Δημοτικό > Γενικά

800 Πιλοτικά Δημοτικά - Μετρήσεις Στόχοι Εργαστήρια

<< < (3/4) > >>

Λάμπρος Μπουκουβάλας:
Τί τραβάς δάσκαλε Γιάννη... ευτυχώς που υπάρχουμε κι εμείς, όσοι ενδιαφερόμαστε για την πληροφορική... λυπάμαι για τον κόπο σου και χαίρομαι ταυτόχρονα, διότι φαίνεται ότι αγαπάς τη δουλειά σου!

ΥΓ1: θέλεις να μας πεις σε ποιο μέρος της Ελλάδας έκανες όσα γράφεις;
ΥΓ2: μπήκα και στο portal σου, εκ πρώτης όψεως ήταν όμορφα στημένο!

salnk:
Λάμπρο,

Αυτά τα αντιμετώπισα στο εργαστήριο του σχολείου μου στον Εύοσμο Θεσσαλονίκης και ...μόλις απέκτησα την "τεχνογνωσία" και σε άλλα γειτονικά σχολεία.

Όλα ξεκίνησαν με τους ανεκδιήγητους διαγωνισμούς του 2001 για τα δημοτικά όπου η επιλογή εταιρείας γινόταν με μειοδοσία. Οπότε όλες οι εταιρείες ξεφορτώθηκαν ότι σαβούρα είχαν ...στην καλύτερη τιμή. Όσοι πάνε στα δημοτικά αυτά τα εργαστήρια βρίσκουν.

Στο σχολείο μου τοποθετήθηκαν 8+1 ΗΥ και δικτύωση. Μετά από 4 χρόνια είχα αντικαταστήσει 6  τροφοδοτικά και 5 δίσκους (40 GB). Μετά μερικές κάρτες VGA (είχαν και ξεχωριστή κάρτα τρομάρα τους), 2-3 μνήμες και 1 MBoard.
Στην πορεία αναγκάστηκα να τεστάρω και να διορθώσω σχεδόν όλα τα πριζάκια δικτύου.

Κάθε φορά αγόραζα κι ένα εργαλείο γιατί στο μεταξύ είχε λήξει η εγγύηση και τα παιδιά στο ΠΛΗΝΕΤ δεν προλάβαιναν ούτε να βήξουν (με το άλλο χάλι στα γυμνάσια κυρίως). Τώρα έχουμε πλήρες τεχνικό εργαστήριο!

Έτσι απέκτησα πολύ καλή τεχνογνωσία και τώρα τα φτιάχνω μόνος μου.

Κάποια στιγμή έκανα τη χαζομάρα να ζητήσω ΗΥ από εταιρείες που δεν τους χρειάζονταν. Με την κίνηση αυτή κατάφερα ...να δώσω νόημα στο πρόγραμμα ανακύκλωσης συσκευών του Δήμου... (εννοείς...).

Ευτυχώς έπεισα τον Σύλλογο Γονέων και κηδεμόνων και έδωσαν από τις συνδρομές χρήματα στο σχολείο και τώρα είμαστε οι ευτυχείς κάτοχοι ενός σούπερ εργαστηρίου 15 καινούριων ΗΥ (με dual boot για windows και edubuntu) με όλα τα καλούδια .
Παράλληλα καλωδιώσαμε όλες τις αίθουσες (εννοείται μόνοι μας).

Πάντως μπορεί να γίνεται πολύ συζήτηση για την είσοδο των πληροφορικών στα σχολεία αλλά εάν κάτι χρειάζονται οπωσδήποτε τα δημοτικά είναι τεχνική υποστήριξη. Κι εδώ διαπιστώνουμε πως η πολιτεία κάνει τα αντίθετα αφού φέτος μείωσε το προσωπικό των ΠΛΗΝΕΤ αντί να το αυξήσει και μάλιστα δραστικά... (προς στιγμήν μέχρι και το μέλλον των ΚΕΠΛΗΝΕΤ ήταν υπό συζήτηση). Πώς συμβιβάζεται αυτή η ενέργεια με το ενδιαφέρον του υπουργείου για το "Ψηφιακό Σχολείο";

Τι να πει κανείς... Τελικά μόνο η λεζάντα φαίνεται να ενδιαφέρει.

Τώρα διαβάζω την αγωνία των συναδέλφων πληροφορικών που πάνε στα δημοτικά και παραπονιούνται που δε μπορούν να κάνουν μάθημα. Αλλά για φαντάσου σε μερικά χρόνια 800 σχολεία Χ 10 φορητούς = 8.000 μηχανάκια. Αυτά δε θα χαλάσουν ποτέ;

Λάμπρος Μπουκουβάλας:
Γιάννη, τα έχω συναντήσει και εγώ όσα γράφεις και τα έχω νοιώσει στο πετσί μου με τη θητεία μου στο κεπληνέτ Φωκίδας...

Η προσπάθειά σου είναι αξιέπαινη. Κανένας δε θα υπολογίσει το χρόνο, τον κόπο και το τρέξιμό σου, αλλά και την αγάπη σου για τη δουλειά σου και τα παιδιά. ευτυχώς, δεν εργαζόμαστε με την προοπτική ότι θα αναγνωριστεί η εργασία μας!

Γνωρίζω πάντως - σχετικά με το θέμα της τεχν. υποστήριξης - ότι το υπουργείο μελετά ένα σχέδιο (που είχαμε συζητήσει στις Σέρρες τον περασμένο Μάιο) τεχνικής υποστήριξης. μάλιστα, μιλώντας με τον αναπλ. δντή του εαίτυ στην πάτρα, με προετοίμασε για συνεργασία επί του θέματος αυτού!

Για να δούμε...

erlin:

--- Παράθεση ---ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΧΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Κατά τη διάρκεια της επίσχεσης εργασίας ο εργαζόμενος δεν υποχρεούται να παρέχει εργασία ούτε και να παρουσιάζεται στην επιχείρηση, αλλά έχει το δικαίωμα να απασχοληθεί σε άλλο εργοδότη, για την αντιμετώπιση των βασικών του αναγκών. Οπωσδήποτε όμως πρέπει να βρίσκεται πάντοτε στη διάθεση του εργοδότη εφόσον ικανοποιηθούν οι όροι της επίσχεσης.
Η επίσχεση εργασίας ισχύει από τη στιγμή που περιέρχεται σε γνώση του εργοδότη. Το δικαίωμα της επίσχεσης εργασίας μπορεί να ασκηθεί από έναν ή από πολλούς εργαζόμενους ταυτόχρονα. Εκτός από τη μη έγκαιρη καταβολή των δεδουλευμένων μπορεί να ασκηθεί και όταν ο εργοδότης δεν εκπληρώνει τις συμβατικές του υποχρεώσεις στα μέτρα υγιεινής και ασφάλειας ή όταν με τη συμπεριφορά του προσβάλλει την προσωπικότητα του εργαζομένου. Η επίσχεση εργασίας γίνεται με αντίστοιχη δήλωση που πρέπει να είναι σαφής και ατομική. Απλή άρνηση εργασίας δεν αρκεί, γιατί κινδυνεύει να εκληφθεί ως παραίτηση από τη θέση.
--- Τέλος παράθεσης ---

Νομίζω είναι ένα καλό πάτημα η επίσχεση εργασίας για το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι του δημοτικού με τα εργαστήρια.

Εφόσον αναγκάζονται οι εκπαιδευτικοί να στριμώχνουν 25-30 παιδάκια στο δημοτικό σε δωμάτια ελάχιστων τετραγωνικών, εφόσον τα δωμάτια αυτά είναι μη πιστοποιημένα και μη χαρακτηρισμένα ως εργαστήρια πληροφορικής, ισως πρέπει να το κοιτάξουμε και από αυτή την πλευρα.

Ίσως θα έπρεπε να αρνηθούμε με την καινούργια χρονιά να μπουμε στα (ο θεός να τα κάνει) "εργαστήρια", κάνοντας επίσχεση εργασίας.
Μέχρι να ικανοποιηθούν οι όροι της επίσχεσης, δηλαδή μέχρι να χαρακτηριστούν επισήμως από κάποιο μηχανικό τα εργαστήρια ως εργαστήρια πληροφορικής και να τηρηθούν οι απαραίτητες προδιαγραφές άνεσης και ασφάλειας.

Και φυσικά όταν με το καλό χαρακτηριστούν, επόμενο είναι να δικαιούμαστε και την 3 ωρη μείωση.

τι λέτε;

tom:
Παιδιά κάποιες απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις που αφορούν τα "κινητά εργαστήρια" στα Ολοήμερα Δημοτικά:

http://promitheies.sch.gr/index.php/syxneserwtiseis/55-2010-11-05-10-02-30

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση