το χρησιμοποιήσω ξανά.

Προφανώς κατά τη γνώμη σου έπρεπε πριν ένα χρόνο να μιλήσουμε και για τα εργαστήρια στο Δημοτικό. Όντως δεν είμαστε τόσο μπροστά…
Ως πιο διορατικός που είσαι λοιπόν, γιατί δεν ασχολείσαι με τα κοινά, είτε στην Π.Ε.ΚΑ.Π., είτε όπου αλλού θέλεις, ή να φτιάξεις την ένωση που έχεις αναφέρει σε άλλο θέμα, για να απαλλαχτούμε και εμείς από το τρέξιμο, αφού θα πράττεις τα καλύτερα?

Αν δεν θέλεις ούτε αυτό σε καλώ πάντως, σοβαρά, να συμμετάσχεις στην επιτροπή που συγκροτούμε για την μελέτη-πρόταση του όλου θέματος στο Δημοτικό (Πρόγραμμα σπουδών, εργαστήρια κ.λπ. κ.λπ.). Ιδού η Ρόδος…

Η γενική θέση της Π.Ε.ΚΑ.Π. πάντως για κάθε είδος εργαστηρίου Πληροφορικής είναι επίσημα διατυπωμένη και στο http://www.pekap.gr/Article.php?CatId=11&ArticleId=43 όπου λέει: στο εργαστήριο Πληροφορικής, σε όλους τους τύπους των σχολείων (Γυμνάσια, Λύκεια, ΕΠΑ.Λ., ΣΕΚ), οφείλουν να αντιστοιχούν δύο μαθητές σε κάθε υπολογιστή και σε κάθε πέντε σταθμούς εργασίες να αντιστοιχεί ένας καθηγητής. (ναι, το 2008 δεν υπήρχε αναφορά στο δημοτικό!)


Για το θέμα της ημερίδας στο δημοτικό, επειδή υπήρξαν και άλλες αναφορές από άλλους συναδέλφους.

Η Π.Ε.ΚΑ.Π. αποφάσισε να διοργανώσει μια ημερίδα για το Δημοτικό λόγω των προβλημάτων που μας μετέφεραν οι συνάδελφοι που τοποθετήθηκαν σε αυτά, πολύ καιρό πριν ανακοινωθεί το σχέδιο για το Νέο Λύκειο. Λέτε να αποφασίσαμε να κάνουμε την ημερίδα και ταυτόχρονα θέλαμε να αποκλείσουμε και να φιμώσουμε τους συνάδελφους που είναι στο δημοτικό? Είναι και αυτή μια άποψη, ας την κρίνει ο καθένας τρίτος που διαβάζει αυτά. Πάντως εγώ δεν μπορώ να σκεφτώ πως πραγματικοί συνάδελφοι μπορούν να μας προσάψουν τέτοια διαστροφή….

Για την ιστορία: η Π.Ε.ΚΑ.Π.  ζήτησε έγκαιρα και σε συνεργασία με τους 4 σχολικούς συμβούλους της Αττικής, άδεια για όλους τους συναδέλφους ΠΕ19-ΠΕ20 (υπάρχουν προφανώς όλα τα σχετικά έγγραφα στη διάθεση του καθενός). Ο περ/κος δ/ντης εκπ/σης, για τους λόγους που ανέφερε στην ημερίδα, δεν έδωσε άδεια σε όσους διδάσκουν στα Δημοτικά (και προσοχή δεν λέμε ότι συμφωνούμε … νάτο πάλι, διαφωνούμε ήθελα να πω).
Είχαμε 2 επιλογές ή να ματαιώσουμε την ημερίδα ή να την κάνουμε με όσους συναδέλφους μπορούσαν να έλθουν από τα δημοτικά (και ήλθαν αρκετοί –περισσότεροι από το 1/4 των παρευρισκομένων) και όσους υπηρετούν στη Δ/θμια. Προβληματιστήκαμε αρκετά και καταλήξαμε ότι συνολικά για τον κλάδο θα ήταν καλύτερα να μην την ματαιώσουμε –για πολλούς λόγους και μεταξύ αυτών γιατί είχαμε ήδη ενημερωθεί ότι θα ερχόταν η υφυπουργός και θέλαμε να βάλουμε και το θέμα του Λυκείου-  και αποφασίσαμε να κάνουμε και άλλη ημερίδα, για όλα τα τρέχοντα θέματα στις 11/12 ημέρα Σάββατο, χωρίς πολλούς ομιλητές ώστε να έχουμε πολύ χρόνο για να γίνει πραγματική συζήτηση, πράγμα που το ανακοινώσαμε στην ημερίδα.

Ελπίζω όλοι όσοι δεν μπορέσατε να παραβρεθείτε στην προηγούμενη ημερίδα, να είσαστε σε αυτή… (Η αλήθεια είναι βέβαια ότι περιμένω να δω ποια κριτική θα αναπτυχθεί πριν τη διεξαγωγή και αυτής της ημερίδας…)

ΥΣ: Για το «πολιτικός». Απλώς θα ήθελα να σου επισημάνω ότι δεν ζήτησα την ψήφο σου, όπως και κανενός άλλου συναδέλφου, με κανέναν τρόπο και κανένα μέσο, ούτε άμεσα , ούτε έμμεσα, ποτέ  και για καμιά «θέση». Αν βρεθεί κάποιος να με διαψεύσει θα επωμισθώ την ρετσινιά του «πολιτικού» και θα ξανακατέβω στις εκλογές της Π.Ε.ΚΑ.Π. του χρόνου, αλλιώς δεν σκέφτομαι να το επαναλάβω…

erlin:
Με καλύπτει η απάντησή σου,  είναι λογικές οι εξηγήσεις που δίνεις.

Το μόνο που εξακολουθεί να με στεναχωρεί είναι αυτή η απάντηση:


--- Παράθεση ---Η γενική θέση της Π.Ε.ΚΑ.Π. πάντως για κάθε είδος εργαστηρίου Πληροφορικής είναι επίσημα διατυπωμένη και στο http://www.pekap.gr/Article.php?CatId=11&ArticleId=43 όπου λέει: στο εργαστήριο Πληροφορικής, σε όλους τους τύπους των σχολείων (Γυμνάσια, Λύκεια, ΕΠΑ.Λ., ΣΕΚ), οφείλουν να αντιστοιχούν δύο μαθητές σε κάθε υπολογιστή και σε κάθε πέντε σταθμούς εργασίες να αντιστοιχεί ένας καθηγητής. (ναι, το 2008 δεν υπήρχε αναφορά στο δημοτικό!)
--- Τέλος παράθεσης ---

Πριν μου έδειξες ένα κείμενο του 2009, τώρα μου δίχνεις σε ένα κείμενο του 2008. Πόσο πίσω θα πάμε στις ανακοινώσεις σας; Περιμένω μια επίκαιρη θέση, μια ανακοίνωση στο επίσημο site σας, που να αναφέρεται ευθέως και όχι πλαγίως στα εργαστήρια του δημοτικού και στα ιδιαίτερα προβλήματα που αυτά αντιμετωπίζουν.

erlin:

--- Παράθεση από: skoud στις 20 Νοε 2010, 10:30:15 πμ ---Αν δεν θέλεις ούτε αυτό σε καλώ πάντως, σοβαρά, να συμμετάσχεις στην επιτροπή που συγκροτούμε για την μελέτη-πρόταση του όλου θέματος στο Δημοτικό (Πρόγραμμα σπουδών, εργαστήρια κ.λπ. κ.λπ.). Ιδού η Ρόδος…

--- Τέλος παράθεσης ---

Οσον αφορά την μελέτη-πρόταση καλό είναι να ξεφύγετε από αυτή την λογική των ειδικών και των επιτροπών. Και για λόγους πρακτικούς (που να βρεθούμε συνάδελφε πατήσια κολιάτσου θέλει 1 ώρα να πας) και για λόγους διαφάνειας. Αυτά με τις επιτροπές τα κάνει το υπουργείο και αυτή την λογική πολεμάμε όλοι και εσείς φαντάζομαι. Να καταθέσετε την  μελέτη-πρόταση για τα δημοτικά πριν την οριστική δημοσίευση της κάπου στο ιντερνετ προτείνω εδώ http://pprimarysch.wikispaces.com/

Για να την δούμε να δούμε τα ενδεχόμενα λάθη της και να αντιδράσουμε έγκαιρα πριν δημοσιευθεί στο επίσημο site σας. Γιατί ότι δημοσιεύεται δεν ξε-δημοσιεύεται και αν υπάρχουν λάθη ακόμα και τα ανθρώπινα και εμάς μας θυμώνουν και εσας σας εκθέτουν σε οποιονδήποτε κακόβουλο.

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση