ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ 2021

Ξεκίνησε από mikezante, 19 Ιουν 2021, 10:59:57 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

mikezante

Τα σημερινά θέματα
Γεράσιμος Βαρδακαστάνης
mikevard@hotmail.com

mikezante

Εκ παραδρομής, είχα αναρτήσει σε αυτό το thread τα θέματα των δικτύων της περασμένης εβδομάδας.
Γεράσιμος Βαρδακαστάνης
mikevard@hotmail.com

mikezante

Σχόλια:
Πολύ δύσκολο Α1. Δεν νομίζω να υπάρχει κάποιος που να πιάσει 5/5

Αρκετά απαιτητικό Β2

Νορμάλ τα Γ και Δ, πλην της ταξινόμησης στο Δ3

Γενικά θυμίζει θέματα Γενικού.
Γεράσιμος Βαρδακαστάνης
mikevard@hotmail.com

seibei

Ναι, γενικώς τσιμπημένα σε σχέση με προηγούμενα θέματα. Δεν είναι κακό αυτό, αλλά
το θέμα είναι να μην αδικούνται τα παιδιά της Πληροφορικής, σε
σχέση με άλλα παιδιά, που δίνουν άλλα μαθήματα για τις ίδιες θέσεις...

polikarpos

www.sepchiou.gr
moodle.sepchiou.gr
museum.sepchiou.gr

taxata

#5
ΘΕΜΑ - Β2
Δεν ήμουν ποτέ οπαδός των θεμάτων συμπλήρωσης κενών σε μη τυποποιημένους αλγόριθμους
Κώδικας: pascal
ar = [2]
for i in range(2,11):
  x = 2 * ar[1234 - 1234]
  ar.append(2 ** i)

# και πιο eXtreme
ar = [2]
for i in range(0,9):
    x = 2 * ar[0 - 0]
    ar.append([4,8,16,32,64,128,256,512,1024][i])

# λύση από μαθητή μου στους ΦΑ
AR = [2]
for i in range( 0 , 9 ):
  x = 2 * AR[ len(AR) - 1 ]
  AR.append(x) 

Τάσος_Χατζηπαπαδόπουλος
Κύριε δεν έχω internet
http://users.sch.gr/chatzipap/

bumaye

#6
Κάποιες ενδεικτικές λύσεις με μια απορία στο Δ4. όταν ισοβαθμούν ομάδες μετράμε και την ομάδα που είναι στη θέση 0;
AK

taxata

#7
Παράθεση από: bumaye στις 24 Ιουν 2021, 11:58:35 ΠΜ
Κάποιες ενδεικτικές λύσεις με μια απορία στο Δ4. όταν ισοβαθμούν ομάδες μετράμε και την ομάδα που είναι στη θέση 0;
1)Έτσι όπως είναι η εκφώνηση νομίζω μετράμε και την ομάδα της θέσης 0, εάν έλεγε το πλήθος των ομάδων που ισοβαθμούν με αυτήν της 1ης θέσης όχι.

2)Τα θέματα Γ & Δ με μόνες αλλαγές το λίστα σε πίνακα και  τη δήλωση μεταβλητών θα ήταν όντως για ΑΕΠΠ Γεράσιμε

3)Στα θετικά και σημαντικά, δεν έχουν αστοχίες
Τάσος_Χατζηπαπαδόπουλος
Κύριε δεν έχω internet
http://users.sch.gr/chatzipap/

polikarpos

ΠαράθεσηΘΕΜΑ - Β2
Δεν ήμουν ποτέ οπαδός των θεμάτων συμπλήρωσης κενών σε μη τυποποιημένους αλγόριθμους
Συμφωνώ απολύτως.
προβλημάτισε πολύ τα παιδιά και εμένα για να πω την αλήθεια.
εξαιρετική λύση! ;D
www.sepchiou.gr
moodle.sepchiou.gr
museum.sepchiou.gr

ApoAntonis

Μάλλον έχουν κάτι τα μάτια μου, γιατί η ευκολία των θεμάτων είναι στα όρια του αστείου.
Στο διαγώνισμα αυτό, αν ξέρεις να κάνεις APPEND έχεις περάσει την βάση.

6 print για 6 μονάδες είναι να το συζητάμε;
Τα κενά από το Β2 κάτι που πρέπει να το "σκεφτούμε"; Διπλασιάζει και το γράφει στα δοσμένα
και είναι αυτό δύσκολο;

Στα θέματα  Γ + Δ ποιό κάτω δεν πάει. Μέχρι και στην ταξινόμηση γράφει η εκφώνηση να προσέξουν την δεύτερη λίστα.
Όπως και στο ΓΕΛ, δεν πιστεύω να έχει πρόβλημα η διόρθωση του Δ4.

Εϊναι αντιληπτό για ποιό λόγο συμμετέχουν οι υποψήφιοι στον διαγωνισμό;

Δεν είδα τα δίκτυα, αλλά με τα Μαθηματικά της προηγούμενης βδομάδας, κουμάντο θα κάνει η Έκθεση τελικά
(όπως λέει ο Envy).


taxata

Η δυσκολία ή η ευκολία των θεμάτων αξιολόγησης για οποιοδήποτε λόγο είναι κάτι σχετικό: με τους μαθητές που έχεις απέναντί σου ως άτομα, με τη λειτουργικότητα μίας τάξης ως σύνολο, με τις ιδιαιτερότητες της βαθμίδας, με τις συνθήκες της χρονιάς που διανύεις, με τον όγκο της ύλης, τους στόχους κ.α.
Μπορούν όμως να έχουν  αντικειμενικά χαρακτηριστικά ανεξάρτητα του βαθμού "δυσκολίας τους": (Σαφήνεια εκφωνήσεων, έλλειψη επιστημονικών αστοχιών, διαβάθμιση, εύρος εξεταζόμενης ύλης, διατήρηση του πνεύματος του παρεχόμενου διδακτικού υλικού, των στόχων του μαθήματος κλπ)
Οι απόψεις, τα λεγόμενα, οι κρίσεις και τα γραφόμενα (και τα δικά μου βεβαίως) είναι διαφορετικές οπτικές και δε συνιστούν αντικειμενική αλήθεια (εάν αυτή υπάρχει) είναι χρήσιμες όλες πάντως, πιστεύω καλοπροαίρετες  και βοηθούν στην αυτοβελτίωση ατόμων και διαδικασιών.
Για την ιστορία  παραθέτω:
Τα τελευταία θέματα 2016 (ΕΠΑΛ-Pascal):
http://blogs.sch.gr/chatzipap/files/2016/11/Domimenos_2016.pdf
Το ενδεικτικό Διαγώνισμα του νέου βιβλίου (σελ 121 Python):
http://www.iep.edu.gr/images/IEP/EPISTIMONIKI_YPIRESIA/Epist_Monades/B_Kyklos/Tee/2017/2017_02-13_G_D_EPAL_ProgrammatismosHY_STbook.pdf

Καλά Αποτελέσματα !!!
Τάσος_Χατζηπαπαδόπουλος
Κύριε δεν έχω internet
http://users.sch.gr/chatzipap/

ApoAntonis

Μπορώ να δεχθώ την υποκειμενικότητα ως προς την θεώρηση του επιπέδου δυσκολίας, αλλά αυτό μπορεί να συμβεί μέχρι κάποιου ορίου το οποίο μοιάζει να το υπερβαίνουμε πολύ γρήγορα.

τα στοιχεία έχουν αντληθεί από την σελίδα του Υπουργείου
Το 2016, το σύνολο των επιτυχόντων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση ήταν 4006 από τους 9411 υποψήφιους που δήλωσαν συμμετοχή.
Το 2020 οι επιτυχόντες ανήρθαν στους 6024 από τους 14269.
(οι αριθμοί αναφέρονται στην γενική κατηγορία ΗΜΕΡΗΣΙΩΝ ΕΠΑΛ, υπάρχουν κάποιες προσαυξήσεις για τους υποψήφιους προηγούμενων ετών καθώς και τους εισαχθέντες από τις επαναληπτικές εξετάσεις)
Ουσιαστικά παρέμεινε σταθερή η αναλογία, όμως το 2016, οι υποψήφιοι διεκδίκησαν μια θέση μόνο στα Ανώτατα Τεχνολογικά Ιδρύματα.
Πλέον οι υποψήφιοι διεκδικούν θέσεις σε όλα τα ιδρύματα.

Η αύξηση των βάσεων εισαγωγής είναι χαώδης σε πλείστες περιπτώσεις.  Η διαδικασία οφείλει -ιδανικά- να διαχωρίζει τους υποψήφιους βάσει της δυναμικότητας τους. Δεν υπάρχει κάποιος παιδαγωγικός στόχος που πρέπει να επιτευχθεί. Οι στόχοι περιγράφονται στο αναλυτικό πρόγραμμα. Το αναλυτικό πρόγραμμα όμως δεν περιλαμβάνει την περιγραφή της εξεταστικής διαδικασίας.

Το ξανάγραψα στην αντίστοιχη περσινή συζήτηση. Δεν χρειάζεται και δεν πρέπει να χαίρουν ειδικής μεταχείρισης οι υποψήφιοι των ΕΠΑΛ.

Τελευταία σημείωση, οι υποψήφιοι δεν είναι μαθητές αποκλειστικά.

Θα κλείσω με ερώτηση:
εκτός από τα θέματα της Έκθεσης (ή όπως ονομάζεται), σε ποιό άλλο μάθημα τα θέματα αντιστοιχούν σε τρίωρη εξέταση;


George Eco

Νομίζω για παιδιά ΕΠΑΛ που πέρασαν 7 μήνες καραντινάτους, θα θέματα δεν είναι και τόσο εύκολα.
Βέβαια δική μου γνώμη.
Ήθελε πολλά. Αν πιάνεις για πλάκα βάση δε σημαίνει πως πιάνεις 20 για πλάκα ή 18 για πλάκα ή 16 για πλάκα.
Υπάρχει δυσκολία. Έπρεπε να διαμοιραστεί διαφορετικά; Ίσως. Αλλά δε το λες κι ευκολάκι.
Υπενθυμίζω, μιλάμε για εξεταζόμενους σε ΕΠΑΛ.