Δημοτικό > Γενικά

Προγράμματα Πιστοποίησης στη Χρήση Υπολογιστών για το Δημοτικό

<< < (2/4) > >>

tom:
ACTA - BeACTA Beginners (Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης)

Το πιστοποιητικό be ACTA ολοκληρώνει με επιτυχία μια συγκεκριμένη φιλοσοφία που αφορά την εκπαίδευση των παιδιών σε βασικό, εξειδικευμένο διευρυμένο εκπαιδευτικό υλικό πληροφορικής.

Η εκπαιδευτική μέθοδος που χρησιμοποιείται – learning by doing, η επιβράβευση, η συμμετοχή σε ενέργειες και διαγωνισμούς και τέλος η πιστοποίηση, αποτελούν αποδεδειγμένα τον άριστο τρόπο εκπαίδευσης των παιδιών.

Έντυπο Πιστοποίησης - http://www.acta.edu.gr/acta/pdf/beacta_factsheet.pdf
Ύλη - http://www.acta.edu.gr/acta/pdf/Syllabus/BeACTA_Syllabus_v1.0.pdf
Κόστος Πιστοποίησης - http://www.acta.edu.gr/acta/pdf/COST/BeACTA.pdf

tom:
ICT Europe

Εισαγωγικό πρόγραμμα εκμάθησης και πιστοποίησης για χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστών που απευθύνεται σε παιδιά του δημοτικού σχολείου (ηλικίας 6-12 ετών). Αποτελείται από διαδραστικό CD-ROM διδασκαλίας (που μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για αυτοδιδασκαλία), βιβλίο ύλης και τετράδιο ασκήσεων, διαφορετικά σε κάθε έτος και είναι μία ολοκληρωμένη μέθοδο εισαγωγής των παιδιών στον κόσμο της πληροφορικής που παράλληλα τα βοηθά να μάθουν αποτελεσματικά το χειρισμό του Η/Υ και του Microsoft Office.

Ύλη / Ενότητες

Το ict Foundation αποτελείται από τρία σετ βιβλίων με τα αντίστοιχα CD-ROM διδασκαλίας που καλύπτουν τρεις ετήσιες ή εξάμηνες (εντατικό) εκπαιδευτικές περιόδους. Χρησιμοποιούνται παιδικοί χαρακτήρες / ήρωες, ώστε το παιδί να μαθαίνει και να εμπεδώνει την ύλη μέσα από την εξέλιξη διαδοχικών ιστοριών και παράλληλα δημιουργώντας οικειότητα με τους ήρωες. Με το πέρας των τριών εκπαιδευτικών περιόδων, το παιδί έχει κατακτήσει το 75% της ύλης του ict Intermediate.

Συγκεκριμένα καλύπτονται:

1. Βασικές έννοιες πληροφορικής
2. Χρήση Η/Υ και Διαχείριση Αρχείων
3. Επεξεργασία Κειμένου
4. Υπολογιστικά Φύλλα
5. Υπηρεσίες Διαδικτύου
6. Βάσεις Δεδομένων
7. Παρουσιάσεις

Πού απευθύνεται

- Σε παιδιά ηλικίας 6-12 ετών, προκειμένου να τα εξοικειώσει, με ευχάριστο και αποτελεσματικό τρόπο, με τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές.
- Σε εκπαιδευτικά κέντρα, που επιθυμούν να εντάξουν στα προϊόντα τους ένα εκπαιδευτικό σύστημα για παιδιά 6-12 ετών.

Διαδικασία Πιστοποίησης

Με την ολοκλήρωση κάθε εκπαιδευτικής περιόδου ακολουθεί η διαδικασία της πιστοποίησης, η οποία είναι προσαρμοσμένη στην ηλικία του παιδιού.
Στην πρώτη περίοδο, προκειμένου να λάβει το πρώτο πιστοποιητικό, το παιδί καλείται να υλοποιήσει μία ολοκληρωμένη εργασία, η οποία αξιολογείται τόσο από το εκπαιδευτικό κέντρο όσο και από επιτροπή αξιολόγησης της ict Europe, που αποτελείται από διακεκριμένους επιστήμονες - παιδοψυχολόγους.
Στη δεύτερη και τρίτη περίοδο, προκειμένου να δοθούν τα αντίστοιχα πιστοποιητικά, διεξάγονται εξετάσεις στο αυτοματοποιημένο εξεταστικό σύστημα της ict Europe.
Συνολικά, με την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος το παιδί είναι κάτοχος και των τριών πιστοποιητικών που αποτελούν το ict Foundation.

Loukritia:
Μόνο εγώ διαφωνώ με τις πιστοποιήσεις σε μικρές ηλικίες, αφού αυτές απαξιώνονται με τον χρόνο και μόνο εγώ τις θεωρώ σπατάλη των (γονεϊκών) χρημάτων, ε;

Δημήτρης Κανάς:
Κι εγώ διαφωνώ με τις πιστοποιήσεις.

Ένα χρήσιμο κομμάτι - που δεν είδα  στα προγράμματα - είναι η ασφάλεια στο διαδίκτυο. Πιστεύω αυτό μπορεί να αποτελέσει αντικείμενο μελέτης στο Δημοτικό.

tom:

--- Παράθεση από: Loukritia στις 08 Ιουν 2010, 06:38:52 μμ ---Μόνο εγώ διαφωνώ με τις πιστοποιήσεις σε μικρές ηλικίες, αφού αυτές απαξιώνονται με τον χρόνο και μόνο εγώ τις θεωρώ σπατάλη των (γονεϊκών) χρημάτων, ε;

--- Τέλος παράθεσης ---

Όχι πολλοί διαφωνούν, μη νοιώθεις μοναξιά  :)

Η άποψη μου, εν συντομία, σχετικά με τις πιστοποιήσεις στους Η/Υ:

- Δεν εξετάζουν την ουσία της γνώσης αλλά κάνουν αποσπασματική και πολλές φορές άδικη αποτίμηση της.

π.χ. στι σημερινές εξετάσεις στο σχολείο είχε σε μια ερώτηση δύο παράθυρα και ζητούσε να αντιγράψεις κείμενο από το ένα και να το επικολλήσεις στο άλλο.
Δεν υπήρχε ούτε μενού-επεξεργασία, ούτια κουμπιά συντόμευσης. Δηλαδή ένα παιδάκι που δεν έχει μάθη το δεξί click αντιγραφή πάνω στο κείμενο δεν ξέρει να κάνει αντιγραφή επικόλληση;

- Αποτελούν αιτία άσκοπης οικονομικής επιβάρυνσης και εθισμού σε εμπορικά συμφέροντα ιδιωτών.

Εγώ δηλαδή ως σχολείο δεν μπορώ να πιστοποιήσω ότι ένα παιδί γνωρίζει τη χρήση Η/Υ, μέσα από τη διαδικασία της μάθησης και της αξιολόγησης; Γιατί χρειάζεται κάποιος άλλος;

- Επιβάλλουν τη χρήση συγκεκριμένων τεχνολογιών.

Ξέρει κάποιος πιστοποιήσεις που δεν αφορούν την Microsoft;

- Αποτελούν αντιπαιδαγωγικό τρόπο αξιολόγησης ενός παιδιού.

Τρελένομαι όταν βλέπω παιδάκια Β Δημοτικού να κλαίνε επειδή έχουν άγχος και φόβο για την πιστοποίηση. Δε κατανοώ γιατί ένα παιδί με ποσοστό 79% να στιγματίζεται με την ταμπέλα 'Αποτυχία'. Στενοχωριέμαι πραγματικά όταν ένας μαθητής μου λέει ότι δεν του αρέσουν πια οι Η/Υ, επειδή δεν πήγε καλά σε μια πιστοποίηση.

Παρ όλα αυτά η χρήση΄ή μη ενός προγράμματος πιστοποίησης δεν είναι πάντα επιλογή μας και γι αυτό το λόγο άνοιξα αυτό το θέμα ώστε αν είναι αναγκαίο κακό να ξέρουμε να διαλέγουμε την καλύτερη δυνατή.


--- Παράθεση από: Δημήτρης 1980 στις 08 Ιουν 2010, 07:26:48 μμ ---Κι εγώ διαφωνώ με τις πιστοποιήσεις.

Ένα χρήσιμο κομμάτι - που δεν είδα  στα προγράμματα - είναι η ασφάλεια στο διαδίκτυο. Πιστεύω αυτό μπορεί να αποτελέσει αντικείμενο μελέτης στο Δημοτικό.

--- Τέλος παράθεσης ---
Δημήτρη πολλές το εξετάζουν στο πλαίσιο της ενότητας διαδίκτυο.

Θα προτιμούσα έναν τρόπο εξέτασης με σύντομες διαθεματικές εργασίες που κάνουν εκτεταμένη χρήση ΤΠΕ.

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση