Δημοτικό > Γενικά

800 Πιλοτικά Δημοτικά - Μετρήσεις Στόχοι Εργαστήρια

<< < (2/4) > >>

akpa:
Ο καθένας μας φαντάζομαι προσωπικά έχει στείλει την αναφορά  στον διευθυντή του και στην πρωτοβάθμια, και περιμένει απαντήσεις.
Δεν νομίζω λοιπόν ότι είναι σωστό να εκθέτουμε τα σχολεία μας αρχικά, γιατί μπορεί η κατάσταση να αλλάξει, να έρθουν υπολογιστές ή να βρεθεί-φτιαχτεί αίθουσα.  Οπότε για την ώρα
 
1) 0,2 υπολογιστές ανα μαθητη
2) 0,8 τ.μ.εργαστηρίου ανα μαθητη
3) όχι
4) θα πω ποιό είναι το σχολείο αργότερα, όταν αυτή η λίστα μεγαλώσει αρκετά και αποφασίσουμε να την στείλουμε κάπου επισήμως.

evakarali2000:
0 η/υ ανα μαθητη για την ώρα .έχουν έρθει 7 απο οσκ που θα μπουν στο χώρο του κυλικείου
ο συγκεκριμένος χώρος όχι πάνω από 15 τετραγωνικα και μάλλον πολύ λέω

Λάμπρος Μπουκουβάλας:
στην άμφισσα έχουμε το μοναδικό δ.σ. που εντάχθηκε στα 800. διαθέτει 7 υπολογιστές αχρησιμοποίητους πέντιουμ 4/256 ραμ, σε ειδικά διαμορφωμένη αίθουσα, με προδιαγραφές, η οποία προϋπήρχε εδώ και λίγα χρόνια. στη φωκίδα διαθέτουμε 8 τέτοια δημοτικά σχολεία. δε γνωρίζω την ακριβή αναλογία μαθητών ανά η/υ, αλλά υπολογίζω χονδρικά σε 2,5 μαθητές ανά πισί.

antonisg:
Βρίσκομαι στη Μυτιλήνη σε 4 Δημοτικά Σχολεία. Σε όλα τα σχολεία υπάρχει δίκτυο με υπολογιστές 6-9 κατά μ.ο. με ενα σερβερ στην κάθε αίθουσα. Οι αίθουσες όλων των σχολείων είναι σε μαύρο χάλι και φαίνεται ότι έχει να μπει δάσκαλος σε αυτές πάνω από 1 χρόνο. Στα 2 από τα 4 σχολεία οι μισοί υπολογιστές είχαν καμμένα τροφοδοτικά με αποτέλεσμα να μην λειτουργούν. (Μάλιστα ένας υπολογιστής ενώ λειτουργούσε άρχισε και έβγαζε καπνό και αναγκάστηκα να τον βγάλω εκτός λειτουργίας). Το καλό είναι ότι όλα τα σχολεία έχουν rack όπου φυλάσσονται τα switch και το μοντεμ και υπάρχουν εντοιχισμένα κανάλια με πρίζες. Βέβαια  σε ένα σχολείο υπάρχουν πολύμπριζα και καλώδια ασυμάζευτα και χρειάζονται τουλάχιστον μια εβδομάδα για να δημιουργηθούν πρώτα οι κατάλληλες συνθήκες και μετά να ξεκινήσει το μάθημα.

Θα ήθελα επίσης να αναφέρω ότι έχω απογοητευτεί πλήρως από την κατάσταση των Δημοτικών και κυρίως από την συμπεριφορά των παιδιών και των δασκάλων. Το δημοτικό που γνώρισα εγώ ήταν πολύ διαφορετικό με αυτό που υπάρχει τώρα. Και είμαι μόνο 28...

salnk:
Αγαπητέ antonisg,

Τα συγκεκριμένα εργαστήρια έχουν πολύ σοβαρό πρόβλημα με τα τροφοδοτικά. Μέσα στα 3 πρώτα χρόνια 2001-2004 τα μισά κάηκαν (Το επόμενο που θα καεί είναι ο πυκνωτής του router).

Αρκετοί που χρησιμοποίησαν μετά από χρόνια "νεκρά εργαστήρια" (ακόμη και αχρησιμοποίητα εργαστήρια) έκαψαν πολλά τροφοδοτικά κυρίως για δύο λόγους.

Σκόνη και υγρασία.

Μετά από 8-9 χρόνια η σκόνη που μαζεύεται μέσα στα κουτιά είναι απίστευτη και ..εξαιρετικής πυκνότητας. Μόλις ζεσταθούν οι ψήκτρες η σκόνη καίγεται με τα γνωστά αποτελέσματα (είναι βέβαια και χείριστης ποιότητας τα τροφοδοτικά).

Άρα άνοιγμα τα κουτιού και φύσημα (κατά προτίμηση με κάποιο πιεστικό ρεύματος).

Από την άλλη, επειδή τα εργαστήρια στήθηκαν σε "μη δημοφιλείς χώρους", αποθήκες, βοηθητικές αίθουσες, βορεινές, υπόγεια κλπ. στα κουτιά έχει μαζευτεί πολλή υγρασία. Εάν αυτοί οι ΗΥ τεθούν σε λειτουργία το βραχυκύκλωμα το έχετε σίγουρο.

Προσωπικά χρησιμοποίησα αφυγραντικά (3 λίτρα νερό σε 10 μέρες) και έβγαλα στη ...λιακάδα τα κουτιά. Βέβαια αν χρησιμοποιούνταν οι ΗΥ η υγρασία δε θα συσσωρεύονταν.

Γενικώς όσο αντιμετωπίζει η πολιτεία την Πληροφορική ως πρόσχημα για την απορρόφηση πόρων από κοινοτικά ταμεία και για τόνωση της αγοράς αυτό το χάλι θα διαιωνίζεται.

Καλό κουράγιο

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση